Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Norak

Öne çıkan mesajlar

  • 4 hafta sonra ...
Oyun patladı benim için. Alınmaz. Oynanmaz.

Forumlarda da doğruladım rezaleti.

Might hem physical hem magical damage i arttırıyor, intelligence magical damage i etkilemiyor. Yani Fireball u çok vuran wizard yaparsan, aynı zamanda baltayı gömdü mü ikiye ayıracak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BG2 gibi herkesin bi hevesle campaign'e coop baslayip 3 aksamdan sonra, daha act 2 bitirmeden bir daha dokunmayacagi seyi implement etmek icin zaman/para harcamak istememisler :P

winter 2014 hala hedef, belli olmaz 2015'e kalirsa sasirmam

bu arada Sawyer paso forumlarinda/somethingawful'da, statler hakkinda direkt bir seyler sormak/elestirmek isteyene tavsiye ederim, herif baya aktif.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Hellhound

Ya arkadaşım ne ilgisi var.

Yukarıda da Might in tek stat olmasını savundun, adamlar ne yaparsa savunmaya ant mı içtin.

Bu oyun Infinity Engine oyunlarını yapanlar tarafından, bu oyunları sevenlerin desteğiyle ve bu oyunları sevenler için yapılıyor. Mutabık mıyız? Güzel.

Tüm Infinity Engine oyunlarında var olan coop özelliğinin bu oyunda olmamasını savunamazsın, sen maymun iştahlısın Act 2 de bırakıyorsun diye herkes aynı şekilde davranmak zorunda değil. Defalarca bitirdik arkadaşlarla, geçen gün tekrar başlamıştık hatta Axedice la, tek bırakma sebebim çok ezberlemiş olduğumu farketmem oldu, artık böyle şurada trap var, şurada bu yaratık spawn olacak falan diye gidiyorduk.

Bana hiçbir mantıklı insan Might in hem büyü gücü hem fiziksel güç olmasını açıklayamaz. Büyü gücüyle critical chance i birleştirmeyi anlayabilirim, zeki insan vuracağı en iyi yeri de bilir gibi, ama fiziksel güç?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi şimdi 10 sene öncesinin oyunlarından gideceksek herşey çok farklı. Oyuncular, istekler, yapımcıların öncelikleri falan herşey farklı o zamandan.

Eskiden saatlerce, günlerce hatta aylarca tek bir oyun oynanırdı. İster sp, ister co-op, ister mp olsun. Yani pati'de bile yaşıyoruz. Bir oyun ışık hızıyla gözlerimizi alıyor ve taş çatlasın 1 hafta 10 gün sonra meeeh seviyesine iniyor. Oyunun kötülüğünden değil bu. Hepimizin aç gözlülüğünden.

Co-op oyunlarda genelde oyunun işleyişi daha hızlı olmak zorunda kalıyor. Oyuncuların sabırsızlığı, yapımcıların mp/co-op için denge kurma çabaları vs...

Sp bunlara nazaran -seven adam için- çok daha uzun ve keyifli bir oynanış sunuyor. Co-op oynarken bilmem ne craft edeceğim diye kimse benim 2 saat bir şeyle uğraşmamı beklemez. Beklemesin de zaten.

"Co-op seçenekli olur, isteyen sp oynar" demek mantıklı gözükse de bana göre co-op için oyunun mekaniği değişirken sp da etkileniyor bundan. Sp bir oyun yapılırken hiç co-op/mp düşünmeyen bir yapımcı sp oyun mekaniği için herşeyi kurgulayabilir. Kendini "aman co-op da bilmem olur, bilmemne olmaz" diyerek kısıtlamaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...