Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

[BF3] Genel topic


razzRaziel

Öne çıkan mesajlar

iyi güldüm ya seviyorum bf vs cod savaşlarını :D bakınız kojima baba ne demiş

If "COD MW3" is a Hollywood-ish action play, "BF3" is more like documentary. While play-related rail games are the mainstream after the success of "COD" and "Uncharted", this stoic attitude is fresh.

CoD serisi klişe bi hollywoodvari yapından ötesi değil..Bide aynı grafik motoruyla eklenti paketi gibi oyun çıkarıyolar.Cod fanlarının buna tepki vermesi gerekirken fanatizm saolsun bu duruma prim verircesine destek oluyorlar.Dice oyuncusuna değer veren bi stüdyo.Mevcut motoru çok daha ileri taşıyarak harika bir oyun yapıyorlar.Fiyat politikalarına girmicem bile (bedava haritalar vs.).Activision çıkıpta yeni grafik motoru yazmak çok para ve zaman gerektiriyor demezmi bide :D sağılan onca süt (oyunun kendisi ve harita paketleri) nereye gitti merak ediyorum..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iki konsol kitlesi için yapılmış oyunu karşılaştırmakla yetinmeyip araya taktiksel oyun yha lafları falan soktunuz. Casual oyunculuğun pembe kapaklı defterini baştan yazıyorsunuz resmen tebrik etmek lazım. İki oyunda da düşünemeyen ileri tuşu ve ateş et tuşuna basan insanlar olacak birbirinden iyi olsa ne olacak?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vietnam baya eglenceli bir oyundu ve baya primitifti de. Zaten demek istediğimizi vurgulayan birşey bu. İleri gidiyor oyun ileri.

Modern Warfare'ler arasında hala ciddi bir fark yokken ilk battlefield'la son battlefield arasında ucurum var ve zamanına göre harika oyunlar. Çok eglenceliler bir kere ve gerçek oyuncu inasanlar için ikisi de gayet proluga dönebilecek zevkten delirtecek oyunlar cıkartabiliyor.

MW'de çok güzel ateş ediyordunuz admalar daha iyisin yapıyor şimdi, ne bok yiyecekler hiç bilmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sistem gereksinimleri belli oldu, GameSpot'ta oyunun sayfasında yazılmış:

Minimum
Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Operating System: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card

Recommended
Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Operating System: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850

Ayrıca class'larıda geçen gün açıkladılar.

http://i51.tinypic.com/29f9iiu.jpg

said:
Battlefield 3 only has four classes, down from seven in Battlefield 2. However, roles have been combined, rather than outright eliminated. The Assault class picks up the eliminated Medic's healing abilities, although DICE insists it's still the same old "frontline run and gun class" and players needn't equip life-giving gear if they want more death-dealing tools instead. "It makes sense that the class on the frontline will be able to revive fallen team mates," DICE explains.

Battlefield 3
Engineers are largely the same as ever, able to repair vehicles, and armed with carbines and RPGs.

The Recon class is still a snipe-o-man, though he's picking up some new toys and tricks DICE isn't willing to reveal just yet. "Recon traditionally has been seen as just a sniper," senior mulitplayer designer Alan Kertz said. "We wanted to change that perception, so we've built several completely new teamplay oriented gadgets specifically for the Recon class so he can be a team player, even if he's sitting on the top of Wookie Mountain."

The light machine gun-wielding Support class, ditched in Battlefield: Bad Company 2, returns with some new mechanics. LMGs can deploy bipods when you're prone or crouched behind suitable waist-high cover, stabilizing the gun to boost accuracy and lessen recoil.

LMGs will also be handy for laying down suppressive fire, a new mechanic usable by all classes, but perhaps most powerful with machine guns. "When you lay down fire in close vicinity to an enemy, the incoming barrage will show up as a graphical blur effect on his screen to stress him and let him know it's not safe to pop out from behind cover," DICE explains. "Just as importantly, this mechanic also affects his character's in-game firing accuracy, making him less of a threat by using real world tactics. Better yet? You get team play experience points for doing so!"

"Supported shooting with Bipods and Suppressive Fire finally allows us to achieve an obvious difference between Assault and Support, since the heavy LMGs are not terribly mobile," Kertz said. "When deployed with a Bipod, they become an incredibly powerful force. Suppressive Fire forces the enemy to keep their head down and lets the Support gunner pin his enemies in place so teammates can flank."


Support class'ın suppressive fire özelliği çok hoşuma gitti, önemli bir olay, aklıma şimdi DoD: Source'ta ki support class'ı geldi, aynı özellik olmasada silah direk overpowered olduğundan stratejik üstünlük sağlıyordu takıma, burda da benzer yeteneğe kavuşmuş.

Medic ile Assault'un birleştirilmesi iyi değil gibi düşündüm ilk başta, sonuçta ölümsüz bir class gibi bişey olacak. BC2'de ki Assault + Medic sınıfı dayanışma mekaniği iyiydi bence, fakat Support silahları ile Medic'in ayrılmasıda iyi olmuş bir yandan. Eğer dedikleri gibi Assault sınıfını customize ederken kendi içinde sınıf ayrımı oluşuyorsa çok iyi sonuç verir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...