fenris Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Sam said: Of area transition iğrençliği. Burada yoktur umarım. olacaaahh... vitamini orda onun.
Norak Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 harita büyüklüğüne bide adamların yön bulma şeyine bakar ota taşa falan takılmadan, bunlar iyiyse sorun olmaz o kdar.
fenris Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 adam gibi crpg gelsin de tek derdi o olsun. torment haricinde pek sorun yasadigimi hatirlamiyorum takilmada. you must gather your party olmali. yoksa tek char i stealth e sokup diger haritaya gecirebiliyodun.
fenris Mesaj tarihi: Aralık 22, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2013 aslında storm zehir tarzı bişeyi geliştirerek yapsalar güzel olurdu. tam anlattıkları gibi sandbox infinity olur.
aquila Mesaj tarihi: Aralık 22, 2013 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2013 you must gather your party olmazsa almam oyunu.
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 yeni update: http://forums.obsidian.net/topic/64964-update-70-new-year-project-update/ http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0070/pe-ui-character-sheet.jpg http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0070/pe-te-oldsong.jpg
axedice Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Pişti olmuşuz doggyle. Karakter ekranı mmmmm
quixef Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Oyun patladı benim için. Alınmaz. Oynanmaz. Forumlarda da doğruladım rezaleti. Might hem physical hem magical damage i arttırıyor, intelligence magical damage i etkilemiyor. Yani Fireball u çok vuran wizard yaparsan, aynı zamanda baltayı gömdü mü ikiye ayıracak.
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Sawyer'in butun attributelar her class'a bir sekilde yaramali felsefesinin parcasi onlar, dogru duzgun skill/feat olmadan might'tan yuzde 30 bonus melee damage aliyorsun diye wizard ile axe olayina gireceksen buyur gir
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 butun attributelar`ın her class'lara yaraması çok mantıklı gerçekten, klasik yaklaşımı hep saçma buldum zaten. int i yüksek fighter avantaj sağlasın combat ta, budur.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 yaratıyodun zaten 3.5 ed da featlerle combat expertiz falan
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 2014 yılında coop olmamasını bana kim açıklayabilecek?
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 BG2 gibi herkesin bi hevesle campaign'e coop baslayip 3 aksamdan sonra, daha act 2 bitirmeden bir daha dokunmayacagi seyi implement etmek icin zaman/para harcamak istememisler :P winter 2014 hala hedef, belli olmaz 2015'e kalirsa sasirmam bu arada Sawyer paso forumlarinda/somethingawful'da, statler hakkinda direkt bir seyler sormak/elestirmek isteyene tavsiye ederim, herif baya aktif.
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 offf ki ne offf. coop yok ve savunuluyor.
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Frank Gibeau pati'deymis yillardir haberimiz yok
Selamisahin Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Adam gibi rpgler sp kalsın bari. Herşeyde co-op aramayın. Bütün action oyunları co-op/mp işte, vurun gitsin ordan. Co-op diye diye sp oyunculuk bitecek bir gün.
quixef Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 @Hellhound Ya arkadaşım ne ilgisi var. Yukarıda da Might in tek stat olmasını savundun, adamlar ne yaparsa savunmaya ant mı içtin. Bu oyun Infinity Engine oyunlarını yapanlar tarafından, bu oyunları sevenlerin desteğiyle ve bu oyunları sevenler için yapılıyor. Mutabık mıyız? Güzel. Tüm Infinity Engine oyunlarında var olan coop özelliğinin bu oyunda olmamasını savunamazsın, sen maymun iştahlısın Act 2 de bırakıyorsun diye herkes aynı şekilde davranmak zorunda değil. Defalarca bitirdik arkadaşlarla, geçen gün tekrar başlamıştık hatta Axedice la, tek bırakma sebebim çok ezberlemiş olduğumu farketmem oldu, artık böyle şurada trap var, şurada bu yaratık spawn olacak falan diye gidiyorduk. Bana hiçbir mantıklı insan Might in hem büyü gücü hem fiziksel güç olmasını açıklayamaz. Büyü gücüyle critical chance i birleştirmeyi anlayabilirim, zeki insan vuracağı en iyi yeri de bilir gibi, ama fiziksel güç?
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 BG2 ve IWD2 benim en iyi pc coop deneyimi yaşadığım oyunlar arasındadır. anıra anıra eğlendiğimiz, gerçek anlamda coop deneyimi yaşadığımız. coop olması sp'i nasıl bitiriyor?
progamer Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 co-op olmasının single'a ne zararı var ki harbi. olsaydı keşke co-op. edit: aa madalya almışım. 10 sene sürmüş sdf
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 storm of zehir gibi sandbox bişey lazım coop için
Selamisahin Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2014 Abi şimdi 10 sene öncesinin oyunlarından gideceksek herşey çok farklı. Oyuncular, istekler, yapımcıların öncelikleri falan herşey farklı o zamandan. Eskiden saatlerce, günlerce hatta aylarca tek bir oyun oynanırdı. İster sp, ister co-op, ister mp olsun. Yani pati'de bile yaşıyoruz. Bir oyun ışık hızıyla gözlerimizi alıyor ve taş çatlasın 1 hafta 10 gün sonra meeeh seviyesine iniyor. Oyunun kötülüğünden değil bu. Hepimizin aç gözlülüğünden. Co-op oyunlarda genelde oyunun işleyişi daha hızlı olmak zorunda kalıyor. Oyuncuların sabırsızlığı, yapımcıların mp/co-op için denge kurma çabaları vs... Sp bunlara nazaran -seven adam için- çok daha uzun ve keyifli bir oynanış sunuyor. Co-op oynarken bilmem ne craft edeceğim diye kimse benim 2 saat bir şeyle uğraşmamı beklemez. Beklemesin de zaten. "Co-op seçenekli olur, isteyen sp oynar" demek mantıklı gözükse de bana göre co-op için oyunun mekaniği değişirken sp da etkileniyor bundan. Sp bir oyun yapılırken hiç co-op/mp düşünmeyen bir yapımcı sp oyun mekaniği için herşeyi kurgulayabilir. Kendini "aman co-op da bilmem olur, bilmemne olmaz" diyerek kısıtlamaz.
Öne çıkan mesajlar