Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
yav şu developerlardan falan birini tanıyan kimse yok mu sdf.

biri uyarsın olm bunları, dünyanın en saçma turn based motorunu yapıyosunuz desin. herifler lisede yeni kodlama öğrenmiş ergen mentalitesi ile yapıyor resmen sistemi.

abi çok güzel olcak bak diye arkadan biri bunları gazlıyor herhalde yoksa XCOM hayranıyız diyen bir grup insanın bunu yapması için troll olması lazım.
Mesaj tarihi:
resmi forumlarında yazan var da daha baştan "hayır bunlar olmayacak" diye net yazınca fikir değiştirme ihtimalleri inanılmaz derecede düşük, hele hele dev indie değilse. "forumdaki 15 adam almasa ne olur" deyip sallarlar büyük ihtimalle.

yine de resmi forumlarda hesap açıp birşeyler yazacağım sanırım. o kadar önem veriyorum oyuna. of ne kadar aptalca sınırsız ammo ya, doom'da hile modu açmışım gibi.
Mesaj tarihi:
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/xcom/enemyunknown/ArtXCOM610.jpg
art of x-com (linkteki videoda başka ss'ler de var)
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/xcom/enemyunknown/reveal/Geoscape610.jpg
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/xcom/enemyunknown/reveal/GasStation_06_1280watermark.jpg
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/xcom/enemyunknown/reveal/StreetHurricane_05_1280watermark.jpg
bu resimde hp 6? wtf? o çubukların parçaları birer hp demekse tam civ combat'ını kopyalıyorlar. of..
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/XCOMEnemyUnknown/DeepWoods_01_1280watermark.jpg
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/XCOMEnemyUnknown/GasStationShotHUD_02_1280watermark.jpg
burada 11hp. araştıracağım bu olayı.

diğer oyunlarla benzerlikleri
said:
Valkyria Chronicles
Who am I kidding? If you're a hardcore enough strategy gamer to be a fan of Valkyria Chronicles, you've already pre-ordered XCOM.

lol, buna (tu)
Mesaj tarihi:
Sam said:

resmi forumlarında yazan var da daha baştan "hayır bunlar olmayacak" diye net yazınca fikir değiştirme ihtimalleri inanılmaz derecede düşük, hele hele dev indie değilse. "forumdaki 15 adam almasa ne olur" deyip sallarlar büyük ihtimalle.

yine de resmi forumlarda hesap açıp birşeyler yazacağım sanırım. o kadar önem veriyorum oyuna. of ne kadar aptalca sınırsız ammo ya, doom'da hile modu açmışım gibi.


Ben de yarın girip yazıyorum arkadaş olmaz bu böyle sdf
Mesaj tarihi:
yalnız şu grafikler ve bütçe insan bi nerd patchi hayal etmiyor değil.

ja2 back in action için geekpatch muhabetleri dönmeye başladi şimdiden ama bakalim

gerçi heriflerin hepsi space marine gibi de nese.
Mesaj tarihi:
ayrıca o videodan related videos'da 2-3 tane daha var, birisinde sid meier heyecanlı bir şekilde çıkıp "x-com yapacağız vay canına" filan diye konuşuyor, stallone'nin "terminator'de oynayacağım vay canına" demesi gibi hissettim, bir sevindirik oldum böyle. :)
Mesaj tarihi:
siz de resmi foruma gelin, ben açtım ağzımı yumdum gözümü. ammo sorununa özel başlık & anket açtım. need moar rage!

şu iki olayı düzeltseler geri kalan herşey iyi görünüyor aslında.
Mesaj tarihi:
orjinal x-com'un müziklerini çaldığı yerde kendimden geçtim.
hiç hatırlamıyorum orinal oyunun müziklerini, ama hakikaten enfesmiş.
umarım yeni oyunun müzikleri de o kıvamda olur.
Mesaj tarihi:
Adam bazi yerleri orijinal den alip kullandim diyor. Geospace de caldigi muzik orjinalden.

Ama sectoidlere maymun sesi, biraz sectoidlerin zeka seviyesine hakaret olmus.
Mesaj tarihi:
eski muton faciaydı ya, spandex giymiş gori-san böyle. :(

eski müziklerden bazıları hala şahane o menü müziği gibi, game end gibi bazıları ise acayip cheesy ki ikisine de örnek koymuşlar yazıda linklerle youtube'a.

adam konsepti iyi yakalamış ama, bombastik epic müzikten ziyade 80'ler sci-fi/action/horror müzikleri tadında olması lazım.
http://img.photobucket.com/albums/v348/CFace/uXx3k.jpg
soldier customization (tu)
http://www.youtube.com/watch?v=PoD1nA6fzik
http://www.youtube.com/watch?v=68I3j2luW64
Mesaj tarihi:
said:
And while those games, in their better moments at least, may have been as tactically satisfying as X-COM, they lacked the personal element of fighting back an alien invasion alongside your sister, and your English teacher, and the cute girl you had a crush on at work


Ahahahah
Mesaj tarihi:
Sam said:

tuco buradan değildir, "ammo olmasa da olur" demiş. şayet buradansa banlarız direkt. <3


abi açıkçası AP'yi yapsınlar üzülerek de olsa sınırsız ammoyu bile kabul etmeye razıyım (ama yine de senin topiğine girip yazcam merak etme). Zaten rocket launcherı falan ammosuz yapmak gibi bir kıroluk yapmamışlardır herhalde. O yüzden bunu bir lozan antlaşması gibi görüp en önemli olan kısım APye odaklanmalı sdf Oyunun diğer kısımları güzel gözüküyor çünkü ve oyunu en çok batırma riskine sahip şey AP. Şu an resmen five stages of grief yaşıyorum:

http://www.ragefaces.com/i/5_stages_of_grief/img

Bargaining kısmındayım şu an depresyon ve kabullenme yakın hehe

Hele bi de forumda zaten "APyi çıkarırsak oyundaki randomness azalır daha taktiksel bir oyun olur" gibi kıro yorumlar beni benden aldı. Adam çok taktik = seçenek bolluğu gibi basit bir mantığı bile kafasına oturtamamış sdf Adamın o yorumuna acayip bi cevap yapıştırcam bugün yarın
Mesaj tarihi:
Ardeth said:

Hele bi de forumda zaten "APyi çıkarırsak oyundaki randomness azalır daha taktiksel bir oyun olur" gibi kıro yorumlar beni benden aldı.


Oyunlardaki sans faktorune bu sekilde yaklasan cok kisi var. Yanlis hatirlamiyorsam bir baskasi da Sam'e accuracy kalkarsa randomness azalir yazmisti.

Ozellikle Starcraft gibi multiplayer rts oynayanlar arasinda bu tarz dusunen cok cikiyor. Mesela Warcraft3'de damage degerleri Starcraft'daki gibi sabit degil de iki deger arasi oldugu icin pekcok kisi kiyamat koparmisti. Veya COH'da araclarin critical yiyip main gun'i kaybetmesine falan da itiraz eden cok var.

Bana gore ise sans faktoru cok abartili olmadigi surece oyunlara tat katiyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...