Xenocide Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 ya da kalsın sdf bi de öneride bulunayım bari, shooter değil ama first person, Amnesia: The Dark Descent sağlam korku oyunudur.
mokoko Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 abi niye sildin. adamlar ztn banlanmış. çok efsanevi bi ragedi o... çok uzuldum silindiğini gorunce.
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 gizledim ya siler miyim, kıyamam böyle ragelere.
razzRaziel Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 o zaman konunun anlam ve önemine ithafen şunu önereyim fps olarak http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2009/08/rage-gameplay-screenshot.jpg
Esh Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2011 sevabina biri payla$sin ragei ya, merak ettim.
vaako51 Mesaj tarihi: Ocak 4, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 4, 2011 aynen bende :D bikaç topakta gördüm sağlammış rage :P
Bone Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 rage sıkıcı ya. avp3'ü de beğenmedim ben. duke nukem forever'ı bekliyorum heyecanla. oynamamış olan varsa l4d2, mw1, borderlands, vegas 2 önerebilirim son dönemlerden.
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 q3 motorlular 125-250 veya 333 sabit olmazsa oynayamıyorum ben (cidden)
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Fps olayı nedir yüksek mi olması iyi düşük olması mı iyi bi anlatır mısınız cahilim bu konuda
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 frame per second düşük olursa sence iyi mi olur ? 10 fps görsen mesela oyunda ? bi canlandır gözünde bakalım.
Bone Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 fps saniyede gösterilen kare sayısı demek işte. video dosyalarında sahnenin akıcılığına etki eder. sakin sahnelerde (örn güneş batışı) düşük fps olsa da olur (mesela 5-10 fps), ancak hareketli sahnelerde (örn çatışma) ortalama fps iken bile (15-20) kesiklikler veya atlamalar rahatsız edebilir. bu yüzden 25-30 fps tercih ediliyor. buna karşın daha yüksek fps'lerde bu kadar fark olmuyor, mesela: http://www.youtube.com/watch?v=Cu2pFLqz41k http://www.youtube.com/watch?v=rNEEAkOnSuY ancak oyunlarda, video dosyalarına göre daha farklı oluyor. video dosyalarında daha yüksek fps daha yumuşak geçişler demekken, oyunlarda (özellikle fps (first person shooter) oyunlarında) daha yüksek fps daha çabuk kontroller demek oluyor. 25 fps ile 50 fps'yi kıyasladığınızda, daha rahat oynanabilirlik sunuyor.
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 50-60 tan sonrasının neye faydası var ben hala anlamış değilim açıkçası. epeen desen belki.
Bone Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 50 fps ile 100 fps, quake 3'te çok farkediyor.
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Aluriel said: 50-60 tan sonrasının neye faydası var ben hala anlamış değilim açıkçası. epeen desen belki. artik boylesine shooter yok ama, iyi oyuncu %30 aim, %40 movement, %30 map control den kazanir. fps sabit degilken hic bir trick jump yapamazsiniz, dolayisiyla movement .icar, dolayisiyla movement olmazsa map control .icar. mouse ve klavyeyi koltuk altiniza alir kalirsiniz. onun disinda movement dan bihaber ekuri fps cok farkediyor vuramiyoruz vs diyorsa sirf herkez oyle diyor diye diyordur, aim adina bisey degismez, etkisi varsa psikolojikdir. veya movement dolayli jump esnalarinda problem yasiyordur, o da dedigime cikiyor zaten. geri kalan oyunlarda bi farki yok, monitor fps si yeterli gayet.
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 abi dediğim o ki monitor 85 hz max benim kullandığım. oyunda 100 fps alabilsem bile bana getirisi ne bunun ?
Aluriel Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 bildiğin eski buz dolabı boyutunda philips, 1600*1200 85 hz kullanıyorum hala
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 quake motorlu oyunlarda ( ve bir cok diger trick jump a izin veren shooter da) mouse movement, movement ve fps dogrudan iliskili. hareketlerinde mouse movement a gore acelleration alirsin veya kaybedersin, frame hizi sabit olmazsa mouse akiciligi bozulur ve devamli hiz kaybedersin ve bu kayip genelde logaritmik olur, dolayisiyla tum hizini kaybedersin. en guzel orneklerini strafe ve t4 jumplarda gorebiliyoruz. aim etkilenmez daha once dedigim gibi, cunku senin de dedigin gibi monitorun bize gosterdigi hizin ustune cikamaz algimiz (ki normali ona yakin bile degil zaten) , sadece oyun motoru dolayisiyla ve mouse polling dolayisiyla movement a katkisi var. ayrica engine tabanli bi kac bug da var, hatta bazi glitch ler (ki bunlari yapabilmek diger oyunlarda oldugu gibi lamerlik degil, ustalik gostergesidir genelde yapmak resmen sanat oldugu icin) dolayisiyla jump height ve distance lar da degisir. cogu oyuncu dolayisiyla aim alirken rahat oldugu sens yerine movement da hizli gidecegi sens e adapte olup aim ini ona gore bastan duzenler. iyi movement ve railling bambaska seyler yani. ayrica quake damarimi kabarttiniz ben cpma e dogru akayim tekrar asdf
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 kharon, idtech101 dersini vermiş (:, q1 motorundaki buglar olmasa belki bunny falan hiç olmayacaktı o da ilginç ahah.
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2011 Benim gözlerde birşey var herhalde senin gönderdiğin tf2 videosunda hiçbir fark algılıyamadım.
Öne çıkan mesajlar