arcane Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 onu burada herkes hardta oynamıştı hacı. 5 sene sonra oynayıp "normalde" demeyin pliz.
Darklight1903 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 bitiriliyor rahat. normalde yetememek icin ciplak gezdirmek lazim karakterleri. parti de 1 healer 2 dd(elementalist, hepsinde heal buyusu var, bi' de entrophy biraz) mage, 1 de meatwall.
Feamer Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 isterse zor olsun, manası ne ki. düşmanlar bir şey ifade etmiyor bana, güçlenince rengi değişen rakipleri sevmiyorum. büyücü karının anası misal,ilk dövüşte belki ölürsün sonra ki seferlerde 5-10 dk arası sürerse sürer belki daha az, sorsan ama büyük boss!!!!! ha sana sorsalar sende süper güçleri olan efsanevi adamsın ama tek numarak rüya görmek bu kadar tantansı yapılan ve bu kadar bayık olan bir süper kahraman ve evren görmedim, daha öncede yazmıştım bu oyunu taaa gameshow da ön incelemede görmüştüm, ki rahat bir 8 senesi var ve ortada ordan burdan arak güdük bir evren var. oyuna başladık grey varden grey varen allah allah dedim kan man içiyoruz claymore oluruz atık, bi uyandık tırt, yancılar bile daha güçlü senden... ben rakibin gücünün belli bir mantığı matematiği olmasını seviyorum, tipi ile olsun tarzı ile olsun o gücü yansıtmasını istiyorum, sırf zorluk olsun diye hoplayan davşanların tek atmasını istemiyorum ha şuda var, bir oyunda elf var ise, tolkien elfi kadar olmasa da, en azından fr ayarında olmalarını da istiyoru
Darksun Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 DA1 in en güzel yanı, her seçtiğiniz karakterin ayrı şekilde hikayeye dahil olmasıydı bence. Bir daha o kadar uğraşmadılar zaten =P
Darklight1903 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 evet dovdugumuz tiplerin cesitsizligi konusunda katiliyorum.
arcane Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 maksat zor yapmak değil. kolay olmaması. oyun normal zorlukta faceroll.
axedice Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Feamer said: büyücü karının anası misal,ilk dövüşte belki ölürsün sonra ki seferlerde 5-10 dk arası sürerse sürer belki daha az, sorsan ama büyük boss!!!!! Single player oyunda 10dk süren combat büyük boss değil mi? Feamer said: ha sana sorsalar sende süper güçleri olan efsanevi adamsın ama tek numarak rüya görmek Hiç bir özelliği olmayıp zorunluluktan wardanlara katılan garibanın/outcastin tekisin, hiç bir süper gücün yok. Ortalamanın biraz üstünde dayanıklı olduğun için darkspawn kanı içip hayatta kalabiliyorsun, onda da darkspawnları hissetme ve bi iki tane blood talentı geliyor sadece. Feamer said: bu kadar tantansı yapılan ve bu kadar bayık olan bir süper kahraman Kahraman değilsin. Süper hiç değilsin. Feamer said: oyuna başladık grey varden grey varen allah allah dedim kan man içiyoruz claymore oluruz atık, bi uyandık tırt, yancılar bile daha güçlü senden... Birader sen bu işi anladın mı anlamadın mı bi karar ver. Feamer said: ben rakibin gücünün belli bir mantığı matematiği olmasını seviyorum, tipi ile olsun tarzı ile olsun o gücü yansıtmasını istiyorum, sırf zorluk olsun diye hoplayan davşanların tek atmasını istemiyorum Ogredır ejderhadır eline alıp havaya kaldırırsa belini kıracak/kıran yaratıklar var. Hardestta trap + mage komboları üzüyor ama tek atan yüksek lvl düz creep yok oyunda. Feamer said: ha şuda var, bir oyunda elf var ise, tolkien elfi kadar olmasa da, en azından fr ayarında olmalarını da istiyoru FR elfi derken 40 çeşit elf var FRda. Hangi birisi? Oyunun dünyasının ender orijinal konseptlerinden biri olan getto elflerini mi sevmedin?
Feamer Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 tam olarak hatırlamadığım için 5-10 dk yazdım, gözüme az geldi, meali, önemsenmeyecek kadar az... gerisi için ise üzerinde bu kadar kafa yoracak bir oyun değil,
axedice Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 O combat o kadar kısa değil, oyun da bahsettiğin kadar kötü değil. Önemsemiyorum o yüzden yanlış noktaları eleştiriyorum diye bahane olmaz.
Feamer Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 valla beni büyük hayal kırıklığına uğratacak kadar kısa bir dövüş olduğu için bünyemde yer etmiş, yine gerisi içinde, oyunu tasarlayanlarla empati kurarsam dediklerin doğru olabilir zorlanırım ama belki, misal getto elf çok eşsiz bir şey ama bence microdalganında altında bir yaratıcılık seviyesi... rpg oyunda elf varsa onun gettosu olmaz, biz böyle gördük...
Seru Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 kötü karakter yapamama dolayısıyla reputation sistemi olmaması, zaman kavramınını olmaması gibi eksikleri rağmen vakti için çölde su bulmak gibi birşeydi DA:O. lore'una falan hiç takılmadım valla, çatır çatır oynayıp bitirmiştim zamanında. bir de gayet uzun oyundu. DA:2'yi de bitirdikten bir hafta sonra oynayıp oynamadığımı bile hatırlayamdım, o kadar iz bırakmış işte.
Norak Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=QFNSvWwQR5s
HellHound Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 degil ama skyrim bioware'in son 3 oyununun toplami kadar satinca orada burada open world kelimelerini salliyorlar arada bir
Norak Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 tam open world değilde multi-region world mu ne öyle bişi demişlerdi
Deathblade Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Tek gereken ilk oyunun aynısını yapmaları. Yeni senaryo yazarak. Biraz nudity. Biraz da gay romance.
romslayer Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 Mesaj tarihi: Mart 6, 2014 the witcher 3 varken zor be gülüm... high fantasy den baymadiniz mi hala?
Darksun Mesaj tarihi: Mart 7, 2014 Mesaj tarihi: Mart 7, 2014 DA2 gameplay i olduktan sonra open world olsa nolur ya, tus spamle dur.
Feamer Mesaj tarihi: Mart 7, 2014 Mesaj tarihi: Mart 7, 2014 o şelalenin altına girmedikten sonra, olsa ne olur olmasa ne olur
Redeagle Mesaj tarihi: Mart 7, 2014 Mesaj tarihi: Mart 7, 2014 Görüntülerin çoğunda koridorlar var. Şehre giden köprü, ormanlık alan patikanın etrafında yürünmeyecek sıklıkta ağaçlar var, patikaların etrafında başka yere gidilmesin diye gereksiz yükseltiler var. Açık alanlarda geniş perspektif yok. Açıklığa bakıyoruz fakat açıklığın gösterdiği bir ekranlık yer dışında ne kadar uzandığını ve nereye nasıl bağlandığını göremiyoruz. Büyük ihtimalle ilk oyundaki gibi birkaç yöne dallanan koridorlar ve arada sırada geniş görünen açıklıklar şeklinde tasarlıyorlar.
Namessar Mesaj tarihi: Mart 9, 2014 Mesaj tarihi: Mart 9, 2014 Deathblade said: Tek gereken ilk oyunun aynısını yapmaları. ilk oyun bile bazi acilardan cekilmiyordu. bioware artik su dar koridor kosturmaca sevdasindan bir vazgecse.
Norak Mesaj tarihi: Mart 24, 2014 Mesaj tarihi: Mart 24, 2014 http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598664-1.jpg - http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598665-3.jpg - http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598663-2.jpg - http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598662-6.jpg - http://image.noelshack.com/fichiers/2014/12/1395598663-8.jpg
Öne çıkan mesajlar