Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


jagd

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...

Kota alert


https://i.imgur.com/pZpOV8V.jpg
https://i.imgur.com/ApkBPd1.jpg
https://i.imgur.com/skhs1Wj.jpg
https://i.imgur.com/IpEeYMB.jpg
https://i.imgur.com/mrjTPLP.jpg
https://i.imgur.com/rkDtrIU.jpg
https://i.imgur.com/qzvwmrO.jpg
https://i.imgur.com/4rCodHR.jpg
https://i.imgur.com/GQg55Da.jpg
https://i.imgur.com/5QlVxeI.jpg
https://i.imgur.com/qm4qyjU.jpg
https://i.imgur.com/SbsVaSQ.jpg
https://i.imgur.com/7qgjNpP.jpg
https://i.imgur.com/1HwjZd0.jpg
https://i.imgur.com/MNLRi9R.jpg
https://i.imgur.com/K1XomW2.jpg
https://i.imgur.com/KMI3LPj.jpg
https://i.imgur.com/xRc8aXC.jpg
https://i.imgur.com/3cbCo93.jpg

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Bu oyun ile Elite Dangerous arasında nasıl farklar var. Alsam mı diye düşünüyorum ama emin olamadım. Şu an elite dangerousta mutlu mesut takılıyorum ama bazı yönleri hosuma gitmiyor. Karşılaştırma yapabilecek olan var mı?

Bakındım biraz ama tam oalrak anlayamadım bu oyunun mantığını. Sanırım bunda sadece gemi kullanmaktan ziyade karakteri gemiden indirip sağa sola sıkma mevzuları filanda var. Mantığı çok farklıysa devam edeyim şimdilik en azından elite dangerous a
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ED'yi seviyorsan devam et abi SC daha Alpha'da yani, çoğu mekanik yok oyunda ama çıkınca her türlü oynayacan, o açıdan yavaştan satın alıp bakabilirsin tabi :)

SC'de herşey var işte ED'de olmayan. FPS combat/equipment/kozmetik/silahlar vs. Gezegen yüzeyinde kara+hava araçlarıyla FPS combat, FPS multi-crew, ship boarding, atmosferik combat..İnilebilir gezegenler ve gezegenlerin üzerlerindeki her türlü şehirler, trading postlar, player housing vs.
Uzay çakma diil bir de herşey gerçek boyutlarında. Asteroid fieldlar, gas cloudlar vb.

Farklı meslekler de var tabi itibariyle: Search&Rescue, Repair, Salvage, Refuel vs.

SC'nin başı var sonunu daha göremedik sdfsd

Ha bir de grafikleri çok daha güzel:

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://www.youtube.com/watch?v=4-xa9j7xvws&feature=youtu.be

Bu AtV baya iyi. Yeni repair-refuel-rearm starterı Vulcan ve Terrapin var ağırlıklı olarak ama arada yeni Mustang, Reclaimer falan da gözüküyor.

Terrapin'in koridoru direk Death Star detention block olmuş, çogiyi

https://puu.sh/zowAQ/a6e78137c4.jpg
https://puu.sh/zowB6/54ba1f9aa6.jpg

Anvil için dizayn edilmiş ilk koridor, diğer gemilere de eklenebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3.4’le birlikte server meshing’e yavaştan başlıyolar
said:
*Q:"What will be the extent of the first pass on the server meshing planned for 3.4 ?"*

> Clive Johnson: "For the first-pass version we'll probably divide the Stanton system into sections and have one server manage each section. So we might have a Port Olisar server, another for Yela, and so on. Migration between servers would only happen as players QT from one location to another (although if you had the patience to do so you would also be able to fly between servers at sub-quantum speeds). We won't be connecting game servers across server regions (US, EU, etc) in this version. It also seems likely that each server region will still have multiple instances of the Stanton system.



> Obviously this is a much simplified implementation compared to what we eventually want to achieve but it is still complex enough that we will need to deliver several key pieces of the technology. First among these is the ability to connect multiple game servers in the same simulation. Next, seamlessly transitioning entities and clients between servers. We'll also need changes to our backend services to keep track of which players are on which server and determine when they need to transition to another. The services may also have to handle spinning up and shutting down new game servers on demand, as we'd like to avoid running a server for a section (e.g. Daymar) unless some players are actually there. Finally, game code will most likely have to undergo some changes to ensure that things like missions and the economy continue to function correctly even though the entities involved may be spread among multiple servers.



> Once the initial version has been put through its paces we will continue to improve and refine the technology with future pre-alpha releases, incrementally bringing us closer to the final goal of a single shard universe."nbk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...