Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

[BF3] Genel topic


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Benim nick Laths'ta takılı kaldı Origin yüzünden. Orjinal oyunda da kendi soldier'ımızı yaratamayacağız. Benim bütün Veteran karakterim LathspeLL'de falan ve nick'i LathspeLL yapamıyorum.

EA customer support ile defalarca görüştüm nick'i değiştiremeyiz dediler ama şimdi sikindirik bir scrabble oyunu ile telefondan EA ID'mi değiştirebiliyorum. Ama hala LathspeLL yapamıyorum Master ID'yi çünkü Persona olarak kayıtlı.

Ve ayrıca bütün upgrade'leri açtık diyelim, ben severim baştan başlamasını oyunda.
Mesaj tarihi:
4 class+weaponlari+random weaponlar ustune 5 farkli tip vehicle'in butun upgradelerini actiktan sonra ayni hikayeye tekrar bastan baslayabilme olayina yorum yapmak istemiyorum :)

Nick hikayesi kotuymus
Mesaj tarihi:
Demize99 Alan Kertz said:


There's no issue, the client predicted a hit, sent the data to the server, which verified the damage and killed the victim.

We use a hybrid model, Clients detect hits, report them to the server, where the server varifies them, most accurate hits.


Clientside hit detection o/
Mesaj tarihi:
Betada olmayan, muhtemelen retailde olacak silahlar

Betada olmayan 10 silah mevcut su linkte (daha onceden eklendi mi bilmiyorum). Bunlarin arasinda 2 LMG, 2 Sniper Rifle, 2 Assault Rifle, 2 SMG, 1 Carbine, 1 Shotgun mevcut. Back to Karkand DLC dosyalarindan datamine edilmis bunlar, degisme sansi var muhtemelen ileride

http://mp1st.com/2011/10/13/bf3-squad-specs-visible-team-deaths-added-option-and-more-a-dissection-of-the-near-final-build/

Su linkte de betadan retail'e gelecek tek tuk degisikliklerden bahsetmis: Sadece squad leaderde spawn, squad arkadaslarinin talentlarini gorebilme, yerden alinan silahi ve ilgili kiti gorebilme, yeni ve daha net minimap (o/), minimapte team deathlerini skulla gosterme, mcomlara olan uzaklik, yeni kan efekti (bouwahaehaha), offer/request ammo hikayeleri vs.
Mesaj tarihi:
said:
You will be able to pre-load #BF3 on distribution services that sell the PC game and support pre-loading. Starts 10.21.


Soyle bir mesaj gectiler twitter'da, muhtemelen buna origin'de dahildir
Mesaj tarihi:
Dice ve EA çok yanlış işler peşinde koşuyor BF title'ı altında. Son sürümü oynayanlara Conquest oynatmamışlar, Rush ve Team Deathmach oynatmışlar.

Oyun bildiğin COD baz alınarak yapılmış. Kendileri bile itiraf ettiler yani artık. Benim sinirimi bozuyor bu olay. EA forumlarında veteranlar bağrışıyor ama nafile tabiki.

Bir kere map'lerin hepsinde bayraklar birbirine yapışık. Tamame infantry'ye odaklı map'ler. Jet'ler, helikopterler bildiğin süs olsun diye var. Bot'lar uçursaymışta "savaş hissini" verseymiş aynı şeymiş.

Oyun BF3 değil, COD: MW3'ün asıl olması gereken versiyonu olmuş ynai. Bu oyun Battlefield 3 değil, Bad Company 3. Ama oynayacağız çaresiz.

Şu son cümlem aslında oyun sektörünün son 3 yılını belirleyen şey. Sam'in Diablo 3 konusunda falan savunduğu kötü gidişat bu işte. Artık firmalar "oyuncular ne der" diye korkmuyorlar. Büyük bir franchise varsa ellerinde bazı şeyleri korkmadan dayatıyorlar çünkü biliyorlar ki ne kadar iğrenç olursa olsun yokluktan oynayacaki insanlar. Mekanikleri iyi diye bize Origin'i, battlelog'u, COD'umsu yapıyı kakaladılar.
Diğer firmalar DLC'leri, microtransactionsı dayıyor. Oyunlar artık eksik çıkıyor bile bile.

BF3'te 6 aydan evvel adam olamayacak. Sırf COD ile yarışlarından ötürü oyun "tamamlanmadan" çıkıyor. Hala bir çok feature hazır değilmiş. "yetiştirmeye çalışıyoruz, birincil önemde" falan diyorlar bir çok şey için. Ne sorsalar "not at launch, no" diyorlar.
Mesaj tarihi:
ben bu bayrak düzenini eski bflerden daha cok sevdim.

acık haritada hublar seklinde bayraklar olucğaına birbiriyle ilişkili bayraklar olsun.

bf2 de cok anlamsı
Mesaj tarihi:
Ama işte o bir halta yaramayan bayraklara koşardık biz çünkü topluca bir halta yarıyor kenarlarda ki bayraklar.
Helikopterle tur atardık border bayraklarda. Oyun stilini farklılaştırırdı direk bir kere.

Yani iç bayraklarda aksyion daha savaş şeklindeyken bu köşe bayraklar "özel operasyon" havası verirdi.
Mesaj tarihi:
ya bana öle gelmiyo işte pek. onun yerine hilltop'ın forestı rahat görmesi, veya harita ortasındaki flag'in 2 tankı olması vs vs daha anlamlı bence.

diğer türlü flaglerin birbiriyle bi etkileşimi yok, üstüne bide flag ceresinde olmıyan terrain doodad olmaktan öteye gitmiyo. bf2de tonla köprü var mesela kac tanesinin stratejik bi önemi var?
Mesaj tarihi:
BF2 oynamamis olsam da dizayn mantigini gayet begeniyorum acikcasi caspian borderin. Ortadaki 3 base'e uzak noktalarda tanklar var ki ortadaki flag baselere yigilma olmuyor, hilltopun/checkpoint/forest'in kontrolu hemen el degistirebilirken antenna/gas station'a sahip takim genelde oyunu kazaniyor tank avantajindan dolayi cunku karsi takimin base'inden gelen tank destegini de kesebiliyor.

BF2 oynayanlarin yarisi haritalar gereksiz buyuktu diyor diger yarisi uf vanilla nostalji helikopter ucak tank bouwhoeaha ftw diyor. Benim anladigim izledikleri politika guzel oyun dizayni konusunda.

DLC olayina gelirsek de haklisin o konuda bence lath, gene DICE fazla acitmadi acilista, ilk expansion packi pre-order'a koydu, tamamlanmis oyunu satti yarim yarim satmak yerine. Crysis 2'de smoke grenade'i ve single player maplerini bile dlc yapmaya kalkip satmaya calistiklarini gordukten sonra cok koymuyor acikcasi.

ps. O micro-transaction, DLC hikayesinden kurtulusu oldugunu sanmiyorum su noktada gamerlarin, ozellikle multiplayeri on planda olan oyunlar konusunda
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...