Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


progamer

Öne çıkan mesajlar

xunn said:

Ha böyle super animasyonlu brawler istiyosan for honor'a alalım seni sercan. Hani anca max 4v4 ortamında olur öyle çılgın grafik animasyon.

Total war'da köküne kadar zoomlayıp "abi bu grafikler yani bilemiyorum" demek gibi oluyor biraz.


animasyonun limitlerinin sayıyla ilgisi yok. daha cok combat sistemiyle ilgili. hem bu kadar esnek combat olacak hem attackların movementını kıtlemıycek ıstıyosan anımsyonlarda kalas oluyor. daha ıyı olaiblirmi tabiki olur. ama burda karsılastırıken bunuda goz onunde bulundurmak lazım.

sen anımatore abzurd bısı soluyorsun sonucta, dıyosunkı adam kılıc sallasın mızrak kallasın ama ayakalrı ıstedğımız yonde hareket etsın aynı anda. yok ole bır dunya
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenocide said:

abi frostbite 2 RTX GRAFİK OMG olsun demiyorum elbette. ama biraz daha akıcı animasyonlar olmasın mı yani 6 senedir oyun yapıyor adamlar? 3 yaşındaki çocukların kılıç kalkan oynaması gibi hala savurma animasyonları. yürüme - koşma desen ayrı facia. toplu savaşta hala boş boş hedefe koşuyor AI. önündeki adam sırayla doğrarken arkadan kurbanlık koyun gibi doğranma sırasına giriyorlar falan.

2018'de insan biraz daha fazlasını bekliyor doğal olarak. Indie development da diyemeyiz artık o kadar. Cüce kendi söyledi hala warband'den ekmek yiyoruz diye. çatır çutur para kazanıyolar işte.


ilk oyunda animasyonlar için motion capture kullanmamışlardı haliyle öyle bir bütçe olmadığı için. bunda var mı emin değilim ama varsa, nası bu kadar eski oyunun kütüklüğünde, yoksa niye yok sene 2018 global piyasa için oyun yapıyorsunuz diye hayrete düşüyor insan.

o kadar bilgisayar mühendisi işe alıcağına bir tane de işini bilen işletmeci alsalarmış keşke. global çapta franchise yaratabilecek fırsat varken şu hale gelmesi sıkıntı verici.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

xunn said:

Ha böyle super animasyonlu brawler istiyosan for honor'a alalım seni sercan. Hani anca max 4v4 ortamında olur öyle çılgın grafik animasyon.

Total war'da köküne kadar zoomlayıp "abi bu grafikler yani bilemiyorum" demek gibi oluyor biraz.


animasyonun limitlerinin sayıyla ilgisi yok. daha cok combat sistemiyle ilgili. hem bu kadar esnek combat olacak hem attackların movementını kıtlemıycek ıstıyosan anımsyonlarda kalas oluyor. daha ıyı olaiblirmi tabiki olur. ama burda karsılastırıken bunuda goz onunde bulundurmak lazım.

sen anımatore abzurd bısı soluyorsun sonucta, dıyosunkı adam kılıc sallasın mızrak kallasın ama ayakalrı ıstedğımız yonde hareket etsın aynı anda. yok ole bır dunya


animasyonları motion capture kullanarak mı yapıyorsunuz manuel animatör mü yapıyor?

sene 2018 ve global piyasa abi. lütfen animatör manuel olarak yapıyor deme.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Taleworlds Bannerlord'u çok ama çok erken duyurmalarından dolayı hiç public bir özür falan diledi mi kaçırmış olabilirim de hatırlamıyorum.

Baya fail çünkü, oyun tarihinde bu kadar fazla hype yaratmaya çalışıp, bu kadar önce duyurup ve hala oyunun release'ine daha var demek çok komik ya lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

xunn said:

Ha böyle super animasyonlu brawler istiyosan for honor'a alalım seni sercan. Hani anca max 4v4 ortamında olur öyle çılgın grafik animasyon.

Total war'da köküne kadar zoomlayıp "abi bu grafikler yani bilemiyorum" demek gibi oluyor biraz.


animasyonun limitlerinin sayıyla ilgisi yok. daha cok combat sistemiyle ilgili. hem bu kadar esnek combat olacak hem attackların movementını kıtlemıycek ıstıyosan anımsyonlarda kalas oluyor. daha ıyı olaiblirmi tabiki olur. ama burda karsılastırıken bunuda goz onunde bulundurmak lazım.

sen anımatore abzurd bısı soluyorsun sonucta, dıyosunkı adam kılıc sallasın mızrak kallasın ama ayakalrı ıstedğımız yonde hareket etsın aynı anda. yok ole bır dunya


Ha bak o işte mevzu, onu hiç düşündünüz mü hiç tartısıldı mı attackların movement kısıtlaması? Mesela geriye kosaral balta savuramıyosun attacklar biraz daha for honor veya dark souls gibi çıkıyo vesaire. Biraz daha telegraphed.

Al ver durumu biraz farkındayım da sanki movement biraz kısıtlanabilir gibi geliyor bana oyunun akışı çok bozulmadan. Animasyonlardaki o jank azalır ve combat daha agırlık sahibi olurmuş gibi.

Şimdi düşündüm sizin animatör tayfa ne kadar büyük bilmiyorum ama hayvan gibi bir iş o combat animasyonunda directional animasyon.

Hani attack 4 yönden geliyo, ve her yöne harekete göre animasyon ve movement geliyo falan bunlar AAA işler. Üstüne terrain'e uyucak falan zaa zor o iş. Bide asagı yıkarı bakıyosun olm bu oyunda, yukarı dogru balta falan savuruyosun çok farklı oyun olmaz o iş vazgeçtim.

Direkt oyunun kültürü bu değil de diyebilir developer, brawler değil sonucta mb.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paradoksalkedi said:

Taleworlds Bannerlord'u çok ama çok erken duyurmalarından dolayı hiç public bir özür falan diledi mi kaçırmış olabilirim de hatırlamıyorum.

Baya fail çünkü, oyun tarihinde bu kadar fazla hype yaratmaya çalışıp, bu kadar önce duyurup ve hala oyunun release'ine daha var demek çok komik ya lol


Cuce zırt pırt star citizen topigine girip "haha, çıkmaz, haha hala bişi yok" diyodu bak karma öyle bi vurdu ki kendi öyle bi oyun üzerinde calısıyo su an dfg.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

_Rave said:

animasyonları motion capture kullanarak mı yapıyorsunuz manuel animatör mü yapıyor?

sene 2018 ve global piyasa abi. lütfen animatör manuel olarak yapıyor deme.


mocap

ama cahillige izim veremem bu konuda. iyi animatoruin hand keyed animasyonu mocap`ei 3 katlayip 5 e boler daha uzuuuuun yillar bu bole olacak.

anımasyon bu gercek degıl. kullalık işi oyunculuk değil.

siz tav oluyorsunuz sanırım yok cumberbatchın smaug'u oynamıs falan. hikaye bunlar reklam hep.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xunn said:

Ha bak o işte mevzu, onu hiç düşündünüz mü hiç tartısıldı mı attackların movement kısıtlaması? Mesela geriye kosaral balta savuramıyosun attacklar biraz daha for honor veya dark souls gibi çıkıyo vesaire. Biraz daha telegraphed.




yok biz oyun zevkli olsun diye dusunduk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paradoksalkedi said:

kötü vurmuş karma ama. sadece oyuncudan 200 milyon dolara yakın found alan ve şimdiye kadar yapılmamış kadar "büyük" (her anlamda, sadece oynanabilir alan değil) bir oyuna taş atıp sekip mount & blade'e gelmesi üzmüş :(


valla 200m doları cukkalayıp oyun yapmıyan benım parcası olduğum studyo deıl.

kımsede kurus ıstenmemıs bır proje var ortada. hıc karsılastırma yapmaya gerek olduğunu bıle dusunmuyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

_Rave said:

animasyonları motion capture kullanarak mı yapıyorsunuz manuel animatör mü yapıyor?

sene 2018 ve global piyasa abi. lütfen animatör manuel olarak yapıyor deme.


mocap

ama cahillige izim veremem bu konuda. iyi animatoruin hand keyed animasyonu mocap`ei 3 katlayip 5 e boler daha uzuuuuun yillar bu bole olacak.

anımasyon bu gercek degıl. kullalık işi oyunculuk değil.

siz tav oluyorsunuz sanırım yok cumberbatchın smaug'u oynamıs falan. hikaye bunlar reklam hep.


ben blender ve zbrush kullanıyorum abi. smaugun da değilim işin.

dediğin şey sadece düşük poligonlu işler için geçerli. ne zaman/sonuç açısından karlı bir iş ne de motion capturedaki gibi smooth bir animasyon elde edebilirsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

paradoksalkedi said:

kötü vurmuş karma ama. sadece oyuncudan 200 milyon dolara yakın found alan ve şimdiye kadar yapılmamış kadar "büyük" (her anlamda, sadece oynanabilir alan değil) bir oyuna taş atıp sekip mount & blade'e gelmesi üzmüş :(


valla 200m doları cukkalayıp oyun yapmıyan benım parcası olduğum studyo deıl.

kımsede kurus ıstenmemıs bır proje var ortada. hıc karsılastırma yapmaya gerek olduğunu bıle dusunmuyorum


devlet? :D

karşılaştırma xunn'dan çıktı ben küçükten iğneleme yaptım sadece. ama bence de saçma karşılaştırma.

zira biri çıkmasından 10 yıl önce duyurulan ama hala çıkamayan, bu süre zarfında hype yarattığı base'i yavaş yavaş kaybeden, görüntüler itibariyle gayet güzel bir follow up olan fakat strateji ve yönetim açısından rezalet bir türk işi.

diğeri oyun sektöründe bugüne kadar yapılmamış bir büyüklüğü hem harita, hem detay, hem mekanik hem de birden çok oyun mekaniği açısından vaad eden, 200m gibi bir fund toplama inandırıcılığına sahip, günden güne geliştirilmesini gözümüzle görerek takip edebildiğimiz oyun sektörünün baya mega projesi.

saçma tabi hehe.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...