Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Terran Stratejileri


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
kapmaktan kasıtı op deil ama, push'u ilerletme.

tvpde yaparlardıyai önce vulure alıp öienlayıp zaman kazanırlardı sonra arkadan bi anda bütün tankları ilerletirlerdi öle bi işe yarıto thor
Mesaj tarihi:
thor daha ziyade minimum birim adeti ile tank gücünü hava saldırısından korumak ve siege moddayken dibine girmeye calisan zealot-zergling tarzı birimleri yoketmek icin var bence öyle bir orduda, önünde darbeyi emmek icin değil
Mesaj tarihi:
iste helionda yapiyor onu ehuehu

rahat rahat 4 helion basiyorsun 1 thor basana kadar reactor sagolsun o yuzden mantigini cozemedim unitenin, terrana kocaman bir mech verelim uber karizma olsun diye konup sonra bri amac bulamamislar gibi geliyor, her unitenin cesitli rolu varken thor cok boel boslukta kaliyor bence,

viking + helion lar thor un isini cok guzel yapiyor, ikisinide reactorden mass basabiliyorsun ustelik
Mesaj tarihi:
Viktor said:

viking + helion lar thor un isini cok guzel yapiyor, ikisinide reactorden mass basabiliyorsun ustelik


bu kadar alakasız 3 birim arasında nasıl alaka kurabildin? hehe

thor harika bir destek birimi. mutalara karşı yeterli olmanın ötesinde, karada da snipelıyorsun işte templar, infestor falan ki bunu yapmana bile gerek yok, gayet yeterli dmg var.
Mesaj tarihi:
Ozellikle ordunuzu kaybettiyseniz ve rakibiniz ordusundan kalanlarla saldırıyorsa basede savaştayken yapmaya başladığınız thor duruyorsa scvlerle oyunu çevirebiliyorsunuz. :)

250mm Cannon'ı daha hiç kullanmadım colossus immortallara karşı değer mi research ettirmeye? Feedbacklenmesinler diye hatırladıkça Thorlarıma emp atıyorum ama eğer işe yarıyorsa kullanırım. :)
Mesaj tarihi:
Thor :

Sight range: 11
Speed: 1.875
Damage: 30
Cooldown: 1.28
Range: 6

Hellion :

Sight range: 10
Speed: 4.25
Damage: 8s (+6 vs light)
Cooldown: 2.5
Range: 4

Viking :

Sight range: 10
Speed: 2.75 (air) /2.25 (ground)
Damage: 10 (+4 vs armored) (air) /12 (ground)
Cooldown: 2(air) /1 (ground)
Range: 9 (air) /5 (ground)


hp farklarını kıyaslamıyorum bile, thor gayette işlevli bir birim ama assault birimi keisnlikle değil dediğim gibi mobil olarak hareket eden ağır silahlı (tank vs) eşlik etmek icin tasarlanmış bir birim, o yüzden thor+tank birliğine heavy metal deniyor =) ağırdan ağırdan ama sağlam ilerlio eheh.
Mesaj tarihi:
yok be nzergling ve mutalardan koruma rolune soyluyorum onu

helionlar geriye sizip siegeleri taciz eden zerglinglerden kurtulmak icin thordan cok daha efektif, hemde hizlilar

vikinglerin groung/air switch sayesinde getirdigi esneklikte hem air unitelerine hem ground unitelerine ihtiyaca gore cevap verebiliyor

iki birimde reactorle yapiliyor hani, bir thor basana kadar 2 viking + 4 hellion basabiliyorsun 150 gaz cebine kaliyor (ki 2 viking daha siapris ettiysen tam 2 saniye sonra thora vericegin gaz miktarina 4 vikingin olmus oluyor)

bu unitelerin total damage i thorun 1.5 2 kati filan ve hp olarak bakarsak thor tek unite oldugundan oldurmesi daha zor bunlari

tabi benimki sadece armchair general teorisi, isleyiste tek thoru kontrol etmek kadar kolay degildir bu %100 :p

ama dedigim gibi butun unitelere kafamda sahane bir rol bulmusken thora bulamamdan kaynaklaniyor bu suphelerim :p

savunmada arkasina scv dayayip bottleneckleri cok guzel kapar ve tutar deseniz daha mantikli geliyor eheuhe
Mesaj tarihi:
strateji anlayışım thor'dur. (tu)

starcraft dediniz red alert çıktı bu arkadaş, adamlar self-res'li ve aoe stun'lı mammoth koyup adına thor demişler. bir de arnold'a kullandırmışlar bunu. bana "bir birim tasarla bunu oyuna koyacaz" demişler de onun sonunda thor çıkmış gibi.
Mesaj tarihi:
http://www.youtube.com/watch?v=NskJDjjlyro&feature=related

seslendirme olarak en basarili unite thor zatende icerik olarak tirt adfads

BE QUIET, IM TRYING TO SNEAK UP ON THEM

ile what is the best in life geyigi muhtesem

bide malum protoss missiondaki "I love it when a plan comes together" benden +rep aldi
Mesaj tarihi:
Hiç kullanmıyorum desem yeridir, arada medivacle sağa sola taşıyıp exp katlediyorum ama o da ancak uzayacak da adamla birbirimizin oyununu bozmaya çalışıcaz vs.

Silverda zaten oyunlar ya rush ya da def yapyapyapyap 50 tane air unit çıkar git şeklinde vuku buluyor, helion drop yapıyorum adam GAY yazıyor QQ'ya başlıyor.
Mesaj tarihi:
ozaman size en gosu terran taktini soluyorum vs all race
on all maps;
tank acilisini herkez biliodur, acilis bu sekil baslıyoruz 3 marine sonra genelde factory atılır biz factory atmıoruz yerine 1 baraks daha atıoruz, marine basamaya devam, dier rax %40-50 lerde 3. baraksi atıoruz bu arada dier gazı almıoruz scv ler tek gazdan topluolar,2. baraks bitmeye yakın %80 de falan, ilk baraksa techlab ekliyoruz, ve stimpack alıyoruz, 2. baraks bitince reactor ekliyoruz bu arada 1. baraksdan mara basmaya baslıyoruz,bunları yaparken 3. baraks bitio onada techlab ekliyoruz ve ordanda mara basıyoruz,sonra reactor bitio ondan cıkan ilk 2 marinle rakibe go

bu taktik genelde ne yapcam? rakip ne yapıo suan ne yapmam lazım bunları daha cozemeyen arkadaslar icin,
genelde rakibe giderken oyunun 7-8. dakikası oluor ve o surede basılabilcek en guclu bio forcu basıosunuz, eger rakibiniz exp almıssa, veya tech gidiosa instant kazanırsınız eger rakibiniz 3 baraks force bastınızı gorup defance'a cekilirse exp alıp tech gidersiniz,
bu taktik neye kaybeder?
güzel pozisyonlandırılmıs siege moddaki tanklara, mass ling basıp linglerle surround edenlere, hic bi unite basmadan fast voidray veya darktemplar basanlara, bunun icinde scan veya scv yollayıp scout etmeniz lazım, ben genelde bu taktigi yaparken yanıma 10-15 scv alıyorum lingler veya zealotlar etrafını sarmasın forcumun die heba ediyorum, fevax iyi bilir o anları
Mesaj tarihi:
deniyelim bu gece o halde :)



cok başarılı arnie cidden ya. tutuluyorum oyun içinde ben buna hep
am heyaaa
Viktor said:

http://www.youtube.com/watch?v=NskJDjjlyro&feature=related
Mesaj tarihi:
3 rax yaptım, adam da void yapmış benim baseime geliyormuş, karşılıklı baseleri temizlerken adam döndü void rayleri bana getirdi, son void rayini son marineimle aldım; marauderlarla da oyunu bitirdim asdsaf
Mesaj tarihi:
1/1/1
10 supply
12 Rax
13 Refinery
15 Orbital
100 gaz olunca Factory
Factory yarıdayken 2.Refinery
Starport
Burdan sonra çoğu kişi farklı ilerliyor. Bazıları Raxda Reactor yapıp starportla değiştiriyor ya da raxda techlab yapıp factoryle değiştiriyor. TvTlerin 90%u böyle şuan :). Rakibin de aynısını yapıyorsa ondan daha fazla vikinge sahip olmaya ve tanklarını daha iyi pozisyona koymaya çalışıyorsun tabi. Vikingin önemi ise tankların siegedeyken rangei 13 ama gördükleri alan 9. Böylece hava kontroluna sahip olan taraf 13 rangei kullanabiliyor böylece yavaşça ilerleyerek rakibinin tanklarını/expansionu patlatabiliyor :). Aynı zamanda viking sayın fazla oldukça karşı tarafın droplarını medivaclerini engelliyorsun banshee veya 3 basedeysen battlecruiser çıkartabiliyorsun tabi.
Marauder da önemli tabi özellikle hava kontrolunu kaybetmiş isen. Genelde çoğu kişi vikinglerini harasslamaya gönderme veya marauderların tankları atlatıp(xelnaga cavernsdaki arka yollardan ya da gizli bir drop ile) basee gittiği zaman koruma amaçlı yere indiriyor o zaman hava üstünlüğünü kaybedebilir ve sen geri alabilirsin.
×
×
  • Yeni Oluştur...