Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Notebook alınabilecek güvenilir site


kozalak

Öne çıkan mesajlar

GERGE said:

http://www.bimeks.com.tr/ Burada epey ucuz, iyi şeyler oluyor. Depolarında ve mağzalarında olmayan şeyleri de göstermiyorlar. Eskisini bilmiyorum ama şu anda yok öyle bir şey yani.


Yarısı arızalı çıkıyor. Niye bilmiyorum aldığım 2 üründen 1i arızalıydı. Ve satış sonrası destek sıfır. Satış yaparken bayağı ilgi alaka satış sonrası problem çıktımı işkence ediyorlar adama. Surat ifadeleri bile değişiyor.

Rezil bir firma bimeks uzak durun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Buddha said:

GERGE said:

http://www.bimeks.com.tr/ Burada epey ucuz, iyi şeyler oluyor. Depolarında ve mağzalarında olmayan şeyleri de göstermiyorlar. Eskisini bilmiyorum ama şu anda yok öyle bir şey yani.


Yarısı arızalı çıkıyor. Niye bilmiyorum aldığım 2 üründen 1i arızalıydı. Ve satış sonrası destek sıfır. Satış yaparken bayağı ilgi alaka satış sonrası problem çıktımı işkence ediyorlar adama. Surat ifadeleri bile değişiyor.

Rezil bir firma bimeks uzak durun.


buddha direk teknosayı tarif etmişsin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GERGE said:

Benim sorunlu herşeyim anında, güler yüzle değiştirdiler. Bir kere oldu zaten ki tüm alışverişimi onlardan yapıyorum. Senin gittiğin mağaza defoludur.


Abi bak burda dünya kadar bimeks saçmalığı sayarım ama en son saçmalıklarını söyliyim zaten hepsini yazmaya kalksam sayfalar olur.

En son monitör kendi kendine resetleniyordu. 3 defa garantiye gitti geldi. Bimeks teknik servis elemanıda teyid ediyor not olarak bu monitör sorunlu diye. Ama nedense sağlam diye geri dönüyor. 4. defa gönderdik bu sefer Acer'ı aradım. Dedim ki size işte şu model şurdan monitör gelecek sorunu şu dikkatli inceleyin nasıl sağlam diyorsunuz aklım almıyor. Sonra Acer teknik servisi beni aradı cevap şu;

"Hocam bu monitör ilk defa geliyor bize daha önce hiç gelmedi."

Tabi ben adama sorunu anlattıp halletti o zaman kadar Acer'a sövdüm ama sorun bimeksteymiş. Ve bu bimeksin mağazası değil mağazadaki eleman abi sorunlu bende not geçiyor bende anlamıyorum falan diyor. Bunu diyen adam bimeks merkeze göndermiştir monitörü. Ama bimeks garantiye göndermeden sağlam diye Acer adına konuşup geri gönderiyor.

Anlatınca geriliyorum yoksa çok var böyle bimeksle başımdan geçen. 5-6bin tlilik nakit alışveriş yaptık. Paramızla rezil olduk. Dünyada teknolojiyi pazarlayan tek firma bimeks kalsa teknolojiden vazgeçerim o derece.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zeper said:

ben hep hepsi buradadan alıyorum bir sorun yaşamadım ya şimdiye kadar, her okuduğuna inanma;)


Her okuduğuna inanma nedir abi ya? O kadar insan yalanmı söylüyor? sikayetimvar.com gibi sitelerde günlük ortalama konu sayısı 100 e yakın.
Hepsiburada tarafından dolandırıldım. 8 iş günü içerisinde iade hakkı var yazıyor sözleşmesinde. 24 saat geçmeden iade ettim. Ürünü 1 ay boyunca ellerinde beklettiler. Sonrada "iade süreniz doldu" dediler bana. Elimde bozuk cep telefonu var. Bozuk telefona 550 lira para ödedim.
550 lira haricinde, 2 saatden biraz fazla telefonla konuştum. 444 lü hatlarla daha önceden pek işim olmamıştı. O yüzden tahmin yürütüyorum ve canımın birazda oradan yanacağını düşünüyorum.
Birde smile koymuşsun felan. Çok tatlısın ya...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

her okuduğuna inanma derken şunu kastettim;

bazen insanlar hatalı olduğu halde,kendilerinde suçu aramak yerine aracıya karşı tarafa veya siteye bahane bulabiliyorlar.ve hemen başka işleri yokmuş gibi orada burada abartı sanatını çok güzel kullanarak yazıyorlar.
senin başından kötü deneyimler geçmiş ok.belki senin gibi de var böyle ama o siteden memnun olanla kıyaslayınca az kalıyor.Hem risk her sitede vardır,böyle deneyimler her zaman olur, büyütmemek lazım onu kastettim...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Siz bimeks'le hepsiburada.com gibi sitelere niye bu kadar takılıyorsunuz ki ? Sonuçta sen bimeks'den de alsan, vatan'dan da alsan bilgisayarında herhangi bir sorun çıktığında ( atıyorum ) acer'ın türkiye yetkili servisi kimse tamir için oraya göndericekler. Tutupta açıp tamir etmeye çalışmıyorlar.

O yüzden diğerlerinden daha ucuz olduğu için önerim :

http://www.pcdepo.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi benim son mesajı okuduysan bimeks göndermiyor bile :) Yada 1 aylık süreyi bir şekilde harcatıyorlar. Çok basit bişey 2200'e leptop aldım 3 gun iade hakkı var denildi. Sorunlu çıktı götürdüm bana hediye çeki olarak paramı verdiler. O hediye çekide sadece bimekste geçiyor. Gelde bimeksten kasa topla. 3 ayda kasayı topluyabildim bimeksten ve çook enteresan şeyler oldu. Birini anlattım mesela monitörü garantiye göndermemeleri gibi.

Aldığın yer çok önemli. Sonuçta garanti var diyorsun ama 10 parçadan 4-5i arızalı çıkınca can sıkıyor. E bunlarıda kendin garantiye kargoluyayım desen yolda bişe olsa elinde patlayabilir. Bimekste gönderdim diyor yalan atıyor göndermiyor. Hadi sen gönderdin yoldada bişey olmadı bir sürü kargo parası.

Sıfır aldığım üründe neden bu kadar işkence çekeyim ki. Neden paramla rezil olayım.

Araştırın alın derim ben. Mesela arkadaşlar ekseni önermiş. Ben ordan daha bişey almadım ama lazım olursa aklımda orası var. Çünküalan arkadaşlardan daha şikayet gelmedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vatan garanti konusunda en sorunsuz yerlerden birisi

arkadaşım ekran kartı arızalandıkça garantiye gönderdi, aynısını temin edemedikleri için ilk aldığı fiyat üzerinden çek verdiler, üzerine 30-40 lira vererek hayvani modelde ekran kartı aldı. 1 sene sonra o da arıza yaptı, aynı şekilde gene kartı yeniledi.

5 senede 4 kere ekran kartını değiştirdi, 4 günden fazla da beklemedi hiç.

müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorsun, arayınca telefona çıkmamazlık yapmıyorlar. para iadesinde de sorun çıkartmıyorlar.

bimeks iki arkadaşıma ayrı ayrı sıfır ürün diye teşhir ürünü notebook sattı, iadeye gidince de " siz alırken bunu bilerek aldınız " diyip çirkefe yattılar. eskişehir bimeks'ten bahsediyorum bu arada, merkez hakkında hiç bir fikrim yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Buddha said:

Abi benim son mesajı okuduysan bimeks göndermiyor bile :) Yada 1 aylık süreyi bir şekilde harcatıyorlar. Çok basit bişey 2200'e leptop aldım 3 gun iade hakkı var denildi. Sorunlu çıktı götürdüm bana hediye çeki olarak paramı verdiler. O hediye çekide sadece bimekste geçiyor. Gelde bimeksten kasa topla. 3 ayda kasayı topluyabildim bimeksten ve çook enteresan şeyler oldu. Birini anlattım mesela monitörü garantiye göndermemeleri gibi.

Aldığın yer çok önemli. Sonuçta garanti var diyorsun ama 10 parçadan 4-5i arızalı çıkınca can sıkıyor. E bunlarıda kendin garantiye kargoluyayım desen yolda bişe olsa elinde patlayabilir. Bimekste gönderdim diyor yalan atıyor göndermiyor. Hadi sen gönderdin yoldada bişey olmadı bir sürü kargo parası.

Sıfır aldığım üründe neden bu kadar işkence çekeyim ki. Neden paramla rezil olayım.

Araştırın alın derim ben. Mesela arkadaşlar ekseni önermiş. Ben ordan daha bişey almadım ama lazım olursa aklımda orası var. Çünküalan arkadaşlardan daha şikayet gelmedi.


abi sen kabul etmeseydin hediye çekini mecbur vericekti o parayı sana bimeks. suç yine sende onu kabul etmekle. diğer teknik servisle ilgili konuya hiç girmiyorum. ne derlerse iyi peki demişsin gibime geliyor çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@ budd

1. 3 gün içinde para iadesi derken, nakit olarak para iadesi yada kredi kartına para iadesi hakkın vardır. Hediye çeki alarak hatayı yapan sensin. Ürünü alırken şu haklarınızın ne olduğunu bilseniz şikayet.com'a şirketler hakkında günde 100 lerce şikayet gelmez.

0 Aldığım ürün bozuk olucak ilk 3 gün içinde para iadesi için gidicem, adam bana orda para iadesi değil hediye çeki vercek, adını soyadını söyle derim, beni yetkili biriyle görüştür derim. Olmadı, tamam yarına avukat arkadaşla gelirim der çeker giderim.

2. Madem biliyorsun bimeks, vatan gibi yerlerin teknik servis olarak bilgisayara bakmadıklarını niye bekliyorsun abi 1 ay boyunca, benimde bilgisayarıma geçen yıl bira döküldü, ( olayında aciliyetinden dolayı ) sabahın 9'unda bilgisayarı aldım hiç satın aldığım yere uğramadan teknik servise götürdüm, 3 gün sonrada aldım bilgisayarı. ( ki bilgisayarım acer'dır, teknik servisi internet ortamında en sorunlu anılan servistir. 3 gün diyorum )

3. Abi ürünü eksenden de alsan vatandan da alsan, eksen alman malı vatan çin malı getirmiyor. Hepsi aynı yerden geliyor. Birazcık şu haklarınızdan anlayın, haklı olduğunuz ve yasalarla belirlenen çerçevede bir durum varsa, birazcık diretin. Satın aldığınız kişi, "hediye çeki verelim size hadi alın bizden ihihihihi" şeklinde gülümsüyorsa, "this is madness, this is sparta" duruşu alarak hadi lan demeyi deneyin azcık.

Edit : Birde sorun var, sorun var. Abartmayın o kadar. Bazıları klavyenin üstünde tuşlar yada bilek koyulan kısımlar soldu diye laptop değiştirmeye çalışıyor, sonrada şikayetvar.com a yazı yazıyor, yok öyle bir dünya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok güzel diyorsunuz hepiniz de Vatan bunu yapmıyor diyoruz işte. Sizin haklarınızı bilmenize bile gerek yok, çünkü adamlar sizin haklarınızı koruyor zaten. Eksen de aynı şekilde. Teknosa ve Bimeks "malı satıym da nasıl satarsam satayım gerisi beni bağlamaz" kafasında çalışıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nasıl kabul etme abi? Ben bu ne dedim kurallar böyle dedi. Emin ol çok uğraştım paramı alıp gidip başka bir yerde kasa kurabilmek için. Teknik servisle ilgili sorunlarda da ne yapayım döveyim mi adamı. Müdürü çağırıp onla bile konuşuyoruz. Sözde müdür gönderiyor garantiye. Acer'ı arıyoruz 4. gönderişte ilk defa geliyor diyor. Gelip burada uzak durun demekten başka ne yapabilirim.

@Deathblade

Adamlar internet satışına 7 gün iade koymuş. 3 günde mağaza alışverişine. Ama mağaza alışverişinde iade hediye çekiyle diye sitelerinin bilmem neresine yazmışlar. Kaldıki adamlar ne distürbitöre gönderiyorlar ne garantiye. İlgilenmiyorlar.

Hani monitörün yada notebookun kendiliğinden patlaması havaya uçması falan lazım.

Ha gidip alın abi hediye çekinde ben hatalı olsam bile adamlar çok kurnaz seni oyalayıp monitörde mesela 1 aylık hakkını yiyorlar sonrada garantiye göndermeyip sağlam diye sana veriyorlar. Ama sana garantiye gönderdik garantiden bize bu cevap geldi diyerek YALAN bile atıyorlar.

İşin ucu mahkemelere gider. Uğraşmak isteyen gitsin alsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...