Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wizard, Tartışma ve Build Paylaşım Başlığı


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
end game pve dediğim ise oyunun asıl kısımı zaten. Blizzard bu durumdan çok ders aldı lvl60 tan sonrasını kastediyorum yani en uzun süre oynıyacağımız kısımı.

şuanki kafadaki blizzard 8 sene önce olsaydı vanilla wowda onyxia yı yıl sonra koymazdı, wow release'i yapmadan önce hazır ederdi.
Mesaj tarihi:
kthxbye said:

oyunu end game pve ye göre ayarlıyorlar betadaki skiller kısıtlı
Ben de zaten level 60 PvE'yi düşünerek yazdım. DPS'leri ve canları aşağı yukarı aynı olan sınıflardan biri daha az hasar alıyorsa diğerinin de hasara dayanıklılığı daha yüksek olması gerekiyor diye düşündüm. %30'la onu ayarlamaya çalıştı Blizzard sanırım. Dmg reduction'ı nasıl hesaplıyorlar bilmiyorum ama eminim ki melee karakterlerin reduction'ı ranged'lere göre daha çok olacaktır oyun sonunda. Şimdi böyle değilse bile oyun çıktığında ya da çıktıktan hemen sonra bir patch'le böyle yapmaya çalışacaklardır.

Edit: Sanırım söz konusu matematik hesabındaki hatayı buldum. Diablo 3'te dmg reduction hesaplanırken azalan verim (diminishing returns) temel alınıyor, yani armor ya da resistance sayısı arttıkça düşürdükleri yüzde de azalıyor. Örnek vermek gerekirse:

3000 armor %50 dmg reduction sağlıyorsa
6000 armor %75 değil, %66.6 dmg reduction sağlıyor.

Söz konusu matematikte Wizard'ın str'si ve Barbarian'ın int'i 0 olarak alınmış. Ancak Wizard, str.si 0 olsa da giydiği zırhlardan armor kazanıyor, barbarian ise 0 resistance da kalıyor. Normal bir oyunda bu değerler 0 olmayacağına göre daha gerçekçi bir durum için 1000 civarı verelim bu değerleri. Şöyle bir sonuç çıkacak:

Wizard yaklaşık 5000 armor'dan 6000 armor'a
Barbarian 0 resistance'dan 100 resistance'a

Bu durumda Wizard zaten ortalama bir armora sahip olduğu için eklenen 1000 armor artan verime tabi olacak ve bunun sağlayacağı dmg reduction örneğin %50'den %60'a çıkmayacak, %52.5 gibi bir değer olacak. Barbarian içinse 0'dan 100'e çıkıldığı için direkt %25 gibi bir katkı sağlayacak azalan verim faktör olmayacağı için. Bu nedenle de daha gerçekçi bir senaryo baz alınırsa Barbarian'ın damage reduction'ı %30 bonus sayesinde her zaman daha yüksek olacak.
Mesaj tarihi:
Şöyle bir build yaptım ne kadar efektif olacak görmek lazım fakat teleport olmadan asla diyorum.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UeQlTP!XgY!acYacb
Mesaj tarihi:
gideri var gibi, ama olurda infernoda zorlanırsan tek bir passif değişikliğiyle rahatlıyabilirsin gibime geliyor, eğer zorlanırsan tavsiye olarak illusionist alabilirsin Astral pressence ile değiştirerek.

edit: teleport içinde uygun rune'u almışsın pve için.
Mesaj tarihi:



Betada male wizard oynamıştım, karakterini beğenmemiştim ahah çok kasıntı, çok gerizekalı geldiydi. Şimdi videoda female wizard'ı gördüm, quoteleri direk 17 year old teenage girl lan, hele o kahkaha falan nedir öyle.

Daha da oynamam wizard sddffsd.
Mesaj tarihi:
şaka maka çoğu fan aynı şeyden şikayetçi :P gerçi başından beri böyleydi de, heralde bi ara class seçimiyle ilgili yaptıkları ankette wizard gereğinden yüksek çıkınca antipatikliğini daha ön plana çıkarmışlar classlar dengeli dağılsın diye :P
Mesaj tarihi:
ben wizard alırım release'de, erkek harry potter ve palyaço karışımı birşey olmuş. hatun teenager modda fakat çok daha başarılı bence. herhalde lore'a göre bunlar genç wizardlar olduğu için ukala ukala konuşuyorlar işte, bakmayın onlara.
Mesaj tarihi:
Developerlardan biriyle röpotaj yapmışlar, scoundrel ile ilk defa bir çiftlikte herif çiftçinin kızını ayartmaya çalışırken karşılaşıyormuşuz. Female wizardla scoundrel arasındaki ince lafların imaların dokundurmaların haddi hesabı yokmuş falan.

Daha da wizard oynamam demiştim dimi ahah
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Wizard aktım normal için
aktif;
arcane hydra aoe arcane
sparkflint familiar 12% dmg inc
convergence distingrate geniş beam
time warp slowtime moblar içindeyken extra 20%
archon
--*--
pasif;
glass cannon +15% dmg -10% armor+resist
blur -20% melee dm taken
astral presence +20 ap ve regen
bosslar vs sorun çıkarmadan resmen eridi saniyeler içinde şu ana kadar lv 30 da 600~ dmg oldi
Mesaj tarihi:
Güçlüde bana sorarsan her sınıf güçlü ama barbar kadar değil,monkda bir ilginç mesala.Normalde çoğu sınıf abartı diğer zorlukları görmek lazım co op desen malum much hp more click
Mesaj tarihi:
zaten barbar açmak isterdim aslında da, genelde coop oynayacağım insan barbar açacağı için bari farklı bir sınıf olsun diye wizard açıyorum. normalde herşey ez mode olur diye düşünüyordum ben de zaten, bakalım bi kez normal bitirip nightmare başlayınca hayata küstürmez heralde =p
Mesaj tarihi:
su an deli manyak bir damage'im var. electrocute'a rune gelince tadindan yenmez oldu, meteor'u da arcanr powerim sagolsun 3 tane falan indirebiliyorum ayni anda. arcane torment'de de yeni bir rune geldi, hedefleyemiyorsun moblari ama damage baya artiyor.

alistim male wizard'a, duzgun armor geldikce hos gozukmeye basladi gozume. seslendirmesi de basarili olmus. bir de g.tu kalkik olmasak keske bu kadar, acayip havali takiliyoruz bazen.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...