Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Broken Age


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
said:
1 BACKER SOLD OUT (0 of 1 remaining)
Lunch with Tim Schafer and Ron Gilbert, a tour of the Double Fine offices, and all previous reward tiers. THERE ARE MORE REWARDS but we can't post them here because they're too big! For premium rewards past a $10,000 pledge, see www.doublefine.com


maşallah

on bin lan
Mesaj tarihi:
HellHound said:

lan avellone dizini dov, obsidian girisseydi bu ise "selam ben Chris Avellone bu yanimdaki herif de Tim Cain, verin parayi valla publisher derdi olmadan crpg yapacaz" diye simdi artan parayi fiti fiti dansozlere atiyordu. ikinci kere bu kadar iyi yemez ehue

bu forumlarda yapim asamasina katkiniz olacak kismi baltalamasin da, onun disinda lazim boyle projeler


olur abi bunlar yapsa daha da hızlı dolar bence kasa
Mesaj tarihi:
Chris Avellone, the lead developer of isometric RPG classic Planescape Torment and current creative director of Obsidian Entertainment, responded to Michael Antonelli’s suggestion on Twitter that “I’d kickstart $500 for an old school isometric RPG. For Planescape 2? $1000” by stating:

Hmmmm. I admit, I’ve got Kickstarter fever now. I feel like a bunch of doors suddenly appeared in game development.
Mesaj tarihi:
Yapimci firmalarin yaptigi kar amacli oyunlar yerine oyuncunun istedigi ve finansal olarak destekledigi oyunlarin yapilmasindan goz ediyoruz. Eger oyuncularin siparis ettigi oyunlar, piyasa genelinde de talep gorurse, altin cag kapida demektir.

Esasinda sadece 1 ay bagis almamalilar, development basladiktan, mesela concept art cizimleri ortaya ciktiktan sonrada bir bagis seansi acilabilir.
Mesaj tarihi:
simdi blizz yapiyormus bunu :) d3 u erken cikarmak icin bagis gonderin :P

acikcasi cok mantikli guvendigin insanlara onceden ode oyunu yapsinlar sonra belese sana sunsunlar. mantikli
Mesaj tarihi:
zaten para verip alıp oynadıgımız oyunları birde beyfendilere bağış mı yapıcaz önceden

sanki hayrına yapıyorlar.oyuncunun istediği oyunu yapmak adamların görevi zaten.yapıcaklarki para kazansınlar
Mesaj tarihi:
tamamda adamlarin ve oyuncularin istedigi turu yayimlamiyor hic bir yapimci, adamlar adventure yapmak istiyorlar kimse para verip desteklemiyor sikintilari o.

onu asmak icin bu cozum.

isteyen ve bu fikri begenende parayi veriyor 15 dolar verdiginde oyun ciktiginda almis gibi sayiliyorsun. tek olayi parayi onceden vermis ve begendigin yapimciyi desteklemis oluyorsun.

vs vs.
Mesaj tarihi:
Kanuni said:

Chris Avellone, the lead developer of isometric RPG classic Planescape Torment and current creative director of Obsidian Entertainment, responded to Michael Antonelli’s suggestion on Twitter that “I’d kickstart $500 for an old school isometric RPG. For Planescape 2? $1000” by stating:

Hmmmm. I admit, I’ve got Kickstarter fever now. I feel like a bunch of doors suddenly appeared in game development.


EVET
Mesaj tarihi:
Red said:

zaten para verip alıp oynadıgımız oyunları birde beyfendilere bağış mı yapıcaz önceden

sanki hayrına yapıyorlar.oyuncunun istediği oyunu yapmak adamların görevi zaten.yapıcaklarki para kazansınlar


böyle yapınca parayı dağıtımcıdan almayarak dağıtımcıyı aradan çıkarıyolar.
böylelikle dağıtımcının daha çok para kazanma amaçlı, oyun herkese hitap etsin şöyle olsun böyle olsun diye oyuna karışması ortadan kalkıyor.
Mesaj tarihi:
Red said:

zaten para verip alıp oynadıgımız oyunları birde beyfendilere bağış mı yapıcaz önceden

sanki hayrına yapıyorlar.oyuncunun istediği oyunu yapmak adamların görevi zaten.yapıcaklarki para kazansınlar


şöyle düşün
namconun zorlaması olmadan from demon's souls 3 çıkartıyor

t
e
k

s
e
r
v
e
r
Mesaj tarihi:
obsidianin forumlari cokmus vaziyette an itibari ile..

ahah pc oyunculari sahip cikiyor gecmislerine en sonunda. zamaninda kacak kocek mahvetmistik simdi tamir sirasi geldi herhalde.

gogogo
Mesaj tarihi:
psychonauts bütçesi 20 milyon dolar, grim fandango bütçesi 3 milyon dolar, full throttle bütçesi 1.5 milyon dolar, day of the tentacle bütçesi 600k dolar imiş.

anca bi full throttle çıkartabildik lan.
×
×
  • Yeni Oluştur...