Jump to content
Siamon

Yemeksepeti

Öne çıkan mesajlar

§ 26 Tem 2004, 01:44

Sitenin amacı internetten eve yemek siparişi vermek (kentucky fried chicken, dominos, pizza hut vs..)

Ancak bunu yaparken hiçbi şekilde kredi kartı istemiyor sadece adınızı girip üye oluyorsunuz sonra size telefon ediyorlar doğrulamak için ondan sonra siteyi kullanmaya başlıyorsunuz..

Sipariş vermek gerçekten çok kolay ve eğlenceli bütün detayları belirleyebiliyorsunuz ve bölgenizde olupda sizin haberiniz olmayan restoranlarıda örenmiş oluyorsunuz..

Çok faydalı bi site bence en çok kullandığım sitelerden.. bir bakın bence..

Yemek Sepeti[signature][hline]Siamonun Resimleri

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2004, 01:53
keşfettiğim günden beri zengin ettiğim site.
bu yılki altın örümcek web ödüllerini de aldı.

geçen seneki karı 2 milyon dolar.

süper fikir + süper uygulama hak ettiler vallahi.[signature][hline]rakip aranıyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2004, 02:09
Yemekevi daha güzeldi sadece ankaraya servisi vardı şu an yenileniyolar belki istanbula felan da açılırlar. Bi de orda alışveriş yaptıkca puan gibi bişe birikiyo onla bişeyler alabiliyosun(gerçi dandik şeyler ama önemli olan sitenin kalitesi)

[Bu mesaj Cd- tarafından 26 Temmuz 2004 05:11 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2004, 02:46
Aradım fakat bulamadım.. o topiğin bununla alakası yokki ben burda siteyi tanıttım..[signature][hline]Siamonun Resimleri

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2004, 10:45
Evet süper site yemeksepeti.com cidden..[signature][hline]Sungur - Scout - 7L2 - ML6
Necrocks - Necromancer - 1L8
Olcayto - Infiltrator - 3L4
Alaattin -Sorcerer - 2L3

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2004, 16:39
ozellikle dominos super birşey alırsan aynısı bedava

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2004, 16:49
bağdat caddesi dominos kadar random servis yapan bi restoran yoktur iddia ediorum
aynı pizza her seferinde değişik geliyor
paso değişik eleman
POS makinesi ise yine random olarak elemanla gelen birşey
hayatları random.
POS makineli servis elemanı + iyi pişmiş pizza + iyi dağıtılmış malzeme resmen zar atıosun şansına.[signature][hline]Fleşşşh off folınn encıılllss

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2004, 21:43
pizza max i tavsie ederim hep aynı eleman hep aynı pizza ayrıca özel sos isteyin inanılmaz oluo pizza[signature][hline][Bu mesaj Marduk tarafından 32[!] Mayıs 2012 25:61 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 03:07
said:
arcane, 26 Temmuz 2004 19:49 tarihinde demiş ki:
bağdat caddesi dominos kadar random servis yapan bi restoran yoktur iddia ediorum
aynı pizza her seferinde değişik geliyor
paso değişik eleman
POS makinesi ise yine random olarak elemanla gelen birşey
hayatları random.
POS makineli servis elemanı + iyi pişmiş pizza + iyi dağıtılmış malzeme resmen zar atıosun şansına.


o zaman kartal dominosdan söyle.. kartalda hep aynı şey geliyo zaten kartalın puanı daha yüksel bostancıya göre..

Birde Little Caesars pizza amerikada 12 yıldır best value ödülünü alıyo hakkatende öyle ama adamlar hakkını veriyo ben dominos yerine lc i tavsiye ederim..[signature][hline]Siamonun Resimleri

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 04:45
ne olmamış kutulu bey?

pizza house çok iyii...[signature][hline]iyi kötü çirkin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 09:17
aa yemeksepeti.com süper bi site keşfettiğimden beri favorilerimden, tavsiye ederim[signature][hline]"Confess ten times and it becomes a habit, confess a hundred times and it becomes an obsession, confess forever and it becomes your destiny"
Ms. Bega

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 09:39
Bende açılmıyo yaf.[signature][hline]Kiddo marka Roketatarlı Muz Kızartmaları Güvenle İçiniz...
Müseccel Marka(C) Her hakkı mahfuzdur...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 18:01
Oha bukadar olur tam sipariş veriyoken site göçtü iyi mi[signature][hline]Flamorph
Technology Blaster
City of Heroes Justice Server
Crosby,Stills,Nash & Young

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 18:09
Aha bak şimdi de sinirlendim. Domino's dan 8.5 milyonluk sipariş yapıyodum,neymiş efendim? Minimum fiyatın altındaymış. Sİee dedim tost yapıyorum :)[signature][hline]Flamorph
Technology Blaster
City of Heroes Justice Server
Crosby,Stills,Nash & Young

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 18:27
Eheuheu abi bölgeye göre değişiyo o bide en az 1 pizza sölemek gerek mesela adam sana 5 tane cola getirmez yani tutarı geçti die :D[signature][hline]Siamonun Resimleri

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2004, 18:43
Dediğim gibi Yemekevi'ni tek geçerim hele bi açılsın

[Bu mesaj Cd- tarafından 27 Temmuz 2004 21:43 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2004, 14:52
yemek sepeti'ne ne oldu yahu ?
açamıyorum
ve çok açım
imdaaat[signature][hline] i luv guyz where would they be wifout us gals???
Still in the Garden Of Eden you gullible b****.
dra : yenge yap gel diosun da 0.5lt su ismarliim desen 1.29$

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2004, 15:34
bahçelidekiler eve yakın zaten ama uzaktakileri getittirmek açısından bu siteyi gördüğüm iyi oldu[signature][hline]tksmtr!
Krynn Online yakında..
geçici unhkar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2004, 15:36
Ben az önce sipariş verdim, bi problem yok (yani o kadar da yardımseverim, sırf fellow patilere yardım olsun diye eve yemek sipariş ettim..)[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2004, 23:36
ehee axedice lol hiç denemedim ama yarına kısmetse :)[signature][hline][email protected]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2004, 23:41
bız okuldan az sıparıs etmedık yemek sepetınden :) extravaganza tercıhımdır super otesıdır hele o baharatları yokmu adamı olduruyor ya off cnm cektı wala[signature][hline]
a$k bir sabunsa
köpürt beni pakize

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Ağu 2004, 01:57
Vallahi ben bu gün Y.S.'den bi 5'li Hot Wigs götürdüm mideye ayıptır söylemesi :)[signature][hline]
Reality Isn't What You See
Reality Is What You Feel

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
  • Yeni Oluştur...