Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shadowrun Returns


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Yeni geldi o sonlar directors cutla birlikte, ilk başta yalnızca slide değişikliği yapan endingler vardı =(

Sonlar

Senin yaptığın apexli ilk sonda dragonların + corporateların berlin free state i işgali öyle rahat gerçekleşmiyor, ama işgal olayı settingde canon olduğundan her türlü şehir ikiye bölünüyor.

İkinci sonda da başka bi canon olayın önüne geçmiş oluyorsun, lofwyr haklı aslında evrende ejderhalardan çok daha kötü şeyler de var. Amarikan başkanı ejderha dunkelzahn öldüğü için (lel) the horrors diye bilinen astral spiritlerin dünyaya girişini engelleyemiyor. Earthdawn (shadowrun evreninin 4. cycleını anlatan setting) zamanında bu horrorlar gelip herşeyi silip gitmiş falan baya arkaplan var hikayede.

Seatledaki buglar da doğrudan olmasa da bu horrorlarla alakalıydı, hong kongda da kesin bi göz kırparlar

Mesaj tarihi:
batuhan said:

Daggerfall Dc oynuyorum. Returns'e göre baya iyi olmuş. Her ne kadar lineerlik devame etsede missionların gidişatı bi kaç farklı yoldan izlenebiliyor. Ayrıca side mission olayları , vendorlarının itemlarının upgrade olması, companion missionlar baya iyi.
Smartlink weaponların ne işe yaradığını bende pek anlamadım.
Bide bi missiondan grande luncher kaptım. Hangi skill altında yer aldığını bilen varmı.Throwing weapons tamamen blade üzerine zaten.
Returns ve daggerfallda en beğendiğim şey oyun grafikleri daha doğrusu art. Müthiş bi görsellik var bence, her bir duvarda farklı bi ayrıntı, evlerin, warehouseların, farklılığı gayet iyi detay üst seviyede. Bide wasteland 2 ye bakıyorum gerçekten 0 detay var hiç yakıştıramadım.
Oyunun combatı biraz zayıf kalsada cover-flank olayını biraz xcom a yaklaştırabilirlerse daha iyi olacağı düşüncesindeyim.


aynen şuna katılıyorum.çok sevdiğim bir tür olmasına rağmen wasteland 2 yi motorundan ve görselliğinden tiksindiğim için 15 dakka oynayıp bidaha yüzüne bakmadım.ki hala daha infinity engine oyunlarını zevkle oynayan adamım,hiç görselliğini sevmediğim için beğenmediğim oyun olmamıştı w2 ye kadar.

shadowrun hangi motoru kullanıyor? unity değil dimi?
Mesaj tarihi:
2 oyunda unity kullanıyo, 2 oyunun kickstarterdan aldığı paraya bakın ve ortaya konulan 2 oyuna bakın. Wasteland 2 kötü oyun değildi fakat, ne adam gibi senaryo, ne adam gibi tactical battle, ne diyaloglar , ne sanat yönetimi vardı.
Mesaj tarihi:
Shadowrunla WL2yi openworld-lineer diye farklı değerlendirmek lazım, keza shadowrunın lineer yapısı daha az mekan içerdiği için bütün mekan tasarımları özenli yapabiliyorlar daha az asset lazım. Ama WL2 de olması gerektiği gibi openworld olamadı, saçma sapan duvarlarla yarı openworld kalınca shadowruna göre baya eksik görünüyor tasarım olarak.

Bide geçen bi KS updateinde vardı, SR ekibi mobilyalara varana kadar sanat yönetimi bütünlüğü içinde özeniyor, WL2 falan unity general assetlerinden community assetlerine kadar ne varsa kullandı heh

bkz.

http://img.photobucket.com/albums/v616/axedice/pati/62af8390eb4e1ae91a86eb0e7d20b1ab_original_zpsiousfm28.jpg
  • 2 hafta sonra ...
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Dragonfall'ı da bugün bitirdim PoE'ye başlıyacam diye, zaten son birkaç saatlik gameplay'i kalmıştı.

Oyun çok lineer ama art, diyaloglar, karakter sistemi ve combat'ı çok kaliteli olduğu için her türlü kendini diğer RPG'lerden öne çıakrıyor.
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
http://www.youtube.com/watch?v=58G7nWjRkic

http://assets.vg247.com/current//2015/05/shadowrun_hong_kong_1.jpg
-
http://assets.vg247.com/current//2015/05/shadowrun_hong_kong_2.jpg
Mesaj tarihi:
uzun süre önce shadowrun returns almıştım ama pek oynama fırsatım olmadı şimdi indirimde dragonfall stand alone aldım ama açıklamada orijinal oyunu geliştiriyor falan yazmış. bunun içinde returns de var mı?
Mesaj tarihi:
returns'e başladım, tam ısındım bitti. hikaye bi yere kadar iyiydi, özellikle sonu rezaletti. bayağı lineer, replay değeri sıfır bi oyunmuş. dragonfall'a bakalım.
Mesaj tarihi:
Ben çok sevdim ya, bu kadar lineer olmasa favori oyunlarımdan biri olurdu. Replay değeri de var bence ya, daha yeni bitirdim hemen başka karakter deneyesim var.
Çok kısa olması kötü bence de, çabucak bitti. Ama bayağı custom campaign var workshopta, ve karakter import edebiliyormuşuz. Oyna oyna bitmez. Gerçi çoğunluğu tırttır büyük ihtimalle ama güzel 3-4 tane olsa bile kısalığını telafi etmek için yeterli olur bence.
Mesaj tarihi:
dragonfall'da da workshop var ama iki tane indirmiştim returns için custom campaign onları göremedim orada. bakalım dragonfall ui falan bazı şeyleri düzeltmişler diyorlardı, şu sürekli combatta gezme meselesi hallettilerse yeter.
Mesaj tarihi:
Shadowrun Returns te workshoptan yüklediğim UGCleri açamıyorum ya, main menuye geri atıyor. Content menüsünden de, New Game den de denedim ikisinde de olmadı. Dragonfall a başlamadan birkaç tane oynuyim demiştim ama çalıştıramadım.

Dragonfall'a başladıktan sonra oradaki save'i Returns için yapılmış workshop UGClerine import edebiliyormuyuz? Ya da Returns için yapılmış UGCler Dragonfall üzerinde çalışıyor mu?
Mesaj tarihi:
Dragonfall çok iyiymiş cidden. Oyun süresi olarak 2 kat filan daha doyurucu, lineerlik problemini de büyük ölçüde aşmışlar.

UGClere bulaşma zamanım geldi sanırım, tavsiye edebileceğiniz neler var?
Mesaj tarihi:
Shadowrun Unlimited modu direkt shadowrun done right olmuş ya. Şunu biraz daha özenerek yapsalar filan, içeriğini geliştirseler asıl oyundan daha güzel olurmuş.
Sandbox mode, hikaye gereği oyuna bayağı güçsüz başlamak gerektiği için karakter import edilmiyor ve questler sınırlı olduğu için tekrarlamak filan gerekiyor o yüzden biraz bayık, ama yine de çok iyi ya.

Gerçi ben böyle hep aynı karakterle import edip farklı farklı görevlere atılmayı filan istiyordum ama niyeyse öyle modlar çok yok.
×
×
  • Yeni Oluştur...