FromTheHell Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 çok daha iyi olabilirmiş ama zaten her zaman ben heyecanlandım çıksın hadi :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 xunn said: Ha böyle super animasyonlu brawler istiyosan for honor'a alalım seni sercan. Hani anca max 4v4 ortamında olur öyle çılgın grafik animasyon. Total war'da köküne kadar zoomlayıp "abi bu grafikler yani bilemiyorum" demek gibi oluyor biraz. animasyonun limitlerinin sayıyla ilgisi yok. daha cok combat sistemiyle ilgili. hem bu kadar esnek combat olacak hem attackların movementını kıtlemıycek ıstıyosan anımsyonlarda kalas oluyor. daha ıyı olaiblirmi tabiki olur. ama burda karsılastırıken bunuda goz onunde bulundurmak lazım. sen anımatore abzurd bısı soluyorsun sonucta, dıyosunkı adam kılıc sallasın mızrak kallasın ama ayakalrı ıstedğımız yonde hareket etsın aynı anda. yok ole bır dunya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Simdi kac tepsi baklavaya early access alabiliyoruz cuce ondan haber ver. Ayrica hala tbd cikis tarihi ciks ciks ciks Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Harvey Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Minimum 2 yılı var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Xenocide said: abi frostbite 2 RTX GRAFİK OMG olsun demiyorum elbette. ama biraz daha akıcı animasyonlar olmasın mı yani 6 senedir oyun yapıyor adamlar? 3 yaşındaki çocukların kılıç kalkan oynaması gibi hala savurma animasyonları. yürüme - koşma desen ayrı facia. toplu savaşta hala boş boş hedefe koşuyor AI. önündeki adam sırayla doğrarken arkadan kurbanlık koyun gibi doğranma sırasına giriyorlar falan. 2018'de insan biraz daha fazlasını bekliyor doğal olarak. Indie development da diyemeyiz artık o kadar. Cüce kendi söyledi hala warband'den ekmek yiyoruz diye. çatır çutur para kazanıyolar işte. ilk oyunda animasyonlar için motion capture kullanmamışlardı haliyle öyle bir bütçe olmadığı için. bunda var mı emin değilim ama varsa, nası bu kadar eski oyunun kütüklüğünde, yoksa niye yok sene 2018 global piyasa için oyun yapıyorsunuz diye hayrete düşüyor insan. o kadar bilgisayar mühendisi işe alıcağına bir tane de işini bilen işletmeci alsalarmış keşke. global çapta franchise yaratabilecek fırsat varken şu hale gelmesi sıkıntı verici. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Cuce said: xunn said: Ha böyle super animasyonlu brawler istiyosan for honor'a alalım seni sercan. Hani anca max 4v4 ortamında olur öyle çılgın grafik animasyon. Total war'da köküne kadar zoomlayıp "abi bu grafikler yani bilemiyorum" demek gibi oluyor biraz. animasyonun limitlerinin sayıyla ilgisi yok. daha cok combat sistemiyle ilgili. hem bu kadar esnek combat olacak hem attackların movementını kıtlemıycek ıstıyosan anımsyonlarda kalas oluyor. daha ıyı olaiblirmi tabiki olur. ama burda karsılastırıken bunuda goz onunde bulundurmak lazım. sen anımatore abzurd bısı soluyorsun sonucta, dıyosunkı adam kılıc sallasın mızrak kallasın ama ayakalrı ıstedğımız yonde hareket etsın aynı anda. yok ole bır dunya animasyonları motion capture kullanarak mı yapıyorsunuz manuel animatör mü yapıyor? sene 2018 ve global piyasa abi. lütfen animatör manuel olarak yapıyor deme. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Taleworlds Bannerlord'u çok ama çok erken duyurmalarından dolayı hiç public bir özür falan diledi mi kaçırmış olabilirim de hatırlamıyorum. Baya fail çünkü, oyun tarihinde bu kadar fazla hype yaratmaya çalışıp, bu kadar önce duyurup ve hala oyunun release'ine daha var demek çok komik ya lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Ayno chp topici ya. Fanatizm budur afsfsd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 bu fanatizm değil gösterip de vermemek oluyor. https://media.giphy.com/media/VIPfXPzdRjtG8/giphy.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Harvey Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 https://m.donanimhaber.com/haberler/Milli-gurur-Mount-Blade-ii-Bannerlord-cikis-tarihi.htm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Mount & Blade II: Bannerlord, eğer herhangi bir aksilik yaşanmazsa 2019'un sonuna kalmadan bizlerle olabilir. hahaha hala olabilir ya. 2021 net. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Harvey Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Adamlar net bişey demiyorki. 1 sene içinde inşallah diyor hala. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Cuce said: xunn said: Ha böyle super animasyonlu brawler istiyosan for honor'a alalım seni sercan. Hani anca max 4v4 ortamında olur öyle çılgın grafik animasyon. Total war'da köküne kadar zoomlayıp "abi bu grafikler yani bilemiyorum" demek gibi oluyor biraz. animasyonun limitlerinin sayıyla ilgisi yok. daha cok combat sistemiyle ilgili. hem bu kadar esnek combat olacak hem attackların movementını kıtlemıycek ıstıyosan anımsyonlarda kalas oluyor. daha ıyı olaiblirmi tabiki olur. ama burda karsılastırıken bunuda goz onunde bulundurmak lazım. sen anımatore abzurd bısı soluyorsun sonucta, dıyosunkı adam kılıc sallasın mızrak kallasın ama ayakalrı ıstedğımız yonde hareket etsın aynı anda. yok ole bır dunya Ha bak o işte mevzu, onu hiç düşündünüz mü hiç tartısıldı mı attackların movement kısıtlaması? Mesela geriye kosaral balta savuramıyosun attacklar biraz daha for honor veya dark souls gibi çıkıyo vesaire. Biraz daha telegraphed. Al ver durumu biraz farkındayım da sanki movement biraz kısıtlanabilir gibi geliyor bana oyunun akışı çok bozulmadan. Animasyonlardaki o jank azalır ve combat daha agırlık sahibi olurmuş gibi. Şimdi düşündüm sizin animatör tayfa ne kadar büyük bilmiyorum ama hayvan gibi bir iş o combat animasyonunda directional animasyon. Hani attack 4 yönden geliyo, ve her yöne harekete göre animasyon ve movement geliyo falan bunlar AAA işler. Üstüne terrain'e uyucak falan zaa zor o iş. Bide asagı yıkarı bakıyosun olm bu oyunda, yukarı dogru balta falan savuruyosun çok farklı oyun olmaz o iş vazgeçtim. Direkt oyunun kültürü bu değil de diyebilir developer, brawler değil sonucta mb. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 paradoksalkedi said: Taleworlds Bannerlord'u çok ama çok erken duyurmalarından dolayı hiç public bir özür falan diledi mi kaçırmış olabilirim de hatırlamıyorum. Baya fail çünkü, oyun tarihinde bu kadar fazla hype yaratmaya çalışıp, bu kadar önce duyurup ve hala oyunun release'ine daha var demek çok komik ya lol Cuce zırt pırt star citizen topigine girip "haha, çıkmaz, haha hala bişi yok" diyodu bak karma öyle bi vurdu ki kendi öyle bi oyun üzerinde calısıyo su an dfg. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 kötü vurmuş karma ama. sadece oyuncudan 200 milyon dolara yakın found alan ve şimdiye kadar yapılmamış kadar "büyük" (her anlamda, sadece oynanabilir alan değil) bir oyuna taş atıp sekip mount & blade'e gelmesi üzmüş :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Warband a geniş çaplı bi update cekseler daha iyimis fjdj. Hala gideri var bence warbandin. O klasmanda başka bi multi oyun yok 128vs128 siege falan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 m&b serisinin olayı multi medieval savaş değil ki ya. yani scaleı büyük ama asıl olayı kendi unique rts veya tps tarzı değil mi? medieval multi oyun seviyorsan, bakmadıysan chivalry medieval warfare'a bak abi, scale daha düşük ama hem combat hem atmosfer daha güzel bence. ama sadece multi işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 _Rave said: animasyonları motion capture kullanarak mı yapıyorsunuz manuel animatör mü yapıyor? sene 2018 ve global piyasa abi. lütfen animatör manuel olarak yapıyor deme. mocap ama cahillige izim veremem bu konuda. iyi animatoruin hand keyed animasyonu mocap`ei 3 katlayip 5 e boler daha uzuuuuun yillar bu bole olacak. anımasyon bu gercek degıl. kullalık işi oyunculuk değil. siz tav oluyorsunuz sanırım yok cumberbatchın smaug'u oynamıs falan. hikaye bunlar reklam hep. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 xunn said: Ha bak o işte mevzu, onu hiç düşündünüz mü hiç tartısıldı mı attackların movement kısıtlaması? Mesela geriye kosaral balta savuramıyosun attacklar biraz daha for honor veya dark souls gibi çıkıyo vesaire. Biraz daha telegraphed. yok biz oyun zevkli olsun diye dusunduk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 paradoksalkedi said: kötü vurmuş karma ama. sadece oyuncudan 200 milyon dolara yakın found alan ve şimdiye kadar yapılmamış kadar "büyük" (her anlamda, sadece oynanabilir alan değil) bir oyuna taş atıp sekip mount & blade'e gelmesi üzmüş :( valla 200m doları cukkalayıp oyun yapmıyan benım parcası olduğum studyo deıl. kımsede kurus ıstenmemıs bır proje var ortada. hıc karsılastırma yapmaya gerek olduğunu bıle dusunmuyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Cuce said: _Rave said: animasyonları motion capture kullanarak mı yapıyorsunuz manuel animatör mü yapıyor? sene 2018 ve global piyasa abi. lütfen animatör manuel olarak yapıyor deme. mocap ama cahillige izim veremem bu konuda. iyi animatoruin hand keyed animasyonu mocap`ei 3 katlayip 5 e boler daha uzuuuuun yillar bu bole olacak. anımasyon bu gercek degıl. kullalık işi oyunculuk değil. siz tav oluyorsunuz sanırım yok cumberbatchın smaug'u oynamıs falan. hikaye bunlar reklam hep. ben blender ve zbrush kullanıyorum abi. smaugun da değilim işin. dediğin şey sadece düşük poligonlu işler için geçerli. ne zaman/sonuç açısından karlı bir iş ne de motion capturedaki gibi smooth bir animasyon elde edebilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Cuce said: paradoksalkedi said: kötü vurmuş karma ama. sadece oyuncudan 200 milyon dolara yakın found alan ve şimdiye kadar yapılmamış kadar "büyük" (her anlamda, sadece oynanabilir alan değil) bir oyuna taş atıp sekip mount & blade'e gelmesi üzmüş :( valla 200m doları cukkalayıp oyun yapmıyan benım parcası olduğum studyo deıl. kımsede kurus ıstenmemıs bır proje var ortada. hıc karsılastırma yapmaya gerek olduğunu bıle dusunmuyorum devlet? :D karşılaştırma xunn'dan çıktı ben küçükten iğneleme yaptım sadece. ama bence de saçma karşılaştırma. zira biri çıkmasından 10 yıl önce duyurulan ama hala çıkamayan, bu süre zarfında hype yarattığı base'i yavaş yavaş kaybeden, görüntüler itibariyle gayet güzel bir follow up olan fakat strateji ve yönetim açısından rezalet bir türk işi. diğeri oyun sektöründe bugüne kadar yapılmamış bir büyüklüğü hem harita, hem detay, hem mekanik hem de birden çok oyun mekaniği açısından vaad eden, 200m gibi bir fund toplama inandırıcılığına sahip, günden güne geliştirilmesini gözümüzle görerek takip edebildiğimiz oyun sektörünün baya mega projesi. saçma tabi hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 çıkar işte vakti gelince. niye bu kadar sıkıntı yaptınız ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 çünkü adamlar 6 senede early game bitti gibi demişler taşşak geçer gibi. bu hızla 6 sene early game, hadi 5 sene mid game, bi 5 sene end game, üstüne de 3 sene de multiplayera verirlerse torunun oynar da ondan sinirleniyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 3 yıl multıye az Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar