Exodous Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 bingildak said: buram buram kalitesizlik kokuyorsun. Bunu dedikten sonra ignore. Ondan sonra ben genel olarak yazıyorum kişilere hakaret etmiyorum. Yazık... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 1) WoT döşe cevap ver, argümanlar güçsüz olsun 2) WoT gelince vaktim değerli diye çemkir 3) KŞSLLŞTRYRSNZ =( 4) .... 5) Profit! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Exodous Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Wildstar başlığı altında iki kere wot döşedim. Birincisi closed betadan sonra, ikincisi de dünkü. Genelleme yapmak için elinizde gerçekten müthiş bir done var. Hele ki her sayfada wot yazan biri için gerçekten bulunmaz fırsat olmuş "wotçu" demek için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Sorum :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Hay senin soruna. Pic thread ettiniz başlığı ya, wildstar haricinde sorular, wot döşemeler hakkında konuşuyorsunuz kaç sayfadır. Oyunu beğenen oynasın, beğenmeyen başka oyuna baksın abi bu kadar basit. ESOyu beğenmedim, oynamıcam, bu oyunu beğendim, oynıcam. Benim için budur. Olayı kişiselleştirip birbirinize laf sokmaya çalıştığınızda itici oluyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 çok iticisin Devrim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 very thrusting revolution Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 sen sus lan köylü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 ama devrim :( ne dedigini bilmeden mi yaziyor onu merak ediyorum. bir etiket yapistiriyor sonra acikla diyorum pisss. ses seda yok e o zaman onca wotun ne manasi var ki arkasinda durmuyorsan. sorum :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lightNdark Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Ya bilip bilmeden bana GW2'yi NCSoft'u anlatma bilader... Biliyorsan da bilgi niyetine milleti yeme gözümüzün içine baka baka... GW2 de muahatabın NCSoft değil Arenanet'di Aion döneminde NCSoft muhatapları gördü dünyanın kaç bucak olduğunu... Oyun açıldığında açtıkları ticketlara, oyunu bıraktıktan 8 ay sonra response yazan adamları anlatma bana... Umarım Wildstar'da muhatabınız NCSoft değil Carbine falan olur, çok sevinirim oyunu oynayacak, emek ve para harcayacak olan arkadaşlar adına neyse... yazacak çok şey varda "senin gibileşmeyelim" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Felern Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Selamlar, Linkteki siteler bu hafta sonu için key dağıtıyorlar. nexusreport.net Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 NCSOFT altında lineage 2, aion, guild wars, guild wars 2 oynadım. hepsinde account ile ilgili sorunlar yaşadım. kimisi hacklendi, kimisi haksız bir şekilde banlandı, kimisi geçici banlandı (abuseden dolayı). 2003'den 2013'e kadar attığım bütün support ticketlarına maksimum 24 saat içinde geri dönüş oldu. Aion hesabımdan dolayı daha 1 ay önce hesabım banlandı (wildstar'ın olduğu hesap). hacklenmiş olduğu için suspicious activity'den NCSOFT master account süreksiz olarak banlanmıştı. en son aion yazışmalarını görsel olarak paylaşıyorum (senin 8 ay yanıt vermediğini söylediğin support bu): [img=http://s10.postimg.org/rqvk2x5rt/ncsoft_ticket.jpg] son mailde sorun çözülmüştü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lightNdark Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 account support ile "in-game" support aynı şeymi arkadaşım? Daha önce yazılanları unutuomusun cidden yoksa sadece görmezden mi geliosun? WoW örneğinden yola çıktık ve in game GM support'dan bahsettik NCSoft'a kaydırdın konuyu "ki NCSoft in game support sıfırdır" herşey ticket üzerinden ilerler... Biz açtığımız ticketlara 8ay da cevap geldi diyoruz bana hala "account support" diyorsun... Hayır bilgisiz bir adam olsan anlıycam bıngıldak, gayet bilgili araştıran okuyan irdeleyen adamsın da iş bu tarafa gelince birden değişiyor... Biz anlatamıyoruz herhalde bilader Senin acc support dediğini gpotato'da veriyor yuh artık onu da versin bi zahmet... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Argoel Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 maden o kısımları zayıf diğer supportları sorunsuz sen de ingame atmazsın olur biter.Nesini dert ettin ki bunun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 offf... oyun içi destek sadece oyun içi chat ekranından mı veriliyor? oyun ticket attığında eğer log out olana kadar yanıt gelmezse bu ticket e-mail üzerinden yanıtlanır. oyun içi bir konu e-mail üzerinden support ile çözülür ve gereği varsa aksiyon oyun içinde alınır. oyundaki loot ile ilgili açtığın ticket'a logout olduğunda hala sıra gelmemiş olursa ertesi sabah e-mail'de GM'den mail bulursun, iletişimi oradan devam ettirir sonuca ulaştırırsın. 8 ay yanıt verilmemiş falan hehe. [img=http://s16.postimg.org/x0trq7x6t/image.jpg] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 8 ay beklenir mi abi cevap için silseyidniz hemen oyunu sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lightNdark Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 reampage said: 8 ay beklenir mi abi cevap için silseyidniz hemen oyunu sdf sildik zaten asdssafds adam hala bana in-game support'u anlatıyor ya... WoW oynayan gayet iyi bilir arkadaşım, dungeonda boss kesersin item yada bedge buglanır, in-game yazarsın yoluna devam edersin... Kafan rahattır, çünki 30dk sürmez GM gelir ekranına seninle birebir konuşarak itemini yada bedge yada neyse bug anında çözer, in-game mailine yollar neyse eksik... Sen hala anlatıosunda kime neyi anlatıosun çözebilmiş değilim (NCSoft para verse böyle körü körüne savunulmaz bilader) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 wowda 1 hafta beklediğimi bilirim ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lightNdark Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 bingildak said: 8 ay yanıt verilmemiş falan hehe. Bir de utanmaz yalancı iması yapıyor... yazık sana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nyks Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Felern said: Selamlar, Linkteki siteler bu hafta sonu için key dağıtıyorlar. nexusreport.net Kaptım bir tane haftasonu beta key'i saolasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 lightNdark said: adam hala bana in-game support'u anlatıyor ya... WoW oynayan gayet iyi bilir arkadaşım, dungeonda boss kesersin item yada bedge buglanır, in-game yazarsın yoluna devam edersin... Kafan rahattır, çünki 30dk sürmez GM gelir ekranına seninle birebir konuşarak itemini yada bedge yada neyse bug anında çözer, in-game mailine yollar neyse eksik... Sen hala anlatıosunda kime neyi anlatıosun çözebilmiş değilim (NCSoft para verse böyle körü körüne savunulmaz bilader) anlayacağın şekilde anlatmaya çalışıyorum. çünkü oyunda GM'e ticket atmanın in-game support almanın tek yolu olduğunu zanneden sensin. Blizzard'ın support konusunda ilk yıllarda ne kadar kötü olduğuna dair çok fazla kaynak vardır. özellikle 2004-2008 aralığında rezalettiler bu konuda. argümanın : said: Subs iyidir bu kadar ucuz et peşinde koşmayın... WoW oynamışsın ama gayet iyi bilmene rağmen dürüstçe ödediğin paranın karşılığında aldığın 7/24 hizmeti hiç yazmamışsın. Subs olduğunda eleman çalıştırma yada işten çıkartma kaygısı olmaz firmanın... Oyun içi sıkıntın oldumu Blizz'deki gibi GM anında gelir ilgilenir sorunu çözer (ha şimdi Blizz'de ticari yönden sapıtmış durumda orası ayrı ama oyun içi hizmet aynı) bende sana anlatıyorum ncsoft'un support konusunda nasıl iyi olduğunu. körü körüne savunmakla ne alakası var. adamların oyunlarını 2003 yılından beri oynuyorum. adamlardan en iyi seviyede support hizmeti aldım. wow'un ilk çıktığı yıllarda blizzard'ın verdiğinden daha iyi hizmet aldım hatta. şu an f2p olan oyunda aldığım support'un görsellerini koyuyorum, paylaşıyorum ne kadar sürede yanıt verdiklerini hala gelmiş diyorsun ki "in-game supporttan bahsediyorum". ingame support almak için oyunda yazmana veya gm'le chat ekranında konuşmana gerek yok. bunu e-mail üzerindende yapabiliyorsun. taa 2004'de cruma towerda item kaybolmasını report ederken support sistemini kullandım, aynı gün yanıt veriliyordu. gelmiş hala 8 ay yanıt verilmiyordu falan diyorsun. in-game ticket'a logout olana kadar yanıt verilmediyse sitesine gider in-game subject altında support ticket oluşturursun. adamlar üst düzey hizmet veriyor hala saçma sapan bir karalama çabalaması. dip not olarak da düşeyim, bu adamlar yıllardır telefon üzerinden ayrıca support veriyor. in-game konular bu kapsam içinde. skype'dan arar çatır çatır hizmetini alırsın. oyunda subs olmazsa support kötü olur argümanı ncsoft için yanlış. f2p olan oyunlarında birebir deneyip, görebilirsin yanlış olduğunu. madem benim koyduğum örnek gerçekci gelmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lightNdark Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Arkadaşım herkes kendi deneyimlerinden yola çıkar deneyimlerini anlatır... Sen memnun kalmışsın, yola devam... Ben rezilliklerini gördüm, gördüğümü yazıyorum bana NCSoft bodyguardlığı yapmana gerek yok NCSoft Aion release'de EU ofislerini kapatıp sadece NA üzerinden hizmet vermeye başladı ve bu nedenlede Aion'da resmen sıç... batırdı bu kadar basit Ha diyorsa şuan sorun yok onu bilemem ben f2p oyun kovalamıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 sen subs varken servis iyi, subs yokken (wildstar'a yaptığın yorum) sevis kötü diyorsun argüman olarak. bende sana daha 1 ay önce aion (free to play bir ncsoft oyunu) ile ilgili yazışmayı koyuyorum örnek olarak gör diye. bunun karşılığında bana söylediğin şey "ben ingame supporttan bahsediyorum" bende sana anlatıyorum in-game supportu oyun içinden almak zorunda değilsin diye. senin deneyimin subs varken kötü olduğuna dair ki o dönemde bende kullanıcıydım, öyle bir şey yoktu. benim paylaştığım şey ise senin argümanını çürüten: "subs yoksa servis kötü" olmadığını gösteren bir örnek. ben ticket attım, 8 ay yanıt vermediler deneyiminin bir argüman kapsamında geçerliliği zaten yok çünkü o zamanlar oyun subs sistemine sahipti. senin söylediğin şeye göre subs olduğu için hizmetin iyi olması gerekiyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lightNdark Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 ya bıngıldak senin geçen ay oynadığın o oyunu "bahsettiğim ve daha bahsetmediğim bin terane sebepten dolayı" oyuna başladıktan 4 ay sonra delete ettik biz... Bizim zamanında gördüğümüz neyse odur, senin "şuanki tecrübelerin" benim yaşadığım gerçeği değiştirmezki... O yüzden kafana göre "yok öyle birşey" gibi bi sav da üretemezsin... Şunu diyebilirsin "eskiden nasıldı bilmem ama suanda yok öyle birşey" bunun ötesinde kurabileceğin cümle yok, kursanda anlamı yok Subs iyidir dedim ama "subs yoksa wildstar'da kötü hizmet alırsın" senin çıkarımın kusura bakma... Kötü hizmet alabilirsin... Ben: "subs olmadığında gelir dengesi değişken olur, bu da firmanın hizmet kalitesini değiştirebilir diyorum" olabilir ile olacak farklı şeyler... Hatta bir kaç yazımın arasında ekledim: umarım oyuna emek, para ve zaman harcayan arkadaşlar için en iyisi olur diye Benden bu kadar... artık ne istersen onu anla ve algıla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 yok öyle bir şey savını kafama göre değil, deneyimlerine göre üretiyorum. mail kayıtları da duruyor, en güncel olanını da paylaştım zaten. sen oynarken oyun subs sistemine sahipti, varsayımına göre; subs sahibi bir oyunun daha iyi bir hizmet vermesi ve subs sistemi bir oyunun gelir dengesi iyi olmadığı için daha kötü verebileceği yönünde. bende sana aion'dan 30 gün önce örnek sunuyorum, senin subs varken kötü dediğin oyunun 30 gün önce free to play'ken 12 saatten önce çatır çatır yanıt verdiği actual dialogları paylaşıyorum. bak ben varsayımda bulunmuyorum, örneği var : açık koyuyorum. eğer sen nasıl support sistemi kullanacağını bilmiyorsan, hizmet alma noktasında noksan kaldıysan bu senin deneyimin olabilir. bunun faturasını servis veren şirkete çıkartamazsın. eğer elinde gönderdiğin bir ticket var ise yanıt alamadığın, maillerde kayıtları duruyor sonuçta koyarsın bizde şahit oluruz, bende sana haklısın gerçekten öylemiş derim. benim için öyleydi bir argüman değil. support hizmeti kişiden kişiye fark eden bir hizmet değil. ahmete öyle, mehmete böyle diye bir şey yok. said: Hatta bir kaç yazımın arasında ekledim: umarım oyuna emek, para ve zaman harcayan arkadaşlar için en iyisi olur diye said: Kısaca oyuncunun yapacağı seçim seni nasıl sağacaklarına karar vereceksin http://forum.paticik.com/thumbnails/2d2/2df/b6a/2cb/b99/f8e/ffa/2f2/68f/2a2/ec_450xNULL.gif hmm, evet gerçekten business plan değerlendirmesine yanıt olarak yazdığın postta bu demek istediğin şeyi görebiliyorum. ps. geçen ay aion oynamıyordum, aion hesabım hacklenmiş ve illegal activity'den dolayı master account banlanmış. aion supportuna yönlendirdiler, 1 günde hesap açıldı. hesabı aktif olarak wildstar için kullanıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar