bingildak Mesaj tarihi: Ekim 11, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 11, 2016 bu nasıl bir view distance ve view distance detayıdır aga. ben hala pc nasıl kaldıracak kafamda oturatamıyorum.
Pordakal Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Min 1080 sli 32gb ram falan ister. Yuksek ayarlar icin 4x1080 quad, 128gb ram cift i7 falan lazim olur heralde
Xenocide Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Bright said: Yalnız 2.5'te gemiler çok hantal, 2.6'da daha da yavaşlarlarsa işimiz var. Avenger, Gladius falan gayet kıvraktı önceki patch'lerde. Gemiler gereginden cok fazla kivrak zaten. Bence agirlastirmalari gerek
Bright Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Büyük gemiler ağır ve hantal abi zaten. Starfarer, Constellation, Freelancer'ı falan çıkart PU'da gezintiye, ufakların kıvrak olma mecburiyetini anlarsın. Daha capital ship'ler gelicek, muhtemelen 180 çekmeleri 10 dk. falan sürecek. Single-seat fighter'ların kıvraklığı düşerse sadece yüksek firepower'lı brawler'lar iş yapar hale geliyor ufakların dogfight'larında. M50, Merlin, Mustang Delta tarzı vurkaç gemilerin bütün olayı bitiyor çünkü jousting ve circle-strafing'e dönüyor bütün olay adam gibi manevra yapılamadığı için. Avenger, Gladius, M50, Merlin, Mustang tarzı gemilerin bir miktar Hornet'ın, Sabre'ın etrafında dönebilmeleri, vur-kaç yapabilmeleri lazım şansları olması için yoksa şu anki AC rezilliğine dönüyor SH/Sabre fixed monoboating.
cicibeybe Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 bingildak said: bu nasıl bir view distance ve view distance detayıdır aga. ben hala pc nasıl kaldıracak kafamda oturatamıyorum. abi bundan 5 sene sonra cikacagini hesaba kat, o zamana affordable bir pcde oynariz belki
Esh Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Pordakal said: Min 1080 sli 32gb ram falan ister. Yuksek ayarlar icin 4x1080 quad, 128gb ram cift i7 falan lazim olur heralde sadece yüksek vram ve flight simulatordeki gibi yuksek cpu processing ister. zaten yunun 2018den önce gelmeyeceğini düşünürseniz 1180 falan çıkar o zamana. oyun da min 1160 ister falan
Xenocide Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Bright said: Büyük gemiler ağır ve hantal abi zaten. Starfarer, Constellation, Freelancer'ı falan çıkart PU'da gezintiye, ufakların kıvrak olma mecburiyetini anlarsın. Daha capital ship'ler gelicek, muhtemelen 180 çekmeleri 10 dk. falan sürecek. Single-seat fighter'ların kıvraklığı düşerse sadece yüksek firepower'lı brawler'lar iş yapar hale geliyor ufakların dogfight'larında. M50, Merlin, Mustang Delta tarzı vurkaç gemilerin bütün olayı bitiyor çünkü jousting ve circle-strafing'e dönüyor bütün olay adam gibi manevra yapılamadığı için. Avenger, Gladius, M50, Merlin, Mustang tarzı gemilerin bir miktar Hornet'ın, Sabre'ın etrafında dönebilmeleri, vur-kaç yapabilmeleri lazım şansları olması için yoksa şu anki AC rezilliğine dönüyor SH/Sabre fixed monoboating. ya benim kıvraklıktan kastım aslında önce de konuşmuştuk, şu Yaw Axis olayına takığım ben. Yaw - pitch - roll tamamen aynı güçte. o yüzden roll'un bi anlamı kalmıyor, yaw-pitch ile oynarsın. bu da Mouse ile oynamayı bariz avantajlı hale getiriyor bence. Joystick ile de efsane zor oluyor. yaw'ı zayıflatsınlar başka da bişe istemem.
Esh Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 yalnız benim hala aklım almıyo oyunun böyle bir funding toplamış olmasına
Phyx Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 size diyorum abi girelim şöyle bi kickstarter işine diye
senko Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Esh said: yalnız benim hala aklım almıyo oyunun böyle bir funding toplamış olmasına bu çok ilginç ya böyle bi iş modeli yok resmen. benim de aklım almıo.
Esh Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 iş modeli olarak crowdfunding var da 150 milyon dolar toplayıp 5 yıla oyun yapcam demek nedir sdfgsd
Bright Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 @Xenocide Ya aslında gemiden gemiye de değişiyor rotational rate'ler. Reliant Mako'nun yaw çok kötü mesela ama üstün pitch'e sahip. Thruster'ların, motorların olduğu yerler, geminin şekli sadece estetik değil oyunda, direk geminin dönüş performansına etki ediyor. Şimdi 2.6 ve 3.0'te flight model'e tekrardan müdahale edecekler, daha yavaşlatıcaz, daha yakın mesafeye çekicez combat'ı falan dediler, görecez ne olacak. Silahların range'ini düşürüp gemilerin hepsini aynı oranda yavaşlatırlar belki. Mouse'un herhangi bir üstünlüğü yok bu arada, leaderboard'lar hep fixed silahlarla SH/Sabre joystick kullanıcıları. Gimbal ve mouse kullanıldığında silah boyutu 1 düşünce DPS yarıya yaklaşıyor. Mouse'la fixed silah'ta da oyunun vjoy'u baya rezalet, custom vjoy'la daha iyi performans alınıyor. Şu calculator'da var silahların DPS, range, projectile velocity tarzı değerleri. Yaw'dan Roll'a bir geçiş olacağını sanmıyorum ama hiçbir şartta. Roll orta boy bol manned turret'lı gemilerde öne çıkacak Retaliator tarzı, turret'ları hedefe çevirmek gerekecek ki Retaliator Bomber versiyonunun burnunda hiç silah yok mesela, sadece torpido atabiliyor.
Xenus Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 bingildak said: bu nasıl bir view distance ve view distance detayıdır aga. ben hala pc nasıl kaldıracak kafamda oturatamıyorum. https://s11.postimg.org/oxvuiordf/New_Bitmap_Image.jpg
Bright Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 http://www.youtube.com/watch?v=XuDj5v81Nd0 Şuna 2:06:00 civarından itibaren bakabilirsiniz
Nekro Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 polish polish diye diye soz verdikleri sq42 yi yine ertelemisler. sozde bu SCcon da ondan bahsedeceklerdi. 2026 da anca release olur bu gidisle.
Bright Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Valla yaptıkları kadarını oynayabiliyorsun, o açıdan sıkıntı yok da 2018 sonuna doğru ya çıkar oyun ya da Beta'nın son demleri olur. Daha AC tarzı FPS modülü çıkmadan SQ42'yi preview'lemeleri bile saçma olurdu bence. Silah attachment'ları, ekstra ekipmanlar hiçbirşey yok daha piyasada, animasyonlar sorunlu...FPS modülü test edilsin, otursun biraz, ondan sonra SQ42 çıkabilir ki daha gemiler için balance pass'ları bile yeni başlıyor, parça sistemi daha emekleme aşamasında
di Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Aksam 2 dk girdim oyuna, sudan cikmis baliga dondum hic bi aciklama yonerge falan olmayinca. Var midir acep boyle guzel how-to video'su? Bir de oyun biraz laggy idi. Bug falan mi var yoksa benim sistem mi kasiliyo acep? Var mi bi fikriniz? i5 islemci, 16gig memory bi de gtx1080 varki islemciden degilse gerisinden de degildir sanirim.
Nekro Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Server sided o stuttering problemleri. Optimize edildikten sonra 6600k yeter muhtemelen. Su an cpu yu çok fazla kullaniyor oyun.
Bright Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 12, 2016 Amerikan server'ı var bir de sadece, ping normalden yüksektir. PU zaten feci kasıyor.
mono Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Optimizasyon netcode ile alakali, build 2.6-3.0 ile netcode 2.0 geliyor (galiba 2.6idi). Patch launcher'da su ana kadar her yeni build ile oyunu bastan 25gb indiriyordu, onuda elden gecirmisler, artik minik minik indirecek (v2.6 oda sanirim) Ping olayi da su anda US server ama esas oyun icin google compute cloud ile anlastilar, tahminen kotu olmaz. Ozetle Star Citizen = Google serverlarinda calisacak, instance yogunlasinca google otomatik yenisini acacak vs. Bir nevi Google parasini aldikca sonsuz global server imkani. Oyunda su an ki fps dusuklugu netcode kaynakli. Netcode2.0'den sonra 970 i5 ile medium/high arasi 1080p rahat rahat 50/60fps+ vermesi gerek. Build 2.6 aslinda baya onemli altyapi gelismeleri olarak..1 aya cikar muhtemelen, internal testinge gireli 2 hafta oldu. Item 2.0 (use butonu,grabby hands vs) ve yeni menu sistemleri de 2.6'da gelecekmis. Patch 3.0 de procedural planet 1 tane gelse yeter. Cargo hauling vs vs de gelecegi icin 3.0 baya milestone bir patch, ben kotumser tahmin ile ocak-subat diyorum.
Dark_Soul Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Herifler şu ana kadar sadece crowdfundingden 125m $ elde etmişler.Tüm ofislerinde toplam 300 küsür kişi çalışıyormuş. Büyük ihtimalle tek bir oyun projesi için, şuana kadarki en büyük ekip.Kaynak sıkıntıları da yok , kötü birşey çıkması , 4-5 sene gecikmesi gibi durumların olması pek mümkün gözükmüyor
Esh Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Oyun o kadar detayli ki , 300 kisinin ne kadar senkronize calistigina bagli olarak degisecek gibi gozukuyo cikis tarihi
Esh Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Oyun ciktiginda 4k standart falan olacak bi de :P
Phyx Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 oyunun yapımına 2012'de başlandı zaten, 2018'de çıksa iyidir diyoruz. 2021 falan olmaz herhalde
Esh Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2016 Abi sorun su ki bu bir oyun gibi degil. Boyle cidden gunlerce uzerine kilitleyecek bir olusum. Hani ben daha almadim ama almaya korkuyorum bir nevi cunku vr ile falan direk matrix e baglarim
Öne çıkan mesajlar