Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Josh offical forumda "ekran derdimiz olmadığı için iwd2 gibi uiyi tek noktada toplamayı tercih ettik" demiş. BGlerdeki sol-sağ-alt dizilimini 800*600 ekranlarda zorunluktan yapıyorduk, insanların bunu istemesine şaşırdık diye eklemiş. http://forums.obsidian.net/topic/63851-update-54-art-update-work-is-in-progress/page-9#entry1335267

ToEE tarzı minimalist bi UI i kesinlikle tercih ederim

http://www.mobygames.com/images/shots/l/51776-the-temple-of-elemental-evil-a-classic-greyhawk-adventure-windows.jpg

Wasteland 2'nin customizable UI ini gördükten sonra farklı bişey beklemiyorum gerçi, unityle rahatlıkla yapabilecekleri bi olay sonuçta.

Bunu da codexte gördüm ahah


http://i.imgur.com/roSXLoE.jpg

  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
leak:

http://i1.minus.com/iXczqpfiEg9i2.jpg
-
http://i5.minus.com/ib0hJwAmDLSwdv.jpg
-
http://i4.minus.com/ibnilQp1UpgNQM.jpg
-
http://i1.minus.com/ibg2pAVFFmcYgh.jpg
-
http://i4.minus.com/i0nO0V037AZnS.jpg
-
http://i3.minus.com/iGvk4hrSZMfby.jpg
-
http://i1.minus.com/ibd2OMjT5r4mdy.jpg
-
http://i4.minus.com/irm1ywa7JfBPx.jpg
-
http://i5.minus.com/iO9zOGkNLdFyr.jpg
Mesaj tarihi:
Yaw he grafik ya.

ETA: Arkadaş, Hotline Miami vb. eğri büğrü oyunlara bayılan bir forumda, günümüz standartlarına göre mütevazi bütçeli, iddiası da tarihin hiç bir döneminde en iyi grafikler bizde olacak olmayan bir oyuna grafiği meh demek...Yani bilemiyorum.
Mesaj tarihi:
8-bit 320x240 modası zaten oyun tarihinde social gaming ile beraber gördüğüm en kötü olay. ona ayrı başlık lazım irdelemek için.

şunu da beşinci kere yazıyorum artık: wasteland 2 bütçesi daha düşük lakin grafikleri daha iyi. bütçeyle alakasız olay.
Mesaj tarihi:

Sam inatla Game Dev Tycoon da oynamış bir insan olarak bunu söylüyorsun.

Bak, grafikle anlatayım:



Yani,

WL2 daha düşük bütçeye de sahip olsa, Fallout misali düşündüğünde, bu bütçenin dağılım ağırlıkları farklı olabilir.

Mesaj tarihi:
öyle olmadığı çok net belli üzerinde bu kadar durmalarından, obsidian bir deste oyun tapmış şirket kaldı ki, bütçe ufak olunca uzmanlık kaybolmuyor. neden daha iyi olduğunu önceden açıklamıştım ama çok kısa tekrar geçeyim:

2013 yılında hala 1998 2,5d infinity nostaljisi yaşatmak istiyorlar. olmuyor, bu devirde artık sırıtıyor. cansız, yapmacık şu resimlerdeki ortamlar. emek var, çizim var ama donuk, derinlik yok. sırf tercihlerinden ötürü. yapamadıklarından değil.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...