Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

We Are Turkish Airlines!


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
balon said:

Lelouch said:

dayı amca abiler vasıtasıyla giripte içerde bu kadar gaz verildiğini bilmiyordum tüm kurumlarda


Türkiye'de herkes her kuruma nasıl gidiyor benden iyi senin gibileri bilir geniş ol rahat takıl sen, ne gereksiz bir şeymişsin.


senin gerekliliği sürekli tartışmaktan başka bir topik dönmez oldu paticikte, ne yüzsüz bir kişilikmişsin sen
Mesaj tarihi:
abi balon'a hak verdim bu topakta. insanoğlu önce insanlığını hazmedecek.



okumadım konuyu fakat thy falan dediğiniz gibi uçak falan güzel şeyler, havalı şeyler.
Mesaj tarihi:
20 sayfa okudum anladığım sisin yarattığı şartlardan ve bazı teknik sebeplerden(körük,köpük,mazot) ötürü insanlara bilgi verilmeden yolculuğun çekilemez bir biçimde uzatıldığı/uzadığı.

müşteri her zaman haklıdır

thy burda en azından insanlara niye beklediğini söylemeyip "he geldi şimdi rahat durun az, otele motele gitmeye gerek var mı" diyerek geçiştirdiği, kesin bir bilgi veremediği için haksız.

müşteri senin sunduğun hizmet süresince mağdur duruma düşüyorsa en azından ilgi bekler, kusura bakmayın size böyle oldu size şunu yapıyoruz gibi. londraya giden adamı haber vermeden manchestera uçurup sonra otobüse bindirmek değil kastım.

thy iç işlerine giydirenler olmuş. onlar da haklılar.

adamlar haklı.
Mesaj tarihi:
Cuce said:

abi nedne bu kadar küfredilmiş thy yeki? adamlar sisimi temizleseydi naapsaydı.

nedir bu sımarıklık yanı


abi yolculara yapılcak şey değil ama inan uçuşu erteleyip iptal etseeler herkes daha çok mutlu olurdu
Mesaj tarihi:
balon said:

Bu arada bir kabin memuru olarak Rotweiler, operasyonel sorumluluğun tamamen kaptana ait olması durumunda Harekat Koordinatörünün orada işi ne, hepsini kaptan çağırsın yapsın derler. Öyle bir şey yok. Şunu diyebilirsin ama, son kararın kaptanın mıdır bazı konularda? Evet.
Fakat bazı işlemlerde değil.

Mesela biz izin vermeden mesela kaptanın motor çalıştırma izni yoktur, kokpitte olan biteni duymadığınız için. Çünkü yerdekini göremediği için adam, orada sorumluluğu bize tamamen devreder ve uçak sende deyiverir.

Ya da uçak tipine göre limit dahilinde LMC(last minute change) hakkımız loadsheet'te vardır. Kaptan bu limitler dahilinde olsa bile yeni balans isterse, o kaptana yeni balans getirilir ama uçak rötara girerse kaptanın kendi isteği diye de rötar kodu girilir.


Düşünce ve cevabımı eve dönünce yazacam yarın. Şimdi dışardayım yazamıyorum rahat.
Mesaj tarihi:
balon said:

yok yok maintenence'dan falan kimse değil.
Tav'ın köprü operatörleri ve hava bağlayan kişiler vs.
Açıkçası ben de hava ayarlamasının biraz sıcak biraz soğuk şeklinde yapıldığını biliyorum. Kaptanın biraz havayı kısalım vs gibi talimatlarıyla operatör çağırmıştım ama bunu da operatörülerin kendilerinden duydum.

Sen pilot musun ?


Köprü operatörleri ile hava bağlayan kişiler genelde "Makine soğuk, her yere ışınla gidilmez" formatında yaklaşıyorlar olaya. Sonra maintenance a da tam doğru bilgi aktarılamıyor, olay söylentiye dönüyor "Abi aletler ayarsız diye":)) Bakım grubunun kafasında saç kalmamıştır herhalde. 400Hz de bu olaylar olmuyor allahtan.

Yok, AHL 2006 modernizasyonunda yaptığımız işlerden birisi de o cihazlarının montajıydı. Aprona aletleri getirmek bile başlı başına belaydı:)

"roket adam" said:

balon ve gallant´i kiskaniyorsunuz itiraf edin lan. ucak mucak, guzel seyler bunlar. bu adamlar cekemiyolar sizi beyler.


AHL deyken fena değildi. Geçmiş zaman:)
×
×
  • Yeni Oluştur...