Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

abv uydunet


screwy

Öne çıkan mesajlar

biraz icimi dokuyum kanser olucam yoksa telefondaki kadına adama bagırmaktan heriflere uzulur hale geldim..

hah abv uydunet.. ya benle bassak mı geciyosun uydunet.. 8 aydır adam gibi hizmet veremiyosun yok sizin ara kablolar sıcmıs diger kablolara bülü bülü olmuş ana sebekeye bakıcaz ana sebekede bisey yokmus da oraya gelenlere de bi bakalım..

Son bir hafta var bi de en son dedilerki eve cıkan kablolar dandik ondan oluyo galiba.. iyi dedik kablo aldık ne kablo istiyolarsa kabloyu yerlestirdik ama ana switch e ben bu kabloları baglayamam, adamın gelip baglaması lazım ve bu surede de baglantım bok gibi tabiki.. arıza kaydı veriyorum ki adam gelsin gelince de kabloyu baglasın.. onumde router sayfası refreshleyip refreshleyip acaba geldi mi lan adam diye bakıyorum.. adam gelmis gitmis haber bile vermemis internette de bir gram duzelme yok(bunu ertesi gun ogreniyorum tabi).. insan bi ugrar su falan icer abi baktım der yok gelmis ve gitmis onarıldı yazmıs bi de oraya.. Gece aradım sonucunu ogrenmek icin sistemleri guncelleniyomus 2 saat sora arayın dediler.. ok kib bb diyip yattım artık yarına duzeltirler gelip die.. okula gidip geliyorum aksam 4, sinyal degerleri aynı milim oynama yok.. arıyorum abileri e ulan kimse gelmedi nedir bu die.. iste yukardakini ogreniyorum gelip gitmis.. diyorum nası bi kafa bu yani neyse bi daha yap arıza kaydını bu sefer sunu da not dus "kesin daireye cıkılsın abinin bi cayı icilsin" diye.. gene sabırla 3 4 saat bekledim bu arada okadar yavaski internetim 56k yanımda ucuyor.. ben bu internette bari forum falan okuyum diyorum her sayfa 3 gunde acılıyo.. dedim arıyım bu sefer isimi saglama alıyım eger gelip gitme gibi bisey yaptılarsa kavga mavga eder herifleri hemen yollattırırım falan.. Otomatik sistemden "arızanın duzeltilmistir" dedi benim gozler dondu.. Kim duzelltti ne zaman duzeltti bu bilgi bana niye ulasmadı ben herife yukarı cıksın demedim mi ki arızam halen devam ediyo siz kimle bassak geciyonuz..

Aradım gene sistem guncellenmesi.. aradıgım kadına diyorum ki
B:e siz bu sistemi her aksammı guncelliyosunuz napıyosunuz
K:bizim guncellemelerimiz oyle anlık olup bitiyo
B:nası anlık? guncelleme diyosunuz 2 3 saat sora arayın diyosunuz
K:yani oyle iste
B:e ulan yok mu bunun bi bilgisi bilmemneyi her aksam guncelliyosunuz 7/24 hizmet diyosunuz biseyini gormuyoruz 2 3 saat sora arattırıyosunuz bi de
K:ya iste bizim sistem yavaslayınca haber veriyoruz gelip yazılımcı arkadaslar hallediyolar..
B:E her aksam mı hallediyolar nası bi alt yapı problemi bu?
K: ......

Sikayet veriyim diye arıyorum aksam 6 a kadar acıgız.. Sikayet daha once bırakmıstım 2 kere.. birinde geri donus bile yapmadılar 2. sinde 100 kere telefondaki kisiye yazdırdım sonuc su su telefona bildirilecek diye anca oyle aradılar arayınca da azarladılar ee tum hata da biz de degil canım diye..


Neyse efendim boyle iste ben icimi dokmus oldum abv uydunet aracılıgıyla..

Hala da internetim 56k yı aratıcak cinsten su postu yollar mı ona bile emin degilim..

hadi esen kalın..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi aynısı 2 hafta önce başıma geldi, lanet call center hiçbirşey bilmiyor, sorunum ne bilmiyor, bana bilgi vermiyor, 5 sefer arıza kaydı aldılar sıfatına köpek işesin teknik servis 2 gün sonra geldi, sistem güncelleme ayrı dert. Fazla ranta gerek yok yukarıdakinin aynısı başıma geldi. Allahlarından bulsunlar; TTNET'ten keşke ayrılmasaydım diyeceğim aklıma hiç gelmezdi. O arıza kaydının kendi kendine silinmesi vs. aynısı ya.

edit: Sizi şikayet edebileceğim bir telefon verin dedim, call centerdaki annesi babası belirsiz beyinsiz bana e-mail atın dedi, internetim kesin 1 gündür diye aradım adam bana e mail atın dedi, bende başladım aklıma geleni söylemeye 5 dakika beni dinledi öylece sonra da teşekkür edip kapadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi nereyi arıyorsunuz ki siz.

bunların 444 lü hatları değil, sizin bulunduğunuz bölgeye bakan hatları vs. de var.
orayı ararsın. amca ile konuşursun. biraz zorlarsanız zaten arızalara bakan elemanların tel.lerini verirler.
operatöre bağlanmka için vs demeden amca açar ALÜÜÜÜ diye
onunla konuşur "baba ekip gelince bi ceee desin yahu!" falan dersiniz.

öle halledilir yani.


yoksa bizde call center olayı ve müşteri memnuniyeti, for ingliş pires van ve müşteri anketini doldurmak için hattan ayrılmayın seviyesinde kaldı.

eski usül gidebiliyorsanız onu zorlayın hep.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

heyecana kaldıgım yerden dewam ediyim.. 1 gunlugune cozmuslerdi problemi bugun gene mahvoldu sinyal degerleri yine aradım kendilerini.. tamam dedi call centerdaki yine "buraya not dusuyorum size bilgi verilmesi icin".. 3 kez falan kontrol ettim ilk 2 sinde arızanız giderilmemis diyodu 5 dk once kontrol ettim tabiki "arızanız giderilmistir" ama yok arıza falan giderilmis durumda degil.. aradım call center ı tekrar arıza kaydı ve sikayet kaydı olusturmak icin artık 3 4 kere ust uste bir haftada yeter kim yapıosa kovsunlar su adamı diye.. tabiki guncelleme.. "ya sistemimizi guncelliyoruz da 3 saat sora ararsanız"..

tum calısanlarıyla beraber uydunete kafam girsin bir daha da cıkmasın.. ekime kadar nası dayanıcam bilmiyorum su gerzeklere katil olmadan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 hafta onceye kadar cok spike oluyodu
simdi kaymak gibi baglanti 2 3 haftadir

uydunetin abv son derece jkatiliyorum
ultratv varken ben gece 11 de arayinca teknik ekip gelirdi
simdi geliyolar mi haberim bile yok
ama baglanti olarak cok sikintim yok
hondaki spikelar delirtiyodu allaha sukur bi sekil cozuldu o
wow da denemek laizm pingim ne diye

ben l1 den beri nerden basksan 98 99 dan beri kablonetciyim
yane toplasaniz down time senede 1 2 gunu gecmez
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...