paspatur Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 günümüz havacılığı ve uçak teknolojisi uçaklardaki pilotaj insiyatifini minimuma düşürdü. Pilotun kahramanlığı falan bence biraz hikaye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paspatur Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 ha tabi geçtiğimiz yıllarda uçağı nehre indiren pilot vardı mesela. İşte orada bir insiyatif var mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Motor çalışır durumdaysa pilot standart bi iniş yapmıştır muhtemelen, tek sorun o anki gerginlik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paspatur Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 evet özetle bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 nolurr bindiğiniz uçağın tek motoru yansın, sonra gayet sakin aynı yorumu yaparsınız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kavurma Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 şu yazdıklarınızı okuyan da hergün boing 1500 indiriyorsunuz sanacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Bu arada THY, pilotlarına Flight filmini izlemelerini yasaklamış diye duydum. Gaza gelmesinler diye mi acaba? spoiler aha motor yanıyor, uçağı ters çevirelim mi la muavin? tut şu kolu!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 DarKRideR said: Herhangi bir hata olmasa, doğa olayı da olsa genelde THY'ye laf sokanlar olurdu. Gelişme var. doğru düzgün rostasında gitseydi uçağı vaktinde kaldırsalardı böyle bir kaza yaşanmayacaktı thy suçlu haksız ve reröre adamların hissesini sattım 2 katına çıktı 6 ayda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
copry Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Ardeth said: başıma böyle bişey gelse bi daha uçağa binmem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
monoscope Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 İşte bunlar hep borsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paspatur Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 uçuş fobim var. motor yanmasada 2 saaten uzun uçamıyorum zaten ben. benim demek istediğim bu olayda çok büyük bir kahrman pilot hikayesi olduğunu düşünmüyorum. Uçağın kendisinin yapamayıp pilotun yapabileceği kahramanlık saysısı zaten çok az. Yani uçakta mekanik bir sorun varsa pilotun kurtarması zaten çok zor. Onun dışındaki anlık sorunları uçak hallediyor zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Uçak sallayınca bembeyaz oluyorum böyle bir şey olsa ölürdüm herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
monoscope Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Ben bir kere atlasjette fena tirbülansa yakalanmıştım ist-izmir arası. Öyle böyle değil uçak aşşa yukarı inip çıkıyo ben de bildiğin allaha olan inancımı tazeliyordum her defasında Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 tarlada gider gibi uçuyorsun işte bir farkı yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 kötü durumlarda sapık gibi eğleniyorum ben ya niye acaba böyle uçak sallansın düşsün hiç sıkıntı yok bi keresinde bindğimiz gemi marmara denizinin ortasında batıyordu fırtınada.millet kaçarken ben sanki gondola binmiş gibi eğleniyordum. bilimsel bi açıklaması var mı ?.acaba derinlerde acaip tırsıyorum falan da böyle mi kendimi kandırıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 kavurma said: şu yazdıklarınızı okuyan da hergün boing 1500 indiriyorsunuz sanacak. Uçak indirmekle bunun ne alakası var bilmiyorum ama; motorların nasıl çalıştığını gayet iyi biliyorum, hangi durumda tehlikenin ne boyutta olacağını az çok kestirebiliyorum, motorların ne gibi tehlikeler düşünülerek yapıldığını ve nelere karşı çalışmaya devam edebileceğini biliyorum. Onun dışında muhtemelen hiç birinizin görmediği kadar uçak motoru problemiyle karşılaşmışımdır, limitlerin üstünde yapılan testlerde bulunmuşumdur. Standart bir uçuş sırasında böyle bir şey yaşamadım ama bunları bilmek için kaza yaşamış olmak gerekmiyor. Ayrıca Boing 1500 diye bir uçak yok. Boeing var ama onların da 1500 modeli yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 boeing biliyorum diyeniniz de tatava, hiç biriniz bir esnaf havalimanında uçak uçurmamıştır, motor tamir etmemiştir. peh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 kaç motorlu bu uçak böyle belgesellerde tek bir motor kalsa bile inebiliyor diyorlardı. hatta bütün motorlar bozulsa bile iniş seyrine girip iniş yapabilme şansı varmış falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Tüm motorlar dursa bile belli bir süzülüş açısıyla yedek bir meydana iniş yaparsın.. Sıkıntı yok. Hatta gitmek istedigin meydana bile inebilirsin kaldı ki bizim memleketteki ucuşlarda bu cok daha mümkün cruise ucuş hepi topu 20 dk sürüyo.. gerisi tırmanma alçalma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 lan yıldırım dedıgın ucagı ortadan ıkıye boler atar bı tarafa nerde yıldırım bu olsaolsa sparktır. surucu kursunun en basırılı ve parmakla gosterılen ogrencısıydım. Motordanda 100 (yüz) aldım nasıl calıstıgını ıyı bılırım. Yıldırım mıldırım tatava Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Bu durumda zaten motor çalışmaya devam etmiştir. Kuş girince dağıtıyor motorun içini, o halde bile çalışıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Yıldırım uçağa hiçbirşey yapmaz. gövdeye denk geldigi suretle.. neutralize eder.Çok hafif bi parlama görürsün flaş gibi geçer gider. TK'daki durumu bilmiyorum nedir ne degildir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Artık kuşlarda dagıtmıyor önden giren kuş arkadan kıyma olarak çıkıyor motor panelinde jilet gibi keskin perdeler var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Kıyma gibi çıkıyor da motorun da içine ediyor o sırada.. Kuş sürüsünden geçmiş uçak motoru gördün mü hiç? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 bundan 20 sene önceki gibi major durumlar yaratmıyor..ve risk artık çok az. kuş girmesi falan eskide kalan durumlar =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar