Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Archeage


narsor

Öne çıkan mesajlar

Pvp de ticari yükünüz varsa %100 ü loot ... Kayıp çok büyük maddi olarak ufak bir yükse 3-5 gold veya 1-2 gilda ama asıl olay bu ticari paketi yapmak icin verdiginiz emek ki buda en az yarım saat iyi bir oyuncu icin hazırlayıp götürmek.
bahsettiginiz eger yuk gemisi (15 mal alıyor sanırım) veya traktorse 3 veya altı alıyor ) bunu x misli yuk tasidiginizi dusunun. Kayıp cok acıtıyor.
diger loot onemsiz gibi belli bir yuzde gidiyor üzerinizde bulunan resorce meteralden...
Ama gemi kaptırmak cok buyuk kayıp mesela. Tamiri cok pahalı.
Oyunda bir noktada belli teknoloji ve itemlere ulaşmak icin ticaret sart .
Sizin yukunuzu kapanda hic kendini yormadan o teknolojiye cabucak ulaşıyor.
Ticaret = gilda veya gold .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya full loot olmasa bile bir insurance sistemi olabilirdi UO'daki gibi yani birini öldürdüğün vakit üzerinde insure ettiği item değeri kadar sana bir gold, puan vs. bir şeyler gelirdi. bir kazanç elde ederdin karşı taraf aynı paralelde kayıp yaşardı. şu oyunun kombat yapısı zaten full loot bir sistemi taşıyacak türden değil ama xp kaybı gerçekten çok kötü bir sistem. öldüren adam öldürdüğü kişiden ne elde ediyor ki? adam xp kaybetti, eee? veya lineage 2'deki gibi bir sistem yapabilirlerdi, çok düşük şansla çantandan veya üstünden bir item düşürme şansı olabilirdi. atıyorum 3% chance to drop on death gibi. pvp'de az da olsa bir kazanç elde ederdin. biri korku yaşarken diğerinde beklenti olurdu. karşı taraf xp kaybetmiş cidden bana hiçbir haz vermiyor. ondan pvp'i çok güzel bir sebep/sonuca bağlamaları gerekiyor.

örnek veriyorum, sen bölgeyi claim ediyorsun, o bölge senin clanına veya alliance'ına ait oldu. o bölgede hostile bir player öldürdüğünde sana bir token verebilir. bu token'ı da atıyorum craftta veya bölgesel researchlerde falan kullanabilirsin. clan'a benefit eder. karşı tarafa da aynı şekilde raid ödülleri verebilir. düşman bölgede trade routelara saldırdığında kill başına raider token verir onunla bir şeyler alırsın.

bölge ferahını ne kadar yüksek tutarsan, ne kadar bölgeni iyi koruyabilirsen o kadar üst düzey ekonomiye sahip olur ve gelir/kazanç dengesi artar. diğer oyuncuları citizen olarak çekersin ve citizenship vergisi alırsın. bu da clanın büyümesine daha iyi ticaret yapabilmesine vesile olur gibi.

düşünsene bir bölge ferah olarak çok yükseliyor ve clan deli gibi zenginleşmeye başlıyor. raid ödülleri artıyor haliyle, sürekli olarak raid yemeye başlıyor, adamlar zenginleştiği için merc tutmaya başlıyor, merclere kill başına ödeme yapıyorlar vs. ne kadar güzel olurdu. al sana annen potansiyeli işte, kur 15 kişilik bir merc clanı, git birinin topraklarında adaleti sağla veya raider ol. büyükle küçük balığı aynı resimde eşit olarak dahil etmek gerek.

ha ben bunların olabileceğine hiç ama hiç inanmıyorum, asyalı adam bunları yapabilecek kafa yapısında değil. ancak işte öldün xp kaybettin, git 150 mob kes xp kazan kafasında.

eğlendirir ama gereksiz beklentinizi yükseltmeyin. hayal kırıklığı yaşarsınız 2. ayı doldurmadan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir şekilde kaynak döngüsü olmalı abi zaten player-driven economy modeli için, eve zevkli adrenalin dolu ama bıktırdığı zamanlarda olmuyor değil, donuma kadar alıcaklar diye herif pvpden kaçıyor sürekli hani güzel combatların sayısı az oluyor doğal olarak.

Bu oyun onu biraz daha dengeleyebilirse daha iyi olur, aman aman malım canım gidecek diye kaçmasın yani millet pvpden biraz daha teşvik etsin ama ödülüde az olmasın yani yada cezasıda çok olmasın.

Tabi hiçbir zaman adrenalin süper olmaz o zamanda ama aksion bol olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim hep içimde bir eve sevdası var hep geri dönme hevesim var, yerine koymak için bir şey arıyorum eve çünkü cidden çok ameleliği olan bir oyun, yani belli yaştan sonra iş güç ıvır zıvır derken sand box ameleliği çekilecek çile değil, o yüzden biraz adrenalinden feda ederek daha sistemli bir oyunu tercih ederim archage gibi işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@reampage 7 senemi ayırdım eve e hemen hemen yapılabilinecek herseyi yaptım . Fakat insanın ici daralıyor o geminin icinde.
Hep istedim elimde balta kalkan soyle bir gonlumce dolasayım .
Evim olsun ekinimi ekeyim. mallarımı gidip ilerki pazarlarda satayım .
Hele o gelen deniz ve hava bonusları bu oyunda o kadarını ben bile hayal edememiştim .
Para cokmu cok Ama karsılayabilirsen 1 saniye dusunme gel aramıza katıl elf veya nuian ac hemen sana bir gemi bir tarla yapalım aksamda savas gemimizle gezer sana ticaret adasını gösteririz.
1 ticaret adamız var adı fredric , özelligi bu adada mallar x2 fiyatlar. buraya mal getiren zengin olur.
Tam bir panayır zaten o ada yerler, yeşil olması gerekirken hep kırmızı . Kan analistleri icin bulunmaz kaynak her yer kan mubarek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PvP
ArcheAge has a lot of PvP. Raids are a significant part of what you can do in regards to Guild interactions. While Raids are just awesome, and fighting in a group of 50 people rocks, there are major issues with this in the Alpha:
-- due to the Texture Loading Bug enemies appear invisible (aweful!!!)
-- no Kill-Log for raids
-- no character development gain by raiding or group activity (Honor Points, XP e.g.)
-- hard to coordinate (Chat is kind of chaotic)
-- disconnects, quirks
-- Fighting on mounts could need more options
-- pushing people into a PvP area with a siege weapon could be easier
++ nautic PvP is epic
++ using Gliders and Siege weapons appears to be awesome
++ skill system seems to be very balanced. offensive chars die a lot
++ buffs are clearly visualized
++ guild leader is visible on map. People know where to go
++ passive targeting has a lot of potencial here
++ areas can be used for tactical purposes (it seems though entering other player's ships cannot be done)

Kaynak Reddit
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3. adaya gittim bir sürü ev var ama kime ait bilmiyorum . Oyunu bildigim kadarı ile rusyada %10 u burada %50 si acık su an .
Bunu nerdenmi biliyorum oyun konusunda uzman odugunu soyliyenler anlatıyor . Ben dinliyorum . Çok degerli oyuncular burada yas ortalaması hayli yuksek .
Birde duydugum 800.000 acount satılmış 3 paket dahil .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...