Jump to content
Gangren

UI / Addon Başlığı

Öne çıkan mesajlar

§ 16 Eki 2012, 11:35
ElvUi deiniyim bakalım bi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eki 2012, 15:45
chocolate bar kullanıyorum ben. titanbarla aynı altyapı zaten bi de çok daha rahat ayarlanıyor. titanbar zamanında ekranın üstünü komple kaplıyordu , chocolatebar istediğin yerde duruyor mis gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eki 2012, 20:32
En basit çözüm olarak combopoint redux la çözdüm derdimi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 04:26


Görüntü alanını (viewport) küçültmek için (alttaki siyah bölüm) Skinner kullanıyorum. Böylece ıvır zıvır oyun ekranında hiç bir şeyin üzerini kapatmıyor. Gerisi bariz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 15:46
evet sadece kocaman siyah bi ekran kaplıyo cok haklısın (:D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 15:52
Haste said:

evet sadece kocaman siyah bi ekran kaplıyo cok haklısın (:D


"Viewport" olayını anlayamamışsın sanırım. Senin ekranının en altında görülen şey, benim addonların üzerinden başlıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 16:34
aaa iyiymiş o zaman bi deniyim belki hoşuma gider,yinede kara bi ekran altta nasıl olur görim bi ..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 18:32
Viewport olayı çok 2007'lerde kaldı be..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 19:53
i miss pekaziz ui compilations.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 20:04
pekaziz said:

Viewport olayı çok 2007'lerde kaldı be..


2004'te çıkan oyun 2007'de moda olmuş olayı geçersiz kılacak nasıl bir değişiklikten geçti ki? Oyun ekranımın üzeri kapansın mı, kapanmasın mı, işte bütün mesele bu :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Eki 2012, 06:49
Abi tabi ki zevk meselesi de çok gereksiz geliyor bana artık ekranın üçte birinin siyah olması. Ki yolladığın resme bakarsan o siyahlığın yarısı da kullanılmıyor (recount veya threat meter filan yoksa gizli) :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Eki 2012, 08:14
pekaziz said:

Abi tabi ki zevk meselesi de çok gereksiz geliyor bana artık ekranın üçte birinin siyah olması. Ki yolladığın resme bakarsan o siyahlığın yarısı da kullanılmıyor (recount veya threat meter filan yoksa gizli) :P


Recount var, gizli değil minimap in solunda duruyor, o "player - target" diyen yerine altında eavesdrop akıyor (scrolling combat text alternatifi), spell timer diyen yerin üzerine ise Forte spell timerları geliyor, sol taraftaki boşluğu ise Grid 40 kişilik Sha of Anger raidi gibi durumlarda dolduruyor tamamen. Yani boşa giden alan yok, Sha of Anger yapma sebebim kalmazsa yakın zamanda chat i biraz büyütürüm Grid alanını 25 kişiliğe göre ayarlarım olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 15:55
quixef said:

Haste said:

evet sadece kocaman siyah bi ekran kaplıyo cok haklısın (:D


"Viewport" olayını anlayamamışsın sanırım. Senin ekranının en altında görülen şey, benim addonların üzerinden başlıyor.


bilgisayarın o siyah kısmın altında kalan grafiği de işliyor ama biliyosun di mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 17:45
Bak halen anlaşılamamış. Benim oyun ekranım, siyah kısımdan başlıyor, picture-in-picture gibi düşünün. Siyah kısmın altında bir grafik yok, olsa orayı siyah bir bantla kapatmanın hiç bir anlamı kalmazdı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 20:17
addon oyun ekranını "bükmüyor" haliyle aslında sen orayı siyah bir bantla kapatmış oluyorsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 20:33
tunch said:

addon oyun ekranını "bükmüyor" haliyle aslında sen orayı siyah bir bantla kapatmış oluyorsun.


Off.

Şuraya alalım seni, çünkü anlatım yeteneğim yetmedi sanırım:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FSQOmHL96Uk#t=57s

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 20:46
abi her sekilde cok cirkin. yine en guzeli benimki, daha iyisini gormedim bu baslıkta :p

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 20:48
yani hakaten bence de bu kadar çirkin bişey için bi de savunma yapmak çok enteresan.

ben wiev port kullandığım zaman ekranımda görünen şey anı , sadece ekrana bir bant çekiliyor. ekranda herhangi bi boyut değşimi falan yok. haliyle fazladan alan kaplıyor. nedenöyle bişey istiyim.

videodaki olay farklı seninkinden. sadece alt kısmı kapatırsan render ettiği alan değişmiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 21:00
tunch said:

yani hakaten bence de bu kadar çirkin bişey için bi de savunma yapmak çok enteresan.

ben wiev port kullandığım zaman ekranımda görünen şey anı , sadece ekrana bir bant çekiliyor. ekranda herhangi bi boyut değşimi falan yok. haliyle fazladan alan kaplıyor. nedenöyle bişey istiyim.

videodaki olay farklı seninkinden. sadece alt kısmı kapatırsan render ettiği alan değişmiyor.


Abi videodaki olayın nesi farklı deli etme beni ya? Eleman dengeli kullanıyo viewport u ben üst sağ ve sol marginleri sıfırlıyorum, aynı addon u kullanıyoruz. Bant bant diye tutturdun deli oldum ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Eki 2012, 22:32
bant işte banane :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Eki 2012, 10:27
Aynı şey falan değil abi, bir artwork addon'uyla viewport ayrı şeyler. Sen viewport kurup da sadece bant çektirebildiysen ayarı falan yanlıştır, normalde siyahlığın bittiği yerden başlıyor render alanı. Sadece alttan sıkıştırınca da oyunun oranını bozuyorsun ama. Benim şahsen deli gibi gözüme batıyor o durum, zevk meselesi. Onun için fazla yüksek olmayan, tek parça olmayan, biraz transparan olan vs. şeylere yöneliyorum ben viewport'tan ziyade.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Eki 2012, 14:22
Viewportu bende sevemedim nedense.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Eki 2012, 19:09
bant çekiyor işte? siyah siyah?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2012, 13:51
Meov said:

bant çekiyor işte? siyah siyah?


Başarısız bir trollsünüz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Eki 2012, 14:58
:(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...