Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DotA 2 Icefrog Q&A


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
nerdeyse 8-9 senelik boyle büyük potansiyele sahip oyunu hiç kasmadan stand alone şekilde satıp parayı kırmak vardı. şimdi Hon ve Lol gibi 2 rakipleri var.
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
LoL farklı bir oyun. DotA ile HoN'u ve bu DotA 2'yi kıyaslayın.

Şu anda türünün iki-üç tane örneği olduğu için aynı görünüyor ama değiller. Tüm RTS'lere birbirlerinin aynısı demiyoruz, değil mi? LoL bir DotA klonu değil, tüm RTS'lerin birer Dune klonu olmadıkları gibi.

LoL'u DotA'nın (bence) en büyük sorununu çözdüğü için seviyorum: büyücülerin oyun sonunda anlamsız karakterlere dönmesi. Acaba DotA 2 buna nasıl bir çözüm getirecek?
Mesaj tarihi:
acıkcası hondaki "carrier ganker " mevzusu gergenın bahsettiği şey işte.

sanki startejik bir durummus gibi sunuluyo ama bence gameplay sorunu.

1 karakter kullandığın bir oyunda, oyunun basında etkisiz veya sadece belli evrelerde etkili olmasın zaten.
Mesaj tarihi:
GERGE said:

LoL farklı bir oyun. DotA ile HoN'u ve bu DotA 2'yi kıyaslayın.

Şu anda türünün iki-üç tane örneği olduğu için aynı görünüyor ama değiller. Tüm RTS'lere birbirlerinin aynısı demiyoruz, değil mi? LoL bir DotA klonu değil, tüm RTS'lerin birer Dune klonu olmadıkları gibi.

LoL'u DotA'nın (bence) en büyük sorununu çözdüğü için seviyorum: büyücülerin oyun sonunda anlamsız karakterlere dönmesi. Acaba DotA 2 buna nasıl bir çözüm getirecek?


-em mi oynuyosun ?
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
Hayır. Söyle ama: oyun sonunda büyücüler crowd control dışında neye yarıyor DotA'da? Özellikle LoL'daki ability power ve magic penetration'ı düşününce.
Mesaj tarihi:
Öle bişi diyosun ki şimdi... :

Hiçmi silencerin true dmglerlen ezmedin adamları, hiçmi rhasta ile 2 ulti atıp 2 hex atıp adam tutup dövmedin ???

Zamanında hatırlarım ark.ımın teki jakiroya s&y kasmıştı deli gibi vurarak dövüyodu...

he ama bi int'in morted gibi dövmesini bekliyosan late gamede çok beklersin elbette :D
Mesaj tarihi:
GERGE said:

Hayır. Söyle ama: oyun sonunda büyücüler crowd control dışında neye yarıyor DotA'da? Özellikle LoL'daki ability power ve magic penetration'ı düşününce.

early game nuke? cc? WARD.
Mesaj tarihi:
Cons said:

bide muhtemelen hon falan kalmaz. sikko herolarıyla falan siler süpürür buzdan kurbağa kankam.


herşeyin orjinali en iisidir. Hon release oldu paraları aldılar bildiğin uyumaya geçtiler. Eski dotada bile daha sık yeni hero çıkardı... Dotadaki hero sayısına bile ulaşamadılar bööle tın tın ilerliyo hon staff'ı.
Mesaj tarihi:
You’ll also be able to watch replays with friends if you want to review a game or learn from your mistakes.

Spectating; you will be able to join most ongoing games (unless the players marked it as private)


su olaylar cok hos mesela
Mesaj tarihi:
GERGE said:

Hayır. Söyle ama: oyun sonunda büyücüler crowd control dışında neye yarıyor DotA'da? Özellikle LoL'daki ability power ve magic penetration'ı düşününce.


her heronun belli bi aşamada parlaması bence güzel bi özellik. oteki türlü "dream team" 5v5 fix aynı herolarla dönerdi oyun. şu anki haliyle karşı takıma göre birden çok heroyu düzgün oynayabilmesi gerekiyor oyuncuların.
Mesaj tarihi:
lol ile kıyaslamayın abi çok farklı bi oyun gerçekten. yani dotayla kıyaslayıp bu niye böyle bu bu bu niye böyleler ne kadar saçma böyle olmaması lazım deniliyor mesela hakikaten aynı türün farklı oyunları ama.
Mesaj tarihi:
Oce4n said:

Cons said:

bide muhtemelen hon falan kalmaz. sikko herolarıyla falan siler süpürür buzdan kurbağa kankam.


herşeyin orjinali en iisidir. Hon release oldu paraları aldılar bildiğin uyumaya geçtiler. Eski dotada bile daha sık yeni hero çıkardı... Dotadaki hero sayısına bile ulaşamadılar bööle tın tın ilerliyo hon staff'ı.


İyi de herolar konusunda Hon ve Dotayı karşılaştırmak yersiz değil mi? Dotaya yeni hero koymak bedava. Heronun grafiği, animasyonu, skilleri her şeyi zaten mevcut. Sadece onları olabildiğince dengeli hale getir ve koy.

Hon'da tek bir heronun maliyeti 30k$'a tekabül ediyor demişti Maliken beta döneminde.

Ha map editor, matchmaking falan onlarda aşırı tembeller kabul ediyorum da herolar konusunda uyuduklarına katılmıyorum.
Mesaj tarihi:
abi dotayı dota yapan zaten herolardaki dengesizliktir. dolayısıyla tek çaren team playdir. becerince de ezersin. ne intin ölür, ne early gamede str kasamama gibi bi durum olur. hon öyle değil, solo da çok işler yapılıyor. o yüzden aldım sarmadı bildiğin.
Mesaj tarihi:
yoo bildiğin tembellik hon ekibi.
30k da bildiğin yalan. bütün hon staffın maaşını sölemiş bence.

dota'da da hazır değil skiller filan. hepsi kodlanıyor. icefrog tarafından ve bu işi bedava yapıyor.. He çoğu hero warcraftın kendisinden gelme zaten orası doğrudur...

ve şunu söliyim: hon'da kendi heronuzu bile yapabilirsiniz isterseniz.
hon forumlarında bir çok tutorialı var bunun için. bütün özelliklerini belirtiyosun xml dosyaya (rangesi projectile tipi rengi animation timesi vs.vs.v.s), geriye kalanlar sadece karakter grafiği ve sesler :

1 heroyu yapmak aylar almıyor yani sallamasınlar...
×
×
  • Yeni Oluştur...