Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PvZ'de P imba diyen bu repi izlesin.


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Terrana nerf gelsin, +18 yaş sınırı gelsin, 3 ay oda cezası gelsin, askerlik yapamaz raporu gelsin, yurt dışı çıkma yasağı gelsin yine Terrana Op diyenler olacak. Anlamış değilim 2 ırkında ileri teknolojide imba üniteleri var ama terranda ne var BC mi Thor mu? IPL de kazara Terranların hepsi yense OP denilecekti ama iki günde 0 çeken 2 ayrı gurupta 2 terran var.

Herkesin fikri vardır saygı duyarım ama benimde fikrim P>Z>T
Mesaj tarihi:
Dün akşam Huk-Stephano-İdra-Whitera'nın turnuva bitişindeki reportajında geyik yaparaktan Mule'un ne kadar imba bi alet olduğunu vurgulamaları (Hatta Huk'un, Mule'un populasyon kaplaması gerektiğini söylemesi) belki Blizzard tarafından ele alınabilir.
Mesaj tarihi:
huun said:

huk kafayı çekip çekip yorum yapıyor herhalde. mule pop kaplasa ne olacak ki?



Early game'de Supply tuttrumak zorunda kalıcan,
Bu yüzden build order'larında oynama yapman gerekecek,
200/200 iken mule atamıycan,
Aynı anda 80 tane mule sallama olmayacak, Orbitallerini takip edip sürekli 1'er 1'er atmak zorunda kalıcan

İyi nerf olabilir :)
Mesaj tarihi:
kaç supply olacak ki bir mule? 8 mi? aynı anda 10 tane atılması batıyorsa brotosslara onlar da aynı anda 1'den fazla chrono atamasın anlaşalım.

early dışında pratikte çok fazla birşey değiştirmez mule için supply gitmesi.
Mesaj tarihi:
huun said:

kaç supply olacak ki bir mule? 8 mi? aynı anda 10 tane atılması batıyorsa brotosslara onlar da aynı anda 1'den fazla chrono atamasın anlaşalım.

early dışında pratikte çok fazla birşey değiştirmez mule için supply gitmesi.


Supply block veya 200/200 iken atama sen o mule'yi de görürsün ekonmiyi :)
Diğer konuda da demek istediğim Zerg'de larvalama gibi olması lazım. Queen'ne kadar enerjisi varsa o kadar lavalayabiliyor mu? Biz üst üste daha da fazla cronosu hızlandırabiliyormuyuz? Ama mule ne kadar birikmişse anında hepsini kullanabiliyor....

Böyle bir özellik değişimi bile (nerf?) gerçek Terran oyuncularının sahada kalmasını sağlayabilir :)
Mesaj tarihi:
200/200 iken zaten paraya ihtiyacın yok, combatta 200 ün altına düştüğünde 90 saniye 200 leyemezsin ki fark yaratacak kadar enerji biriktiyse cc'de zaten gaz dışındaki scvleri ölüme yolluyor terranlar.

tabii ki bir kısıtlama ama bir toss oyuncusu için neyi değiştirecek bu anlamadım. ağlamada sınır yok ekolünden bir değişiklik önerisi işte.
Mesaj tarihi:
Gerçekten oyunun nasıl işlediğini hiç bilmeden konuşuyorsunuz. Mule supply isterse late game'de terran diye bir şey kalmaz. Şimdi her 10 maçta 2 all in yapıyorsa Terran oyuncuları, 10 maçın 9'unda all in olur. MVP falan gibi gerçekten iyi Terran oyuncuları değil bitbybit gibi kabızlar ortaya çıkar yeniden. Blizzard o kadar yıl uğraşıp yaptığı oyunu oynanmaz hale getirecek değişiklikler yapmaz, boşuna beklemeyin.
Mesaj tarihi:
Aynı anda aynı binaya cronos atmanın mantığını anlayamdım. üst üste attıkça x2/x3/x4 şekinde hızlandırma saçmalık olmaz mı biriktir en yavaş çıkan birimler ar arda çıkar sonra. Biriken enerjini istediğin birimi çıkartmak veya update için basamıyormusun? Queen yan yana atılmış Hatchery lere birikmiş enerjisini ararda atamıyor mu? Creep yayacağı zaman ararda atamıyor mu? Konu iyice saçma sapan ilkokul muhabbetlerine döndü. Blizzard a söylemeli maraunderlerin eline paintballi marinelerin eline su tabanca koysun. Ama sanırım bu bile yetmez gibi me geliyor. Nerf diye tutturulur.
Mesaj tarihi:

Şaka bir yana gerçek grafikler burada.

Terran'a mule cooldown ve ghost'a nerf gelse bence oyun dengeye oturur. Ghost late game'de belli bir sayıyı geçti mi Zerg'ün yapacak hiçbirşeyi kalmıyor. Ghost Zerg'ün sahip olduğu her üniteyi counterlıyor. Özellikle Tier 3 ünitelerini. Snipe'ın energy'si arttırılabilir.

Mesaj tarihi:
Ghost'un ve mule'un nerflenmesini talep etmek için sadece galibiyet oranı yetmez. "10 dakikayı geçen TvZ'lerdeki galibiyet oranı" gibi bir istatistik lazım. Diğer türlü 2 rax'e karşı aptal aptal hatalar yapıp yenilen Zerglerin ZvT'leri de bu istatistiklere dahil olmuş oluyor. Zerg "kırılgan" bir ırk, o yüzden early game'de basit bir hata yapıp yenilmesi yüksek ihtimal. Bu da istatistiklerde her zaman Terranın önde olması gerektiğini gösteriyor. Eğer TvZ 50-50 olsaydı, Terran alehine bir dengesizlik olmuş olurdu; çünkü bunun anlamı Zerglerin "saçma" mağlubiyetlerinin dışındaki maçlarda, yani "standart" maçlarda, yani ghost ve mule'ların rol oynadığı maçlarda Zerg'ün üstünlüğü olur.
Mesaj tarihi:
zerglerde larva injection coldown gibi enerji var fakat enerji fazlasını boşaltamıyorsun
Mule de böyle coldown gibi olabilir mesela
ikincisini atabilmesi için diğerinin bozulmasını beklemek gibi.
ama terranda bu nerf çok ciddi bir hatayada sebebiyet verebilir.
Nerfi abartmadan birşeyler düşünülebilir.
Mesaj tarihi:
yahu zergler niye hep bu queen larva inject'ten ağlıyor.... queen'de de larva inject biriksin, hatch'e sınırsız atılabilsin, bir anda 200 pop çıkartın tek hatch'ten. bu mudur yani istediğiniz. diğerinde gelen şey para para, üstelik ekstra bir para da değil, sadece daha çabuk gelen bir para. açık ara en yavaş işçi basan ırk için gerekli olan bir şey sonuç olarak. belki 30'ar değil 25'er getirebilir mule hakkında QQ devam ederse, ki edecek gibi duruyor
×
×
  • Yeni Oluştur...