Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SimCity (2013)


Mr_Hand

Öne çıkan mesajlar

pff çalışırken yandan mıncıklamak için birebirdi, zerre inancım yok ki EA'a. batak gibi, oyunu alsan bir hafta sonra öyle bir dlc çıkartacaklar ki "ulan oyuna 100 tl verdik aldık, herhalde bunu da alacaz yapacak bir şey yok*" dedirtecek, eli verip kolu kurtaramıycaz. simcity'e yılda 200 tl yatırır hale getirecekler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pre-order dlcleri var zaten şimdiden :p oyun fena değilde işte anca 20 dlc 1 expansion 1000 bugfix falan sonra adam olur gibi sdf

şu press betadaki buglar kötü baya mesela düzeltmişlerdir inş. onları.

server bakımları, error 3006 falan filan ilk günler kesin zaten.

bide ana haritanıza yapabileceğiniz Great Works sayısı haritanın büyüklüğü ile alakalı, en büyük haritayı (3 tanew var 16 şehirlik) seçmezseniz 4 ünü de yapamazsınız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

allahtan beleş geliyor bana da para verip cinnet getirmeme gerek kalmayacak.

burada söylenenlerden ve yapılan incelemelerden sonra beş para etmez bir oyun olacak gibi görünüyor çünkü.

metacritic'te de hemen 90'lar 100'ler basılmış. tü allah belanızı versin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya oyun Simcity degilde SimCounty, SimTown falan olsa hic bir problem yok. Simcity franchiseini, sandbox durumunu "minmax" anlayis ile acayip kotu budamislar. Butun reviewlar diyor, eger estetik sehir yaparsaniz bir halta yaramiyor diye..

Eminim oyun eglencelidir guzeldir. vakit gecirtiyordur, ama arkasina saklandigi kimligin en onemli ozelliklerini ucurmuslar iste. Ucak simulasyonu koyup haritayi ufacik vermekten bir farki yok..DLC mantigini da ekleyiverin iste.

hee simcity serisi kotu yavan oyun tabi tabi..kisisel goruslere saygim var, neticede herkes sevmeyebilir simulasyon oyunlarini, eh fakat genelleme yapacak kadar da kor olmak yakismiyor.

herseyi gectim;

"The 14 titles already in the permanent exhibit are Pac-Man, Tetris, Another World, Myst, SimCity 2000, vib-ribbon, The Sims, Katamari Damacy, EVE Online, Dwarf Fortress, Portal, flOw, Passage, and Canabalt. There are also plans to add 26 additional games to its collection, including Spacewar!, Pong, Snake, Space Invaders, Donkey Kong, M.U.L.E., Super Mario Bros, The Legend of Zelda, Street Fighter II, Chrono Trigger, Animal Crossing, and Minecraft."

Metropolitan Museum of Art
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

D3'ün etkileri diyorsun, doğru diyorsun da adamların oyunu halen kırılamadı ve eşşek yüküyle satıyorlar işte.

Bu da onları yöntem olarak doğru çıkarıyor, her ne kadar oyuncu için boktan olsa da.

Simcity'nin tek sorunu DRM olsa eyvallah diyecem ama, içerik olarak da süper tırışka görünüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

muazzam para kırıyor apple teknolojik açıdan geri aleti satıp bir yıl sonra hemen 1-2 ufak bişi ekleyerek, doğrular mı?

yatırımcı forumu filan değiliz arkadaşlar, burada herkes oyuncu. eleştirimiz de oyuncu gözünden. yoksa actiblob, ea filan bunlar deli gibi para kıran şirketler. öyle olmasa zaten bu yatırımları yapamazlar server havuzuydu constant online drm'di vs. bu kanseri yaratabilme kabiliyeti baştan kapital isteyen birşey.

içerik olarak zayıflığının ana nedeni bu devamlı online sistemi d3'teki gibi, herşeyi sunucuya koyma, oradan alma ihtiyacı. teknik olarak sorun buradan çıkıyor. yoksa lead adam çıkıp "büyütmeye çalışıcaz lütfen alın oyunu" deme gereği hissetmezdi, "oyunu kafamızda böyle kurduk, değişmeyecek bu boy" derdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:

Simcity'nin tek sorunu DRM olsa eyvallah diyecem ama, içerik olarak da süper tırışka görünüyor.

Evet. Diablo 3'ün içeriği derya deniz.

Oyun kötü olabilir de sektörün evrildiği nokta bu artık. Herkesin altında fiber internet olduğu an EA, Blizz, Ubisoft gibi dev firmalar oyunlarını server-sided dayayacak. Gg korsan AAA oyunlar için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yapımcı artık business modele göre oyunları kalıplara sıkıştırmak zorunda kalıyor, diablo 3'de de bunu gördük, simcity'de de aynı problem var. oyunlar istenilen "yeni" sistemleri destekleyecek şekilde dizayn ediliyor.

ben d3'un tamamen rmah i test etmek için yapıldığına inanıyorum. business model'i en promising ürünle adamlar pilot etti. diablo 3'u diablo serisine yakıştıran adama zaten beni diyecek lafım yok, adamlar yapamadığı için mi böyle çıktı oyun? hayır, adamlar istese bal gibi d2 successor bir oyun yaparlardı ama rmah sistemini, drm sistemini desteklemesi gerekiyordu oyunun yapısal olarak. ee ortaya da böyle bir şey çıktı.

simcity'de aynı halt. yok regionlara koyalım, yok multiplayer feeling, yok community. ondan sonra server giderleri patlamasın diye 2km2 e oyuncuyu sıkıştırır mahalle muhtarı yaparsın. adamlar daha iyisini yapar ama business plan'ı desteklemiyor.

bundan sonra da ben bu düzenin kırılacağına inanmıyorum. müşteri eli mahkum istedikleri yola geliyor sonuçta. adamlar daha çok para kazanıyor belli bir kitleyi kaybetme pahasına. /care onlar içinde çok. günün sonunda $'a bakar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yalnız bi daha düşününce, bu adamlar genişletilebilir bina olayını sadece bu harita kısıtı yüzünden çıkarmışlar gibi geldi ya. Eski oyunlarında metro durağı bile yol kenarında kaldırımdan çıkmak yerine bodos 1x1 kare götürüyodu.

Bunda zaten metro da yok sdfsdf. Elektrik santrali kurup ek baca koyuyosun, çok fazla yer kaplamadan oluyo sana 1,5 elektrik santrali :D

Bu bahsedilen simulasyon bu kadar yoğun mu da metro yok, alan kısıtlı? Herifler acaba zamanın ötesinde bi işe kalkışıp EA dangözünün "online ve dlc olacak" kısıtlamasıyla birleşince mi böyle bi ucube çıkardı?

Bu kadar yoğun hesap istemiyodur ya heralde su, trafik, nüfus vs. yav?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...