Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Total War: Rome 2


Komutan

Öne çıkan mesajlar

-Nae said:

Her turnde diğer tüm milletleri beklemek zorundamıyız? Yani sayısını falan azaltamıyormuyuz benim haritada hiç görmediğim milletleri bekliyorum.

başka nasıl olacak ki? (:P)
Redeagle said:

Görüntüsü yoktu o ilk dediğinin ama siege defans haritasından bahsetmiyordur büyük ihtimalle. Siege durumundayken siege yapan orduya şehirdekini ordunla saldırdığında olan durumu söylüyor olmalı.

yok böyle birşey ama zaman sınırın var kendin belirlediğin eskisi gibi, 20-40-60dk içinde bitirmesi lazım saldıran tarafın savaşı.
said:
Slingerları önden yollama mevzusunun direk videosunu koymuş adam, o nedenle bayağı endişelendim açıkçası. Düşmanın devasa bir ordusu var ve spartalı defans iki bina arasında düz bir hatta sıkışmış halde duruyorlar. Okçu vs. destekli kocaman ordu iki bina arasında sıkışmış sıranın üzerine koşuyorlar ve saldırarak koşmuyorlar yani. Orada düşman yokmuş gibi dümdüz koşarak flagın oraya doğru gitmeye çalışıyorlardı ve bayağı korkunç bir görüntüydü. Shogun'da falan benzerini hiç görmemiştim.

Özellikle son dediğim sizin oyunlarınızda olmadıysa iyi.

evet bu dediğine benzer olayın olduğu gördüm ama yapay zekanın aptallığından ziyade bug gibi birşey, bazen dibindeki düşmanı tam algılamıyor gibi hareket ettiği oluyor ki yamayla düzeltilirmiş gibime geliyor. bu kadar bombalandıktan sonra adamlar illa uğraşacaktır düzeltmeye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


Redeagle said:

Sam said:


hayır orduyu şehir dışına çıkarırsan flag yeri değişmiyor, ciddi ciddi öyle dediyse sıkmış net. süre zaten her zaman savunanların lehine çalışır. xcom eu hakkında da saçmalamıştı zaten o zamandan beri tutmam o adamı.

duvarlı şehirlerde üç nokta, duvarsızlarda eskisi gibi tek şehir meydanı var ele geçirilecek. 3 nokta varken geri sayımın başlaması için iki nokta ele geçirmek gerekiyor en az. sırf garnizonla düzgün bir orduya karşı savunma yapmak imkansız ama tek nokta bile olsa. kısacası iki nokta korumak lazım tek nokta yerine. ama bu da sadece her 3-4 şehirden birisi için olan birşey.

ai slingerları önden yollamıyor, skirmishing moddalar zaten melee'den kaçıyorlar. ama son çare olarak eskiden de okçuları melee'ye sokardı binalar arasından düzgün atış yapamadığı zaman, yeni olan birşey değil o.


Görüntüsü yoktu o ilk dediğinin ama siege defans haritasından bahsetmiyordur büyük ihtimalle. Siege durumundayken siege yapan orduya şehirdekini ordunla saldırdığında olan durumu söylüyor olmalı.

.




kuşatmadaki ordu saldırınca öyle oluyor galiba, ben bir kere gördüm ortada bir bayrak çıkıyor, hatta deniz keneraydı gemilerlede geldi, 3000 küsür kişi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şöyle, şehri kuşatım, şehirde adam var, garnizon var birde donanması var, adam kuşatmayı yarmak isteyince, savaşı kabul ettim, deniz kenarında şehirden alakasız başka bir haritaya yerleştirdi, ortada bir bayrak vardı,

olayı bende bilmediğim için bayraktan uzağa mevzilendim, savaş başlayınca farktim, adam bayrağı aldı, sonra geri aldım ama sayaça falan denk gelmedim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

Namessar said:

hamsilipilav said:


ikincisi oyun çok çok iyi olmuş bence. en iyi total war çok net.


keyifle oynuyorum rome2 yi ama bu bence bu cumle biraz fazla iddialı. aynı fikirde degilim kesinlikle. medieval2 ve empire bence daha iyi bundan.


bence, rome hepsinden iyiydi -modlar ilede birlikte-, bunda rome dan daha iyi

empire en kötü, medieval 2 2. kötü


goreceli bir sey sonucta begeni. ancak benim empire ı bu kadar cok sevmemin sebebi donemi cok sevmem ve sistemin cok daha farklı olması. medieval la shogun arasında ya da rome la medieval arasında aynı derecede ucurum yok, empire ve kalanlar gibi. atesli silahlar, yepyeni combat teknikleri, slow march, spreadler halinde atış vs vs vs.

yıllardır yaptıgım oyun degisse bile aynı kalan "okcuları arkaya koy, cavalry i yanlara koy, infantry yi ortaya koy, yuru babam cavalry i ile bu arada flankle ve charge la, bastır cevir yandan bu arada bol bol okla erit vs vs" taktiginden gına geldigi icin yepyeni bir tat yasatmıstı Empire bana. hala en cok oynadıgım total war dur.

su anda rome 2 yi rome 1 taktiklerim ile oynuyorum. hic bir nane degismiyor. halbuki empire ve napolean yılların ezberini bozdurtuyor. (AI salak olmasa daha guzel olurdu tabi)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyide empire ve shogun 2 fos daha beter, (ama ben ondan sevmemezlik etmiyorum empire ı), düz dizil, hakim topçu koy bitti zaten başka bir şey yapmaya gerek yok, zaten o zaman da yapılan başka bir şeyde yok, bi hatırladığım waterloo var, bi amerikan bağımızlık savaşı var, farklı bir şeylerin yapıldığı

ama ilk çağlar öylemi, en baba savaşlar burada....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş




"This patch was originally meant as a hotfix for issues. We are anticipating a bigger patch for next week. As stated, we are also compiling a thread on the forums (http://forums.totalwar.com/showthrea...o-not-read-yet.) and once that is finished processing, hopefully it will provide more concrete solutions for those still in need of help." said:




http://forums.totalwar.com/showthread.php/82188-Patch-1-for-ROME-II-is-now-LIVE!/page3
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

deniz kenarında şehirden alakasız başka bir haritaya yerleştirdi, ortada bir bayrak vardı,
olayı bende bilmediğim için bayraktan uzağa mevzilendim, savaş başlayınca farktim, adam bayrağı aldı, sonra geri aldım ama sayaça falan denk gelmedim

karşı taraf bayrağı alınca 100den geri sayıyor, 20-40-60 dakka olayı değil bu, savunulacak savaş karargahı diyelim işte
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

Cuce said:

empire motorunda atlılar move and shot yapmıyo işte ne yazıki, buda baya verimsiz hale getiriyodu, ki empire doneminde iyi biseydu bu baya anlamlıydı aslında cünkü voley atıyosun moral sock vs vs ama rome'da işte tad kacırıyo, cünkü donemin estetiği tadı vızır vızır kosan oklıyan adamlar,

elbette bi rate of fire düşsün ama statlarında 28 shots per minute diyen noble armored horse archerlar 7 shots per minute slingerlar kadar bile hızlı atıs yapmıyo dikilip dururken (bu arada 28de abartı harbiden yok öle bir ok atma hızı dünyada)

şimdi custom battle açıp denedim, parthia'da parthian shot olayı var hala. "fire while moving" diye özellikle yazıyor unit card'da. hem at sürerken ok attılar, hem de gerisin geriye kaçarken at üstüne arkalarına ok atmaya devam ettiler. var yani bu olay oyunda.


hmm bakıyım. campaign'de parthian shot diye skilleri yok, researchle geliyo herhalde, baktım researchelere aslında ama denk gelmedim hiç. aslında unite özelliklerinde gözüküyodu ama passive bişidir dedim gectim, diciplined gibi, acıklaması olmadığı için.

halloluyosa sahane
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

her şey güzelde şehri ele geçirmek için skirmish leri hüloooog diye capture pointe sürmek hele ki ilk patch sonrasında hala devam etmesi bence çokta uygun olmamış...
faction ın son sehri olup ölümüne dalmak durumuda söz konusu değil adamlarla aramızda neredeyse 1'e 5 oran farkı vardı sayısal olarak ama ölümne saldırınca "steady" tarzıyla savaşı kazandım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dediğiniz sally savaşındaki bayrağı hatırlamıyorum ama bir dahaki sefere dikkat edeceğim özellikle.
Cuce said:
hmm bakıyım. campaign'de parthian shot diye skilleri yok, researchle geliyo herhalde, baktım researchelere aslında ama denk gelmedim hiç. aslında unite özelliklerinde gözüküyodu ama passive bişidir dedim gectim, diciplined gibi, acıklaması olmadığı için.

halloluyosa sahane

evet ben de teknolojidir diye tahmin ediyorum, dediğin gibi pasif zaten ansiklopedide yazıyor. disciplined, formation attack gibi devamlı devrede.

ve zoomladım böyle at kuzeye giderken bunlar güneye eğilip sallıyor okları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok okadar move shot bendede yapıyo ama, normalde 10 ok atıyosa, one 1 ok atıyo. bide attack komutu verince ünitenin dibine giriyolar, sanki en uzaktaki atlı menzile giricek kadar girip. ama büün formasyon kosturuyo haliyle meleeye giriyolar, rome'daki gibi bir manevra jkabiliyetleride yok.

eğer su halinkinden fazla move and shot yoksa dediğim sorun hala var demektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Nae said:

Her turnde diğer tüm milletleri beklemek zorundamıyız? Yani sayısını falan azaltamıyormuyuz benim haritada hiç görmediğim milletleri bekliyorum.


Oyun içinde ayarlardan cpu hareketleri üstündeki tiki kaldırırsan bayağı fark ediyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sizde philosophy ağacında tier bitirmekten gelen bonus çalışıyor mu? ilk tier'in verdiği %5'i eklemedi sanki, corruption azaldı mı anlayamadım.
pronoit said:

yalnız eski oyunlara göre en sonunda coğrafyanın tamamı kendine has oynanabilir olmuş. eski romeda mesala akdenize uzaksan keyfi yoktu. veya koca fransa tek bir şehirdi şimdi parthlarla oynuyorum da harita çok iyi.

ve adamlar doğululuğu güzel koymuş

evet kesinlikle, antik dünyayı nihayet europa barbarorum kıvamında geniş kapsamlı yapmışlar.

bir expansion ile hindistan ve çin'i de eklesinler, başka oyun oynamayalım ehu
said:
You can type true in "tesselation" setting in preferences file (for DX11 users only). Makes game look much more better (at least water, mountains, character portraits, shields, characters themselves).

shogun2'deki gibi neden oyun içinde koymamışlar şu seçeneği anlam veremedim.

user/appdata/roaming altında oyun klasörü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saattir custom battle yapıyorum roman vs spartan, hedefimdeki ordu düzenimi, birimlerimi falan belirledim iyi oldu, 0 ranklı ordu ile 2-3 ranklı full spartan ordusunu bizden sadece 250 kayıpla dümdüz ediyorum :p

filler iyi açılış için ama ölüp gidiyorlar rank falanda alamazlar böle o yüzden geçtim, her savaşta ölcekse zaten ohoo asker transferi eziyet :) wardogs bile daha iyi o açıdan. okçularıda geçtim, giant ballistada karar kıldım.

bunların yanına training ve smith diğer vs bonusları falanda gelince uber olcaklar.

ordu düzenim şöle bişi:

1 general
4 heavy cavalry
8 heavy legion
3 giant ballista
4 Triarii
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

praetorian yolluyorum bütün kasabayı alıyor alevli ok veya javelin atan yoksa. kill counter sn'de 10 filan artıyor ehu. 85 melee attack, 105 moral, 90 armor filan. 3:500 ratio gördüm ehu

şu shield effectiveness tam olarak nasıl çalışıyor onu da anlatsalarmış keşke.

yalnız veteranları nerfleyebilirler, çok acayip experience veriyor ve gözlemlediğim kadarıyla adam ölüp replenish olunca azalmıyor eski rome gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

said:
You can type true in "tesselation" setting in preferences file (for DX11 users only). Makes game look much more better (at least water, mountains, character portraits, shields, characters themselves).

shogun2'deki gibi neden oyun içinde koymamışlar şu seçeneği anlam veremedim.

user/appdata/roaming altında oyun klasörü.

Bunu yapalım da, Güncel Tut seçili olduğu için bunu orjinal hale getirir Steam di mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...