0ne Mesaj tarihi: Aralık 9, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 9, 2012 cok iyi mactı o ya, gitti geldi paso, ama salak gyro fazla içeri dalıncca magnusun ultisi ve svenin gazabından kaçamayıp aegis oldugu halde divine'ı kaptırdı svene, e oda affetmedi, bi sonraki fight 3.5k criti koydu 3 heroya. tek vuruş instant kill..
Lopeth Mesaj tarihi: Aralık 10, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2012 http://kotaku.com/5967051/valve-wants-to-get-dota-2-running-on-tablets?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow
Black-ice Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 yeni hero geldi bu gece. timbersaw. heralde dota1'i bıraktıktan sonra çıktı oynamamıştım hiç. güzelmiş bayağı sevdim.
knoxville Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 reactive armor çalıştıkça kendini metalin içine hapsetmesi on numara olmuş
cacodemon Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2012 Lopeth said: http://kotaku.com/5967051/valve-wants-to-get-dota-2-running-on-tablets?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow çalıştırsınlar, yarın gider tablet alırım.
Daesu Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 6.77 notları haftaya falan dota2ye gelir aynen http://www.joindota.com/en/news/5607-icefrog-releases-6-77
Buddha Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 Tablette nasıl olacak ki oynanmaz. Tabletten oynayanları birbirlerine versinler. Kanser etmesinler bizi.
Osuran_boga Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 kimin ahını aldıysam sadece pc çalışmasına rağmen sigorta attı farketmedim leaver oldum ,yarım saat sonra başka oyuna girdim bu sefer de net gitti yine leaver oldum.
Black-ice Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 Daesu said: 6.77 notları haftaya falan dota2ye gelir aynen http://www.joindota.com/en/news/5607-icefrog-releases-6-77 bayağı bir ayar gelmiş yalnız.
Osuran_boga Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2012 ulan bu ne ya oyuna girmemle net aynı anda gitti 3. kez leaver oldum son 3 oyunum leaver.biri bekliyo sanki benim oyuna girmemi neti kesmek için ilginç leaver olmamışım hero seçmeden kesildi diye mi aceba
Holy Mesaj tarihi: Aralık 16, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2012 Ben de elektrik kesintisi nedeniyle low'a düştüm, direkt 2. accounta gift ettim bir tane ordan oynamaya devam ettim. Low'da çok dengesiz maçlar dönüyor, MM iyice sıçıyor.
Flassh Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 oyunda fps, ping göstermesi ve bir kaç ayar için config ayarı gibi bir şey ypaıyorduk. nasıl yapıyorduk bunu? format attım da yedeklemeyi unutmuşum
Black-ice Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 google: dota 2 fps ayar konsol yazarsan tonla var. koyacaktım çok vardı seçemedim bulursn her türlü.
Flassh Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 aramaya inandım eski konularda d@rkwish'in koyduğu cfg notlarını buldum. kullanın güzel dota_always_show_player_names" "1" //Console "con_enable" "1" //Derp "developer" "1" //Developer mode //Console output "con_filter_enable" "1" //Enable filters "con_filter_text" "!!!" //Write filter settings "con_notifytime" "3" //How long to display recent console text to the upper part of the game window "con_nprint_bgalpha" "50" //Con_NPrint background alpha. "con_nprint_bgborder" "5" //Con_NPrint border size. "contimes" "8" //Number of console lines to overlay for debugging. // //Netcode // "rate" "80000" //Total amount of bandwidth Dota 2 may use (Default "80000") "cl_updaterate" "40" //Amount of updates recieved from server per second (Min/Max "20-40") "cl_cmdrate" "40" //Amount of updates sent to server per second (Min/Max "20-40") "cl_interp" "0" //cl_interp 1 / cl_updaterate * (cl_interp_ratio ) (Default "0.1") "cl_interp_ratio" "1" //Multiplies final result of cl_interp (Default "2") "cl_smoothtime" "0.01" //When errors occur smooth display over X time, 0 Disables (Default "0.1") "net_graph" "1" "net_graphheight" "64" "net_graphinsetbottom" "437" "net_graphinsetleft" "0" "net_graphinsetright" "-83" "net_graphpos" "1" "net_graphproportionalfont" "0" "net_graphtext" "1" // //Performance Tweaks // "fps_max" "120" //Max FPS for client to render (Default "120") "mat_vsync" "1" //VSYNC on/off ("0" Disables "1" Enabled) "mat_triplebuffered" "1" //Enable with vsync for a performance boost if fps is less than 60 ("0" Disables "1" Enabled) // //Audio // (Min "0" Max "1.0") "snd_musicvolume" "0" //Ingame music volume (Min "0" Max "1.0") // //Dota related settings // "dota_camera_speed" "5500" //Camera speed when scrolling (Default "3000") "dota_camera_accelerate" "49" //Decelerating map scroll ("50" instant stop "1" smooth slowdown) "dota_disable_range_finder" "1" //Shows spells are withing casting range of targeted area/target ("0" Disables "1" Enabled) "dota_range_display" "1" //Range indicator around hero showing that specific range ("0" Disables) "dota_ability_quick_cast" "1" //Self cast spells on double click ("0" Disables "1" Enabled) "dota_player_multipler_orders" "1" //Enables CTRL to issue command to all units including hero ("0" Disables "1" Enabled) "dota_player_units_auto_attack" "1" //Hero autoattack stance ("0" Passive "1" Agressive) "dota_force_right_click_attack" "1" //Force right clicks to attack anything ("0" Disables "1" Enabled) //"dota_gamescom_althack" "0" //Alt modifier + qwe/asd to be inv keys ("0" Disables "1" Enabled) "dota_shop_recommended_open" "1" //Recommended items for hero when open shop menu ("0" Disables "1" Enabled) "dota_shop_force_hotkeys" "0" //Force using shop hotkeys when buying from shops ("0" Disables "1" Enabled) "dota_sf_game_end_delay" "0" //Delay for scoreboard at end (Locked Server Side value "10") "dota_health_per_vertical_marker" "250" //Health segmenting in the lifebar (Default "250") "dota_health_marker_major_alpha" "255" //Opacity major healthbar divider (Default "255" "0" invisible "255" opaque) "dota_health_marker_minor_alpha" "128" //Opacity minor healthbar divider (Default "128" "0" invisible "255" opaque) //Minimap "dota_minimap_hero_size" "600" //Hero icons on minimap (Default 600) "dota_minimap_misclick_time" "0" //Removes delay before allowing input on minimap (Default "0.02") "dota_minimap_tower_defend_distance" "250" //Distance from tower to iniate ping tower instead of ping map (Default "500") "dota_minimap_ping_duration" "3" //Duration of pings (Default "3") //Fade time on DMG done/recieved reduced to almost instant "dota_health_hurt_decay_time_max" "0" (Default "0.8") "dota_health_hurt_decay_time_min" "0" (Default "0.3") "dota_health_hurt_delay" "0" (Default "0.1") "dota_pain_decay" "0" (Default "0.8") "dota_pain_factor" "0" (Default "3") "dota_pain_fade_rate" "0" (Default "3") "dota_pain_multiplier" "0" (Default "0.8") // //Custom Binds // "bind" "F1" "toggleconsole" //Toggle console "MUST use ` or F1 if to return to game" "bind" "F2" "exec autoexec.cfg" //Exec autoexec.cfg manually "USE WHEN CONNECTING to any game server since dota 2 executes the clients game settings every connect" or unbind the keys in the GUI" "bind" "F3" "jpeg" //Screenshot "bind" "F4" "dota_pause" //Pause //Proper hold position behavior "bind" "a" "dota_player_units_auto_attack 1;mc_attack" //Attack clicks leave aggressive stance "bind" "s" "dota_player_units_auto_attack 1;dota_stop" //Stop leaves aggressive stance "bind" "c" "dota_player_units_auto_attack 0;dota_hold" //Hold leaves passive stance "bind" "x" "mc_move" //Move click //Hero skills "bind" "q" "dota_ability_execute 0" "bind" "w" "dota_ability_execute 1" "bind" "d" "dota_ability_execute 3" "bind" "e" "dota_ability_execute 2" "bind" "f" "dota_ability_execute 4" "bind" "r" "dota_ability_execute 5" "bind" "TAB" "dota_cycle_selected" //Cycle through selected units "bind" "F5" "+showgraph" //Scoreboard + apm in console "bind" "CAPSLOCK" "+voicerecord" //Ingame Mic "bind" "b" "toggleshoppanel" //Open/Close shops "bind" "2" "dota_select_courier" //Courier "bind" "v" "quick_courier" //Instant courier control "bind" "ENTER" "say" //Chat "bind" "h" "range" //Range Indicators (Meele Attack,"Common" Ranged Attack, Tower Range, Smoke Range, Dagger Range "1150 is ideal not to overshoot the blink") "bind" "g" "dota_select_all_others" //Selects all units except hero "bind" "" "switch" //Toggle script for Q/Q orbing, R/R haunting // //Alias's // //Courier picks up whole stash and brings it to you with speedup before returning to base "alias" "quick_courier" "dota_select_courier; dota_ability_execute 2; dota_ability_execute 3; dota_ability_execute 4; +dota_camera_follow" //Shows scoreboard and APM in the console "alias" "+showgraph" "+showscores;dota_apm" "alias" "-showgraph" "-showscores" //Multiple range indicators "alias" "range" "range1" "alias" "range1" "dota_range_display 128;alias range range2;echo !!!_Melee_range_128" "alias" "range2" "dota_range_display 600;alias range range3;echo !!!_Ranged_Attack_600" "alias" "range3" "dota_range_display 700;alias range range4;echo !!!_Tower_Range_700" "alias" "range4" "dota_range_display 950;alias range range5;echo !!!_Smoke_Range_950" "alias" "range5" "dota_range_display 1150;alias range range0;echo !!!_Dagger_Range_1200" "alias" "range0" "dota_range_display 0;alias range range1;echo !!!_Disabled" //Puck orb teleport Q to Q, Spectre ulti R to R alias "Switch" "Switch1" alias "Switch1" "alias Switch Switch2;bind q puckMode;echo !!!_PuckQQKey_Enabled" alias "Switch2" "alias Switch Switch3;bind r spectreMode;bind q normalQ;echo !!!_SpecRRKey_Enabled" alias "Switch3" "alias Switch Switch1;bind r normalR;echo !!!_Dota_Keys_Default" alias "normalR" "dota_ability_execute 5" alias "normalQ" "dota_ability_execute 0" alias "spectreMode" "dota_ability_execute 3;dota_ability_execute 5" alias "puckMode" "dota_ability_execute 3;dota_ability_execute 0" chat_join "Paticik" //Useful launch options //Disables mouse acceleration //-noforcemaccel -noforcemspd -useforcedmparms "must have useforcedmparms to use spd/accel" //Skips intro //-novid //Sources // [developer.valvesoftware.com] // [developer.valvesoftware.com] // [dota2wiki.com] echo "!!! AutoExec.cfg Executed"
knoxville Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 beyler gene cins bi mod geldi sizin kuryenin skiller ne oldu şimdi?
Holy Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 Christmas map geleceği önceden açıklanmıştı zaten. Diretide gibi fun map. Hemmen girip bakıyoruz.
knoxville Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 map belliydi de greeviling için diyodum bi tane attım şimdi 10 dakkalık bi mod
Lopeth Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2012 http://kotaku.com/5969906/now-the-bastion-narrator-can-announce-your-dota-2-game?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow
Öne çıkan mesajlar