Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dragon Age: Inquisition


Innuendo

Öne çıkan mesajlar

isterse zor olsun, manası ne ki. düşmanlar bir şey ifade etmiyor bana, güçlenince rengi değişen rakipleri sevmiyorum.

büyücü karının anası misal,ilk dövüşte belki ölürsün sonra ki seferlerde 5-10 dk arası sürerse sürer belki daha az, sorsan ama büyük boss!!!!!

ha sana sorsalar sende süper güçleri olan efsanevi adamsın ama tek numarak rüya görmek

bu kadar tantansı yapılan ve bu kadar bayık olan bir süper kahraman ve evren görmedim, daha öncede yazmıştım bu oyunu taaa gameshow da ön incelemede görmüştüm, ki rahat bir 8 senesi var ve ortada ordan burdan arak güdük bir evren var.

oyuna başladık grey varden grey varen allah allah dedim kan man içiyoruz claymore oluruz atık, bi uyandık tırt, yancılar bile daha güçlü senden...

ben rakibin gücünün belli bir mantığı matematiği olmasını seviyorum, tipi ile olsun tarzı ile olsun o gücü yansıtmasını istiyorum, sırf zorluk olsun diye hoplayan davşanların tek atmasını istemiyorum

ha şuda var, bir oyunda elf var ise, tolkien elfi kadar olmasa da, en azından fr ayarında olmalarını da istiyoru
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

büyücü karının anası misal,ilk dövüşte belki ölürsün sonra ki seferlerde 5-10 dk arası sürerse sürer belki daha az, sorsan ama büyük boss!!!!!


Single player oyunda 10dk süren combat büyük boss değil mi?


Feamer said:
ha sana sorsalar sende süper güçleri olan efsanevi adamsın ama tek numarak rüya görmek


Hiç bir özelliği olmayıp zorunluluktan wardanlara katılan garibanın/outcastin tekisin, hiç bir süper gücün yok. Ortalamanın biraz üstünde dayanıklı olduğun için darkspawn kanı içip hayatta kalabiliyorsun, onda da darkspawnları hissetme ve bi iki tane blood talentı geliyor sadece.

Feamer said:
bu kadar tantansı yapılan ve bu kadar bayık olan bir süper kahraman


Kahraman değilsin. Süper hiç değilsin.

Feamer said:
oyuna başladık grey varden grey varen allah allah dedim kan man içiyoruz claymore oluruz atık, bi uyandık tırt, yancılar bile daha güçlü senden...


Birader sen bu işi anladın mı anlamadın mı bi karar ver.

Feamer said:
ben rakibin gücünün belli bir mantığı matematiği olmasını seviyorum, tipi ile olsun tarzı ile olsun o gücü yansıtmasını istiyorum, sırf zorluk olsun diye hoplayan davşanların tek atmasını istemiyorum


Ogredır ejderhadır eline alıp havaya kaldırırsa belini kıracak/kıran yaratıklar var. Hardestta trap + mage komboları üzüyor ama tek atan yüksek lvl düz creep yok oyunda.

Feamer said:
ha şuda var, bir oyunda elf var ise, tolkien elfi kadar olmasa da, en azından fr ayarında olmalarını da istiyoru


FR elfi derken 40 çeşit elf var FRda. Hangi birisi? Oyunun dünyasının ender orijinal konseptlerinden biri olan getto elflerini mi sevmedin?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla beni büyük hayal kırıklığına uğratacak kadar kısa bir dövüş olduğu için bünyemde yer etmiş,

yine gerisi içinde, oyunu tasarlayanlarla empati kurarsam dediklerin doğru olabilir zorlanırım ama belki, misal getto elf çok eşsiz bir şey ama bence microdalganında altında bir yaratıcılık seviyesi...

rpg oyunda elf varsa onun gettosu olmaz, biz böyle gördük...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kötü karakter yapamama dolayısıyla reputation sistemi olmaması, zaman kavramınını olmaması gibi eksikleri rağmen vakti için çölde su bulmak gibi birşeydi DA:O. lore'una falan hiç takılmadım valla, çatır çatır oynayıp bitirmiştim zamanında. bir de gayet uzun oyundu.

DA:2'yi de bitirdikten bir hafta sonra oynayıp oynamadığımı bile hatırlayamdım, o kadar iz bırakmış işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 ay sonra ...
Görüntülerin çoğunda koridorlar var. Şehre giden köprü, ormanlık alan patikanın etrafında yürünmeyecek sıklıkta ağaçlar var, patikaların etrafında başka yere gidilmesin diye gereksiz yükseltiler var. Açık alanlarda geniş perspektif yok. Açıklığa bakıyoruz fakat açıklığın gösterdiği bir ekranlık yer dışında ne kadar uzandığını ve nereye nasıl bağlandığını göremiyoruz.

Büyük ihtimalle ilk oyundaki gibi birkaç yöne dallanan koridorlar ve arada sırada geniş görünen açıklıklar şeklinde tasarlıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598664-1.jpg
-
http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598665-3.jpg
-
http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598663-2.jpg
-
http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598662-6.jpg
-
http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598663-8.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...