Masquerade Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 http://us.battle.net/d3/en/blog/6262208/Patch_103_Design_Preview-6_6_2012#blog said: Legendaries Drop rates have changed in 1.0.3 The highest ilvl can drop in act 1 inferno but at a lower rate than act 3 and 4. You can view the table in the post to see all the percents. We won't be seeing the Legendaries stats change this patch however when they are done high level Legendaries should be flat out better than blue items. Nephalem Valor With 5 stacks of NV bosses will now only drop 1 "guaranteed" rare instead of 2. (They will still have a high chance to drop more just like before, just one less "guaranteed" one. Elite packs will now drop a bonus guaranteed rare when you have full stacks of NV Group Play Monsters will not longer have bonus damage per additional player in coop games. Inferno Balancing Act 1 feels just how they want it. Getting to Act 2 is to large of a step, if a barb and monk can clear Act 1 with an offensive build and murder everything, they should be able to switch to a defensive build and do okay in Act 2 Act 2,3 and 4 will have have monster health and damage adjusted to make them fit smoothly. Deaths and Repair Costs Repair costs at 60 are almost not noticable, and due to this they see a lot of people simply "graveyard zerging" enemies. They had a few ideas on how to discourage this, ultimately they will be increases repair costs between x4 and x6 their current values. Attack Speed Attack speed modifier will now properly work on all items. Players currently feel that Attack Speed is one of the "required" stats, and blizzard does not want this. They have two ideas to fix this and are looking for feedback on them. They are currently leaning toward the first idea. Reduced how much attack speed can be found on an item add a hidden modifier that basically adds diminishing returns on attack speed. Gems As stated before, both the Blacksmith and the Jeweler will become a little cheaper. There is a table in the post below showing you the new cost for crafting the first 8 tiers of gems. (They only require two of each gem type now, along with reduced gold cost) Class Balancing Patch 1.0.3 will not be focused on class balancing. (there will be a small number of skill changes) Patch 1.1 will be the patch for most class tweaks which will have focus on punching build diversity up a few more notches Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 oh başlasın act 1 farm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 said: Group Play Monsters will not longer have bonus damage per additional player in coop games. oha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 eğer gerçekse bunlar; said: Monsters will not longer have bonus damage per additional player in coop games. bu güzel. 1-2 tane afk adam oldu mu işkenceye dönüşüyor oyun. votekick de adam gibi çalışmıyor sanırım. said: Elite packs will now drop a bonus guaranteed rare when you have full stacks of NV bu da güzel. boss lootları nerfleniyor elitler bufflanıyor. said: ultimately they will be increases repair costs between x4 and x6 their current values. bu saçma. milyonlarla oynamayan adamlar için normal rpr fiyatları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 rmah geliyo haftaya, gold ahye elveda zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 yuh direk tümüyle kaldırmasalrmıs attack bonusunu, nerfleselermiş sadece. hoş bu yüzden millet özellikle barbarlar solo farm yapıyodu grup yerine haklı olarak. belki ona cözüm olurda direk kaldırmak nedir yahu. bide eski itemlar vintage status'e düşüp deli paralara satılır yeni item üzerindeki özellikleri kısarlarsa etkilerini kısmak yerine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 evet attack speed veren yeni item düşmezse eskiler çok kıymete binecek. böyle yaparlarsa çok saçma olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Ben geliyorum ya yavaş yavaş o yüzden nerfliyorlar zorlanmıyım diye. Biliyo da nerfliyo valla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 kaldırsınlar direkt, baştan hataydı dmg bonusu eklemeleri. coop oynamaktansa solo oynamak çok daha mantıklı şu anda. ne meleeler tanklayabiliyor ne rangedler öldürebiliyor. hayvan gibi regenliyorlar zaten hemen koşsan bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 said: Monsters will not longer have bonus damage per additional player in coop games. abi zaten bunun mantigi yanlis. mmo oynamiyoruz ki? hpleri artar eyvallah da melee class ne yapacak tek vurusta health poolun %80 ini goturen düz moba? arkada sanki heal bot var dfgfd. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 e cok öle olmuyo işte sam. soncuta tek absınayken herkez sana dalıyo, multide 4 kişinin olmasada 2 kişinin pesinden kosuyolar. bide üstüne diğer oyuncuların yarattığı ccler debufflar var. bu haliyle co-op ta tanklamak single tanklamaktan cok daha kolay olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 >X4-X6 repair cost http://plus4chan.org/b/co/src/133738087667.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Sparkcaster said: rmah geliyo haftaya, gold ahye elveda zaten Bu yanlış. Zaten şu an currency üzerinden alışveriş yapılıyor, alacak olan alıyor yine trade sitelerinden, e-bay'den. RMAH geldikten sonra GAH çok etkilenmez. Mevcut kullanıcıların en fazla 10-15%'i RMAH'ı kullanır. Repair paralarını indirmeleri saçma. Inferno'yu nerflemeleri de saçma. Onun yerine Inferno'da zorluk çeken melee class'ları düzenleseler daha mantıklı olacak. Herkes Inferno farmlar, 1000 dps'lik item 100k olursa drop rate/AH stoğu yaklaşımının bir anlamı kalmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 indirmiyorlar artırıyorlar tamir parasını yanlış okumadıysam. bak sana da gün doğdu. tamir paralarını satmak için artırmışlardır kesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 said: Group Play Monsters will not longer have bonus damage per additional player in coop games. eh be...ebesinin nikahi, inferno co-opda tabi melee kimse tutunamaz act3 ve act4 de..ben acikca sadece healthleri artiyor saniyordum..neyse beta test bitiyo fixlesinler bari.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Cuce said: e cok öle olmuyo işte sam. soncuta tek absınayken herkez sana dalıyo, multide 4 kişinin olmasada 2 kişinin pesinden kosuyolar. bide üstüne diğer oyuncuların yarattığı ccler debufflar var. bu haliyle co-op ta tanklamak single tanklamaktan cok daha kolay olucak. yoo peşinden koşacak bir durum yok, melee mob melee pc'yi, ranged mob da ranged pc'yi yatırıyor. kovalanan edilen bir durum yok heh. player sayısı artınca grubun ortaya koyduğu healing mi artıyor ki mobun verdiği dmg artsın? sen buyur söyle kim neden coop oynasın? sen "barbarlar solo tercih edebilir" dedin de ben dh halimle solo tercih ediyorum act3'ü. ranged gelip tek atıyor, melee gelip tankı yatırıyor sonra beni kovalıyor ama hp'si arttığı için öldüremiyorum. melee de dmg vuramıyor zaten etkisiz eleman. tanklama desen tanklayamıyor da. herkes kollektif dayak yiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 ahmedinejad said: indirmiyorlar artırıyorlar tamir parasını yanlış okumadıysam. bak sana da gün doğdu. tamir paralarını satmak için artırmışlardır kesin. Arttırıyorlar evet, yanlış yazmışım. Önceki tartışmadan devam edersek, niyetin bu çünkü, sana şu soruyu yöneltmem gerekir. Sence neden 2 haftadır commodity trade çalışmıyor AH'de ve çalışmıyorken koyduğun komik fiyattaki item'ları kim, nasıl alıyor? Müdahil olmuyor yani Blizzard değil mi, osuruk bir commodity trade'ini düzeltemediler 2 haftadır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 e tamam zaten, daha az artmalı dedim ben yukarda. hiç artmaması sacmalık dedım. valal dediğin kadar temiz olmuyo öle meleeler meleelere rangeler rangelere falan diye. heleki elit moblarda etraf duman oluyo herkez bi köşeye. "burda bi tanesi tek kaldı" diyene kosulup kesiliyo. usul bu. dhlerin aoe knockbacklediği wdlerin tavuk yaptığı wall acıtığı ortamda barbarın daha az adamla kapısmadığını falan ıddaa ediyosan hıc konusmıyalım zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 attack speed muhabbetini anlamdım pek, amac ne ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 e tamam işte, hiç artmaması lazım senin anlattığın senaryoda da. madem temiz değil, kim niye coop oynasın daha zorlaşacaksa? yeterince zor değil mi ki inf? elitlerin cc full duration yediğini iddia ediyorsan esas hiç konuşmayalım zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 AS'nin acik ara en iyi dps stat'i olmasi hoslarina gitmemis. Bu arada yeni drop rateler. http://g1206.hizliresim.com/y/6/7kcs3.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 actII farmlamaya değmez o zaman? %1 yani en azından bi süre, 61ilvl için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Zegna said: attack speed muhabbetini anlamdım pek, amac ne ki? çok temiz nerf gelicek şu anda dmg hesaplama mekaniği yüzünden attack speed aşırı iyi bir stat her class için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 simdi infernoda ölürsem cahr gidiyormu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 ordaki dpse göre hareket eden kaldı mı ki hala. herşey weapon damage calısıyo lan, as nin çok bi önemi yok ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar