Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

[BF3] Genel topic


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
o değil de şu an 3 tane isteğim var;

minimap ve büyük map değişmeli, bi cacık anlaşılmıyor.

squadları birleştirip platoon misali takılabilmeliyiz. ya da en azından pati platoonu olarak girdiğimizde aynı takımda diğer pati platoonunda olanları farklı renkte görebilmeliyiz aynı squadda olmasak bile.

hava araçlarının elden geçmesi gerekiyor biraz. yavaş kalmışlar, özellikle helikopter fazla yavaş.


başka da bişey istemiyorum anacım.
Mesaj tarihi:
We have distributed a server side update with the following changes:

- Terrain destruction disabled, because it causes problems with people crawling around under the map. We have a proper fix for this in the retail game, but chose to simply disable it for the OB
- Preround is fully activated: 8 players required to transition from preround to in-game; when 8 players are reached, the start-timer is set to 10 seconds
- Fixes for the most common game server crashes reported over the past 48 hours
- Fixes for end-of-round progress reporting to Battlelog (so players will see their progress more detailed on Battlelog)

The RSPs have been instructed to deploy before Fri Sep 30th, 0800 UTC (when it impacts players the least).

Downtime should be minimal.
Mesaj tarihi:
Windows 7'ye geçtim şu oyun için, ne güzel yaptım allahım pırıl pırıl bütün ramlerim de çalıştı. Çok mesudum.

Lakin oyuna giremedim şu an, çok özür dileriz valla açılmıyor şu an falan diyor kerata.
Mesaj tarihi:

genel

bugünkü beta oyunumdan deneyimlerim şunlar:

adamlar "ultra için 580 şart" felan diyordu ama gayet rahat 560ti ile oynanabiliyor. ağır çatışmalarda bile bilgisayarın yavaşladığını görmedim. belki 120 fps ile değil de 40-50 fps arası oynuyorumdur, ama sonuçta yetiyor.

grafikler bana çok da süpersonik ya da imkansız gelmedi. gayet yerinde olmuş. ultra ve high ss'leri yanyana konulursa daha iyi anlaşılır belki. gerçi oyunda grafiklere dikkat etmiyorsun pek.

oyunda dürbünden yansıyan ışık güzel olmuş. rakibin yerini farkedip ateş ediyorsun.
ancak flash ışığını ve karanlığı abartmışlar sanki. gözüne flash gelince hiç bir şey göremiyorsun, rakibin çok büyük avantajına oluyor. bazen aynı takımdaki oyuncunun flashı gözüne geliyor mal gibi adama ateş ediyorsun felan.
karanlık kısmında ise, bazı yerlere girişte içerisi zifiri karanlık gibi görünüyor, pusu yapan adamı göremiyorsun, beleşine ölüyorsun.
aslında o bölgelerin bir flash bang veya smoke grenadelik işi var ama elde yoktu (yüksek levellarda açılıyordur belki)

metro içini çok sevdim, güzel hazırlamışlar. en çok sevdiğim bölüm tipi, böyle dar koridorlar, yanan enkazlar felan. biraz fazla mavi olmuş ama olsun o kadar da.

betanın baya bir sorunları var gibi.
öncelikle şu browser based oynanması hoşuma gitmedi. umarım full sürümde normal şekilde olur.
bazen ekranda birşeyler yanıp sönüyor, ekran parlaması gibi. izlediğim bazı videolarda da gördüm. frame atlamasına benziyor ama tam değil.
maplerin bazı yerlerinde sorunlar var. mesela bir yerde haritanın içine giriyorsun, gelen geçen seni göremiyor, rasgele ateş edip öldürüyorsun. sonra içinden çıkamadığın için suicide çekiyorsun.
sürünen adamların animasyonları da bozuk oluyor, bunu bir videoda görmüştüm ama benim de başıma geldi.
beta biterken düzeltirler umarım bunları.

cod muydu, dod muydu tam hatırlamıyorum ama bir ww2 oyunu oynamıştım yıllar önce. şehir aralarında, sokaklarda, çok geniş olmayan ama uzun mesafelerde geçen bir map oynamıştım. yol boyunca ilerleyip bayrağı çekiyordun direklere. öyle bir map olsa çok güzel olur bf3 için de.
hani böyle görev bazlı zone değiştirme de zevkli de, haritanın tümünde oynayabileceğimiz, capture edeceğimiz bölgeye göre spawn zone'unu kendimiz seçebileceğimiz bir oyun tarzı oyuna farklı bir tat katar diye düşünüyorum.
bu arada bahsettiğim ww2 oyunu bf1942 de olabilir, 8 sene olmuştur oynayalı...




detay

oyun hakkında objektif yorumlarım üsttekilerdi.
kişisel olarak konuşucak olursam
bana oyun biraz tuhaf geldi.
genelde cs/tf2/quake/ut/ava benzeri oyunları oynadığım için herhalde.
mesela oyuncuların üstündeki ok işaretlerinin ve gui'nin fazla küçük olmasını garipsedim. 1920x1080'e göre scale edildiğinden belki öyle olabilir, ama yine de gui'nin biraz daha büyük olmasını isterdim. etrafta düşman ararken bir de gui'nin karınca duası gibi halinde gereken verileri okumaya çalışmak işimi zorlaştırdı.
kafadaki üçgenler mesela. yüzlerce metre uzağımdaki oyuncunun üçgeninin küçük gözükmesi mantıklı, ama dibimdeki oyuncunun da kafasındaki üçgenin aynı küçüklükte olmasının pek anlamı olmuyor.
rakibi ayırt etmekte zorlanıyordum bu yüzden. bazen rakip olduğunu farketmiyordum, öldükten sonra kafasındaki üçgen dikkatimi çekiyordu.
bazen de karşıdaki adamı düşman zannedip ateş ediyordum, ancak mavi üçgeninin olduğunu ölmediği için farkediyordum.
alışkanlık meselesidir belki de, alışmak gerekiyor olabilir.
ama yine de ne bileyim, gui scale'i biraz daha iyi olabilirdi düşüncesindeyim.

oyunda kurşunun nerden geldiği, hangi doğrultudan ateş edildiği felan pek anlaşılmıyor.
hani kaotik savaş ortamını yaratması açısından enteresan,
ama savunma yapmayı zorlaştırıyor. zaten düşmanlar minik minik, saklandım derken meğersem düşmanın daha kolay ateş edebileceği bir yere gitmiş oluyorsun.
dediğim gibi kişisel bir konu, belki de battlefield/delta force vari oyunlara alışkın olmadığımdan olabilir,
ama yine de kurşun gelişini biraz daha net yansıtsılardı biz de "aha şurdan geliyor" diyip dönüp ateş edebilirdik.

silahlarda şey dikkatimi çekti. ump45 overpowered mi olmuş bana mı öyle geliyor. normalde yakın mesafe silahı, uzağa ateş etmek zor, baya dağılır oyunlarda.
burda 100 metre ötemden bi adamın tek kurşunla beni öldürebildiğini gördüm. silahın rangeini ayarlamamışlar mı napmışlar...

bir de keşke spawn olduktan sonra 1-2 saniye ölümsüz olabilsek.
doğar doğmaz daha hareket edemeden ölmek sinir bozucu oluyor.
mesela bir sniper vardı, adını şu an hatırlamıyorum da çok pis reskille bağladı beni bir ara. doğuyorum, dan ölüyorum. doğuyorum, dan yine ölüyorum. hani koşup kaçmak için bile zaman olmuyor.
hep aynı yerde mi doğuyoruz da bu adam aynı yere nişan alıp sürekli ateş ediyor, onu merak ettim.
aynı yerde doğmuyorsak bu kadar iyi nişancı olacağını zannetmiyorum.

Mesaj tarihi:
bone o herif sadece sniper oynuyordu ya.benide öldürdü bi kaç kez.

nerde kıytı köşe spawnkillik alan var prone yapıp bekliyordu eleman sdfs

bi ara sen 0 a 13 falandın ahahaha
Mesaj tarihi:
UMP45 ve sniper bendim sanırım bone sdf.

Oynaman lazım bir süre daha. Alışınca rusların skin'lerinin daha karanlık, USA'nın daha aydınlık olduğunu göreceksin. Ayırt ediyorsun yani. Birde tabi kendi takımının kafasında mavi isimleri var.

Haritayıda öğrenince potansiyel saldırı yerlerini biliyorsun. Zaten vurulursan ekranda nerden vurulduğunu gösteriyor her oyunda olduğu gibi.

Oyun takım oyununa çok bakıyor. Mesela bizim sizi domine ettiğimiz yerde resmen sizin base'e kadar geldim ben. Kimse durduramadı çünkü bilmiyorlar. Takımına güvenerek belli hamleleri yapıyorsun oyunda. Oraya kadar geldiysem ne sağıma baktım, ne soluma çünkü orda ki adamlar hallediyorlardı herşeyi. Sizde o problem vardı ki normal, daha ilk oyununuz. Base'de spawn olunca siz direk koşmaya başlıyorsunuz. Önce bir kontrol edin combat nerde oluyor, güvenli mi sdfs.

Quake, CS tipi oyunlardan sonra çok farklı gelecektir bu oyun. Farklı dinamikleri var. Her ne kadar COD'laştırmaya çalışmışlarsa da takım faktörü önemli.
Mesaj tarihi:
o sniper saloine mi ne öyle ibşidi ya

ben en çok metroda o odalarda 5v5 çatışmaları sevdim ya.karşılıklı odalarda 2 grup çatışması çok iyi sdfs
Mesaj tarihi:
LathspeLL said:

UMP45 ve sniper bendim sanırım bone sdf.


yok, sen olsan hatırlarım.

bi de senin oyun tarzın o kadar abartı değildi.

ump45 sonoalien olabilir evet.
sniper başka biriydi ama.

Red said:

bone o herif sadece sniper oynuyordu ya.benide öldürdü bi kaç kez.

nerde kıytı köşe spawnkillik alan var prone yapıp bekliyordu eleman sdfs

bi ara sen 0 a 13 falandın ahahaha


o sniper yüzünden zaten hehe.
doğup adım atmaya fırsatım olmuyordu.
görmüşsündür belki onu.
Mesaj tarihi:
Herkesin su spot(marklama) olayina alismasina tavsiye ederim, bi yandan ates ederken bi yandan klavyede el altindaki bi tusla cok rahat markliyabiliyorsunuz, ya da elinizde smg var adamin 100 metre oteden durbunu parladi hemen marklayip birinin suppression fire yigmasini saglayip aradan siyriabiliyorsunuz. Sprint atarken bile crosshairi asagi yukari adamin ustune getirip 100m'den markladigimi biliyorum.

ps. bi de bu spot olayinin bugimsi bi olayi var tam olme animasyonunda adami gormeseniz bile olurken adama donuyor sizin karakter, o sirada gene o tusu spamlayarak marklayabiliyorsunuz -bilmiyorum beta oldugundandir belki(gotluk diil mi beni vurdun aha simdi benimkiler seni sevecek seklinde etc.)
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...