Xenocide Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 niye seslendirmede orjinal elemanı kullanmamışlar ki yani :/ çok kolpa duruyor böyle. ergen kızlara hava atan süperkahraman kafası hissettim bildiğin. hatta biraz Arrow gibi gibi.
bliksem Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 Norak said: bliksem said: ööf abi o yay ne öyle ya? Compound Bow gibi duruyor, ama tekerlek şeysi olmadan abi farkındayım da, fazlasıyla modern bir tasarım o, yaklaşık yüz yıllık falan. alüminyumdan falan yapılıyor. garrett'ın yayı odundan yapılma recurve yaylardandı. çok agır saçmalamışlar.
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 steampunk dünyada çok absürd kaçmamış yay da meeh hiç açmadı beni trailer
Soimyr Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 eski ses sanatçısını geri getirsinlerde yay may o kadar sıkıntı degil.
Norak Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=0tAZg2NR_qY
Warhero Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 Konsol oyunu olmuş sanki, "Press X something awesome happens" hesabı.
Norak Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 zaten öyle aslında :p, pc portunu Nixxes yapıcak.
Norak Mesaj tarihi: Haziran 30, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 30, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=l9HDvftcr3E
Popeye Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 http://community.eidosmontreal.com/blogs/Out-of-the-Shadows burayi okuma hatasi yaptim :( ne gerizekali adamlarmis bunlar. said: So, back to Stephen Russell then. Why did using a full performance capture technique effect your decision? Jean-Christophe: Yes. And to answer your question directly, the actor playing Garrett needed to be able to perform his own stunts. Garrett’s a really athletic guy. We could have pasted Stephen’s voice on top of the actions and stunts of someone else, but this wouldn’t appear natural. It really wouldn’t make any sense to capture the full performance for our other characters, but not for our star. Steven: We’re absolutely huge fans of Stephen’s work on the classic Thief games. But when it came down to it, we ultimately realized that holding onto Steven as the voice of Garrett just for the sake of our nostalgia would be like wanting to cast Sean Connery again in the new 007 movies... It’s a nice thought, but honestly, it wouldn’t make sense for anything else other than nostalgia. lan ibis zaten nostaljik oldugu icin takip ediyoruz oyunu. eski thief serilerini oynamamis olsak ne halt yemeye bu kadar ilgi gosterelim. elinizde patlar umarim.
sabonis Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Popeye said: http://community.eidosmontreal.com/blogs/Out-of-the-Shadows burayi okuma hatasi yaptim :( ne gerizekali adamlarmis bunlar. said: So, back to Stephen Russell then. Why did using a full performance capture technique effect your decision? Jean-Christophe: Yes. And to answer your question directly, the actor playing Garrett needed to be able to perform his own stunts. Garrett’s a really athletic guy. We could have pasted Stephen’s voice on top of the actions and stunts of someone else, but this wouldn’t appear natural. It really wouldn’t make any sense to capture the full performance for our other characters, but not for our star. Steven: We’re absolutely huge fans of Stephen’s work on the classic Thief games. But when it came down to it, we ultimately realized that holding onto Steven as the voice of Garrett just for the sake of our nostalgia would be like wanting to cast Sean Connery again in the new 007 movies... It’s a nice thought, but honestly, it wouldn’t make sense for anything else other than nostalgia. lan ibis zaten nostaljik oldugu icin takip ediyoruz oyunu. eski thief serilerini oynamamis olsak ne halt yemeye bu kadar ilgi gosterelim. elinizde patlar umarim. seslendirme ile yaşlanmış aktörü aynı filme koymayı bir tutmak. WTF?!?
Norak Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 yaa o zaman 2 kişiye para vermeleri gerekicek ama dimi :( :(:( yazık değil mi eidos gibi minnacık bi şirkete ehuehu
Masticore Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 hah http://www.rockpapershotgun.com/2013/07/24/eidos-montreal-boss-quits-blames-square-mismanagement/#more-161787
Gallant Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2013 Popeye +1 Bu kadar dangalak olunabilir mi yahu? Birde 007 Sean Connery muhabbetine girmis.
HellHound Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2013 bu senenin en sacma sapan aciklamasi odulu geliyor: http://www.pcgamer.com/previews/255-thief-feature-a-crime-of-passion/ said: I look to a nearby edge, and a prompt appears telling me I can jump across. Jumping is now a context- sensitive action. “Jumping, bouncing up and down, kind of broke the immersion,” says Schmidt. ...
Xenocide Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2013 abi of batırdılar oyunu çok net.
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2013 25th February 2014 in North America 28th February 2014 in Europe and PAL territories http://www.youtube.com/watch?v=ctATmXbPJvk
Kojiroh Mesaj tarihi: Eylül 29, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 29, 2013 İsmindeki saçma 4'ü kaldırmışlar sanırım, THIEF yapmışlar galiba
Tori Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20081110024604/fark/images/7/7c/Wharrgarbl.jpg
Kaede Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 yeni trailerı izlemeyip dinlesem deus ex 4 derdim
elesso Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 bu sayı muhabbetinden dolayı ben final fantasy oynayamadım hiç hayatımda. iyi yapmışlar sayı koymayarak bence...
Öne çıkan mesajlar