lightNdark Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 OBT ve Kore Release Son durum : ArcheAge Open Beta'da son durum şöyle, OBT ayın 16sında yani 16 Ocak'ta sona eriyor ve Kore'de release oluyor. Kore'de sistem biraz farklı işliyor, OBT karakteriniz eğer oyuna devam ediyorsanız silinmiyor ;) Yani şuan oynadığım karakter ile devam etmek istersem game time satın alıp devam edebilirim Kore Release'de...Muhtemelen devam ederim çünki aktif olarak oynadığım (ArcheAge dışında) tek oyun World of Tanks ve baya bir baymış durumdayım WoT'dan artık almak istediğim bir tank kalmadı... Bu durumda daha iyi bir seçenek de yok zaten... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 fazla bold bünyeye zarar :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 o değilde daha çine 2014 e launch date verilmiş daha eu ya gelmesi 2015i bulur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kthxbye Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 çine öncelik mi tanıycaklar ki ? yani sonuçta çincede apayrı bir dil ingilizcede ikiside yakın efor gerektiriyor. he eğer dersenki çinin potansiyeli daha büyük us+eu yu geçiceğini sanmıyorum. bence yazdan sonra eu'ya çıkabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kthxbye Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 lightNdark said: dps damage demek zaten: DPS - Damage Per Second zaten bende bunu vurguladım DPS damage per second, damage ise sadece damage işte. yani dedim ki en yüksek hasarı yapana loot kalıcak. Senin dediğin gibi olsaydı dpsi atıyorum 2k olan bir tank bir mobun canını %90 aldı sonra dps spec bi adam geldi dpsi 3-4k olan %10 nuna sadece 2 saniye dps yaptı. Senin dediğine göre dpsi yüksek olan alıcaksa 2 vuruşta 3-4k dpsi gören adam alır. Benim dediğimse moba totalde en yüksek damage'i yapan alır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 No http://www.mmoculture.com/2012/12/archeage-korean-media-confirms-3-different-servers-for-the-west/ çin'de bir asya ülkesi. westernization denen bi olay var bi kere sadece çeviri ile bitmiyor. daha ortada eu/na publisher yok bir kere. bir de rusya ya gelecekmiş sanırım önce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 L&D demeyc değil demıc. Vidyoda her demeyc diyişinde ensemdeki tüyler havaya kalktı asd Shadowbane in grindına dönmez umarım oyun sonlara doğru. Hani vakit olarak asya oyunları kadar kötü değildi sb ama 10 kişi bomboş dünyada bi spawnpointe koşturup quest muest hak getire aynı mobları kesmek bi yerden sonra bayıyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 bu account verification olayını nasıl hallediyorsun? ip falan değişirse, statik ip var herhalde. account satan koreliler, re-verify etmek için de 4$ alıyorlarmış lol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Dps, benim dps im su kadar diyebilecegin bir stat degil, her combatin sonunda hesaplanan bir stat. Bir mob u oldurdukten sonra gorebilirsin ancak, yani dps i yuksek olan loot u alir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 xp olayı bitsin artık, düz target vur şu bu dönemi de bitsin yani, gw2 oynadıktan sonra çok yavan geliyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kthxbye Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 dreagloth said: Dps, benim dps im su kadar diyebilecegin bir stat degil, her combatin sonunda hesaplanan bir stat. Bir mob u oldurdukten sonra gorebilirsin ancak, yani dps i yuksek olan loot u alir. hayır yanlışsın dps saniyedeki hasardır, dpsim şukadardır diyebilirsin illa bunu recount tarzı bir addonun ölçmesi gerekmez. bir mobu öldürdükten sonrada görmenle alakalı bir durum yok. Dpsin düşük olup yani saniyede verdiğin hasar başka birinden düşük olup o fighta erken başladığından hasarın fazla olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
samaella Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2013 Lvl sistemi gw2 de gayet iyiydi. Gelen xp güzeldi, yormuyordu. Lvli düşünmeden oyun oynatmaları lazım yahu. Max lvle kadar grind yapmak oyun degil işkencenin laciverti artık. Dps her zaman aynı dmgı vurmadığın için combat geneliyle hesaplanır. Toplam dmg/süre işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 kkthxbye'ın korkunç bir şekilde anlatmaya çalıştığı şey şu sanırım: eğer A grubu combata B grubundan daha önce başlarsa, A grubunun dps'i B grubundan daha düşük olsa bile lootu alabilir çünkü önce başlamanın verdiği avantajla daha düşük dps'e sahip olmalarına rağmen "total damage dealt" de önde bitireceklerdir. Loot dağılımında bakılacak stat en çok damage veren kişi ve grup olacaktır. A grubunun başladığı encounter (15 dk'da kill alabiliyorsa) 5k dps'le dönerken, kombata son 10 dk'sında gelen B grubunun dps'i 7k de olsa loot alamayacaktır. Tamamen tank and spank olduğunu düşünürsek A grubu 4.5m dmg'a ulaşır, B ise 4.2m'e. B'nin dps'i daha yüksek fakat A zaman avantajı ile arayı kapatıyor. eğer bu da değilse zaten anlamak imkansız demektir asdasd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Anlamadığı, dps nedir zaten. Mob un armor`ı, res`i, zartu zurtuna göre değişir, dolayısıyla her combat farklıdır sabit dps çıkmaz nerdeyse hiç bir zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 dps = damage per second (tr: saniyedeki hasar miktarı) :P şaka tabi. ikinizin de neyi kastettiğini anlıyorum. biriniz nominal(N.Ş.A.), diğeriniz aktüel dps'yi kastediyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 tabi dps yüksekse verilen hasar da fazladır gibi bir şey demiyor kimse, sanırım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 karşımızdaki hasar vermeye çalıştığımız düşmana, onun üzerindeki zırh, büyüye dirence vs.. göre değişir. edit: baktığımız zaman 2 oyuncu da aynı dirence maruz kalabileceği için dps'si yüksek olan alır diyebiliriz. Ama örneğin: karşıda bir yaratık var. yaratığa 1 büyücü, bir asker sınıfı oyuncu saldırıyor. 2'sinin yarıştığı kulvar farklıdır. yaratığın hangisine karşı direncinin fazla olduğu, kullanılan debufflar ve kritik hasara göre değiştir. edit 2: işte bu yüzden bu tip oyunları seviyorum. çok basit olmayışı, neyi nasıl daha doğru yapacağını seni düşünmeye itiyor olması. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 yok yok kkthxby ın dediği zamanla ilgili. Combat ın sonuna doğru girip bir milyon dps yapsan nolur diyor ki ona itirazı olan yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kthxbye Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 trollüyormusunuz anlamadım ? en başından beri anlattığım loot dpsin yüksekliğine göre değil toplamda yapılan hasara göre alınacağı söyleniyor dediğim. Dpse göre alınacak dersen yanlış olur. Dps'in tanımınımı yapıyoruz genel anlamı olarak dps saniyede yapılan ortalama hasardır dedik. Aktif dps static dps'imi işin içine kattık. Herkez biliyor dpsin mobtan moba (armor,resist veya evoid skill atıyorsa veya shield block benzeri defansive skill açıyorsa değişeceğini yada senin performansına bağlı olduğunu). 2 farklı dps teki insanı karşılaştırdım ben ve bunların dpsi FARAZİ OLARAK BELİRGİN FARKLI dedim. Sanki elimizde hazır karakter varda şu durumda farklı dps çıkar şu durumda farklı diye mantıksız ve karşılaştırmayla alakasız şekilde tanım yapıyorsunuz. 2 farklı oyuncunun aynı mob ve fight üzerindeki dpsleri farklı olsada toplamda hasarı fazla yapan lootu alacaktır (nokta) bu total hasara etki eden figtta kalma süreleri olabilir ör: birinin fighta başlayıp yüksek dps yapıp sonra fightı bırakıp diğer düşük dpslinin gelip uzun vadede hasar yaparak toplamda fazla hasar yapmasıyla gerçekleşebilir yada tersi son anda gelip 2-3 saniyede fazla dps yapıp ancak az hasar yapmasıyla. Bukadar zormu bunu anlamak ? He napmşım ben gelip dpsin farklı combattlarda farklı çıkamıyacağını mı söylemişim ? Zaten anlamışın ben bunu yazmadan konuyu başka yere çektiğinide neyse genede yazmış olayım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Sorunlu musun arkadaşım, anlatmaya çalıştığın şeyi kötü anlattığın için geç anladık ve hak verdik, daha neyin peşindesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Aslında hala yanlış olduğun noktalar var da, üslubun çok irite etti beni, düzeltmeye isteğim kalmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kthxbye Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Bıngıldak ve kendi üslubuna bakıp bence kim sorunlu diye bana sormaman lazım. Gayette açık bir şekilde daha ilk mesajmda 2k dps ve 3-4k dpsi olan iki kişiyi örnek vererek bariz dps farkı olan iki oyuncunun dpsi değil toplamda yaptığı hasar önemli dedim. Sen gelip dpsin tanmını yapmaya çalışıyorsun dpsi bilemezsin diyorsun. Gene düzgün cvp verdim dpsini illa recount gibi birşeyle ölçmen gerekli değil farklı dpste insandan bahsediyorum dedim hala çkp dpsin tanımını yapmaya çalışarak hatta bıngıldağn yorumuna bakarsan alaycı ve çok biliyormuş gibi konun dışında bilmişlik yapıyor. Ben hakaret etmedim alaycı davranmadım eğer üslubumdan rahatsız olduysan benden önce irdelemen gereken insan/insanlar var bana göre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nordlydian Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 crafting ve building videosu bekliyoruz.. trolleri de tunellerine alalım.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Oyunun akıcılığını -ya da eksikliğini- gösterecek şekilde farklı bi iki skill kombinasyonuna ait combat vidyosu istiyorum ben de. Charge a bastım vurdum, elimdeki silahın hızı şu, büyü cast etmeye başladım vs. Hem lag latency ne alemde hem de response timeları gösterecek şekilde olsun mümkünse. Bide damage a demeyc değil DÆmıc diyelim LÜT FEN Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lightNdark Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2013 dreagloth ben hiç cvp yazmıyorum farketmiyormusun ;) ama çok uzadı dayanamadım: Şimdi bana teknik anlam olarak DPS i anlatıp sonrada "öz anlamından yola çıkarak" cümle yanlış gibi bir yere getiriyorsun ama konuyla alakası yok... MMO oynayan herkez şunu bilir: Classlar 3 ana ve 1 alt (bazı oyunlarda) bölüme ayrılır *DPS (Kimse farklı bir isim kullanmaz Ingiliz yada Alman) *Heal (Dünya üzerinde kimse HPS dmez) *Tank *Support DPS burada "damage per second" class demek diildir. Sadece damage üreten class anlamında kullanılır. Kimse sen Damage mi oynuosun demez. Shaman oynuyorum dersen DPS misin Healer mı? diye sorarlar... O yüzden gidip sözlük anlamına göre cümle kurmam, UOdan beri MMO oynayan biri olarak: DPS loot'u alır dediğimde, deneyimli tüm MMO oyuncuları zaten cümleyi anlar... Görünen köye klavuz moduna döndürmeyelim "40 kere söyledim be moruk desem", hayır saydım henüz 27 kere söyledin diyeceksin... Neyse temelde senin demek istediğini anladık, doğru da söylüyorsun ama, insanların benim söylediğimi "yanlış anladığı" kanısına kapılman anlamsız... Kınaytçıya oyun anlatmıyoruz varsın anlamayan anlamasın. Hatta mümkünse "anlamasın" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar