Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DayZ Mod

hamsilipilav

Öne çıkan mesajlar

hikaye epikmiş işin ilginci bu tür hikayeleri yaşatcak oyunlarin rpg değil bu tür oyunlar olması

yalnız steamden arma 2 ye bakinca şöyle bir not çikmasi

Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead

haha adamlar niye baktğimizi anlamişlar
Sosyal ağlarda paylaş

helikopterle zombi avladiklari bir video gormustum.. var galiba..

bu arada indirim gelecegine kesin gozuyle bakiyordum ama umutlarim azaldi.. 5., 4. derken su an top seller listesinin 1. sirasina oturdu hic daily veya flash sales'a girmedigi halde.. millet sapik gibi arma aliyor.. niye indirsin adam fiyatlari.. yine tabi bir sevap isleyebilirler o ayri =P..
Sosyal ağlarda paylaş

Modu yapan adam zaten Bohemia'da calisan biri, firma destek veriyordur. Serverlari isteyen adam acabiliyor. Bir tek karakterler ortak bir havuza kaydoluyor sanirim.

Fakat serverlarin pek stabil oldugu da soylenemez.

Helikopter, araba, tank gibi seyler var ama her serverda acik degil. Bir de calisir halde bulunmuyor sanirim; etrafta tamir etmek icin motor parcalari vs. var.
Sosyal ağlarda paylaş

"Tatar Ramazan" said:

acaba nedir nedir:D

said:
The PvP is what makes this game so intense and fun, but every playerkill should matter. It should give you reward (equipment), but on the other side deny you options (teamwork?), so you have to weight it against each other.
Atm there is a minor group of people who like to kill players for the lulz and justify this with "In an postapocalyptic world i would kill your for food"

WHEN ACTUALLY DID YOU KILL A SURVIVOR IN THIS GAME BECAUSE YOU WERE STARVING TO DEATH? (hilarious argument)

The problem is, that this group pushed the normal paranoia of a dayz-player over the top, so now average players shoot people on sight cos they think anybody else would. If i get no reward for not killing you, why should i take the risk of you shooting me in the back? The only thing that stops some players from doing so is their moral and their empathy in the poor guy that just lost all his stuff without any reason.

thread

uzun lafın kısası skype'da konuşup beraber parti kurmadığın herkesi gördüğün anda öldürmemek aptallık. hype geçince hızlı patlar oyun muhtemelen.

videolarda komedi buglar filan da var ama hadi o neyse.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...