Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes Of Might & Magic VI


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

@sawer

haklısın da line of sightta olmayan troopa büyü atmanın görsel çelişkisiyle satranç tahtasındakiler gibi herkesin hareketinin belli olduğu yerde heronun gidip de x yerdeki troopun kafasına döynk diye indirmesinin görsel çelişkisi arasında ciddi fark var. tamam denge için yapılmış anlıyorum da keşke başka bi yol bulunsaydı. açıkçası beni çok rahatsız etti 5^te.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Skidrowu indirdim oynadım çok begendim,satın aldım güzel yapmıslar ancak biraz daha info olabilirmiş skillerde tam çözemedim. Battle cry undeadde kullanılmıyo sanırım mesela ya da bişileri anlamadım. Birde skill reset tuşu neden kapalı sonradan mı açılıyor yoksa skidrowda mı öyleydi? Bilgisi olan var mı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun baya basit olmuş, güzel yani fena değil ama ne bileyim..sadece 3 tane resource olayını pek sevmedim. bi de kaleyi kaybettin mi tüm resource'lar da gidiyor.. alırsan hepsini alıyorsun, sırf kale odaklı late game oluyor, iyi mi kötü mü karar veremedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Heroes 3 den aldığım yaşattı bana.Bu kadar güzel bir oyun beklemiyordum.2.5 saate yakın necro ile skirmish oynadım.Vampire ve lichlord a aşık oldum resmen.

Heroların ability olayı aşmış,çok ayrıntılı ve iyi düşünülmüş.
Kaleyi elinde tutanın, etrafındaki resourcelarada sahip olması gayet mantıklı ve hamallıktan kurtarıyor yalnız sadece 2 çeşit resource olması kötü olmuş
Town ekranı kısmı ise epic fail olmuş,belki release yetiştirirler dedim ama olmamış.


heroes 3 wogdaki gibi ünitelere her savaş sonunda xp gelse,level atlayıp yeni ability kazansalar süper olurmuş bide.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi 3 risors olayi dumbdown sayilmaz zaten tüm irklar 3 tane kullaniyordu ve kullandıklarını marketten +1 getiriyorlardı. diceksin ki diğer kaynaklari toplayip trade etyordum meh yani. bir tek mage tower dikmek için işe yariyordu tüm kaynaklar. o da might herosuna sahipsen lüzümü yoktu. bence kötü bir karar sayilmaz.



bence de heroes neyse öyle kalsa daha iyiydi ama basitleştirmek değil bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4 resource çeşidinin 1'e indirilmesi büyük bi dumbdown sayılmaz bence de ama her kaldırılan şey oyunun ruhundan bişeyler eksiltiyor. senaryolarda mercury lab'larının etrtafı genelde spellcaster tarzı yaratıklarla korunurdu, sulfur madeninin etrafında imp vs tarzı fiendish yaratıklar görürdük. gem madenlerinin etrafı da fairy tarzı yaratıklarla dolu olurdu. bütün bu görüp de pek farketmediğimiz detaylar homm'yi homm yapan şeyler bence. bunların eksiltilmesi oyunu eksiltiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...