Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes Of Might & Magic VI


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
AI turnleri gereksiz uzun sürüyor, bilgisayarda bi gereksiz kasıyor oyunda sanki ama.. güzel ya, ben sevdim ilk izlenim olarak.. daha campaign'e girişmedim bi huge skirmish atıyorum training gibin.. fena değil fena değil.
Mesaj tarihi:
oyun inanılmaz gzl olmuş , 3e çok benziyor.Bu arada mapin herhangi bir yerindeki adama büyü atmasıyla vurması arasındaki fark ne ? Might herolarıda bir işe yaramış oluyor en azından.
Mesaj tarihi:
@sawer

haklısın da line of sightta olmayan troopa büyü atmanın görsel çelişkisiyle satranç tahtasındakiler gibi herkesin hareketinin belli olduğu yerde heronun gidip de x yerdeki troopun kafasına döynk diye indirmesinin görsel çelişkisi arasında ciddi fark var. tamam denge için yapılmış anlıyorum da keşke başka bi yol bulunsaydı. açıkçası beni çok rahatsız etti 5^te.
Mesaj tarihi:
Skidrowu indirdim oynadım çok begendim,satın aldım güzel yapmıslar ancak biraz daha info olabilirmiş skillerde tam çözemedim. Battle cry undeadde kullanılmıyo sanırım mesela ya da bişileri anlamadım. Birde skill reset tuşu neden kapalı sonradan mı açılıyor yoksa skidrowda mı öyleydi? Bilgisi olan var mı.
Mesaj tarihi:
oyun baya basit olmuş, güzel yani fena değil ama ne bileyim..sadece 3 tane resource olayını pek sevmedim. bi de kaleyi kaybettin mi tüm resource'lar da gidiyor.. alırsan hepsini alıyorsun, sırf kale odaklı late game oluyor, iyi mi kötü mü karar veremedim.
Mesaj tarihi:
Heroes 3 den aldığım yaşattı bana.Bu kadar güzel bir oyun beklemiyordum.2.5 saate yakın necro ile skirmish oynadım.Vampire ve lichlord a aşık oldum resmen.

Heroların ability olayı aşmış,çok ayrıntılı ve iyi düşünülmüş.
Kaleyi elinde tutanın, etrafındaki resourcelarada sahip olması gayet mantıklı ve hamallıktan kurtarıyor yalnız sadece 2 çeşit resource olması kötü olmuş
Town ekranı kısmı ise epic fail olmuş,belki release yetiştirirler dedim ama olmamış.


heroes 3 wogdaki gibi ünitelere her savaş sonunda xp gelse,level atlayıp yeni ability kazansalar süper olurmuş bide.
Mesaj tarihi:
Gangren said:

Combat ekranında yaratıklar niye vik vik ses çıkarıyor.

Babalar gibi orc shamanım var, viykkk diye seviniyor


evet çok salakça bir sevinme tarzı viklemek ama görmezden geliyorum onu artık. koskoca zırhlı hayvani şövalye adam öldürdü diye viykliyor...
Mesaj tarihi:
abi 3 risors olayi dumbdown sayilmaz zaten tüm irklar 3 tane kullaniyordu ve kullandıklarını marketten +1 getiriyorlardı. diceksin ki diğer kaynaklari toplayip trade etyordum meh yani. bir tek mage tower dikmek için işe yariyordu tüm kaynaklar. o da might herosuna sahipsen lüzümü yoktu. bence kötü bir karar sayilmaz.



bence de heroes neyse öyle kalsa daha iyiydi ama basitleştirmek değil bu.
Mesaj tarihi:
4 resource çeşidinin 1'e indirilmesi büyük bi dumbdown sayılmaz bence de ama her kaldırılan şey oyunun ruhundan bişeyler eksiltiyor. senaryolarda mercury lab'larının etrtafı genelde spellcaster tarzı yaratıklarla korunurdu, sulfur madeninin etrafında imp vs tarzı fiendish yaratıklar görürdük. gem madenlerinin etrafı da fairy tarzı yaratıklarla dolu olurdu. bütün bu görüp de pek farketmediğimiz detaylar homm'yi homm yapan şeyler bence. bunların eksiltilmesi oyunu eksiltiyor.
Mesaj tarihi:
oyun inanilmaz olmus bence. iv ve v den kat kat daha iyi. 2 gundur basindan kalkamiyorum. ozellikle unit animasyonlarina bayildim. deus ex le witcher 2`yi bitiriyim diodum ikiside yarim kaldi bunun yuzuden :D
×
×
  • Yeni Oluştur...