Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Counter-Strike: Global Offensive (Topic #2)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

yalnız paso bize denk gelen, haxxor styla oynayan tiplerde ak rank falan var, ortalarda o da. bu rank verme şeyinde bi saçmalık var ya da adamların hekini algılıyor oyun dfghj. tabii bi de siz o kadar kötüsünüzki ortalama adamları godlike yapıyonuz, o da bir seçenek.

rank


Mesaj tarihi:
he bi de ben sizden sonra 1 maça girdim 2 round sonra patladı oyun ben de salladım girmedim, tam 24 saat compdan banlanmışım sdfghj, bu gece saha görevi yok bana beyler kolay gelsin.
Mesaj tarihi:
özellikle comp oynamak isteyenler şuna girerse güzel olur adam ararken

http://steamcommunity.com/groups/paticsgokomp

diğerinin yarısında csgo yok, diğer yarısı da csgoyu bırakmış. anons falan da edilmiyo zaten.
Mesaj tarihi:
DarKRideR said:

.


ok sdf

df said:

benim de 50-60 oluyor genelde ama rakip avrupa'dan fln gelirse 20-30 oluyor. aradaki 30ms çok etkiler mi oyunu?


eh etkiliyo tabii biraz ama 50-60'la normal oynanıyo bence. pati serverında 8-10ms falan gerçi benim, ona alışınca hayal kırıklığı oluy oasdf. ne zamandır oynamıyoz zaten orda, unuttum sayılır o güzelliği
Mesaj tarihi:
Silphatos said:

DarKRideR said:

.


ok sdf

df said:

benim de 50-60 oluyor genelde ama rakip avrupa'dan fln gelirse 20-30 oluyor. aradaki 30ms çok etkiler mi oyunu?


eh etkiliyo tabii biraz ama 50-60'la normal oynanıyo bence. pati serverında 8-10ms falan gerçi benim, ona alışınca hayal kırıklığı oluy oasdf. ne zamandır oynamıyoz zaten orda, unuttum sayılır o güzelliği


ne kalitesiz bir alan yetkilisi çıktı bu ya, görevi kötüye kullanıyor akü

POLİS YOK MU POLİS
Mesaj tarihi:
bu arada yeni update geldi,

said:
[ GOTV ]
- As a GOTV client spectator, the flangbang effect from first person is now reduced a bit and there is now text that says "(BLINDED)"
- Fixed overhead targetIDs not showing sometimes when spectating with XRay mode on.
- Added a convar "cl_teamid_overhead_maxdist_spec" that can set the max distance overhead TargetIDs will show up when spectating
- Changed player target selection input from hardcoded number keys to keys bound to "slotN" commands.
- Changed X-Ray toggle key from hardcoded 'X' to whatever is bound for "radio2", which defaults to 'X'.
- Fixed health/armor/ammo of the spectated target not being displayed as a GOTV client.
- Made bomb visible in GOTV clients' map overview at all times.
- Fixed money not showing up in GOTV scoreboard for either teams.
- Fixed flashbang effect flash retriggering when changing spectator target.
- Fixed missing winpanel when GOTV spectating.
- Revised GOTV autodirector behavior.

[ MISC ]
- Repacked content to reduce CS:GO disk usage from 6GB to 4.8GB.
- Implemented separate sound for distant grenade explosions to make the distance easier to gauge. Sound crossfades near and distance sound between 800 and 2800 units.
- Reduced audible distance of scope zoom.
- Fire devices have been modified ( Molotovs and incendiary grenades ):
- Fire can now be extinguished by smoke grenades and deployed smokes now deny fire device detonation and spreading.
- Fire now spreads a bit faster and not quite as far.
- Fire "tagging" slowdown has been removed.
- Adjusted fire armor penetration value.
- Fixed Terrorists getting loser bonus payout for running down the clock. Now Terrorists get no income if the round timer runs out.
- Armor Penetration is now shown for weapons in the buy menu.
- 3rd person and first person default duck speed has been slightly increased.
- Tapping the duck key frequently in short intervals will cause your duck to slow, but cools down very fast.
- Smoke grenade visibility inside a smoke has been reduced to give less advantage to players inside and more to players outside.
- Design changes for Scoreboard
- Added team names to scoreboard.
- Made score more prominent.
- Win banner states are now team specific.
- Design change for win panel and alert messages.
- Server log changes:
- Added xyz coordinates to messages.
- Added nade messages.
- Added team change messages.
- Added 'assist' messages.
- Fixed a case of loss of mouse and keyboard input.
- Server browser filter settings are now saved.
- Big Picture Support
- Fixed not being able to dismiss server browser dialog with controller.
- Added ability to disable all controllers.

Thanks to the following for input on the balance changes:
NiP, Ubinited, Team ALTERNATE, Area51, Mousesports, Anexis, FM.TOXiC, VeryGames, regnaM.
Mesaj tarihi:
DarKRideR said:

Silphatos said:

DarKRideR said:

.


ok sdf

df said:

benim de 50-60 oluyor genelde ama rakip avrupa'dan fln gelirse 20-30 oluyor. aradaki 30ms çok etkiler mi oyunu?


eh etkiliyo tabii biraz ama 50-60'la normal oynanıyo bence. pati serverında 8-10ms falan gerçi benim, ona alışınca hayal kırıklığı oluy oasdf. ne zamandır oynamıyoz zaten orda, unuttum sayılır o güzelliği


ne kalitesiz bir alan yetkilisi çıktı bu ya, görevi kötüye kullanıyor akü

POLİS YOK MU POLİS


ahahaha bağırma lan sahibi benim buranın sesini duyan olmaz ama acıdım sildim hadi
Mesaj tarihi:
Desqpio said:

bu arada yeni update geldi,

. said:

- Reduced audible distance of scope zoom.


En büyük zevkim buydu ya... pasifler nasıl panik yapıyordu zoom kapa lan yazınca.

Bu arada source motoru ile ilgili olarak 75 ms üzerinde verim alamayabilirsiniz.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...