Pasha Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 eşimde 1.4 140 hp otomatik astra var bende 1.4 tsi 160 dsg rocco. iç dizayn, malzeme ve kalite olarak rocco ve golf birebir aynı. iki aracı kıyaslamak imkansız. roccodan inip astrayı kullanınca teneke kullanıyo gibi geliyo. vites kolundan tut direksiyonuna kadar aşırı kalitesiz. p den d ye vitesi çekerken gelen ses bile komik :) evet astra daha ucuz olabilir ama astra yıllık bakımı 500 tl iken benim yıllık bakımım 360 tl mesela. gücü yere aktarım konusunda 0 olan opel 140 hp motoru zaten gücü yere veremezken S modu bile olmayan 90ların otomatik vitesiyle 122lik manuel golf veya roccoya bile yaklasamıyo yolda. astrayla golf kıyaslanamaz. golf her zaman golftür. edit: yakıt sarfiyatı da cabası. aynı yolu biriyle 6.2 L ortamayla giderken öbürü 8in altına düşmüyo.
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 opel dediğin komple feminen tasarımları olan, motordan mekanikten fazla çakmayan, göze hitap etsin diyen bayanlara hitap eden, arkasındaki anlayışın alman görünümlü GM olduğu bir firma. alman olsun ucuz olsun kisvesiyle bol bol sattılar yıllarca. güney amerikada chevrolet etiketi yapıştırıp satıyolar aynı arabaları. üretim maliyetlerini kısmak adına kalite ve kontrol standartları daha gevşek. zaten 2011de vw grubu (tabi audi seat skoda falan dahil) karını %50 artırırken opel 750m $ falan zarar etmiş.
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Astra G kasayı Lotus firmasındaki tasarımcı yapmıştı vakti zamanında. Hani o kadar da öldürmeyin Opel'i de. Kaldı ki motor olarak evet VW güzel ideal belki ama kasa olarak Astra J nin yanında Golf çok sönük be kimse kusura bakmasın.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Selam, Hep bu cümleyi kurmak istemişimdir: gerçek Opel bu değil! Saygılar.
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 bırakın golfü astrayı ssangyong yönetir bol yedek parça yaygın servis
Kharon Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Kimse opel i oldurmuyor, vectra, astra F zamanlari gayet guzel. Sonra da corsa ile birlikte astra H basarili. Yeni insignia olsun, astra J olsun cok ucubik geliyor bana. Bitirdiler gozumde markayi.
Baggio Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 KHaRoN said: Yeni insignia olsun, astra J olsun cok ucubik geliyor bana. Bitirdiler gozumde markayi. Apaçilere yönelik işte, hem ucuz hem ucubik dizayn, tutuyor bir yerde :p
roket adam Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Opel'in en büyük sorunu inanılmaz verimsiz benzinli motorları ve fiyasko Easytronic. Hayvan gibi yakıyor aletler. Verimsizliği dışında Insignia aslan gibi araba, Astra ve Astra sedan da öyle. Dizayn olarak farklı şeyler denemeleri de hoşuma gidiyor. Golf'ün yeni kasasına terfi etmek için bir sebep göremezdim kendimde Golf 6 kullansaydım, ama Astra'nın yenisi çok daha cazip geliyor şu an, öyle düşünün. Tutar, tutmaz, mesela yeni HB tutmadı pek, o ayrı mesele. Ama adamlar berbat demek bence biraz olmamış yani.
forgiver Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 KHaRoN said: ginaly said: astra cdti sport mode, 6.7 tüketim, z4'e havlu attırdım. sen terledin diye sana dogru atti havluyu heralde. dsfjksljdfvklşjsdfjlkdsflksd
Esh Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 yalnız o deil de cross coupe bilddin halk evoque u olmuş.. tipi hoşuma gitti, daha sade.
forgiver Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 opel astra dizeller gayet iyi bir tek düşük hızdayken yokusta 2. viteste gitmiyor
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 dizel ve spor aynı cümle içinde geçtiğini görünce basur ağrılarım azıyo benim, saygılar.
ginaly Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Perfectionist said: ginaly said: astra cdti sport mode, 6.7 tüketim, z4'e havlu attırdım. Z4'e hangi konuda havlu attirdin anlamadim? Yakitta sanirim? Normaldir biri dizel digeri benzinli roadster. dağ yolu. mersin-antalya yolu. heralde düz yolda kapışacak halimiz yok lan.
fenn Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Opel ile vw kıyaslamasına girilmiş. Bende konuyu şöyle değitireyim. Parama göre önümde 2 seçenek var gibiydi. Ya 2000-2001 model vw golf ve diğer tarafta 2008 model clio. Ben clio aldım ve mutluyum. vw kabul ediyorum kalitelidir tartışılmaz ama 2008 model clio fiyatı nerede golf fiyatı nerede polo fiyatı nerede...
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Selam, Orası ayrı canım :) Saygılar.
Pasha Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 işin içine bütçe ve model yılı girince tabii farklı olur. yüksek model yıllı araç almayı ben de tercih ederdim. fakat mevzu para değil hot-hatch almaksa 0 golf yerine 0 astra almak hata olur, tecrübeyle sabittir. eşime çok söyledim dinlemedi ve şu an pişman :)
logtrig Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Ülkemizde araba kültürü pek yok.Bu biraz da refah ve gelir seviyesi ile alakalı. Normaldir. Ben arabayı zevk için kullanırım, asıl amacım ulaşım değildir. Bu yüzden Golf benim hiç bir zaman binmek istediğim bir araç olmadı, olacağını da düşünmüyorum. Benim için trafikte az olmak, ilgi çekici olmak önemli. Bunu 20000 veya 30000 lira ile de yapmak mümkün, illa audiler ferrarilerden bahsetmiyorum. Şu an kullandığım araç ile bu duyguyu yaşıyorum misal. (Alfa 147) Aracımın şu anki fiyatına bu performansta ve bu güzellikte başka bir araba da alacağımı düşünmüyorum, vergi yönünden aşırı kaçmayan araçları düşünmezsek. Sahibinden'de geçen 108000 liraya golf vardı. 2012 model 2000km kullanmış adam, full+full her şey var. Golf R değil bakın, sadece golf. Gidersin sıra var derler. Ev alma, altın alma ama bu devirde VW al. O yönden iyi mesela, adam geçen sene passat almış tam 1 sene kullanıp aldığı fiyatın 5000 lira üstüne satmış. İnanırım da, çünkü insanlar alıyor maalesef böyle. Golf 7'ye gelirsek, ben içini beğendim, değiştirmişler baya. Zaten VW'lerin içi genelde güzel geliyor bana, dış görünüş için hiç bir şey diyemeyeceğim. Benim için golf ve passat mk5'tir.
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Abi TR'de araba kültürü karıya kıza ne kadar piyasa yapabildiğiyle alakalı arabanın. Dolayısıyla TRde iyi araba demek, fiyatı yüksek olsun (ki ulaşılması az olsun) ama satarken değer kaybetmesin, az yaksın ki aslında o yüksek rakamı vermek için çektiğin 100 yıllık kredinin taksitlerini ödeyebileyim. Nakit alanlar da var tabi ama onlar azınlık olduğundan araba kültürü bu şekilde oluşuyor.
HikmetHoroz Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2012 Ayağınızı yerden kessin yeter ya.
Baggio Mesaj tarihi: Eylül 13, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2012 aktiftablet said: Abi TR'de araba kültürü karıya kıza ne kadar piyasa yapabildiğiyle alakalı arabanın. Dolayısıyla TRde iyi araba demek, fiyatı yüksek olsun (ki ulaşılması az olsun) ama satarken değer kaybetmesin, az yaksın ki aslında o yüksek rakamı vermek için çektiğin 100 yıllık kredinin taksitlerini ödeyebileyim. Nakit alanlar da var tabi ama onlar azınlık olduğundan araba kültürü bu şekilde oluşuyor. Aynı performansla daha az yakıt harcayan ve ikinci elde az değer kaybeden araba almanın bilimsel veya mantıksal bir doğruluğu yok aslında, tek amaç KARIYA KIZA HAVA ATIP TAKSİDİ DENKLEŞTİRMEK arkadaşlar. Paranız çoksa (özellikle nakit alacaksanız) aynısının ikinci eli para etmeyen ve benzini su gibi içen markasını almanız lazım, Amerikan alın mesela. Gerçi onda da karıya kıza hava atılabilir, bilemedim şimdi. En güzeli 4 ileri otomatik vitesli bir Focus almak, o zaman Türkiye'deki karıya kıza hava atma mantığından kurtulup aktiftablet gibi üstün bir insan olabilirsiniz. Süper kafa :p
dasaaa Mesaj tarihi: Eylül 13, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2012 neyse lan. golf7 zaten olay.o da olmamış bildiğin
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 13, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2012 Baggio said: aktiftablet said: Abi TR'de araba kültürü karıya kıza ne kadar piyasa yapabildiğiyle alakalı arabanın. Dolayısıyla TRde iyi araba demek, fiyatı yüksek olsun (ki ulaşılması az olsun) ama satarken değer kaybetmesin, az yaksın ki aslında o yüksek rakamı vermek için çektiğin 100 yıllık kredinin taksitlerini ödeyebileyim. Nakit alanlar da var tabi ama onlar azınlık olduğundan araba kültürü bu şekilde oluşuyor. Aynı performansla daha az yakıt harcayan ve ikinci elde az değer kaybeden araba almanın bilimsel veya mantıksal bir doğruluğu yok aslında, tek amaç KARIYA KIZA HAVA ATIP TAKSİDİ DENKLEŞTİRMEK arkadaşlar. Paranız çoksa (özellikle nakit alacaksanız) aynısının ikinci eli para etmeyen ve benzini su gibi içen markasını almanız lazım, Amerikan alın mesela. Gerçi onda da karıya kıza hava atılabilir, bilemedim şimdi. En güzeli 4 ileri otomatik vitesli bir Focus almak, o zaman Türkiye'deki karıya kıza hava atma mantığından kurtulup aktiftablet gibi üstün bir insan olabilirsiniz. Süper kafa :p mantıksal doğrulu yok demedim, otomobil kültürü bu değil dedim. Arabayı taşıma aracı olarak alıyorsan tabii ki olması gereken o.
Öne çıkan mesajlar