Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İstanbul'un Çılgın Projesi


toggie

Öne çıkan mesajlar

istanbulu ikiye bolucem demiyo, iki yeni sehir cikaricam diyor

mantiken dis ilcelerden kurtulucak catalca silivri buyukcekmece sile filan

http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/SiteImages/Haber/nisan2009/04052009idarisinirharitasi.jpg

ne ise yariycak o tartisilir, degil 3 10 farkli buyuksehir belediyesi kursa gene yalan

belki melih basgan kurtarir ama oda belki asdfas
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ııh, hak ihlali olur, sen orda dur vize al gir diyemezsin.
Burası özgürlükleri çoğunluğun iyiliği için kısıtlandırılmış avrupa ülkelerinden değil kardeşim, hiç bi şekilde yasak falan koyamazsın kimseye.

Trafik sorununun çözümü var ama. Kar yağdığında yollar bomboş oluyor, demek ki diyorum insanlar trafik yaratmadan da işe gelebiliyor.
Her firmaya, servis şartı koşacaksın,her elemanını alacak biçimde servis ayarlamak zorunda olacak adam ister biner ister binmez.
Ki binerler, servis kadar güzel birşey yok, kafa rahat, geç kaldım derdi yok yol boyunca uyuyosun veya muabbet ediyosun arkadaşlarınla vs vs vs.

Ayrıca , toplu taşımayla olmaz. Evli adam olsam, ben eşimi toplu taşımaya bindirmem arkadaş, her an katil olabilme durumun var çünkü kodumun ülkesinde. Kalabalığı azaltmak lazım, bunu dışarıda istihdam yaratarak başarabilirsin. Ben hariç neredeyse tanıdığım herkes iş olsa gider izmirde yaşar. İstanbul sonuçta çok acımasız ve sosyal hayatı baya aşağılara çeken bir şehir. İnsanlar uçarak giderler dışarıda imkanlar olsa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

istanbulda arac cok
yol yok

sorun bu
trafigi o yuzden cozemiyoruz, sehir merkezi diye birsey yok, merkezler var birde ustune 2 kita olunca gg oluyor

zihni sinri projeleri ile cozulucek is degil bu, zamaninda kimse altyapiyi dusunmemis, nufus 1m nin altinda oldugu yillarda onlemler alinip planli sehirlesme gercekelstirilseymis kurtarilirmis, artik gecmis olsun

ilk bogaz koprusu yapildiginda "lan cok buyuk bu ne gerek vardi bu akdar buyuk kopruye, daha ufagini niye yapamdiniz kim kullanicak bunu" diye topa tutan bir zihniyetten bahsediyoruz

istanbulda araba basina dusen yolu hesaplayin, bunu istanbuldan cok daha kalabalik metropoller ile kiyaslayin sonra oturun aglayin

kentsel donusumle, yen isehir kurmayla cozulucek is degil bu, anca savas cikicak sehri dumduz olucak yeniden yapicaz ole duzelir bu saatten sonra
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"roket adam" said:

avrupa yakasında haliç'ten bakırköy'e kadar, anadolu yakasında altunizade bölgesinden ötesine artık istanbul denmeyecekmiş.


OOO o zaman oturduğum semt itibari ile elit tabakadan sayılacağım, içkinin su gibi akdığı çılgın geceler beni bekliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

istanbulda arac cok
yol yok

sorun bu
trafigi o yuzden cozemiyoruz, sehir merkezi diye birsey yok, merkezler var birde ustune 2 kita olunca gg oluyor

zihni sinri projeleri ile cozulucek is degil bu, zamaninda kimse altyapiyi dusunmemis, nufus 1m nin altinda oldugu yillarda onlemler alinip planli sehirlesme gercekelstirilseymis kurtarilirmis, artik gecmis olsun

ilk bogaz koprusu yapildiginda "lan cok buyuk bu ne gerek vardi bu akdar buyuk kopruye, daha ufagini niye yapamdiniz kim kullanicak bunu" diye topa tutan bir zihniyetten bahsediyoruz

istanbulda araba basina dusen yolu hesaplayin, bunu istanbuldan cok daha kalabalik metropoller ile kiyaslayin sonra oturun aglayin

kentsel donusumle, yen isehir kurmayla cozulucek is degil bu, anca savas cikicak sehri dumduz olucak yeniden yapicaz ole duzelir bu saatten sonra


Gereğinden büyük köprü yapıldığı için araç sayısı artmış zaten. Çok araç var diye daha fazla yol yapmanın tersine, arabaları azaltmak için yayalara, bisikletlere yol ile toplu taşıma araçlarının elden geldiğince artırılması lazım. Aynı şekilde kalitesinin de tabii. Ancak o zaman çözülür trafik problemi daha fazla yolla değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cılgın proje hepsinin birlesimi olacak bence.

halic bogaza baglanacak, manhattan adası olacak.
3. kopru
sariyer'e 3. havaalanı
yeni iki sehir
marmaray ve yine deniz altından baska bi ulasım, lastikli mi ne oyle bisi dedi tayyip.

bunların hepsi istanbul'un cılgın projesi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

manhattan adası istanbul'un şehir dokusuyla hiç örtüşmeyen, "ucube" bir proje.. amacını anlamak da zor. ulaşımı kanallarla kolaylaştırmaktan falan bahsediyorlar da.. o yatırımı metroya yapsan, çok daha başarılı sonuç elde edersin.

galataport ve haydarpaşaport berbat projeler. kamusal olarak faydalanamadığımız boğaziçini, daha da fazla özel kuruluşlara açıyor. istanbul silüetine alışveriş merkezleri dikiyor. bir de başta gökdelenler dikeceklerdi, o apayrı bir faciaydı da, yapamadılar. ondan yırttık en azından. boğaziçini açsınlar, iyi güzel ama böyle değil. ayrıca birilerine peşkeş çekerek hiç değil.

3. köprü ile yandaşlar zengin olsun, oh ne güzel. ama köprüler, iki yakada dayandığı bölgelerin içine ederler hep. o yüzden istanbul'da 3. köprüye de karşıyım. ayrıca trafiği sadece köprü rahatlatamaz. bağlantı yollarımız da çok sıkıntılı. ve bu yatırımın yersiz olduğunu düşünüyorum.

marmaray ve deniz altından lastikli ulaşım dediği şey güzel işte. yine bunlara bağlı bir metro ağı örmeleri lazım istanbul'a.. evet, coğrafi yapısından dolayı çok zor ve maliyetli bir iş ama bir yerden başlamak lazım. "kendime yontuyum" zihniyetiyle her gelen kısa vadeli projelere girerse, metrobüsler istanbul'u sarar sanırım.

toplamda baktığımda, proje çok çılgın gerçekten. bu kadar çılgın projeler yerine, biraz ayakları yere basan, adamakıllı fikirlerle gelseler keşke..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gereğinden büyük köprü yapıldığı için araç sayısı artmış zaten. Çok araç var diye daha fazla yol yapmanın tersine, arabaları azaltmak için yayalara, bisikletlere yol ile toplu taşıma araçlarının elden geldiğince artırılması lazım. Aynı şekilde kalitesinin de tabii. Ancak o zaman çözülür trafik problemi daha fazla yolla değil

+1

,3sene önce mi ne buna benzer bişiler yazmıştım.

adamlar dünyanın büyük şehirlerinde araştırmalar yaptılar, deneyimlerinden faydalandılar ve dediler ki "hey biz yol yaptıkça bu canavarı besliyoruz!"
bizimkiler...

LOOOL

uyanacaklar güya.

hayır anlıyorum tabi, millete hizmet tamamen paravan bunun gibi durumlarda da . allahın bi kulu, bi tane millete gerçekten hizmet isteyen kulu çıkıp da oturup iki makale okumaz mı? her gece 30dk baksan, haftada iki makalenin beli kırar sıradan bi insan bile, bırak yönetim kademesini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...