Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

kadıköy kartal metrosu


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
SenariouS said:
...Ki zaten bostancidakine ciddi anlamda sinir oldum gidip sahil tarafi cikis nerde diye sordum. Bildigin e-5 diyer tarafindaki cikisina yonlendirdi. Nasil seciyorlar bu calisanlari cidden merak ediyorum. Yok bilmiyorsan bilmiyorum de...


Tabela yok muydu çıkış yerlerini yazan? Kadıköy ve Kozyatağı duraklarını kullandım oralarda direkt tabelaları takip edip istediğim yere çıkıyodum.
Mesaj tarihi:
iki tane cikis oluo iste duraklarin %80inde

e5 kartal
e5 kadikoy

e5 in hangi sirasidnan cikicaginiza bagliyor iste, avrupa yakasindaki gibi bir semt duraginda inip yuruyen bantla yan semte gecmeyi filan beklemeyin ehuehu

e5 de trafik oluyor, guzargah mantikli ama bu trafigi yapanlarin %90 i e5 disindan gelen ve anayol oldugu icin e5 kullanmak zorunda olan insanlar, ilce merkezine bu kadar uzak olduktan ve durek girisleri bu kadar kisitli olduktan sonra bi esprisi kalmiyor metronun, eh duraklarda ole boktan yerlerdeki gel arabani birak metro ile devam et olayida yok

simdi metroya ulasim icin direk ilce merkezinde oturuyorsaniz 1 minubus kullanicaksiniz

ha yok ilce merkezine mesafeniz var, aralarda oturuyorsaniz minubus sayisi ikiye cikiyor

simdi kucukyaliya kadar 1 minubus + kucukyali merkezden duraga ikinci minibuse para verip metroya ulasicagima, ilk minubuse 1 lira fazla verip hic inmeden kadikoye devam edebiliyorken niye metro?

ha duraklari genisletirler, uzatirlar filan belki 10 seneye olur o is, daha acilmamis yiginla durak var

paraya kiyip yer altindan yuruyen bantlarla 1km filan doseseler merkeze aslinda gene idare edicekte hayatta yapmazlar bole bi yatirim
Mesaj tarihi:
yürüyen bantlar yapılmasın ya. yürüyen bantların üzerinde sabit duran insanlara uyuz oluyorum ben. tam sefa pezevenkliği örneği. o bantların amacı a noktasından b noktasına hızlı gitmek. az götünü kaldır yürü üzerinde. zaten hımbıl bir toplum olduk.
Mesaj tarihi:
yürüyen merdiven ve yürüyen bant konseptini anlayamamışsın sen. Yürüyen merdiven yukarı çıkarken insanlar efor sarfetmesinler diye tasarlanmıştır. aşağı inerken ise yerçekimi sağolsun fazla efor sarfetmezsin o yüzden merdivenle birlikte inmek en mantıklı olanıdır. Tabi alışveriş merkezlerinde bayramlarda boş boş dolaşan tiplerden değilsen.

yürüyen bant ise havalimanı gibi, metro gibi ağlarda insanların a noktasından b noktasına ulaşımını kolay yoldan sağlamak için kullanılır. bu mesafeler arası ekstra bir araç kullanımı maliyeti arttıracağından ve mevcut trafiği gereğinden fazla yoğunlaştıracağından ve zaman kazancı yerine zaman kaybına yol açacağından yürüyen bant kullanımı önem kazanır. Bu bantların kullanım amacı üzerine binip manzara seyredip gitmek değildir. istisnalar kaideyi bozmaz tabi. yürüyemeyecek durumda olanlar, sakatlar vs için tabi bu bantlar önemlidir onların en doğal hakkıdır bu şekilde kullanmak ama sağlıklı bir bireyin hele hele 20-30 yaşında tiplerin tüm bandı işgal edip üzerinde durmaları rahata alışmaktır başka birşey değil. Ondan sonra hımbıl toplum oluyoruz işte. teknolojinin getirdiği rahata alıştığımız için.
Mesaj tarihi:
Şimdi ben yakacıktan çalıştığım yer çapa'ya 3 vasıtayla ortalama 2 saat 15 dakikada gidiyorum. Benim oturduğum yerden minibüse binince trafik yokken 50 küsür dakika sürüyor kadıköy. Metroyla 32 dakika + min 15 dakika kartal köprüsüne iniş + duraklara erişme bekleme payı falan derken vasıta harcamam artması dışında bir karım olmuyor.

Fakat kışın karda trafikte(kartal köprüsünde araç işini çözeceklerini umarak) ulaşım şartlarımda bir kazanç olacak gibi. Zencisinden çinlisinde aşiretinden askerine anlamsız biçimde binlerce kişinin bindiği ünlü insanlık dramı 21U kuyruğundan kurtulmuş oluyoruz sanırım. Birde otobüs kuyruğu olacak diye hiç gitmeyi tercih etmediğim Kozyatağı gibi ara duraklara daha rahat erişim sağladık.

Fena olmadı.
Mesaj tarihi:
bana bu metro fiyasko gibi geliyor... abi e5 kenarinda oturmayana bildigin cile...

marmaray oluncada onuda aktarma yapcaklarmis heveslenmeyin... marmarayin metrosu ayri in bin in bin yapcaz yani paso yazik lan ...
Mesaj tarihi:
olm yürüyen bantta, merdivende duruyosan sağda dur işte. solu kapatma.

Bi de en büyük zevkim lan metronun normal merdiveninden koşarak çıkmak. Hımbıl insanlar yürüyen merdivende zavallı zavallı bakınıyo. sdfsdfg
Mesaj tarihi:

walla ben cok memnunum şu anda hattan işyerime

şu


kadar yakın zaten.

eh evime de kadıkoyden 5-10 dakikalık dolmuş / 12 ekspres hattı ile ulaşabiliyorum zaten bi nevi kapıdan bin kapıdan in yapıyorum. yol boyunca işte AMK alıyorum sabahları bitiremeden iniyorum sdfs

yürüme bantları için yerler yapılıo belli eklenecek birsürü şey var halen 50% işlevsel bariz belli yani duraklar. havalandırma falan hak getire halde. bugün çıkarken buram buram yemek kokuyordu heryer.
Mesaj tarihi:
bu arada hastane / adliye durağında iniyorum. yani son duraktan 2 önce. ortalama 20-25 dakika sürüyor kadıkoy durağından girmem binmem ve geri çıkmam. kafadan 4-5 dakika giriş çıkışa sayarsak maksimum 3-4dk bekliyorsunuz yeni metroyu kıl payı kaçırdığınızı varsayarak öncekini (kapı kapanırken girmiştim durağa öyle kaçırdım) gayet efektif bi ulaşım bence bu civarlarda işi olanlar için. her gün yol kenarında dakikalarca dolmuş geçmesini bekleyen çok insan vardı itiş kakış halde gelir minibüs yer olmaz hadiii 2.cisini bekle falan o insanlara harika ulaşım oldu bu.
ha durakların bazıları çok saçma yerlerde mesela göztepe durağı, göztepe kavşağı, medikal park fln tam hani merkez noktasına yaklaşık 500-1000metre uzakta çıkış hani çıkış yaptığınız yerde şantiye alanı kimbilir kime rant sağlandı o durak için. yani olur şeyler bunlar ben arabam olduğu halde zorunlu olmadıkça kullanmam artık.
×
×
  • Yeni Oluştur...