Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Open Beta Weekend!


Gangren

Öne çıkan mesajlar

benim fikrim gayet iyi oyun olmus, vicdan olarak diablonun 10/10 cikmasi idi bu kadar zaman sonra..hani SC2 tatmini yaratsaydi, yoksa oyun baya eglenceli, bu kadar tartisma yaratmasi bile iyi oldugunu saticak oldugunu soyluyor.

Su anki artworku kendi cercevesi icinde gayet hos gozukuyor, eski meski ama bi tutarliligi atmosferi var. kimse zoom in yapip oynamayacak nede olsa.

Yep, screen shot denemeleri eski hepsi. Kizgin oyuncularin blizzarda artwork directorunu ve takimini isten cikarip cizgiyi degistirdiklerini acikladiklarinda onerdikleri ssler..oda 1-2 yil oluyor.

yani keske parasini tartismasiz hakeden bir oyun olsaydi.
demek istedigim o..ama gayet sirf RMAH dan dolayi pust koticki times a kapak yapacak bir oyun bence. PvP arena falanda koydularmi iyice alir basini gider.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya zaten patide artık fan boy pek yok (edit: bir modun elderscrolls serisi fan boyluğunu saymazsak lol) ya hater var ya tarafsız bakanlar var. Bende fanboy değilim eleştiriyorumda, yeri geldimi hakkınıda veriyorum. Ama mesala sc2 nin release'inden 1.5 sene önce gösterilen grafikleriyle releasten sonraki grafikleri arasında dağlar kadar fark vardı. Yani adamlar oyunu bitirdiklerine inandıklarında herşeye bir rötuş vuruyorlar en sonunda buda baya etkili oluyor.

O fanların uyguladığı filitrede zaten bluru kaldırıp(sharpen kullanarak) contrast arttırma ve karartma. Açıkçası önceside sonrasıda güzel gözükmüyor o ssler :P

Ayrıca d3 parasının hakkını veremiyeceğinden şüpheleniyorsan, şu zamana kadar çıkmış hiç bir oyun parasının karşılığını vermemiştir (kendi kulvarında) uber grafikli crysis serileri bile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kthxbye said:

ya zaten patide artık fan boy pek yok (edit: bir modun elderscrolls serisi fan boyluğunu saymazsak lol) ya hater var ya tarafsız bakanlar var. Bende fanboy değilim eleştiriyorumda, yeri geldimi hakkınıda veriyorum. Ama mesala sc2 nin release'inden 1.5 sene önce gösterilen grafikleriyle releasten sonraki grafikleri arasında dağlar kadar fark vardı. Yani adamlar oyunu bitirdiklerine inandıklarında herşeye bir rötuş vuruyorlar en sonunda buda baya etkili oluyor.

O fanların uyguladığı filitrede zaten bluru kaldırıp(sharpen kullanarak) contrast arttırma ve karartma. Açıkçası önceside sonrasıda güzel gözükmüyor o ssler :P

Ayrıca d3 parasının hakkını veremiyeceğinden şüpheleniyorsan, şu zamana kadar çıkmış hiç bir oyun parasının karşılığını vermemiştir (kendi kulvarında) uber grafikli crysis serileri bile.

lololololo

ya fanboi var ya tarafsız bakan var, "BİLİZORT İYİ GRAFİKLİ OYUN YAPMIYOR HALA GIRAFİK Mİ BEKLİYORSUNUZ" diyeni hemen koyuyorsun kenara, belli çünkü düsturu. sc2'den yıllar sonra ondan daha kötü grafikli oyun çıkarıyor adamlar, hala aynı basmakalıp söz.

elder scrolls demişsin, skyrim başlığında gelip torment dialogu isterken iyi ama diyablo'da iyi grafik isterken "SİZİ HALA BİLİZORTU TANIYAMADINIZ MI" nidaları.

ne bekliyordum, elbette 2012'ye yaraşır grafik bekliyordum. şirketin ismi bilizort değil zygna olsa gene farketmezdi beklentim.
Masquerade said:

Grafikler kötü mü? Hayır, bence değil. Sadece günümüze göre eski ama bu da problem değil. Zira burda 2 ayda bir gerçekleştirilen `nerde o eski rpgler adventurelar mirim ah ah. zamane gençliği grafik gençliği olmuş ruh yok ruh!` yakarış ve ağlayış topiclerinden sonra çıkıp da bazı kişilerin Diablonun grafikleri leş blizort lol denmesi çok komik.

lol diyaplo ne zaman rpg oldu ki? duyan da arcanum 2 çıkıyor filan sanacak. ve her şekilde grafikler leş evet.
applev0dka said:
bu highlar med. olcak belki,yenilenms grafikler gelcek..ek craftlar cart curt gelcek

http://static.fjcdn.com/comments/You+must+be+new+here+_8475b12f74c9cbcae0bbfe1213daac15.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
We're not particularly interested in pushing graphical limits with Blizzard games. Our intent is always to provide a timeless stylized aesthetic, while allowing for a broad range of machines to view the game with similar results. The art style for Diablo III is specifically intended to appear as a moving painting, which in general avoids very crisp textures, hard lines, or graphical effects.

In addition we specifically separate background from foreground by using by using a visually unobtrusive canvas and sharper and more saturated enemies and spell effects in the foreground to elevate the gameplay. We actually specifically call it the 'canvas' because the foreground and midground elements and action are painted on top. With the screen full of enemies, spell effects, minions, and players you don't want a busy background with detailed textures and a bunch of visual effects making them look detailed, because it actually detracts from the ability to quickly and easily make important skilled choices during combat.

It's more important for us to serve the gameplay as well as design a timeless game. "Realism" in games is really only as real as the next version of DirectX or video card product cycle. By approaching with a stylized and painterly approach, we intend for Diablo III to be playable and visually appealing for as long as possible.
"Ama oyun 3000 dolarlık makine istemiyor, demek ki grafikler leş!" demeye devam edebilirsiniz şimdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

yoo, öyle bir çıkarım yapmıyoruz. grafikler kötü olduğu için kötü. göz var, nizam var, bu kadar izafi bir konu değil.
Grafikleri değerlendirmendeki ölçüt, atmosferi ve oynanışı tamamlaması değil de piksel sayısı ise bu senin oyunlara bakışınla ilgili bir sorun, oyunun grafikleriyle değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya Sam senin oyun anlayışın farklı

senin oyundan beklediğin efsane grafikler olacak efsane gerçekçi olacak


Blizzardın açıklamasında da açıkça sölemişler bu böle

mesela SC2 de de aynı muhabbeti yapiodun, sc2 arcade bi oyun gerçeklikten çok uzak tamamen esports için tasarlanan denge üzerine bi oyun mesela

yani SC2 ye atiorum uniteler moral koyup, korkup kaçma ıvır zıvır bir sürü unite gerçek grafikler boyutalr falan koysan zaten o şu zamana kadar yok olan herhangi bir strateji oyunu olur

diablo da aynı şekilde.

blizzard kendine bi stil belirlemiş onun üzerinden gidiolar ve başarılı oluo da. Herkesi mutlu edemessin pazarda
ama çoğunluğunu blizzard edio zaten.

Adamlarda para mı yok, veya ekip mi başarısız zannediosun ki herifler grafikleri böle yapio. Tamamen blizzard oyunlarının pozisyonlandırılması ile ilgili bu. Ben mesela çok gerçekçi grafikli oyunları oynayamiom hem pcim yetmio hem hoşuma gitmio
ha Diabloyu şu an şu dandrik laptopumla bile oynadım çok hoşuma gitti çıkınca direkt alacam. budur yani. Ve pazarın çoğu benim gibi insanlardan oluşuo. Çok az kişinin high-end pcsi var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya ikinize de tekrar ederek söylüyorum: gerçekçi/cartoony meselesi değil grafikteki eleştirim. siz hala bilizort'un bütün oyunlarının wow mantığı grafikle yapıldığını sanıyorsunuz ama öyle olmadığı besbelli şu karakterlere bakınca. bunu cidden farkedemiyor musunuz?

ilk diablo da cartoony değildi.

ikinci diablo da.

bunların hepsindeki karakterler kendi grafikleri ölçüsünde gerçekçi tarzda çizime sahip, HYPERREALISM değil belki ama bir wow veya wc3 ayarında olmadığını farkedebiliyor olmanız gerek.

ve bu yapmaya çalıştığı stilde yetersiz, kötü. geri. çağdışı. eski. buna özür aramak için bu kadar kasılmamak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sam diyorsunki oyun dunyasinin en cok kazanan firmasi, aktif en cok oyuncuya carta curta sahip olan firmasinin, 2 tane teknik adam calistircak, 2 tane fazla piksel koycak ya parasi yok, ya kafasi yok...

cabal online'de cagdas grafik var, patinin yarisi adını bilmez ama..

mumkun oldgnca cok pc'ye ulasmak için bunu yapıyorlar ve satıyorlar, neden bu kadar hater'e bagladn ilginc geliyor...

cok rahatsiz edici bişey var da grafikte biz mi göremedik diyorum,

zaten 100 tane mob ile savascaksin,speller kan kemik ucuscak havada neyi görebilezki :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bw bir milyar adam çalıştırırken nasıl swtor grafiklerini eline yüzüne bulaştırdıysa bilizort da öyle yapmış işte, şirket büyüklüğüyle ölçülse konu zygna'da olurdu en iyi grafikler.

hatelik bir durum yok, kötüye kötü diyorum. bunu kabullenememek, binbir dereden su getirmek esas ilginç olan. bir bilizort bir de epıl ürünlerini eleştirirken yaşadığım bir sıkıntı bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...