evet yeni itemlar daha güçlü felan güzel
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.
The Lost Shores - Tüm Detaylar
haydi bakalım.
Arenanet kendi tabusunu yıkıyor , daha detayları açıklanmadı ama birçok kişi memnun değil itemlerden .Oyuncu kazanmayı bırak , elindeki casual oyuncuları bile kaybedebilir Arenanet maalesef.
yok bence tam tersi geleceğe yatırım ve doğrusunu yapıyor gelişim olmalı oyunda isteyen hala SPVPde itemsız takılabilir ama 3w ve pve için karakter gelişimi olmalı.
Tamam bende destekliyorum ama resmi forumları okursanız büyük bir memnuniyetsizlik var maalesef.
gear grinding geldi die millet ağlıo oyunun yarısı grind zaten öle fak anet dedirticek kadar çıldırmış bazıları neyse ki anet akıllı
Ascended itemleri çıkarak, yayınladıkları manifestoyu bok ediyorlar, olan bu.
Minor fark diyor gelecek itemler için ama hiç de öyle görünmüyor.
https://d2vn94glaxzkz3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/11/Ascended-EN.png
Sadece tek itemden bu çıkıyorsa, full set çektiğinde ortaya ciddi %20-25'lik stat farklı çıkar.
Kötüye gidiyor.
Minor fark diyor gelecek itemler için ama hiç de öyle görünmüyor.
https://d2vn94glaxzkz3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/11/Ascended-EN.png
Sadece tek itemden bu çıkıyorsa, full set çektiğinde ortaya ciddi %20-25'lik stat farklı çıkar.
Kötüye gidiyor.
Yuh be!
%oranı çok yüksek olmuş. ÇOOK!
İpin ucu kaçar böyle. 1-2 content sonrası fena mıçtıklarını anlayacaklar. 1milyon damage, 10milyon hp felan..
%5 felan gibi basit bir değerleri olaydı bari. ÇOOK fena...
%oranı çok yüksek olmuş. ÇOOK!
İpin ucu kaçar böyle. 1-2 content sonrası fena mıçtıklarını anlayacaklar. 1milyon damage, 10milyon hp felan..
%5 felan gibi basit bir değerleri olaydı bari. ÇOOK fena...
Yanlız şöyle bir durum var biri yazmış forumda gerçekte exotic ve legendary arası bir eksiklik var çünkü progress olarak arada uçurum var.
Bu o aralığı kapamak için bence çok ideal. Exotikler acaip kolay elde edilio. Legendary ise çook kasış.
Bu o aralığı kapamak için bence çok ideal. Exotikler acaip kolay elde edilio. Legendary ise çook kasış.
"sonsuz dungeon"? asdf ciddi değillerdir herhalde. düşününsene content geldikçe, aynı dungeonda ilerliyoruz (bu patch ile alakalı content eklenirse yani :P )
Birde ilk etapta sadece iki item gelicek back ve ring ondan sonra ki itemlar 1 ay sonra felan gelicek ki zaten millet gear farming olayını çok abartıyo ya en max gear 1 hafta bile sürmüo şu oyunda.
Ascended itemleri çıkarak, yayınladıkları manifestoyu bok ediyorlar, olan bu.
Minor fark diyor gelecek itemler için ama hiç de öyle görünmüyor.
https://d2vn94glaxzkz3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/11/Ascended-EN.png
Sadece tek itemden bu çıkıyorsa, full set çektiğinde ortaya ciddi %20-25'lik stat farklı çıkar.
Kötüye gidiyor.
Slotlar tamamen pve alakalı oldugu icin aslında o kadar fark yok
5 power 5 precision 3 magic find fark var 2 item arasında.
infusion slot?
yeni gelen dangında ki felaketlerden koruması için gereken sihirli taşlarla donatılıcak.
Agony condition'ının etkisini azaltan bir upgrade o. Şimdilik agony condition'ını verecek moblar da sadece yeni dungeonda var gözüküyor.
İlk oyunda da Mursaat isimli moblar vuruyordu o şekilde ve infusion yapıyorduk armorlara o taraflara gideceksek.
İlk oyunda da Mursaat isimli moblar vuruyordu o şekilde ve infusion yapıyorduk armorlara o taraflara gideceksek.
infusion slot muhtemelen stat vermeyecek diye tahmin ettim ben.
Arenanet illaki bir orta yol bulur , güvenim tam.
Selam, Tyria vatandaşları! Ben Linsey Murdock; bazılarınız beni, tabi John Stumme yerimi alıp bana farklı projelerde çalışma fırsatı doğmadan önce Guild Wars Live Team ekibinin lideri olarak hatırlayacaklardır. Guild Wars 2’de ise tasarımcı olarak yoğunlukla crafting ve item’ler üzerinde çalışıyorum, ki aslında burada bulunma sebebim de bu; çünkü sizlere üzerinde çalıştığımız, item progression’u için gelecek olan heyecan verici yeni özelliklerden söz edeceğim.
Guild Wars 2’nin canlı ortamda gelişimini izledikçe gördük ki kendini adamış oyuncularımızın çoğu Exotic setlerini tamamlayıp “Legendary duvarına” çakılıyorlar. Legendary’leri elde etme aşamalarını uzun vadede gerçekleşebilecek bir amaç olarak tasarlamıştık, fakat oyuncular bu yola baş koymak için tahmin ettiğimizden çok daha önce hazırdılar ve sonradan sonraya da kişisel ilerleyişin eksik olması durumundan şikayetçi oldular. İsteğimiz hem hardcore, hem de casual oyuncuları eşit şekilde oyuna dahil edecek bir oyun yapmak, ama oyuncuların en yüksek seviyeye vardıktan sonra ilerlediklerini ve geliştiklerini hissetmelerini sağlayacak temel ihtiyaçları da görmezden gelmek istemiyoruz. Item gelişimi süreci genelde bir ek paket ile verilen hassas bir olaydır, ama bizce oyuncuların temel ihtiyaçlarını tatmin etmeye çabalamak da önemli bir şey.
Biz her zaman “gear grind”’dan ziyade tatmin edici bir gelişim süreci hissi yaratmaya çalışmışızdır ve bu yeni item gelişimi olayı da hiç farklı değil. Oyunun end-game’ine yeni mekanikler ve yüksek seviyeli oyuncular için gear ilerletme olayını bu mekaniklere yediren yollar ekleyerek oyunun son bulmayan bir gear yükseltme çılgınlığına dönüşmesine izin vermeden kişisel gelişim oluşturabiliyoruz. İlk Guild Wars’ı oynamış fanlarımız bu yeni progression ile benzer bir yaklaşım sergilediğimizi fark edebilirler. Sizlerle buluşturacağımız bu yeni end-game mekaniğin adı, Fractals of the Mists dungeon’unda karşılaşacağınız ve Infusion’lar ile etkisi azaltılabilen Agony!
Yeni Condition : Agony
Yeni dungeon olan Fractals of the Mists’de sadece yaratıkların kullanabildiği bir condition olan Agony ile sizleri tanıştıracağız.
Çok tehlikeli olan bu condition oyuncunun canının belli bir yüzdelik dilimi kadar hasar veriyor ve normal yollarla kaldırılamıyor. Fractals dungeon’unda derinlere inmek isteyen oyuncular görecekler ki siz ilerledikçe Agony’nin zorluğu artacak ve öyle bir noktaya geleceksiniz ki artık buna karşı bir savunmaya kesinlikle ihtiyaç duyacaksınız. Agony’nin yaptığı hasar’ı azaltmanın tek yolu armorunuzu Infusion ile upgrade etmek. Infusion upgrade parçalarını ise Mystic Forge’dan elde edebiliyorsunuz.
Yeni Upgrade : Infusion
Infusion’lar sadece üzerinde Infusion slot’u olan item’ler üzerinde kullanılabilen bir Upgrade Component’tir.
Çeşitli Infusion’lar ve Infusion slot’ları var. Kasım ayında Fine kalitedeki Offensive, Defensive ve Omni Infusion’ları oyuna ekliyoruz ve bunlar Mystic Forge tarifleri ile elde ediliyor. Infusion upgrade’leri kendilerine özgü slot’lara, yani Defensive Infusion sadece Defensive Infusion slot’una, Offensive ise sadece Offensive Infusion slot'una eklenebiliyor; yalnız burada bir istisna var, Omni Infusion slot’larına Defensive veya Offensive Infusion’lar eklenebilir, fakat Omni Infusion slot’lu item’ler epey nadir bulunacaklar.
Şimdilik Infusion slot’ları sadece Ascended kalitedeki item’ler üzerinde bulunabilecek.
Yeni Armor Tipi : Ascended
Kasım ayında ilk Ascended item’leri sunacağız. Bu yeni armor kalitesi tipi Exotic ile Legendary arasında bir spectrum’da olacak ve Exotic’lerden birazcık daha iyi stat’lara sahip.
Ascended item’ler diğer armor tiplerinden biraz farklı. Magic Find, Crit Damage gibi normalde eklenebilen upgrade component’leri Ascended item’ler üzerinde bağlı değişmez halde geliyor ve bu item’ler üzerinde upgrade slot’ları yerine Infusion slot’lar yer alıyor, ayrıca bu item’lerin daha nadir bulunanları üzerinde Agony Resistance da oluyor. Oyuncular Ascended yüzükleri Fractals of the Mists dungeon’u içerisinde elde edebilecekler ve back armorları da Mystic Forge tarifleri ile bulunabilecek.
Item Progression’un Geleceği
Bu daha başlangıç. Kasım ayında Infusion ve Ascended yüzük ve back item’lerinden oluşan ilk seviye item’leri oyuna ekliyoruz ve bu da ilerleyen zamanda bu item türünde ilerleyebilmemizi sağlayacak pek çok olanak sunuyor.
Gelecekte yeni oyun sonu içerik oyuna eklendikçe daha fazla Infusion ve Ascended kalite item’in oyuna eklendiğini göreceksiniz. Ve en nihayetinde de kendinizi full Ascended armor’la donanmış, full Infusion ile oyunun end game içeriğine ilerlerken bulacaksınız.
Gelecekte yeni Legendary item’ler ve var olan Legendary silahlara güncellemeler de göreceksiniz. Legendary item’ler diğer “best-in-slot” item’ler ile eşit seviyede olmaları gerekiyor, o yüzden korkmanıza gerek yok, şu an Exotic item’lerle eşit kalite aralığında olan bütün Legendary silahlar Ascended silahları oyuna eklediğimiz zaman aynı şekilde gelişmek üzere düzenlenecekler. Bu nedenle Legendary silahlar her halükarda “best-in-slot” olmaya devam edecekler. Ayrıca Legendary silah yapmak için gereken itemleri elde etme yöntemlerini de çeşitlendirerek, sizi farklı şekillerde uğraştırmaya yönelik planlarımız da var.
Kasım’daki bu yeni eklentiler item devamlılığını sağlamada daha bir başlangıç. İlerleyen zamanlarda Guild Wars 2’ye tonla yeni yüksek seviye içerik ekleyeceğiz. Yeni içerikleri size duyurmaya devam ettikçe yeni Legendary’ler, yeni Ascended armor’ları da görücüye çıkaracağız (yeni content'i oynadıkça elde edeceğiniz başka ödüllerden bahsetmiyorum bile).
Alıntıdır ;Kaynak
Bu güncelleme çok kritik , çok büyük şikayetler var Arenanete , bakalım nasıl kalkacak işin üstünden.
Guild Wars 2’nin canlı ortamda gelişimini izledikçe gördük ki kendini adamış oyuncularımızın çoğu Exotic setlerini tamamlayıp “Legendary duvarına” çakılıyorlar. Legendary’leri elde etme aşamalarını uzun vadede gerçekleşebilecek bir amaç olarak tasarlamıştık, fakat oyuncular bu yola baş koymak için tahmin ettiğimizden çok daha önce hazırdılar ve sonradan sonraya da kişisel ilerleyişin eksik olması durumundan şikayetçi oldular. İsteğimiz hem hardcore, hem de casual oyuncuları eşit şekilde oyuna dahil edecek bir oyun yapmak, ama oyuncuların en yüksek seviyeye vardıktan sonra ilerlediklerini ve geliştiklerini hissetmelerini sağlayacak temel ihtiyaçları da görmezden gelmek istemiyoruz. Item gelişimi süreci genelde bir ek paket ile verilen hassas bir olaydır, ama bizce oyuncuların temel ihtiyaçlarını tatmin etmeye çabalamak da önemli bir şey.
Biz her zaman “gear grind”’dan ziyade tatmin edici bir gelişim süreci hissi yaratmaya çalışmışızdır ve bu yeni item gelişimi olayı da hiç farklı değil. Oyunun end-game’ine yeni mekanikler ve yüksek seviyeli oyuncular için gear ilerletme olayını bu mekaniklere yediren yollar ekleyerek oyunun son bulmayan bir gear yükseltme çılgınlığına dönüşmesine izin vermeden kişisel gelişim oluşturabiliyoruz. İlk Guild Wars’ı oynamış fanlarımız bu yeni progression ile benzer bir yaklaşım sergilediğimizi fark edebilirler. Sizlerle buluşturacağımız bu yeni end-game mekaniğin adı, Fractals of the Mists dungeon’unda karşılaşacağınız ve Infusion’lar ile etkisi azaltılabilen Agony!
Yeni Condition : Agony
Yeni dungeon olan Fractals of the Mists’de sadece yaratıkların kullanabildiği bir condition olan Agony ile sizleri tanıştıracağız.
Çok tehlikeli olan bu condition oyuncunun canının belli bir yüzdelik dilimi kadar hasar veriyor ve normal yollarla kaldırılamıyor. Fractals dungeon’unda derinlere inmek isteyen oyuncular görecekler ki siz ilerledikçe Agony’nin zorluğu artacak ve öyle bir noktaya geleceksiniz ki artık buna karşı bir savunmaya kesinlikle ihtiyaç duyacaksınız. Agony’nin yaptığı hasar’ı azaltmanın tek yolu armorunuzu Infusion ile upgrade etmek. Infusion upgrade parçalarını ise Mystic Forge’dan elde edebiliyorsunuz.
Yeni Upgrade : Infusion
Infusion’lar sadece üzerinde Infusion slot’u olan item’ler üzerinde kullanılabilen bir Upgrade Component’tir.
Çeşitli Infusion’lar ve Infusion slot’ları var. Kasım ayında Fine kalitedeki Offensive, Defensive ve Omni Infusion’ları oyuna ekliyoruz ve bunlar Mystic Forge tarifleri ile elde ediliyor. Infusion upgrade’leri kendilerine özgü slot’lara, yani Defensive Infusion sadece Defensive Infusion slot’una, Offensive ise sadece Offensive Infusion slot'una eklenebiliyor; yalnız burada bir istisna var, Omni Infusion slot’larına Defensive veya Offensive Infusion’lar eklenebilir, fakat Omni Infusion slot’lu item’ler epey nadir bulunacaklar.
Şimdilik Infusion slot’ları sadece Ascended kalitedeki item’ler üzerinde bulunabilecek.
Yeni Armor Tipi : Ascended
Kasım ayında ilk Ascended item’leri sunacağız. Bu yeni armor kalitesi tipi Exotic ile Legendary arasında bir spectrum’da olacak ve Exotic’lerden birazcık daha iyi stat’lara sahip.
Ascended item’ler diğer armor tiplerinden biraz farklı. Magic Find, Crit Damage gibi normalde eklenebilen upgrade component’leri Ascended item’ler üzerinde bağlı değişmez halde geliyor ve bu item’ler üzerinde upgrade slot’ları yerine Infusion slot’lar yer alıyor, ayrıca bu item’lerin daha nadir bulunanları üzerinde Agony Resistance da oluyor. Oyuncular Ascended yüzükleri Fractals of the Mists dungeon’u içerisinde elde edebilecekler ve back armorları da Mystic Forge tarifleri ile bulunabilecek.
Item Progression’un Geleceği
Bu daha başlangıç. Kasım ayında Infusion ve Ascended yüzük ve back item’lerinden oluşan ilk seviye item’leri oyuna ekliyoruz ve bu da ilerleyen zamanda bu item türünde ilerleyebilmemizi sağlayacak pek çok olanak sunuyor.
Gelecekte yeni oyun sonu içerik oyuna eklendikçe daha fazla Infusion ve Ascended kalite item’in oyuna eklendiğini göreceksiniz. Ve en nihayetinde de kendinizi full Ascended armor’la donanmış, full Infusion ile oyunun end game içeriğine ilerlerken bulacaksınız.
Gelecekte yeni Legendary item’ler ve var olan Legendary silahlara güncellemeler de göreceksiniz. Legendary item’ler diğer “best-in-slot” item’ler ile eşit seviyede olmaları gerekiyor, o yüzden korkmanıza gerek yok, şu an Exotic item’lerle eşit kalite aralığında olan bütün Legendary silahlar Ascended silahları oyuna eklediğimiz zaman aynı şekilde gelişmek üzere düzenlenecekler. Bu nedenle Legendary silahlar her halükarda “best-in-slot” olmaya devam edecekler. Ayrıca Legendary silah yapmak için gereken itemleri elde etme yöntemlerini de çeşitlendirerek, sizi farklı şekillerde uğraştırmaya yönelik planlarımız da var.
Kasım’daki bu yeni eklentiler item devamlılığını sağlamada daha bir başlangıç. İlerleyen zamanlarda Guild Wars 2’ye tonla yeni yüksek seviye içerik ekleyeceğiz. Yeni içerikleri size duyurmaya devam ettikçe yeni Legendary’ler, yeni Ascended armor’ları da görücüye çıkaracağız (yeni content'i oynadıkça elde edeceğiniz başka ödüllerden bahsetmiyorum bile).
Alıntıdır ;Kaynak
Bu güncelleme çok kritik , çok büyük şikayetler var Arenanete , bakalım nasıl kalkacak işin üstünden.
daha uber item treadmill ine sokacaksa cok kotu; gw1 deki gibi infusion olacaksa ( quest yap itemlarin ust tiere upgrade olsun/ belli yaratiklardan zarar gorme/vurabil) iyi
Açıkçası Arenanetin bu itemleri getirmemesini isterdim , kendi yapısını bozuyor,oyunun hitap ettiği kesim yani casual oyuncular şuan çok mutsuz.Tabi uygulamada görmek lazım hele bir gelsin de bakalım.
Treadmill yada item grind değilki bu zaten 1-2 tane full set dizillio oyunda contentde ilerlemek içinde upgrade etmeye gerek yok itemları pvpyede etkisi çok olmaz.
Millet boşa çıldırıo ha deselerki kardeşim pvpde daha bir ton eksik şey var sen kalkıp pveye content getiriosun felan anlarım ama sadece treadmill olucak item grind olucak die ağlıo millet.
PVPye bok atamıo kimse
Millet boşa çıldırıo ha deselerki kardeşim pvpde daha bir ton eksik şey var sen kalkıp pveye content getiriosun felan anlarım ama sadece treadmill olucak item grind olucak die ağlıo millet.
PVPye bok atamıo kimse
WvWvW de geçerli olacakmış galiba itemler , ki olmasıda gerek .Bu yüzden galiba çoğu oyuncu mutsuz.
Öne çıkan mesajlar