bingildak Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 abi mantığına göre günümüzün oyuncusuna o zaman RPG yapmamak gerekiyor? sabırsız, okumayan/hızlı tüketen* vs. oyuncu yapısı ise günümüzdeki? rpg coop oynayacak adamlar rpg seven adamlar olacak. sp'de bu adamlar ne ise coop'da da odur yani. single'da ılımlı farklı bir yapıya sahip de coop'a girince farklılaşmıyor ki? hayır adamlar yapamadık diyorsa eyvallah. ama coop'un olmamasının savunulacak bir yanı yok. adamların kaynağı, kazamanı yoktur yapamamıştır. anlaşılabilir bir şey bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Olm adam gibi rpg yapan mı kaldı zaten? :) RPG diye karşımıza Skyrim çıkıyor, Dragon Age (birincisi güzeldi hakkını vereyim) çıkıyor. Mass Effect çıkıyor. Arada old-school rpgler çıkıyor ama onlar da old-school yapıcaz diye oldluğun bokunu çıkaran indieler oluyor. Tamam aslında belki haklısın da; yıllar sonra adam gibi izometrik rpg oynıcaz diye gaza geliyoruz (hem de bu işi layığı ile yapmış adamlar tarafından yapılıyor bu oyunlar), bizi de mazur görmeniz lazım :) Sp <3 ben işin içinde fanboyluk var tabii yalan söyleyemem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 butun infinity oyunlarinda multiplayer yok, en iyisinde yok mesela belki duymussundur Torment isminde :P ama dert olan da o degil, zira kesinlikle olmasin diye bir derdim de yok, ama ana hikayesi tek karakter uzerine kurulu, bol dialog iceren SP focus'u olan oyundaki en gereksiz ozellik acik ara. kisitli butcede bir seyler kesilecekse coop kesilir cok net, BG2'de de coop gayet anlamsizdi (IWD'de daha mantikliydi mesela o oyun daha fazla Action-RPG), sen oynamissin eglenmissin ona lafim yok, ama olmasaydi oyunun oyun tarihindeki yerinde zerre fark olmayacakti. might konusuna gelince ben adamlarin ne amacla design ettiklerini belirttim. Lead Designer haftalardir konu uzerine muhabbet ediyormus forumlarinda. Mesela ben farkinda degildim, yeni baktim dev tracker'a, bak adam aralikta soyle soru sormus. Eger "might" kelimesi cok fiziksel geliyorsa, might yerine ne bileyim huseyin falan koydular varsay attribute ismine. Adamlarin amaci mumkun oldugunca az dump stat yaratmak, mumkun oldugunca fazla build'i elle tutulur yapmaya calismak. ne kadar becerirler bilemiyorum, sonucta matematigin oldugu yerde min-max vardir, her sey balanced olmayacak bariz, ama bunun kafayi bozacak bir sey oldugunu dusunmuyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 @Hellhound (Yazarken araya birisinin girme ihtimaline karşı) 1 - Seni çok demagog gördüm. Torment in spirituel devamı ayrı bir proje, onda coop olmasın zaten. Bununla onun hiç ilgisi yok. 2 - Adı Hüseyin de olsa, hem physical power ı, hem magical power ı arttıran bir attribute saçma. Ne yani mantığı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 demagoglukla alakasi yok, smiley'den anlasilmasi lazim tabii cok ciddi arguman olmayip mavra amacli cumle oldugu ama not olarak dusmem gerekirse, "Hunted: The Demon's Forge"un unutulmaz yapimcisi kickstarter madenini bulup Torment ismine coktu diye bu oyundan beklentilerimi oynatacak degilim (ha boyle diince bundan bir Torment bekliyormusum gibi oldu, ama demek istedigim o da degil, sadece alakasiz degiller kesinlikle). Yine de bu oyundan coop beklentisiyle yola ciktiysaniz, hem asiri derecede azinliktasiniz hem de en basindan beri belirtmedikleri bir seye odaklanmissiniz demektir, "sene 2014 nasil coop yok?" isyani yapacak bir konu oldugunu dusunmuyorum, daha fazla kaynaklari olsaydi eklerlerdi belki BG2 gibi bir seyler. Yok, bence sorun da degil. Class farketmeden pure damage arttiran Attribute koymak istemisler iste. Mantik bu, cok basit. Amaclari da oyun da her wizard'in 6 str 25 int master of the universe build'i olmasini engelleyip bazi insanlarin keyiflerine gore dusuk might/yuksek int az single target damage ama genis aoe adami olmalarina, baska insanlarinda daha yuksek might/daha dar alana kisa paslasarak dusuk int ile keyiflerine gore build yapmasina izin vermek. Bunun niye cok anormal geldigini anlamiyorum. Edit: Ha bu arada attribute isi kesinlik kazanmis da gozukmuyor, "olmadi bu, skill/feat/hede/hodolere oturmadi" diye cat diye degistirebilirler. Hic belli olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 ben gidişattan memnunum ya. sistemi görmeden statlar hakkında konuşmak boş iş... ama farklı statlar farklı classlar (tu) icewind ve bg2'yi deli gibi coop yapardık. bunda da olmalıydı açıkçası. ha ama almam ben bunu diyeceğim bişey yok ortada. export özelliğini koymuşlar. o da en çok mp de işe yarıyordu. enteresan... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 iyide büyü mekanikleri nasıl biliyor muyuz ki? belki büyü yapmak için fiziksel güce ihtiyaç vardır, ne kadar güçlü isen o kadar fazla güç çekiyorsundur/üretiyorsundur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 umarım öyle salakça birşey yoktur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 dimi manasız manalar aksın her taraftan, int ilede maxla... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 stat sistemi çok salakça geldi bana ya. dex'in verdiği accuracy o zaman büyücüye bile yarıyor büyü atarken öyle mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 projectile ise ve bu mantık ile evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 coop o kadar elzem değil, hatta oyunların "multide nasıl oynanır" diye 'denge'lenmemesi açısından daha bile iyi artık benim gözümde uzun zamandır. öte yandan diyaplo3 mantığı burada sırıtmış, ekşın rpg olsa anlarım da buraya uymamış. işlevsiz stat istenmiyorsa buna başka çözümler var dendiği gibi. feat koyarsın stat ister filan. fot'ta 8ch char yapan adamım. böyle düz mantık bu oyuna gitmemiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 aslında feat alımını, achivment gibi yapsınlar belli seviyeler geldiğin zaman belli featler açılsa... veya hayatında valut/köy den çıkmamış adam izcilik skiline abanamasa... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Seru said: stat sistemi çok salakça geldi bana ya. dex'in verdiği accuracy o zaman büyücüye bile yarıyor büyü atarken öyle mi? evet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Daha iyi değil mi, elindeki taşla teneke vuramayan adamlar fireball la goblinleri gözünden vuruyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 iyi de bunu dexterity neden yönetiyor, yakartop filan mı bu elle tutup fırlatılıyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 büyü mekanikleri ile alakalı bir durum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 büyüyü irade yönetmiyor mu abi? iradene bağlı bir taşın havada durduğunu hayal et, önünde goblin var, gobline taşı vurduğunu düşünürken nişan alma yeteneğine ihtiyacın var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 fireball conjure edilen birşey. projectile yani pratik olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 demek istediğim fiziksel olarak senin güç uygulayarak yön verdiğin bir şey değil diye düşünüyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 ben de aksini düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 elle kavranmayan birşeyin isabet şansının dexterity ile yönetilmesi saçmalık. constitution bile olur, zihni odaklamak için vücut dayanıklılığı gibi. dungeon siege 4 yapsınlar böyle offense, defense, hp kıvamında statlar yapacaklarsa. aynı pencereye biography bilmemne yazıyorsun, sonra şu yaptığın işe bak. bütün havası gitmiş oyunun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 oyunu oynamadan statları, sistemi tartışmanın hiç bi manası yok. yıllarca masaüstünde disintegrate i, melfs acid arrow u dex le attık. nooldu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 oynayınca geç zaten, sequel'de de düzelmez o noktadan sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 düzeltilecek bi yan olmadığındandır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar