Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ArcheAge - Media (OBT) Bilgi Paylaşım


lightNdark

Öne çıkan mesajlar


OBT ve Kore Release Son durum : ArcheAge Open Beta'da son durum şöyle, OBT ayın 16sında yani 16 Ocak'ta sona eriyor ve Kore'de release oluyor. Kore'de sistem biraz farklı işliyor, OBT karakteriniz eğer oyuna devam ediyorsanız silinmiyor ;) Yani şuan oynadığım karakter ile devam etmek istersem game time satın alıp devam edebilirim Kore Release'de...

Muhtemelen devam ederim çünki aktif olarak oynadığım (ArcheAge dışında) tek oyun World of Tanks ve baya bir baymış durumdayım WoT'dan artık almak istediğim bir tank kalmadı... Bu durumda daha iyi bir seçenek de yok zaten...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lightNdark said:

dps damage demek zaten: DPS - Damage Per Second


zaten bende bunu vurguladım DPS damage per second, damage ise sadece damage işte. yani dedim ki en yüksek hasarı yapana loot kalıcak. Senin dediğin gibi olsaydı dpsi atıyorum 2k olan bir tank bir mobun canını %90 aldı sonra dps spec bi adam geldi dpsi 3-4k olan %10 nuna sadece 2 saniye dps yaptı. Senin dediğine göre dpsi yüksek olan alıcaksa 2 vuruşta 3-4k dpsi gören adam alır. Benim dediğimse moba totalde en yüksek damage'i yapan alır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

No

http://www.mmoculture.com/2012/12/archeage-korean-media-confirms-3-different-servers-for-the-west/

çin'de bir asya ülkesi. westernization denen bi olay var bi kere sadece çeviri ile bitmiyor. daha ortada eu/na publisher yok bir kere. bir de rusya ya gelecekmiş sanırım önce.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

L&D demeyc değil demıc. Vidyoda her demeyc diyişinde ensemdeki tüyler havaya kalktı asd

Shadowbane in grindına dönmez umarım oyun sonlara doğru. Hani vakit olarak asya oyunları kadar kötü değildi sb ama 10 kişi bomboş dünyada bi spawnpointe koşturup quest muest hak getire aynı mobları kesmek bi yerden sonra bayıyordu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth said:

Dps, benim dps im su kadar diyebilecegin bir stat degil, her combatin sonunda hesaplanan bir stat. Bir mob u oldurdukten sonra gorebilirsin ancak, yani dps i yuksek olan loot u alir.


hayır yanlışsın dps saniyedeki hasardır, dpsim şukadardır diyebilirsin illa bunu recount tarzı bir addonun ölçmesi gerekmez. bir mobu öldürdükten sonrada görmenle alakalı bir durum yok. Dpsin düşük olup yani saniyede verdiğin hasar başka birinden düşük olup o fighta erken başladığından hasarın fazla olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kkthxbye'ın korkunç bir şekilde anlatmaya çalıştığı şey şu sanırım: eğer A grubu combata B grubundan daha önce başlarsa, A grubunun dps'i B grubundan daha düşük olsa bile lootu alabilir çünkü önce başlamanın verdiği avantajla daha düşük dps'e sahip olmalarına rağmen "total damage dealt" de önde bitireceklerdir. Loot dağılımında bakılacak stat en çok damage veren kişi ve grup olacaktır. A grubunun başladığı encounter (15 dk'da kill alabiliyorsa) 5k dps'le dönerken, kombata son 10 dk'sında gelen B grubunun dps'i 7k de olsa loot alamayacaktır. Tamamen tank and spank olduğunu düşünürsek A grubu 4.5m dmg'a ulaşır, B ise 4.2m'e. B'nin dps'i daha yüksek fakat A zaman avantajı ile arayı kapatıyor.

eğer bu da değilse zaten anlamak imkansız demektir asdasd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

karşımızdaki hasar vermeye çalıştığımız düşmana, onun üzerindeki zırh, büyüye dirence vs.. göre değişir.
edit:

baktığımız zaman 2 oyuncu da aynı dirence maruz kalabileceği için dps'si yüksek olan alır diyebiliriz.

Ama

örneğin: karşıda bir yaratık var. yaratığa 1 büyücü, bir asker sınıfı oyuncu saldırıyor. 2'sinin yarıştığı kulvar farklıdır. yaratığın hangisine karşı direncinin fazla olduğu, kullanılan debufflar ve kritik hasara göre değiştir.

edit 2: işte bu yüzden bu tip oyunları seviyorum. çok basit olmayışı, neyi nasıl daha doğru yapacağını seni düşünmeye itiyor olması.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

trollüyormusunuz anlamadım ? en başından beri anlattığım loot dpsin yüksekliğine göre değil toplamda yapılan hasara göre alınacağı söyleniyor dediğim. Dpse göre alınacak dersen yanlış olur.

Dps'in tanımınımı yapıyoruz genel anlamı olarak dps saniyede yapılan ortalama hasardır dedik. Aktif dps static dps'imi işin içine kattık. Herkez biliyor dpsin mobtan moba (armor,resist veya evoid skill atıyorsa veya shield block benzeri defansive skill açıyorsa değişeceğini yada senin performansına bağlı olduğunu). 2 farklı dps teki insanı karşılaştırdım ben ve bunların dpsi FARAZİ OLARAK BELİRGİN FARKLI dedim. Sanki elimizde hazır karakter varda şu durumda farklı dps çıkar şu durumda farklı diye mantıksız ve karşılaştırmayla alakasız şekilde tanım yapıyorsunuz.

2 farklı oyuncunun aynı mob ve fight üzerindeki dpsleri farklı olsada toplamda hasarı fazla yapan lootu alacaktır (nokta) bu total hasara etki eden figtta kalma süreleri olabilir ör: birinin fighta başlayıp yüksek dps yapıp sonra fightı bırakıp diğer düşük dpslinin gelip uzun vadede hasar yaparak toplamda fazla hasar yapmasıyla gerçekleşebilir yada tersi son anda gelip 2-3 saniyede fazla dps yapıp ancak az hasar yapmasıyla.

Bukadar zormu bunu anlamak ? He napmşım ben gelip dpsin farklı combattlarda farklı çıkamıyacağını mı söylemişim ? Zaten anlamışın ben bunu yazmadan konuyu başka yere çektiğinide neyse genede yazmış olayım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bıngıldak ve kendi üslubuna bakıp bence kim sorunlu diye bana sormaman lazım. Gayette açık bir şekilde daha ilk mesajmda 2k dps ve 3-4k dpsi olan iki kişiyi örnek vererek bariz dps farkı olan iki oyuncunun dpsi değil toplamda yaptığı hasar önemli dedim. Sen gelip dpsin tanmını yapmaya çalışıyorsun dpsi bilemezsin diyorsun. Gene düzgün cvp verdim dpsini illa recount gibi birşeyle ölçmen gerekli değil farklı dpste insandan bahsediyorum dedim hala çkp dpsin tanımını yapmaya çalışarak hatta bıngıldağn yorumuna bakarsan alaycı ve çok biliyormuş gibi konun dışında bilmişlik yapıyor.

Ben hakaret etmedim alaycı davranmadım eğer üslubumdan rahatsız olduysan benden önce irdelemen gereken insan/insanlar var bana göre.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunun akıcılığını -ya da eksikliğini- gösterecek şekilde farklı bi iki skill kombinasyonuna ait combat vidyosu istiyorum ben de. Charge a bastım vurdum, elimdeki silahın hızı şu, büyü cast etmeye başladım vs. Hem lag latency ne alemde hem de response timeları gösterecek şekilde olsun mümkünse.

Bide damage a demeyc değil DÆmıc diyelim
LÜT
FEN
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth ben hiç cvp yazmıyorum farketmiyormusun ;) ama çok uzadı dayanamadım:

Şimdi bana teknik anlam olarak DPS i anlatıp sonrada "öz anlamından yola çıkarak" cümle yanlış gibi bir yere getiriyorsun ama konuyla alakası yok...

MMO oynayan herkez şunu bilir:
Classlar 3 ana ve 1 alt (bazı oyunlarda) bölüme ayrılır
*DPS (Kimse farklı bir isim kullanmaz Ingiliz yada Alman)
*Heal (Dünya üzerinde kimse HPS dmez)
*Tank
*Support

DPS burada "damage per second" class demek diildir. Sadece damage üreten class anlamında kullanılır. Kimse sen Damage mi oynuosun demez. Shaman oynuyorum dersen DPS misin Healer mı? diye sorarlar...

O yüzden gidip sözlük anlamına göre cümle kurmam, UOdan beri MMO oynayan biri olarak: DPS loot'u alır dediğimde, deneyimli tüm MMO oyuncuları zaten cümleyi anlar... Görünen köye klavuz moduna döndürmeyelim

"40 kere söyledim be moruk desem", hayır saydım henüz 27 kere söyledin diyeceksin...

Neyse temelde senin demek istediğini anladık, doğru da söylüyorsun ama, insanların benim söylediğimi "yanlış anladığı" kanısına kapılman anlamsız...

Kınaytçıya oyun anlatmıyoruz varsın anlamayan anlamasın. Hatta mümkünse "anlamasın"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...