Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shadowrun Returns


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

bir kere oyunun dizayn eden adam tam bir ios beyinli cok acık.. save yok loot yok seçim şansı yok inventory yok.. hangi crpg de bu kadar basit bir arayüz var.. adamların amacı parayı isimden goturmek.. bes para etmez oyun uzgunum .. 15 saat gameplay 2d oyunda...

ne yazdığımıza dikkat. -sam
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ki bu 20 dolarin aslan payi dagitimciya gidiyor.

ben crowdfunding parasinin, hedeflenen tutar ve stretch goallerin gercek maliyeti icin olan kisimlar haric, kalan tutarlarinin yapima yansimasi gerektigine inanmiyorum. zira bu mecralar gercek anlamda crowdfunding degil, oyuncular tarafindan prepurchase alani olarak kullanilmaya baslandi.

cogunluk crowdfunding den prepurchase yapar, ben bu paranin tamamini yapima harcar isem, oyunu release ettigimde kime satacagim?

ama tamamini harcarsam ne olur? kaliteli bir yapim ortaya cikaririm. belki release sonrasi satacak adam kalmaz ortada ama 2. oyunumda gercek parami kazanirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kanuni said:

soru su ki 400k alsalardi cikaracaklari oyun ile 2milyon alip cikardiklari oyun arasinda fark varmi. bunu sadece onlar biliyor ama sanki beklenti altinda kalan bir proje bu.


400k ile 2milyon arasında campaign açısından çok büyük fark yok. Oyun 400k'dan 2milyon'a çıktı diye insanlar ana oyunun ve grafiklerin 4 katı gelişeceğini sandı ama harcamaların nereye gittiğini farketmiyor olmamızdan bir yanılgı bu. Adamlar aldıkları paranın çoğunu ana campaign'e değil yan unsurlara yatırdılar. Örneğin yeni bir şehir (campaign) gelecekmiş, onu da bu Kickstarter funding üstünden çıkardılar. Level editorünü geliştirdiler, ki o editörle isteyen kendi campaignini yapması mümkün (NWN gibi). Bütçenin bir kısmı Mac sürümü ve tercümeye ayrılmış. Müziğe de daha fazla ayırmışlar.

http://i.imgur.com/fY4DdPJ.jpg

Kickstarter kampanyasına bakınca, pledge edilen 4 katına çıkınca oyunun da tam 4 katı büyümesini bekliyoruz (10 saatlik campaign'in 40 saate çıkması gibi). Oyun piyasasındaki bütçe ve harcamalar bizim hayalimizdeki gibi gerçekleşmediği için hayal kırıklığına uğruyoruz, sonra firmayı yerin dibine batırıyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyilik degil content. odami olmaz ? daha cok yer daha cok quest kil tuy ne biliyim. 10 saat az degilmi ?

oynadigimdan da degil sadece ks in ilk cikan oyunlarindan birisi oldugu icin ongorulen-vaad edilen-gercekleseni yazisiyorum.

tetrisle kiyaslarsan daha basarili olabilirmis sam :D

10.000 kat zevkli olmali.. oh yeah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kanuni said:

additional content egrisi neredeyse ilk 400k dan 1 milyona 3 kat artmis gorunuyor. demekki adamlar ilk 400k lik isteklerinde 3 saatlik bir oyun ongormusler :)

mental erdim.


Additional Content dediği yeni oyun olcak. Şu anki campaign'le karıştırdın sen, o mavi olan, Seattle stories.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...