Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ultima : Forever


axedice

Öne çıkan mesajlar

Ren said:

yalnız şu uo yu bir şekilde bir zaman adam gibi bir ekiple bir kotarırsa ea. ea algısı efsane değişir yani.

ben bile inanmadım bu dediğime dsfsd


12 sene beklendi adam etçeklerine adamlar ninja koydu anormal anormal şeyler eklendi.

bu adamın ihtiyacı olan şey zaman bence dsdfs mümkünse ölmeden evvel uo2 tarzı bir şey yapsın. maillerde alaya alınıyosam acayip üzülecem lan boş umuda kapıldım diye
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sayfa başına bu yakışıyor:

Artariel said:

AHAHAH lord britishe attığım mailden cevap geldi lan çok heyecanlandım lordun birinden mail alıyorum resmen

mailin konusu, sesimizi duyun eanın bu saçmalığı yapmasına son verin, telif haklarınız yok mu tarzı bir maildi

http://img196.imageshack.us/img196/7449/5ccb07f98da847e897fb12b.png


cidden parası neyse verelim ya baydım ben aptal aptal oyunlardan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Affedersin çok üzülerek soruyorum bugüne kadar UO dahil kaç mmo yu batırdığı hatırlanamayan bir şirketten hayır geleceğine dair en ufak bir umut beslemek için tek bir neden var mı ? Hayır, yılbaşında milli piyangoyu kazanıyım de amin diyelim dua edelim , ama EA -adam gibi ekip -düzgün oyun bunlar aynı cümle içinde geçmemesi gereken kelimeler .
İşin en komik tarafı EA Uo'yu alıp bu işe en önde giren şirketlerden biri zamanında ama kafa olmayınca ne yapsan faydası yok
Ea nın batırdıkları
UO / Earth & Beyond / warhammer / SWTOR (swtor imçin bioware ea kadar suçludur bu arada ,EA swtor f2p olsun derken yok illa subscription olacak diye inad ettilerdi gördüler günlerini) /sims online (tabii bu listeye daha iptal edilen oyunlar dahil değil)


Ren said:

yalnız şu uo yu bir şekilde bir zaman adam gibi bir ekiple bir kotarırsa ea. ea algısı efsane değişir yani.

ben bile inanmadım bu dediğime dsfsd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yav bu adam röportaj yapmış straticsle birkaç ay önce, yapmak istediği şey Ultimate RPG ve uo ile alakası yok sanırım. umarım -yaparsa- tabula rasa tarzı bir faile uğramaz

garriott said:

Lord British’s Ultimate Role Playing Game WILL have:
• Fully Developed Reality
o Cultural History, Writing & Language
o Logically constructed internally consistent fiction
• Detailed World Interactions
o Diverse objects respond to use, it is not a static world
o Synchronous and asynchronous play mechanics
o Persistent player housing directly on maps
• Stories about current social issues and virtues
o Reflect the players behavior to themselves – cause and effect in complex circumstances
o You play as yourself, not an “alter ego”, akin to the gypsy test
• Close relationship between developers and players
o “Report thy feat to Lord British!” on major events, and LB will respond in person
o “Idea Storm” Player Feedback and Design Participation, starting early and often
• Free to play with kind asks for virality from non-payers
• Available cloth maps, booklets & trinkets!
Lord British’s Ultimate Role Playing Game WILL NOT have:
• It is NOT classic medieval fantasy Ultima / LotR / D&D
o Not repeating the past Ultima / WoW, etc
o No elves, dwarves and other overused aspects
• It is NOT classic sci-fi ala Tabula Rasa
o No space marines in generic flak suits with guns
o Far too many sci-fi FPS games
• It is NOT anime or Asian magic themes
o Proven difficult to do right, and a niche
• Thus, we hope to deliver a “fresher” yet familiar aesthetic (announced later)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu adamı tanımaz etmezdim dün tesadüfen EA louse hadisesine vukuf oldum http://www.1up.com/news/ea-louse-blows-lid-old-republic-budget-warhammer-failure

Olay kısasa şu Ekim 2010 da mythic de çalışan bir kardeşimiz yeter ulan allahın salakları hem şirketi batırdınız hemde birde beni kiviyorsunuz diye bunların kirli çamaşırlarını ortaya dökmüş himide SWTOR tırt seslendirmeden başka bir şey yok failin allahı demiş

Bu ulitimayı rezil etme projesine soyunan bu adam içinde vermiş ayarı vermiş ayarı. ''We know him as the crazy British dude who we have no idea of how he still has a job. '' (tercümesi : hala nasıl iş sahibi olduğunu bilmediğiniz salak britönyalı )

Birde müşteri hizmetler müdürü iken Rob denton tarafından warhammerda game developer yapılan Jeff Hickman mevzuu var allahın salak amerikalısı klişesine tam uyuyor.

EA louse keşkem dursaymış bloğun ya

HellHound said:

Mythic'den Paul Barnett Warhammer Online patlayinca kendi kendine gazi vermisti, "Yav hastasiyim ben ultima IV'un, lisans EA'de modernlestirip bir remake yapalim" diye, zaten Warhammer'dan bilen bilir feci gaz bir heriftir kendisi, ama kim tahmin ederdi ki herifin remake anlayisi bu kadar okuzce olacagini
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mmorpg'leri, özellikle büyük çapta mmorpgleri yapmak çok zor ve külfetli bir iş.
server idaresine para ayırıyorsun, questlere para ayırıyorsun, grafiklere para ayırıyorsun, programlamaya para ayırıyorsun, class balansına para ayırıyorsun felan... paradan kısmak için hazır mmorpg motoru kullanıyorsun felan...
sonuçta sıkıcı, grinde dayalı theme park oyunu çıkıyor, insanlar biraz oynayıp sıkılıyor. wow gibi oyunlar biraz daha idare ediyor, reklam vs derken 1-2 exp pack görebiliyor.

risk almaktan çekiniyorlar. riskli işlere girişenler ise yarım yamalak yapıyor.
mesela hellgate london aslında ilginç bir adımdı. ama oyun çıkmadan önce doğru düzgün bir haber sunmadılar, oyun çıkınca gördük ki çok eksik var. kısa sürede patladı zaten.
apb var mesela, çok ilginç bir fikirle yola çıktılar, çok da eğlenceliydi, ama ekonomik anlamda yetersiz kaldılar ve o da patladı. şimdi apb reloaded şeklinde yeniden piyasaya sürüldü, para getiriyor mu, getiriyor. ama oyun ilk çıktığı halinden beri neredeyse hiç gelişmedi, eski contentleri biraz daha polish ettiler.
warhammer online var mesela. gayet müthiş bir fikirdi. yıllar önceki geliştirilen versiyonu ilginç bir atmosfer vaadi sunuyordu, ama ekonomik sebepler yüzünden iptal edildi, çok sonra mythic tarafından yeniden başlatıldı. mythic oyunu bitirdiğinde çok fazla eksik vardı, warhammer dünyasını yeterince iyi sunamıyordu. mmorpglerde klişeleşmiş "iyi taraf - kötü taraf" yöntemine sıkıştırdı. bazı ırkların classları çok çok sonra eklendi. wood elf, bretonnian, skaven, lizardmen, undead gibi ırklar eklenmedi halen. o da öyle çok zayıf kaldı.
vs vs...

bu kadar emek harcanıp bu kadar ağır kayıplar yaşanan bir piyasada insanlar risk de almak istemiyor, yatırım da yapmak istemiyor.
oldukça sağlam olabilecek Warhammer 40k'nın mmorpg'si iptal edildi mesela. klasik theme park olsa bile çok eğlendirebilecek bu oyuna bulaşmak bile istemediler.

e hal böyleyken, kimse gidip de ultima online 2 çıkartmaz.
bunun yerine etrafta farmville gibi oyunlar oluyor, freemium browser oyunları, bir mmorpg'ye göre çok çok çok çok daha az külfet, yatırım ve geliştirme isteyip, daha fazla kâr getiren oyunlar.
ultima forever da böyle olur.
fighter-mage ile başlatır,
paladin, warlock, necromancer gibi şeyler için ekstra para ister, 15 dolar verip paladin unlock edersiniz vs.
bunun karşılığında da geliştiriciler güzel güzel paralar kazanırlar, ehu...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

linki kaybettim koyucam şimdik 1 dk-

o we cornered the game's lead designer, Kate Flack, to try and get some answers. She couldn't tell Joystiq everything yet ("We're in alpha at the moment," she said, "and we'll be leading towards closed beta soon"), but read on for a few more insights into what Ultima Forever will be, ultimately.

To begin, it will be an iPad game. It will eventually move to other platforms (though Flack couldn't say yet how soon that will happen), but at first it'll be specifically a tablet-based title. "All these tablet devices," Flack told us, "there's something very personal about picking up the game, and touching the screen to make things happen in the game."

http://www.joystiq.com/2012/07/23/bioware-aims-to-reinvent-ultima-with-ultima-forever/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 6 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...