Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

kredi kartı ile yapılan alış verişin iptali oluyor mu?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
hb dan çok fazla alışveriş yaptım
sorun yaşamadım, yaşadım ancak güzelce hallettiler.
o şikayetvar.com daki şikayetlerin %90'ının alışveriş ve prosedür bilmeyen insanlardan oluştuğundan da eminim.
Mesaj tarihi:
Fistan said:

hb dan çok fazla alışveriş yaptım
sorun yaşamadım, yaşadım ancak güzelce hallettiler.
o şikayetvar.com daki şikayetlerin %90'ının alışveriş ve prosedür bilmeyen insanlardan oluştuğundan da eminim.


katilmadan edemiyecem.
Mesaj tarihi:
Gerekeni yapıyolar ama aradan uzun zaman geçebiliyor..

Aldığım LCD sıfırdan bozuk çıkmıştı, yenisinin gelmesi 5 haftayı buldu..

Başka telefon al bence, bunun da parasını hediye çeki olarak alırsın geri...
Mesaj tarihi:
geezus said:

paranı elindeki kağıt ile takır takır alıyorsun, kağıda rağmen vermek istemezlerse, icra başvurusu yapıpı icra memuru ile beraber gidip alıyorsun.


vekalet ücretini filanda karşı taraf ödüyor negzel. arada geliyor böyle vatandan filan alacaklı olanlar.

ilk tebligattan sonra jet hızıyla ödüyorlar.
Mesaj tarihi:
Telefonda uzuuuun uzuuuuuuuun bekledikten sonra birisine ulaşabildim sonunda. Durumu anlattığımda bana cevap olarak "48 saat içerisinde onay/red işlemi yapılır" dedi. Bende ona, "48 saati geçeli 48 oldu, 4 gündür işlem yapılmadı dedim ilgileneceğini söyledi (ve ilgilendi)"

Sonunda, ürün iadesi için yaptığım başvuru kabul edildi. Onay zımbırtısını çıktı alıp bilmem ne numarası ile göndermem yazıyordu. Çıktıda o numarada vardı.
Kağıt ile birlikte kargo firmasına gittim. "Bununla buraya gelmem gerekiyormuş" dedim ve "bu numara ile göndermek gerekiyormuş" diye ekledim (kağıdı göstererek). Adamda "bu ne? bi bilgim yok" diye cevap verince, aldığım çıktıyı kargo firmasının paket altına yapıştırdığı poşet içerisindeki faturanın içerisine koyup yolladık.
Sabah 10:10 da teslimat yapılmış görüyor. Fakat, hepsiburada.com dan herhangi bir yanıt gelmedi bana.

Biraz paranoyak olduğumdanda, telefon görüşmesi hariç herşeyi video ya kaydettim (bir esprisi olur mu bilmem tab.. Pc de yapılmış kayıtların... Sanırım kendimi rahatlatmak için yaptığım birşey :P) Gönderdikleri onay mailide zaten gmail de duruyor. Elimde olmayan tek şey telefon görüşmesi.
Biraz araştırdıktan sonra, kaymakamlıkta tüketici heyetine başvurmak gerektiğini felan okudum.

Şuandan sonra yiyebileceğim tek kazık "ürün bize gelmedi yada eksik geldi" şeklinde olabilir sanrım.

Bari geri ödeme işlemini hızlı bir şekilde yapsalar (hediye çeki olur, kredi kartına olur farketmez). Son bir kez daha buradan alış veriş yapacağım zaten. Sorunlu sorunsuz farketmez, bir dahada buradan birşey almam.

nedeni basitçe :
1. bir kaç kitap aldık. Ben ankadaradayım arkadaş istanbulda. Onun siparişlerine ulaşması 20 günü sürdü. Ben 15 günde yanlış bir şekilde almıştım. Siparişlerimin arasındaki bir ürün büyük boy istediğim halde ufak boy geldi.
2. Bu telefon olayındaki uğraştırma şekilleri. Müşteri hizmetleri diye birşey yok. Mesajlara cevaplar gelmiyor, muhattap bulamıyorum.
3. Bu telefon ile birlikte gelmesi gereken ürün halen "üretici firmadan bekleniyor" diyor.
4. Ayrıca, sikayetimvar.com da günlük 50 den fazla konu açıldığını görünce tırstım.

Önce : 2-3 gün içerisinde ürünler yollanır maddesi bir anda 8 iş günü içerisine çıkıyor. 8 gün dolduktan sonrada kimse cevap vermiyor.


Biraz uzattım fakat, daha sonra sorun yaşayan birisi konuya baktığında, yaşadığım şeyleri detaylı görürse aynı şeyleri tecrübe etmek zorunda kalmaz (diye umuyorum).
Mesaj tarihi:
Kredi kartı tahsilatı aynı gün içersinde iptal edilmezse büyük ihtimalle iadesi paranın firma hesabına geçtiği 40 gün sonra gerçekleşecektir.

Hesap numarası falan istemeleri gerekiyor bunun için de.
Mesaj tarihi:
ben hepsiburada'dan kulaklık almıştım. 3 sene evvel falan, gelen kulaklığın performansından memnun kalmadım deyip iade ettim. geri aldılar. sonra başka bi kulaklık söyledim, 2 güne geldi.

şans sanırsam.
Mesaj tarihi:
Bende hepsiburada dan bi çanta itedim,maşallah 23 temmuzdan beri göndermediler.10 kere aradım ettim klasik cevap otomasyon sistemine geçiyoruz en kısa sürede yollicaz.Hayır işin ilginç tarafı siparişlerime bakıyorum hb den,ürünleriniz kargolandı diyor ama resmen yalan atıyorlar 1 aydır ürünler kargolandı yazıyor.Gelen giden yok kargo falan...Paramı iade edin diyorum olmaz ürünleriniz kargoya verilmiş diyorlar.Kargo yok diyorum,en kısa sürede verilecek o zaman diyorlar.Ne yapmalıyım tüketici derneğine filan mı gitsem?90 tl göz göre göre gidecek...
Mesaj tarihi:
hb çok nalet biyer, zaten hep kapanacak geyiği dönüyor haklarında o yüzden sorunlular deniyor ama hep aynı şekilde devam ediyorlar.

bence Ankara'ya merkezlerine gidiverin trene atlayıp, orda şeflerine hesap sorun en temizi.
Mesaj tarihi:
Abi nasıl gideyim ankaraya?ANkaraya git gel zaten masrafı fazla olacak.ALdığım şey 90 liralık şey.Yuh yani...Merkezlerinin de ankarada olduğunu bilmiyorum.Bir çarem yok sanırım...TEk çarem tüketici derneğine gitmek olacak sanırım...30 günlük tedarik süresini geçiriyorlar çünkü.30 gün bu anasını satayım.Sözleşmede yazan buydu,sözleşmeyi ihlal ettiler.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Sonunda bugün ilerleme kaydettik.

iade olarak yolladığım SIFIR ürünü (aynı gün iade başvursunu yaptım). Tamir edip yeniden bana yollamaya çalışıyorlar.
IADE yapmaya çalışıyorum diyip, arıza çıkarttım. Bana Bilmem nereye söyleyeceklerini oradan bana ulaşacaklarını söylediler.

- sıfır ürünü tamir edilmiş olarak alacakmışım? :D
- Yada istemediğim bir ürünü alacakmışım ( niye istemiyorum = hepsiburada.com yorumlarına göre seçim yapmıştım. Fakat bozuk gelince ürünün bu şekilde bir çok kişide bozulduğunu öğrenince iade etmek istedim.)

yada dememin nedeni ise : değiştirdilermi, tamirmi ettilr bilmiyorum. Ürünü istemedim yukarıda söylediğim gibi.

Oyum: tamir yönünde. 15 gün kadar serviste bekledi çünkü.

gelişmelerden haberdar ederim =)
Mesaj tarihi:
Densiz said:

Sonunda bugün ilerleme kaydettik.

iade olarak yolladığım SIFIR ürünü (aynı gün iade başvursunu yaptım). Tamir edip yeniden bana yollamaya çalışıyorlar.
IADE yapmaya çalışıyorum diyip, arıza çıkarttım. Bana Bilmem nereye söyleyeceklerini oradan bana ulaşacaklarını söylediler.

- sıfır ürünü tamir edilmiş olarak alacakmışım? :D
- Yada istemediğim bir ürünü alacakmışım ( niye istemiyorum = hepsiburada.com yorumlarına göre seçim yapmıştım. Fakat bozuk gelince ürünün bu şekilde bir çok kişide bozulduğunu öğrenince iade etmek istedim.)

yada dememin nedeni ise : değiştirdilermi, tamirmi ettilr bilmiyorum. Ürünü istemedim yukarıda söylediğim gibi.

Oyum: tamir yönünde. 15 gün kadar serviste bekledi çünkü.

gelişmelerden haberdar ederim =)


aldıktan 30 gün içinde değişim hakkın var bozuk çıkması durumunda. herkes önce tamir edip geri gönderir ama ısrar edersen vermek zorundalar yenisini. ama paranı iade etmek zorundalar mı onu bilmiyorum.
Mesaj tarihi:
Satış sözleşmesini bir alıp okuyun. Sonuçta mevzu net. Ayıplı mal gönderilmiş. Gayet haklı bir şekilde sen istediğin takdirde bunun para iadesini yapmak zorundalar. Bu malın tamir olanını değil sıfırını isteyebilirsin. Yollayamıyorlarsa para iadesini alırsın. Bu kadar basit.
Mesaj tarihi:
az önce kargo geldi, üzerinde "tamir amaçlı" yazıyor. IADE ettiğim sıfır ürünü tamir edip geri yollamışlar.
Almadım geri yolladım, arıyorum şuan.

"Öncelikle birşey sormak istiyorum, siz müşterilerinizle hep bu şekilde dalga mı geçersiniz" diye başlayacağım konuşmaya, ve cevap almada ısrar edeceğim. Soruyu görmezden gelirlerse.
Mesaj tarihi:
Densiz said:

az önce kargo geldi, üzerinde "tamir amaçlı" yazıyor. IADE ettiğim sıfır ürünü tamir edip geri yollamışlar.
Almadım geri yolladım, arıyorum şuan.

"Öncelikle birşey sormak istiyorum, siz müşterilerinizle hep bu şekilde dalga mı geçersiniz" diye başlayacağım konuşmaya, ve cevap almada ısrar edeceğim. Soruyu görmezden gelirlerse.


tabi abi seviyosan gidip konuşmak en güzeli.
Mesaj tarihi:
Ben iade etmiştim Hepsiburada'ya, taksitle almıştım kredi kartı ile paramı da taksitle geri iade ettiler.

Bir zamanlar çok sık kullanırdım siteyi lakin son zamanlarda Hepsiburada özellikle kargo süresinde efsaneleşmeye başladı. Son sipariş verdiğim ürünler (laptop, monitör, saç kurutma makinesi vs) 15 gün civarı bi sürede ulaştı elime. Artık kullanmıyorum o siteyi.
Mesaj tarihi:
ben yüzden fazla şey almışımdır hb'den, sadece bi kere sorun yaşadım o da 10 gün sürmüştü gelmesi o yani.

şanslı mıyım neyim anlamıyorum sdfsg. firmalardaki şu pislik kurnazlık da bitiriyor beni zaten, salak yerine koyuyorlar resmen insanı. sanki malın parasını onlar bize veriyor da biz beğenmiyoruz gibi üste çıkmalar bi havalar falan.
Mesaj tarihi:
gelen mesaj:

"Ürünün iade süreci geçmiştir.

Saygılarımızla "


Adamlar kendileri oyalanıyor, benim sürem gidiyor? ne kadar ilginç. Aynı gün yolladığım şeyin süresi nasıl geçebiliyorsa.
Mesaj tarihi:
Ben çoktan merkezine gidip kolay yoldan halletmiştim işimi şimdiye kadar. Cidden çok sabretmişsin.

Sinirli bir şekilde gireceksin içeri, "işimin halledilmesini istiyorum, acelem var!" diyeceksin ve halledecekler.

Üzülerek söylüyorum ki burası Türkiye, ağlamayana meme yok burda.
×
×
  • Yeni Oluştur...