Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Oyun hakkinda izlenimleriniz


nscorp

Öne çıkan mesajlar

Kanuni said:

oyun gercek surumunu 8 gun once gerceklestirdi.

nerdeyse 1 haftalik oyunun sorunlari olacagi gercegini goz ardi edip su elestiriler nedir.. ?



Rift'i yere göğe sığdıramayıp, 8 günde max levela ulaştıktan sonra "MEEEH OYUN BANA GÖRE DEĞİL, BIRAKIYORUM" diyen birisinden gelen eleştiriye bak, hahhaaayt derler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

Kanuni said:

oyun gercek surumunu 8 gun once gerceklestirdi.

nerdeyse 1 haftalik oyunun sorunlari olacagi gercegini goz ardi edip su elestiriler nedir.. ?

7-8 sene en az oynanacak bir turun ilk 8 gununden neleri elestirdiginizin farkindamisiniz bilemiyorum. yok saliselik lag, yok pvp de denge yok su yok onu gormedim bunu bulamadim. ben tatoine de pvp de kesildim durdum bolca. sizler eger oyunun ilk 8 gununde rush edip pve de hedefleri olan topluluklarca gormezden geliniyorsunuz an itibari ile. zaman icersinde oturur o pvp istekleriniz.

mantiklimi su denenler suncacik mikronluk sure icin.

hayir wow dan videolar veriliyor gidin 8 sene oncesine gorun neler yazdiniz..

neysem ney begenen oynar zaten kime ne.


o kadar sacma bir post olmuski okudugumuz icin her birimizin zeka seviyesi dustu resmen

atesi yeniden kesfetme klisesi su senin dedigin, bugun evimde sular akmiyro diyen insana "INSANLAR 100 YIL ONCE KUYULARDAN SU TASIYORDU EVLERINE, AZ SABIRLI OLUN" demekle esdeger direk

wow pazar standarlarini belirledi, swtor wowu oldugu gibi kopyaladi, ozgun bir urun degil single player seneryosunu ve farklilastigi bikac noktayi cikarirsak

WoW u birebir kopyaliyipda onu ncalistigi yerlerde absarisiz oluyros atbaiki acimasiz olarak elestiririm, sifirdan kral bir tablo cizersin "aaa adam ozgun olmus" kontenjanindan bi nebze yirtarsin ama sene 2011 de gider mona lisayi aynen kopyalarsan orjinali ile yan yana koyar "burnu kocaman olmus seninkinin, beceriksiz" deriz gayet


zeka seviyen neydi ki nereye dustu :)

benimkinde sonra oyle bir dusmus ki kelimeler karman corman olmus bu ne yahu :)

sen ve senin gibi bir iki kisi daha var su forumda once kisilere sonra yazdiklarina saldiran ..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Red said:

suan oyunu nasıl eğlenerek oynuyorsun abi ya

geyik geyik questler için haritanın öteki ucuna yolluyor.single oynuyormuşun gibi yollarda bırak jediyi bi tane sith görürsen iyi.mmo diyemiyorsun yani.serverların kapasitedesi 400 falan herhalde.nerde bu insanlar.fleet bile öyle çok kalabalık olmuyor

yolda aksiyona dalayım desen jedi outpost tesaduf bulursan.bulsan bile belki bi tane jedi görürsün.o da basar gider pvp ugraşmaz :)

dark souls oynarken bile diğer oyuncuların silületleri seni o kadar yalnız hissettirmiyordu.ben bu oyunda sıkılıyorum sdf


benim tek takildigim nokta su anda serverlerin full olupta neden zonelarin senin dedigin gibi gereginden daha bos olmasi. cok haklisin, hani bir barrensdeki doluluk olmasini beklerim, bakiyorum tek harita var tek instance, ama girdigim yerde adam goremiyorum bazen. hani kendi tarafimin adami da yok. belki diyorum herkes kendine ozel acilan quest zonelarinda. cunku questler genelde seni odalara sokuyor hep. ilerki levellerde bu azaliyor ama haberiniz olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

ben kisiligine degil sacma postuna saldirdim, sen ise ad-hominem yaptin direk kisligime saldirdin

otur asaga, sifir


canim benim yazdigin post ile zekamini alcalttin demek o latince dedigin seyle beni alcaltmak demek. ama su varki gercekten cok yipratici ve uzucu postlarin var.. bir kac kisi daha var boyle :)

yazdim kenara :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi beklentiyle alakalı,
bu oyun wow seven ama SW evrenini daha çok seven bi adamın tercih edeceği bi oyun.

yoksa nextgen mmo beklemeyin ahahah.

Şu piyasaya gelecek oyun,
RTS-FPS-3rdperson olayını birleştirmedikçe olmaz. Yani ki, warcraft evreninden örnek verelim , wow + warcraft + başka bişilerin aynı anda interaktif bçimde birbiriyle oynamadığı bi next gen ps3-xbox-pc oyunu olmadıkça, yeni oyunlara sarmamak lazım.

ha biri çok marjinal bişi yapar, oha deriz o ayrı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gangren said:

Kanuni said:

oyun gercek surumunu 8 gun once gerceklestirdi.

nerdeyse 1 haftalik oyunun sorunlari olacagi gercegini goz ardi edip su elestiriler nedir.. ?



Rift'i yere göğe sığdıramayıp, 8 günde max levela ulaştıktan sonra "MEEEH OYUN BANA GÖRE DEĞİL, BIRAKIYORUM" diyen birisinden gelen eleştiriye bak, hahhaaayt derler.


allahim yarabbim ne kinmis bre :) ben hala riftin guzel oldugunu solerim. yazdikalrimin hic birinde rift kotu demedim, ben rifti cok sevdim bu oyun icin hedefim buydu ancak settingsi fantasy oldugu icin artik bir sey bulamiyorum dedim. ardindan max 2 ay sonra hepiniz biraktiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kanuni said:

Red said:

suan oyunu nasıl eğlenerek oynuyorsun abi ya

geyik geyik questler için haritanın öteki ucuna yolluyor.single oynuyormuşun gibi yollarda bırak jediyi bi tane sith görürsen iyi.mmo diyemiyorsun yani.serverların kapasitedesi 400 falan herhalde.nerde bu insanlar.fleet bile öyle çok kalabalık olmuyor

yolda aksiyona dalayım desen jedi outpost tesaduf bulursan.bulsan bile belki bi tane jedi görürsün.o da basar gider pvp ugraşmaz :)

dark souls oynarken bile diğer oyuncuların silületleri seni o kadar yalnız hissettirmiyordu.ben bu oyunda sıkılıyorum sdf


benim tek takildigim nokta su anda serverlerin full olupta neden zonelarin senin dedigin gibi gereginden daha bos olmasi. cok haklisin, hani bir barrensdeki doluluk olmasini beklerim, bakiyorum tek harita var tek instance, ama girdigim yerde adam goremiyorum bazen. hani kendi tarafimin adami da yok. belki diyorum herkes kendine ozel acilan quest zonelarinda. cunku questler genelde seni odalara sokuyor hep. ilerki levellerde bu azaliyor ama haberiniz olsun.


yok tam tersi.level azken daha çok birlikte quest yaptım adamlarla

şimdi lvl 32 yim.ve tek başıma oynuyorum oyunu.internete bağlı mıyım belli değil o derece yalnızım sokaklarda
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Red : levelin yuksek kaciyor olabilir benim tek buldugum mantikli sey bu. cunku bende level yukseldikce yalnizlastim ama normal cunku 8 gun oldu cikali diye dusunuyorum. ha acikcasi grupla dolandigim icin batmiyor bu ama heroicler vs icin oralarda adam lazim. hani eski yeni baslayan da degiliz artik sistemi anlamak 10 dakika oyuna alismamiz 3 dakika artik. her turlu mmo birbiriniz ayni. bizim turde zaten kopup gitmis durumda ya kendi gruplari ile takiliyorlar ya da hemen levelliyorlar .. aklima gelen tek sey bu.

hizlimi gidiyoruz nedir anlamadim ki levellerken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bunu bilmedigim icin soruyorum.
level 50 olduktan sonra insanlari disari cikaracak ne var oyunda?
mesela materyal toplamaya companion yolluyoruz bu eleniyor gibi otomatik olarak?
ne vaad ediyor oyun insanlara disari cikartmak icin?

low levelda 70 kisi var diyor haritada ama o yesil kapilar sagolsun herkes kendi questini oynuyor single tadinda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:

bunu bilmedigim icin soruyorum.
level 50 olduktan sonra insanlari disari cikaracak ne var oyunda?
mesela materyal toplamaya companion yolluyoruz bu eleniyor gibi otomatik olarak?
ne vaad ediyor oyun insanlara disari cikartmak icin?


pve raid vs sanirim. uzay savaslarini gelistirseler grupla girilse bomba olur. pvp sevmedigim icin o konuda fikrim yok pek. bazi malzemeleri sen toplamak zorundasin gene dagdan bayirdan ya da ah dan alirsin :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Red said:

valla abi öyle bi boş ki.adam gördüğüm zaman onun gri mobuna dalıyorum maksat yalnız hissetmiyim diye.heallıyorum falan adamı bufflıyorum


Aynen aynen.

Esasinda sorunu daha net aciklamak lazim, "Wow un 25 kati daha buyuk world map imiz var".

Len adama sormazlarmi, madem bu kadar buyu map iniz var, server capacity ide ona gore tune etsenize hayvanatlar denmezmi.

Mevcut bir wow serverinin kapasitesini 1/25 e dusurelim sundan farki kalmaz, in cin top oynar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

soyle birsey buldum combat animasyon rezilligi hakkinda.
engine kaynakliysa duzelmesi zor. lol.

said:
Dear fellow players, dont get your hopes up for this to be fixed in any reasonable short amount of time, if it will ever be fixed it will be many many months from now when its probably too late anyway.

Why ?

Because it is the core of the game mechanics of SWTOR and its inabillity to perform or execite new abillities before the precious one has its animation all played out, probably this is a general issue with the Hero Engine that Bioware based SWTOR on.

Very interisting article on the GW2 website on how their developers not only are aware of this issue with delays and animations that has to play to their end, but also how they solved it elegantly !

Its worth a read, here it is wit link to source at the end:
*

"Combat Timing and Fine Tuning
One of the elements that makes Guild Wars 2 combat feel different from other games is that many skills have their own unique animations, and the skill functionality is often based on the animations themselves. With a robust animation-blending system, we are able to easily transition between skills. In our previous demos, this was shown through chain skills, such as the warrior sword combo in the first skill slot: Sever Artery leads to Gash, which flows into Final Thrust. We realized that this system did not need to be reserved just for chain skills but could apply to the entire game. There were skills such as Savage Leap, which moved the player into range of their target, and big control attacks like Shield Bash, that you wanted to be able to quickly follow with another skill. The problem was that the animations for these skills had follow-through that was preventing players from using another skill until the animations were finished. You could stun or chase someone, but it was hard to capitalize on it.
Our programmers added technology to our skill data to allow us to specify a point in an animation at which the player could start moving again. This made skills like Savage Leap not only more functional but tremendously fun to use. This technology came in right before gamescom, so we were able to showcase it with *a few important skills in that demo. Now that the technology has evolved, not only does it allow players to specify when they can start movement but it also allows us to transition into queued skills so that we can improve responsiveness. We went through every skill in the game and set up these animation breakout timings and the results were fantastic, but we didn’t stop there.
I know many people have also noticed the more polished nature of the animations in the G-Star demo. Since we were able to go back and polish it, we also took a look at the impact of the new blending changes and made some timing changes to existing skills in order to give them more-appropriate anticipation, swing time, and follow-through to match the smoother feel that we were achieving with the blending. This really shines with things like big hammer swings, which now have slow buildups, quick attacks, and somewhat lengthy follow-through, depending on the skill. Ultimately, it creates a much more visceral and immediate system, which helps us straddle the line between action game and RPG.

Making these improvements has been really interesting and fun because it has shown us how our game can feel appropriately action oriented without taking away the familiarity of the MMO genre. We talk a lot about bringing dynamic combat to MMOs, and we have learned that the best way to do that is to retain a very traditional control scheme while letting the skills and their interactions define the combat. We wanted a player’s first impression to be, “I know how this works: I use ‘WASD’ to move, target with tab, and hit skill buttons.” But the more you play, the more you can see how the physics of the world and the nature of the skills create a totally different experience.
I like to say that GW2 controls like an MMO and has abilities like a MOBA (tools that you can use in diverse ways to adapt to changing situations), but its physical interactions are like an FPS (dodging projectiles, attacking from out of range, etc.). We are really happy with the way we were able to blend these three styles of play—and hopefully you will be too."


300 milyon dolar harcayip AAA oyun yap, git indie motor kullan.
bravo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

questler , quest dungeonlari, class questleri hep kisiye veya gruba ozel aciliyor ya ondan sanirsam buyuk ihtimal yarabbim amin.

cunku ornegin biz giriyoruz heroice 45 dakika sonra cikiyoruz, ortada yokuz o an, sonra 4 dakika kosup hop class queste giriyoruz gene yok oluyoruz, oradan grup dungeona gidiyoruz hammer station vs gene ortada yokuz, hmmmm. zaten bazi questler gene seni belli dungeona sokuyor falan, arti eger o zone da degilse liderin baska zone a isinlaniyorsun..

tatooine de falan daha open world vardi ornegin level 30 dan sonrasini gormedim simdi tekrar kasiyorum. herhalde tatooine den sonra daha open worlde gecer diye tahminim :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
The issue is that some animations are longer than the GCD or Cast Bar indicate, meaning that the User Interface is telling you the ability is finished and you're ready to use another one, but the game itself is still completing the task.

The easiest way to see this problem for yourself is to mount up and start moving as soon as the cast bar is finished. You will dismount yourself because, although the cast is telling you its finished, the animation isn't done playing and kicks you off your mount. There is a fundamental disconnect between what the UI is telling us and what is actually happening.

şu bold sizde de oluyor di mi ahahah. gcd/cast timedan uzun süren animasyonu zorla izlettirip skill kullandırmamak ne ya... :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...