Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Open Beta Weekend!


Gangren

Öne çıkan mesajlar

said:
Bunca senelik hype'a göre bi grafik yok oyunda.
Blizzard "biz ultra gerçekçi, yüksek pikselli bir oyun yapacağız" demedi ki hiçbir zaman, böyle bir "hype" yaratmadı ki. Her oyunlarında olduğu gibi görsel olarak gayet hoş, atmosferi ve oynanışı tamamlayan, mümkün olan en çok makinede çalışan grafikler hedeflediler ve bunda da son derece başarılı oldular. Sanki ortada bir başarısızlık varmış gibi davranmanın anlamı yok. Başarısızlık olması için deneme olması gerek, Blizzard hiçbir zaman sizin "iyi grafik" kriterlerinize uyacak bir oyun yapmayı denemedi ki başarısız olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mono said:

hele kotick, kolasini icer ve doner gotunu uyur umru olmaz, RMAH ve Koreli ruyalarina devam eder.


Haha, evet oyunu Kotick kendi kodluyor zaten. Programcı takımı falan herkes böyle el pençe divan, Kotick kodlasa da biz de izlesek diye boş boş oturup para kazanıyorlar falan. Ne güzel iş valla ya...

mono said:

arka sayfalara bakmak lazim, usendim tekrar orneklemeye..

mono said:

zibilyon tane oneri/istek/ imza toplanmis zamaninda art ekibinin renklere abanmasindan sikayet olarak oneriler arasinda genelde su tarz bi hava hakim...mis..(gecti borun pazari)



bir dolu ornek var ortalikta..

edit: onerilen karartma + light radius (d1-2'de var olan) performansi oyle etkileyecek seyler de degil..tarz secimi yapmis blizort iste vaktinde..renklere gidecez demis..renklide olmus.

edit2: buda bonus, herkes hata yapar bliz..buda gecer ehueh.


buda kullanilan motor hakkinda, Kaede'den karsilastirmali grafik edebiyati


"daha iyi ne bekliyordunuz ki?" cevabi blizzin vermesini bekliyordum. Kim verecek baska? neyse cikiyo sonunda oda yeter heheh.

sunuda ekliyim demek istedigim tam anlasilsin.
mono said:

Iyi ve modern tanimim "daha realistik/gercekci" anlaminda degil..ayni havayi cizgiyi ileriye tasimak, elde hazir Wow motoru cakmasi bir motor koymaktan ziyade. (tekrar ediyorum Warcraft1-2 nin artworku ile Diablonun artworku arasinda daglar kadar fark vardi hep.)


Bu kadar dert ettiysen Brightness'ı az kıs abi, az çok aynı etkiyi elde edersin yukarıdakiyle. Ben anlamıyorum ki, "KARANLIK, HERŞEY ÇOK KARANLIK, HERŞEY SİYAH VE GRİ OLSUN" yapınca "Diablo" mu oluyor oyun? Diablo 2'de ilk 2 Act boyunca en hakim renkler yeşil ve sarı. Zamanında herkes ona da bir ton laf söylediydi, şimdi herkes canını dişine takıp savunuyor onu ama. Diablo IV çıkacağı zaman aynı kişiler yine çıkıp "Diablo III'teki gibi değil, oyunun ruhunu öldürmüşler!" falan diyecek muhtemelen, çok eğleneceğiz izlerken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:

"4 adam olcak niye abartmamışlar yaee" muhabbeti komik oluyor.
Oyunun %1'ini ya gördük ya görmedik. Ekranda gördüğünüz 2-4 player + 10 mobdan çok daha fazlası olacak ilerleyen bölümlerde.

Skill kullanan moblardan, daha detaylı bölümlere, playerların giydiği glow/unique itemlerden, kullanılan abilitylere, vs. Her zaman Royal Crypts gibi küçük, kapalı mekanlar da olmayacak. İlerleyen bölümleri görmeden karar vermemek lazım.


Sıtarkırafta daha mı az ünite, daha mı az ability oluyor? Tükmük atan böcekler, lazer kılıcı taşıyan protheanlar falan roketli taramalı tüfekli adamlarla kapışıyor orda hep. Daha mı az aksyon dönüyor?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hayır arkadaşım :p

Burada yapılan eleştirileri SC2 ile kıyasladığında, standart bir oyunun başlangıcında gördüğün HQ + 5 worker ile, endgame'de birkaç expansion alınan, full upgradeleri basılan, 200/200'lük orduların savaşını kıyaslamak gibi düşünebilirsin. Arada dağlar kadar fark var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kojiroh, senin baktığın wizard, üstünde ilk tier armorları olan bir wizard.

Inferno'da giyeceğin setler ve/veya diğer unique armorlar ile nasıl göründüğünü Youtube falan birçok yerde bulabilirsin.

Bırakın da adamlar ilk tier armolara biraz daha az efor harcasın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:

Hayır arkadaşım :p

Burada yapılan eleştirileri SC2 ile kıyasladığında, standart bir oyunun başlangıcında gördüğün HQ + 5 worker ile, endgame'de birkaç expansion alınan, full upgradeleri basılan, 200/200'lük orduların savaşını kıyaslamak gibi düşünebilirsin. Arada dağlar kadar fark var.


200/200 ordu savaşını destekleyecek grafik yapmışsın sıtarkırafa, ama HQ + 5 peasant varken de "aa negzel lan grafikleri detayları, ingame enginele yapılan ara demoları" diyebiliyorsun. İkisi de blizz oyunu, ikisi de hem aşırı kalabalık hem de boş ortamlara sahip. O zaman daha geç çıkan neden daha erken çıkandan teknik açıdan geride?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çünkü eşşeğin

Nereden bileyim, bilsem herhalde yazardım.
Benim söylemek istediğim tek şey, oyun çıktıktan sonra ilerleyen süreçte nasıl olduğunu görüp, ondan sonra eleştirmek.

Örnek, http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s9CNFRMJmIo#t=166s buradan itibaren izleyin mesela, halen grafiklere laf ediyorsanız, Diablo 3 sizin zevkinize uygun bir oyun değil, buraya gelip de boşuna zamanınızı ve zamanımızı harcamayın :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kojiroh said:

Orası doğru gerçi, WoW modeli karakter modelini çok sade bırakıp armora yüklenmek falan.
Ama yine de suratı, dörde bölünmüş bi dörtgenin orta vertexini uzatarak burun yapmış olmalarına gocundum.


Gocunma, adamın suratını L10'dan itibaren görmüyorsun zaten.
http://www.youtube.com/watch?v=_z783Ttu2BU&feature=related
Şu video biraz daha net anlatacaktır söylemek istediğimi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:

Çünkü eşşeğin

Nereden bileyim, bilsem herhalde yazardım.
Benim söylemek istediğim tek şey, oyun çıktıktan sonra ilerleyen süreçte nasıl olduğunu görüp, ondan sonra eleştirmek.

Örnek, http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s9CNFRMJmIo#t=166s buradan itibaren izleyin mesela, halen grafiklere laf ediyorsanız, Diablo 3 sizin zevkinize uygun bir oyun değil, buraya gelip de boşuna zamanınızı ve zamanımızı harcamayın :p

O kısıma +3 Player daha ekle ve çıkacak cümbüşü gör.

Zaten o karambollerde ve hızlı aksiyonlarda ıyk wizardin burnu yarım piksel demeye vaktiniz olmayacak, göremeyeceksiniz de heh. Önemli olan performans. Ben vasat pclerin 4 kişilik multiplayer yüksek levellarda sıkıntı çıkaracağını düşünüyorum mesela herşeyi köklerseniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:
O kısıma +3 Player daha ekle ve çıkacak cümbüşü gör.

Zaten o karambollerde ve hızlı aksiyonlarda ıyk wizardin burnu yarım piksel demeye vaktiniz olmayacak, göremeyeceksiniz de heh. Önemli olan performans. Ben vasat pclerin 4 kişilik multiplayer yüksek levellarda sıkıntı çıkaracağını düşünüyorum mesela herşeyi köklerseniz.


Şu argümana katılmıyorum çünkü önümüzde SCII gibi benzer mantıkta çalışan bir oyun var. +3 hatta daha fazla player orda da var, milyon tane mobun oluşturduğu cümbüş orda da var. Neden onda yeni teknoloji grafikler kullanılırken burda welcome to 2005?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla bence öyle abartı fark yok SCII ve DIII arasında. Nedense SCII grafikleri kıymete bindi haha. Über bir teknoloji falan yok SCII'de de güzel grafikleri ama gayet eski görünüyor aynı gözle bakarsak.

Ve ek olarak 1 marine ile 1 demonhunterin oyuna getirdiği yükü kıyaslamak olmamış.

Mesela şöyle bakınca Diablo 3 eziyor.
http://2.bp.blogspot.com/-Q0RrBalf1Qg/TZAZ4AMlIZI/AAAAAAAAATA/fF_1RBt70LY/s1600/sc2-terran-wall-placement-2.jpg.jpg
http://www.d3sanc.com/wp-content/uploads/2011/04/demon_hunter_screenshot_diablo_3.jpg
Senin yaptığın da bu;
http://s2.n4g.com/media/11/newssi/120000/120281_0_org.jpg
http://3xist.com/photos/Screenshot000.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sotto said:

Diablo 3'te armor tier ne yav bu arada, zaten random unique/rare'larla donatmıyor muyuz karakterleri wow mu bu biri aydınlatıversin anlamadım...


ya bu tier muhabbetinin sadece adı kondu, yoksa diablo2'de de aynı muhabbet vardı. Mesala ilk actta hatırlarsan cloth, leather, chain, plate armor chesti vardı ve hepsinin görüntüsü ve overal armor scalası farklıydı. ilk zorluk derecesinde son acta kadar böyle armorlar tier tierdi. Sonraki zorluk derecelerinde ise tipler başa dönüp armor değerleri ve statlar artmaya devam ediyordu.

Diablo 3 te ise zorluk derecesi artsada armor tipleri değişmeye devam ediyor tek fark bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"oyun motoruyla yapılmış" cutscene'ler aynı poligonları taşımıyor. o poligondaki uniteleri koysalardı oyuna muhtemelen 3v3 lerde makinandan duman çıkardı.

buda diablo3 motoruyla yapılmış 2010 daki cutscene daha grafikler tam oturtulmamışken.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=T0ujTQBIObo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...