Lelouch Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 balon said: Lelouch said: dayı amca abiler vasıtasıyla giripte içerde bu kadar gaz verildiğini bilmiyordum tüm kurumlarda Türkiye'de herkes her kuruma nasıl gidiyor benden iyi senin gibileri bilir geniş ol rahat takıl sen, ne gereksiz bir şeymişsin. senin gerekliliği sürekli tartışmaktan başka bir topik dönmez oldu paticikte, ne yüzsüz bir kişilikmişsin sen
balon Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 sana mı sorucam neyi tartışıp tartışmayacağımı ? Başka topic aç ya da açsınlar, kitleyen mi var seni? Alla alla.
Lelouch Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 her topiğe abiler gibi üşüşünce sıkıyor az çok
dasaaa Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 uke değil uka olacak lan o, doğum günü balonu! ukala.. bi de kapışmayın yoksa ben kitleyecem..
Lelouch Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 burda nonstop ağlayıp, milleti trolleyeceğine azcık uçaklara baksan millet sıkıntı çekmez zaten thy de
nomsaR Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 hayır konuyla alakasız kişisel tartışmalara girmek niye hiçbi fikrim yok. az objektif olun be, ayıptır.
balon Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Olum sana mı sorcam ? Bakmıyorum keyif benim değil mi? Kitle abi ya, ben de partiye falan kaçıcam sdf
roket adam Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 balon ve gallant´i kiskaniyorsunuz itiraf edin lan. ucak mucak, guzel seyler bunlar. bu adamlar cekemiyolar sizi beyler.
rahatsiz Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 hostesleri körük altından dikizlemek için aldı o işi torpille!
LuNiZ Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 @rahatsiz, abi supersin... kahkahalarla guldum ofiste :D
nomsaR Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 abi balon'a hak verdim bu topakta. insanoğlu önce insanlığını hazmedecek. okumadım konuyu fakat thy falan dediğiniz gibi uçak falan güzel şeyler, havalı şeyler.
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 balon thy dövmesi yaptırsın omzuna benje
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 balon said: Olum sana mı sorcam ? Bakmıyorum keyif benim değil mi? Kitle abi ya, ben de partiye falan kaçıcam sdf emir buyuk yerden geldi tez zamanda kitleyin topigi
PhysX Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 20 sayfa okudum anladığım sisin yarattığı şartlardan ve bazı teknik sebeplerden(körük,köpük,mazot) ötürü insanlara bilgi verilmeden yolculuğun çekilemez bir biçimde uzatıldığı/uzadığı. müşteri her zaman haklıdır thy burda en azından insanlara niye beklediğini söylemeyip "he geldi şimdi rahat durun az, otele motele gitmeye gerek var mı" diyerek geçiştirdiği, kesin bir bilgi veremediği için haksız. müşteri senin sunduğun hizmet süresince mağdur duruma düşüyorsa en azından ilgi bekler, kusura bakmayın size böyle oldu size şunu yapıyoruz gibi. londraya giden adamı haber vermeden manchestera uçurup sonra otobüse bindirmek değil kastım. thy iç işlerine giydirenler olmuş. onlar da haklılar. adamlar haklı.
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 uçarsan ekime kadar uçmazsan globally yours olsun yeni slogan.
xlaidehlevar Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Cuce said: abi nedne bu kadar küfredilmiş thy yeki? adamlar sisimi temizleseydi naapsaydı. nedir bu sımarıklık yanı abi yolculara yapılcak şey değil ama inan uçuşu erteleyip iptal etseeler herkes daha çok mutlu olurdu
Rotweiler Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2010 balon said: Bu arada bir kabin memuru olarak Rotweiler, operasyonel sorumluluğun tamamen kaptana ait olması durumunda Harekat Koordinatörünün orada işi ne, hepsini kaptan çağırsın yapsın derler. Öyle bir şey yok. Şunu diyebilirsin ama, son kararın kaptanın mıdır bazı konularda? Evet. Fakat bazı işlemlerde değil. Mesela biz izin vermeden mesela kaptanın motor çalıştırma izni yoktur, kokpitte olan biteni duymadığınız için. Çünkü yerdekini göremediği için adam, orada sorumluluğu bize tamamen devreder ve uçak sende deyiverir. Ya da uçak tipine göre limit dahilinde LMC(last minute change) hakkımız loadsheet'te vardır. Kaptan bu limitler dahilinde olsa bile yeni balans isterse, o kaptana yeni balans getirilir ama uçak rötara girerse kaptanın kendi isteği diye de rötar kodu girilir. Düşünce ve cevabımı eve dönünce yazacam yarın. Şimdi dışardayım yazamıyorum rahat.
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 10, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 10, 2010 yani sana laflar hazırlayacak balon.
Gallant Mesaj tarihi: Kasım 11, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 11, 2010 balon said: yok yok maintenence'dan falan kimse değil. Tav'ın köprü operatörleri ve hava bağlayan kişiler vs. Açıkçası ben de hava ayarlamasının biraz sıcak biraz soğuk şeklinde yapıldığını biliyorum. Kaptanın biraz havayı kısalım vs gibi talimatlarıyla operatör çağırmıştım ama bunu da operatörülerin kendilerinden duydum. Sen pilot musun ? Köprü operatörleri ile hava bağlayan kişiler genelde "Makine soğuk, her yere ışınla gidilmez" formatında yaklaşıyorlar olaya. Sonra maintenance a da tam doğru bilgi aktarılamıyor, olay söylentiye dönüyor "Abi aletler ayarsız diye":)) Bakım grubunun kafasında saç kalmamıştır herhalde. 400Hz de bu olaylar olmuyor allahtan. Yok, AHL 2006 modernizasyonunda yaptığımız işlerden birisi de o cihazlarının montajıydı. Aprona aletleri getirmek bile başlı başına belaydı:) "roket adam" said: balon ve gallant´i kiskaniyorsunuz itiraf edin lan. ucak mucak, guzel seyler bunlar. bu adamlar cekemiyolar sizi beyler. AHL deyken fena değildi. Geçmiş zaman:)
balon Mesaj tarihi: Kasım 11, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 11, 2010 Zaten söylenti çıkınca da direk gerçeğin yerini aldığı için her konuda AHL'de hehe
Redeagle Mesaj tarihi: Kasım 11, 2010 Mesaj tarihi: Kasım 11, 2010 mokoko said: abi ben uçağın içerisinde 4 saat imkanı yok bekleyemem. çıldırır birini yumruklarım orda. ole şey mi olur yahu... aynen ya
Öne çıkan mesajlar