Redeagle Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 aquila said: faith in game industry restored. Resmen bu. Oots olayına bende para verecektim ama maaşı vermiyorlar malesef =/
Ren Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 said: 1 BACKER SOLD OUT (0 of 1 remaining) Lunch with Tim Schafer and Ron Gilbert, a tour of the Double Fine offices, and all previous reward tiers. THERE ARE MORE REWARDS but we can't post them here because they're too big! For premium rewards past a $10,000 pledge, see www.doublefine.com maşallah on bin lan
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 %300 oldu bu kadar kısa sürede. bakalım daha neler görecez. http://www.youtube.com/watch?v=-pSteVDn78s
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 HellHound said: lan avellone dizini dov, obsidian girisseydi bu ise "selam ben Chris Avellone bu yanimdaki herif de Tim Cain, verin parayi valla publisher derdi olmadan crpg yapacaz" diye simdi artan parayi fiti fiti dansozlere atiyordu. ikinci kere bu kadar iyi yemez ehue bu forumlarda yapim asamasina katkiniz olacak kismi baltalamasin da, onun disinda lazim boyle projeler olur abi bunlar yapsa daha da hızlı dolar bence kasa
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Bone said: %300 oldu bu kadar kısa sürede. bakalım daha neler görecez. http://www.youtube.com/watch?v=-pSteVDn78s ahah super
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Chris Avellone, the lead developer of isometric RPG classic Planescape Torment and current creative director of Obsidian Entertainment, responded to Michael Antonelli’s suggestion on Twitter that “I’d kickstart $500 for an old school isometric RPG. For Planescape 2? $1000” by stating: Hmmmm. I admit, I’ve got Kickstarter fever now. I feel like a bunch of doors suddenly appeared in game development.
Gallant Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Yapimci firmalarin yaptigi kar amacli oyunlar yerine oyuncunun istedigi ve finansal olarak destekledigi oyunlarin yapilmasindan goz ediyoruz. Eger oyuncularin siparis ettigi oyunlar, piyasa genelinde de talep gorurse, altin cag kapida demektir. Esasinda sadece 1 ay bagis almamalilar, development basladiktan, mesela concept art cizimleri ortaya ciktiktan sonrada bir bagis seansi acilabilir.
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 simdi blizz yapiyormus bunu :) d3 u erken cikarmak icin bagis gonderin :P acikcasi cok mantikli guvendigin insanlara onceden ode oyunu yapsinlar sonra belese sana sunsunlar. mantikli
Mortis Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 32 günde biriken para ile artık adamlar mmorpg falan yapacaklar artık
Norak Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 34k insan para vermiş, marmaris nüfusundan fazla lol
tiLi Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 oyun sektörünün kısırlığı bitecek mi bakalım. çok güzel fikir. destekledim
Red Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 zaten para verip alıp oynadıgımız oyunları birde beyfendilere bağış mı yapıcaz önceden sanki hayrına yapıyorlar.oyuncunun istediği oyunu yapmak adamların görevi zaten.yapıcaklarki para kazansınlar
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 tamamda adamlarin ve oyuncularin istedigi turu yayimlamiyor hic bir yapimci, adamlar adventure yapmak istiyorlar kimse para verip desteklemiyor sikintilari o. onu asmak icin bu cozum. isteyen ve bu fikri begenende parayi veriyor 15 dolar verdiginde oyun ciktiginda almis gibi sayiliyorsun. tek olayi parayi onceden vermis ve begendigin yapimciyi desteklemis oluyorsun. vs vs.
Kaede Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Kanuni said: Chris Avellone, the lead developer of isometric RPG classic Planescape Torment and current creative director of Obsidian Entertainment, responded to Michael Antonelli’s suggestion on Twitter that “I’d kickstart $500 for an old school isometric RPG. For Planescape 2? $1000” by stating: Hmmmm. I admit, I’ve got Kickstarter fever now. I feel like a bunch of doors suddenly appeared in game development. EVET
Seru Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 eski crpg kadrosu bu işe el atarsa basarım parayı.
tiLi Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Red said: zaten para verip alıp oynadıgımız oyunları birde beyfendilere bağış mı yapıcaz önceden sanki hayrına yapıyorlar.oyuncunun istediği oyunu yapmak adamların görevi zaten.yapıcaklarki para kazansınlar böyle yapınca parayı dağıtımcıdan almayarak dağıtımcıyı aradan çıkarıyolar. böylelikle dağıtımcının daha çok para kazanma amaçlı, oyun herkese hitap etsin şöyle olsun böyle olsun diye oyuna karışması ortadan kalkıyor.
Kaede Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Red said: zaten para verip alıp oynadıgımız oyunları birde beyfendilere bağış mı yapıcaz önceden sanki hayrına yapıyorlar.oyuncunun istediği oyunu yapmak adamların görevi zaten.yapıcaklarki para kazansınlar şöyle düşün namconun zorlaması olmadan from demon's souls 3 çıkartıyor t e k s e r v e r
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Obsidian Want To Know What You Want Them To Make
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 obsidianin forumlari cokmus vaziyette an itibari ile.. ahah pc oyunculari sahip cikiyor gecmislerine en sonunda. zamaninda kacak kocek mahvetmistik simdi tamir sirasi geldi herhalde. gogogo
Kaede Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 of forumları çöktü heriflerin başlatsınlar anında veriyorum para
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2012 psychonauts bütçesi 20 milyon dolar, grim fandango bütçesi 3 milyon dolar, full throttle bütçesi 1.5 milyon dolar, day of the tentacle bütçesi 600k dolar imiş. anca bi full throttle çıkartabildik lan.
Öne çıkan mesajlar