Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wizard, Tartışma ve Build Paylaşım Başlığı


pekaziz

Öne çıkan mesajlar

end game pve dediğim ise oyunun asıl kısımı zaten. Blizzard bu durumdan çok ders aldı lvl60 tan sonrasını kastediyorum yani en uzun süre oynıyacağımız kısımı.

şuanki kafadaki blizzard 8 sene önce olsaydı vanilla wowda onyxia yı yıl sonra koymazdı, wow release'i yapmadan önce hazır ederdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kthxbye said:

oyunu end game pve ye göre ayarlıyorlar betadaki skiller kısıtlı
Ben de zaten level 60 PvE'yi düşünerek yazdım. DPS'leri ve canları aşağı yukarı aynı olan sınıflardan biri daha az hasar alıyorsa diğerinin de hasara dayanıklılığı daha yüksek olması gerekiyor diye düşündüm. %30'la onu ayarlamaya çalıştı Blizzard sanırım. Dmg reduction'ı nasıl hesaplıyorlar bilmiyorum ama eminim ki melee karakterlerin reduction'ı ranged'lere göre daha çok olacaktır oyun sonunda. Şimdi böyle değilse bile oyun çıktığında ya da çıktıktan hemen sonra bir patch'le böyle yapmaya çalışacaklardır.

Edit: Sanırım söz konusu matematik hesabındaki hatayı buldum. Diablo 3'te dmg reduction hesaplanırken azalan verim (diminishing returns) temel alınıyor, yani armor ya da resistance sayısı arttıkça düşürdükleri yüzde de azalıyor. Örnek vermek gerekirse:

3000 armor %50 dmg reduction sağlıyorsa
6000 armor %75 değil, %66.6 dmg reduction sağlıyor.

Söz konusu matematikte Wizard'ın str'si ve Barbarian'ın int'i 0 olarak alınmış. Ancak Wizard, str.si 0 olsa da giydiği zırhlardan armor kazanıyor, barbarian ise 0 resistance da kalıyor. Normal bir oyunda bu değerler 0 olmayacağına göre daha gerçekçi bir durum için 1000 civarı verelim bu değerleri. Şöyle bir sonuç çıkacak:

Wizard yaklaşık 5000 armor'dan 6000 armor'a
Barbarian 0 resistance'dan 100 resistance'a

Bu durumda Wizard zaten ortalama bir armora sahip olduğu için eklenen 1000 armor artan verime tabi olacak ve bunun sağlayacağı dmg reduction örneğin %50'den %60'a çıkmayacak, %52.5 gibi bir değer olacak. Barbarian içinse 0'dan 100'e çıkıldığı için direkt %25 gibi bir katkı sağlayacak azalan verim faktör olmayacağı için. Bu nedenle de daha gerçekçi bir senaryo baz alınırsa Barbarian'ın damage reduction'ı %30 bonus sayesinde her zaman daha yüksek olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Developerlardan biriyle röpotaj yapmışlar, scoundrel ile ilk defa bir çiftlikte herif çiftçinin kızını ayartmaya çalışırken karşılaşıyormuşuz. Female wizardla scoundrel arasındaki ince lafların imaların dokundurmaların haddi hesabı yokmuş falan.

Daha da wizard oynamam demiştim dimi ahah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Wizard aktım normal için
aktif;
arcane hydra aoe arcane
sparkflint familiar 12% dmg inc
convergence distingrate geniş beam
time warp slowtime moblar içindeyken extra 20%
archon
--*--
pasif;
glass cannon +15% dmg -10% armor+resist
blur -20% melee dm taken
astral presence +20 ap ve regen
bosslar vs sorun çıkarmadan resmen eridi saniyeler içinde şu ana kadar lv 30 da 600~ dmg oldi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zaten barbar açmak isterdim aslında da, genelde coop oynayacağım insan barbar açacağı için bari farklı bir sınıf olsun diye wizard açıyorum. normalde herşey ez mode olur diye düşünüyordum ben de zaten, bakalım bi kez normal bitirip nightmare başlayınca hayata küstürmez heralde =p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

su an deli manyak bir damage'im var. electrocute'a rune gelince tadindan yenmez oldu, meteor'u da arcanr powerim sagolsun 3 tane falan indirebiliyorum ayni anda. arcane torment'de de yeni bir rune geldi, hedefleyemiyorsun moblari ama damage baya artiyor.

alistim male wizard'a, duzgun armor geldikce hos gozukmeye basladi gozume. seslendirmesi de basarili olmus. bir de g.tu kalkik olmasak keske bu kadar, acayip havali takiliyoruz bazen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...