GwindonSurion Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 ya bide duvar arkasından vurabiliyor lan adamlar bildiğin duvar arkasından vuruldum tahta falan da değil beton duvar
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 3 durumuda cok sık yasadımya özellikle sonuncusunu. sinir bozucu baya
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 bence gercekcilik katmis oyuna bu sekilde, oha adam beni vurdu su duvarin arkasina uzaniyim bare diyene kadar oluyorsun iste ps. eet o kayalarin arkasindan vurma olayi biraz can sikar ya adami marklayip sabaha kadar ates edip oldurebiliyorsun sdsfsf ps2. niye bu kadar dert ettiniz anlamadim acikcasi bizim gibi turkiyeden 80 pingle fps oynayan oyuncular icin avantaj bu
Loxias Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 abi onun için hardcore yapmışlar zaten? çat çat 2 mermide yatıyorsun yere. ben şahsen severim hardcore. güzelliği de herkes 2 mermide yatıyor. bunda tamamen talihsizlik sonucu ölüyorsun. saçma olmuş kısacası
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 gercekci bi durum yokki pek, sen iki siper arasında gecerken gecip gidiyosun, 1sn sonra ben senı orda görüp vuruyorum cat yatıyosun
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 vurmussun ki olmusum sorun goremiyorm hala :)
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Ha bi de olme animasyonu sirasinda mark atiliyor zaten, en kotu olmeden marklardim gibi bir durum da soz konusu degil
Loxias Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Tam terside olabilir bu durumda. Adama bir şarjör boşaltıp öldüremezsin. "E saklanmışım ki vuramamışsın" EHE EHE Çok normal.
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 tam tersi niye olsun ki hit detection client side vurduysam adami olmustur etc.
Loxias Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Abi multiplayer fps oynuyorsun. Açıp botlarla oynayın o zaman. Adam sana sıkarken hiç bir tepki veremeyenler için iyi bir sistem olabilir ama, oyunda 2-3 seçeneğin var vurulmaya başlandığında. Şunu savunmayın yani.
LathspeLL Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Bu olayın kötü olduğu kısım şu: bir cover'dan çıktığın zaman karşıda ki adam seni görmüyor henüz. Sen adamı öldürüp geri giriyorsun: profit.
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 20 pingle turkiye serverinda oynasam savunmam da buna acilmayacak muhtemelen turkiye serveri, gidip avrupa serverlarinda 80 pingle oynayacam karsimdaki 40-50 pingli adamin bile nerden baksan 30 ms avantaji olacak, su olay bana adam vurmam konusunda avantaj sagliyorsa sorun goremiyorum acikcasi
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 LathspeLL said: Bu olayın kötü olduğu kısım şu: bir cover'dan çıktığın zaman karşıda ki adam seni görmüyor henüz. Sen adamı öldürüp geri giriyorsun: profit. orasini anlamadim, adam seni niye gormesin, hit detection client side dediler, oyuncu hareketleri/yerleri gene server sidedir ?
LathspeLL Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Eğer hit detection client tarafındaysa harekette client tarafında olmak zorunda. Bak bir duvar arkasında duruyorsun, meydanda adamlar var. Sen ani bir çıkış yapıp baktığında adamları görüyorsun ama senin hareketin server'a ulaşmadığından onlar seni göremiyor. Sen adamı öldürüyorsun, adam seni görüyor ateş ediyor ama sen çoktan onu öldürmüş oluyorsun.
Loxias Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Videoyu iyi izleyin. Yavaş çekimlere dikkat edin. Damagein hangi noktadan geldiğini gösteren göstergeler öldükten sonra aynı anda çıkıyor 3-5 i birlikte. Sen ölene kadar adamın sana ateş ettiğinden haberin yok. "Aa ne güzel adam beni görmedi ve ateş etmiyor" rahatlığıyla sıkıyorsun ve çat diye yerdesin. Tüm damageler toplanmış şekilde senin clientta yansıyor. Bu oyunu zenginleştirmiyor aksine dummylere ateş eder hissi doğuruyor bir süre sonra. Ateş ettiğin adam/bazen ben de mal mal bakıyoruz bu durumda.
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 hit detectionla hareketi nasil birlestirdin anlamadim lath
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 e bitleştirmek zorunda. yoksa adamın oldğu yere ateş edip vuramazsın
Red Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 şimdi olay ne bu düzelicek mi böyle mi kalıcak
Myshkin Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Yani insanların genel olarka tpekisi ne olur bilmiyorum ama bu şekilde kalırsa şahsen ben hevesimi alana kadar oynarım sonra paso uçak helikopter peşinde falan koşarım. Şimdi çok önemli değil gibi gözükebilir ama sürekli oynayan bir kişiyi bir süre sonra bayıyor. Buraya daha önce konulan hatadüzeltme listesinde bunla ilgili bir şey yoktu sanırım.
Bright Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 yani mermilerimizin 30-50 ms gec gitmesi yerine adamlari 30-50 ms gec goruyor durumda miyiz su an
mani Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 LathspeLL said: http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ BF3'te hit detection olayı client tarafındaymış, o tek kurşunda öldürüyor gibi görünmenin nedeni oymuş işte. Açıklık geldi konuya yani. Problematik olabilir bu olay. aboo 1 dk. bu mallık direk. dün dosya indiriyordum. baya baya lag oluyordu. millet duruyor, bir anda akıp gidiyor. duran adamlara vurduğumda hepsi 5sn sonra ölüyordu falan ahaha.
moriQ Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 haydi gençler http://www.youtube.com/watch?v=9HmJQyS8QVw
Bone Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 LathspeLL said: http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ BF3'te hit detection olayı client tarafındaymış, o tek kurşunda öldürüyor gibi görünmenin nedeni oymuş işte. Açıklık geldi konuya yani. Problematik olabilir bu olay. inan şu videoyu görünce çok rahatladım. tek kurşunda ölmek, duvarın arkasına geçmeme rağmen halen kurşun yiyor olmam, adama bolca mermi atmama rağmen halen %100'de takılması felan kendimi sorgulamama neden olmuştu. meğersem bugmış bunlar, güzel. Bright said: vurmussun ki olmusum sorun goremiyorm hala :) Bright said: tam tersi niye olsun ki hit detection client side vurduysam adami olmustur etc. Bright said: 20 pingle turkiye serverinda oynasam savunmam da buna acilmayacak muhtemelen turkiye serveri, gidip avrupa serverlarinda 80 pingle oynayacam karsimdaki 40-50 pingli adamin bile nerden baksan 30 ms avantaji olacak, su olay bana adam vurmam konusunda avantaj sagliyorsa sorun goremiyorum acikcasi sistemi abuse ederek birinci olmak mümkün tabii, 30 kill 0 death rahatlıkla yapılabilinir. ancak ben ping olayının niye bu kadar rahatsız ettiğini anlamadım. 48k bağlantıyla 750 pingle oynamış adamlarız. şimdiki bağlantımızla bile avrupa serverlarında 100-200 ping arası oynuyoruz. cs'de bir sorun olmuyor, quake'te bir sorun olmuyor, unreal tournament'te bile sorun olmuyor, bf3'te neden ping bir sorun olsun ki? tersine şu sistem beni çok daha rahatsız ediyor. tek kurşunda ölmek hiç de keyifli değil. hasarın nerden geldiğini anlayıp kaçma şansın olmuyor.
Red Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 bazı nublar (harir) oyunu beğenmedim almıcam dmeiş sdfds
Silphatos Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2011 abi ben ingame bilmiyorum ama battlelogdaki değerlere göre 180-200 pingle oynuyorum 3g aama beni bile rahatsız etti yani, dezavantajlı olayım ama yine de serverside olsun, çok saçma clientside hitbox reg, böyle bir oyun daha önce görmedim ben zaten bilmiyorum var mı başka?
Öne çıkan mesajlar