Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

[BF3] Genel topic


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bence gercekcilik katmis oyuna bu sekilde, oha adam beni vurdu su duvarin arkasina uzaniyim bare diyene kadar oluyorsun iste

ps. eet o kayalarin arkasindan vurma olayi biraz can sikar ya adami marklayip sabaha kadar ates edip oldurebiliyorsun sdsfsf

ps2. niye bu kadar dert ettiniz anlamadim acikcasi bizim gibi turkiyeden 80 pingle fps oynayan oyuncular icin avantaj bu
Mesaj tarihi:
abi onun için hardcore yapmışlar zaten? çat çat 2 mermide yatıyorsun yere. ben şahsen severim hardcore. güzelliği de herkes 2 mermide yatıyor. bunda tamamen talihsizlik sonucu ölüyorsun. saçma olmuş kısacası
Mesaj tarihi:
Abi multiplayer fps oynuyorsun. Açıp botlarla oynayın o zaman. Adam sana sıkarken hiç bir tepki veremeyenler için iyi bir sistem olabilir ama, oyunda 2-3 seçeneğin var vurulmaya başlandığında. Şunu savunmayın yani.
Mesaj tarihi:
20 pingle turkiye serverinda oynasam savunmam da buna acilmayacak muhtemelen turkiye serveri, gidip avrupa serverlarinda 80 pingle oynayacam karsimdaki 40-50 pingli adamin bile nerden baksan 30 ms avantaji olacak, su olay bana adam vurmam konusunda avantaj sagliyorsa sorun goremiyorum acikcasi
Mesaj tarihi:
LathspeLL said:

Bu olayın kötü olduğu kısım şu: bir cover'dan çıktığın zaman karşıda ki adam seni görmüyor henüz. Sen adamı öldürüp geri giriyorsun: profit.


orasini anlamadim, adam seni niye gormesin, hit detection client side dediler, oyuncu hareketleri/yerleri gene server sidedir ?
Mesaj tarihi:
Eğer hit detection client tarafındaysa harekette client tarafında olmak zorunda.

Bak bir duvar arkasında duruyorsun, meydanda adamlar var. Sen ani bir çıkış yapıp baktığında adamları görüyorsun ama senin hareketin server'a ulaşmadığından onlar seni göremiyor. Sen adamı öldürüyorsun, adam seni görüyor ateş ediyor ama sen çoktan onu öldürmüş oluyorsun.
Mesaj tarihi:
Videoyu iyi izleyin. Yavaş çekimlere dikkat edin. Damagein hangi noktadan geldiğini gösteren göstergeler öldükten sonra aynı anda çıkıyor 3-5 i birlikte. Sen ölene kadar adamın sana ateş ettiğinden haberin yok. "Aa ne güzel adam beni görmedi ve ateş etmiyor" rahatlığıyla sıkıyorsun ve çat diye yerdesin. Tüm damageler toplanmış şekilde senin clientta yansıyor. Bu oyunu zenginleştirmiyor aksine dummylere ateş eder hissi doğuruyor bir süre sonra. Ateş ettiğin adam/bazen ben de mal mal bakıyoruz bu durumda.
Mesaj tarihi:
Yani insanların genel olarka tpekisi ne olur bilmiyorum ama bu şekilde kalırsa şahsen ben hevesimi alana kadar oynarım sonra paso uçak helikopter peşinde falan koşarım. Şimdi çok önemli değil gibi gözükebilir ama sürekli oynayan bir kişiyi bir süre sonra bayıyor.

Buraya daha önce konulan hatadüzeltme listesinde bunla ilgili bir şey yoktu sanırım.
Mesaj tarihi:
LathspeLL said:

http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ

BF3'te hit detection olayı client tarafındaymış, o tek kurşunda öldürüyor gibi görünmenin nedeni oymuş işte. Açıklık geldi konuya yani. Problematik olabilir bu olay.



aboo 1 dk. bu mallık direk. dün dosya indiriyordum. baya baya lag oluyordu. millet duruyor, bir anda akıp gidiyor. duran adamlara vurduğumda hepsi 5sn sonra ölüyordu falan ahaha.
Mesaj tarihi:
LathspeLL said:

http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ

BF3'te hit detection olayı client tarafındaymış, o tek kurşunda öldürüyor gibi görünmenin nedeni oymuş işte. Açıklık geldi konuya yani. Problematik olabilir bu olay.


inan şu videoyu görünce çok rahatladım.

tek kurşunda ölmek, duvarın arkasına geçmeme rağmen halen kurşun yiyor olmam, adama bolca mermi atmama rağmen halen %100'de takılması felan kendimi sorgulamama neden olmuştu.
meğersem bugmış bunlar, güzel.

Bright said:

vurmussun ki olmusum sorun goremiyorm hala :)

Bright said:

tam tersi niye olsun ki hit detection client side vurduysam adami olmustur etc.

Bright said:

20 pingle turkiye serverinda oynasam savunmam da buna acilmayacak muhtemelen turkiye serveri, gidip avrupa serverlarinda 80 pingle oynayacam karsimdaki 40-50 pingli adamin bile nerden baksan 30 ms avantaji olacak, su olay bana adam vurmam konusunda avantaj sagliyorsa sorun goremiyorum acikcasi


sistemi abuse ederek birinci olmak mümkün tabii, 30 kill 0 death rahatlıkla yapılabilinir.

ancak ben ping olayının niye bu kadar rahatsız ettiğini anlamadım.
48k bağlantıyla 750 pingle oynamış adamlarız.
şimdiki bağlantımızla bile avrupa serverlarında 100-200 ping arası oynuyoruz.
cs'de bir sorun olmuyor, quake'te bir sorun olmuyor, unreal tournament'te bile sorun olmuyor, bf3'te neden ping bir sorun olsun ki?

tersine şu sistem beni çok daha rahatsız ediyor.
tek kurşunda ölmek hiç de keyifli değil.
hasarın nerden geldiğini anlayıp kaçma şansın olmuyor.
Mesaj tarihi:
abi ben ingame bilmiyorum ama battlelogdaki değerlere göre 180-200 pingle oynuyorum 3g aama beni bile rahatsız etti yani, dezavantajlı olayım ama yine de serverside olsun, çok saçma clientside hitbox reg, böyle bir oyun daha önce görmedim ben zaten bilmiyorum var mı başka?
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...