pronoit Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 iyi de ilk oyundan ne farki var ki ? iki farkli oynaniş bikbik nese pazarlama
aquila Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 friendly fire? tank adamlar gelmeden taunt atti.
HellHound Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 bir kac ay once aciklanana gore FF sadece Nightmare'de acik olacak, release'e kadar sacmalik oldugunun farkina varirlar belki tank ilk oyunda ranged aoe'idi bunda da oyledir buyuk ihtimalle, videoda ya hayvani taunt range var ya da (ki daha buyuk ihtimal) dusman zaten aveline'e gidiyordu (zaten en onde o var ilk aggroyu o aliyor) bos yere tauntladi dandik oldugu icin oynayan
aquila Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 hmmmm neyse, fena gozukmuyo, cimnastikci rog filan enteresan.
Sam Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 2 liraya satılan 6 yıllık rus oyunlarında bile custom zorluk ayarlanabiliyor, akıl fikir wru?
-Deno- Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 bildiğin güzel animasyonlar ya. bir de çok daha akıcı olmuş, 1. oyun biraz daha yavaş kalıyordu. geçen sefer two handed warrior gitmiştim şimdi rogue olasım geldi valla. ya da combo breker bir arcane mage açıp sıka sıka ilerlesem mi sdf.
Norak Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 normalde rogue o düşman gurubunu tek başına alıyor da, burda kitlelere gösterilcek videoda overpower gösterememişler tabi :p
Sam Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 ahah belli öyle olduğu zaten yatış hızından mobların ama gösterim için olsun varsın diyelim.
Oce4n Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2010 oha 11/11 diyo seneye mi çıkcak bu oyun ?
HellHound Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 said: Peter Thomas wrote... Friendly fire is only on Nightmare. There were discussions on it months ago (including toggles, having it not be toggle-able in certain modes, and even locked difficulty levels) and that was the decision that was reached. For reference, here are our current goals for difficulty balance: Casual - Able to be beaten playing a single character sub-optimally, with the rest of the party using default AI tactics. Normal - Able to be beaten playing a single character optimally, with the rest of the party using default AI tactics. Hard - Able to be beaten playing the entire party sub-optimally, either controlling directly or using custom AI tactics. Nightmare - Able to be beaten playing the entire party optimally, either controlling directly or using custom AI tactics. Friendly fire active. manitu akil fikir versin cidden... oyunun zaten oynanmasi gerektigi gibi olan seviyesinin en zor zorluk seviyesi olarak ayarlandigi gunlere geldik
Norak Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 lol yakında bioware in oyunlar için parasını ödedikten sora oynamaya gerek olmıycak, telefon açıp ben oyunu bitirmiş olmak istiyorum demek yeterli olucak, oyunsonu videosu link olarak e-mailımıza gelecek.
Sam Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 said: There were discussions on it months ago (including toggles, having it not be toggle-able in certain modes, and even locked difficulty levels) and that was the decision that was reached. şu tartışmayı cidden oturup dinlemek isterdim. a: ff olsun bence. b: abi öyle diyorsun da rogu ruj yazan insanlara satıyoruz biz bu oyunu. a&b&c: ... c: o zaman sadece hardcore'a koyalım. a&b: ok.
nileppezdel Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 HellHound said: said: Peter Thomas wrote... Friendly fire is only on Nightmare. There were discussions on it months ago (including toggles, having it not be toggle-able in certain modes, and even locked difficulty levels) and that was the decision that was reached. For reference, here are our current goals for difficulty balance: Casual - Able to be beaten playing a single character sub-optimally, with the rest of the party using default AI tactics. Normal - Able to be beaten playing a single character optimally, with the rest of the party using default AI tactics. Hard - Able to be beaten playing the entire party sub-optimally, either controlling directly or using custom AI tactics. Nightmare - Able to be beaten playing the entire party optimally, either controlling directly or using custom AI tactics. Friendly fire active. manitu akil fikir versin cidden... oyunun zaten oynanmasi gerektigi gibi olan seviyesinin en zor zorluk seviyesi olarak ayarlandigi gunlere geldik :) RPG'ler illa tüm party'i kontrol ederek mi oynanmalı? Şahsen doğru düzgün AI eşliğinde kendi karakterime yoğunlaşmayı tercih ederim. Tercih meselesini evrensel yanlışmış gibi göstermek doğru değil bence. Belirtmek istedim..
HellHound Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Sam said: şu tartışmayı cidden oturup dinlemek isterdim. a: ff olsun bence. b: abi öyle diyorsun da rogu ruj yazan insanlara satıyoruz biz bu oyunu. a&b&c: ... c: o zaman sadece hardcore'a koyalım. a&b: ok. oyle zaten said: David Gaider wrote... said: Akka le Vil wrote... Why can't it simply be a toggle ? Because it has a profound effect on the difficulty. Hence it being attached to the difficulty. Or that, anyhow, is what I assume. Attaching things to toggles is great, but if someone flips that on and doesn't know that it will suddenly make their "Easy" game not quite so Easy anymore... well, that wouldn't be good. dvd'nin uzerine "Donut diildir, yemeyiniz" diye warning label yazacaklarmis. (tooltiple FF nedir bilmeyene aciklamak akillarina gelmiyor herhalde, biri bilmeden acarsa n'olur diye dusunuyorlar) nilep RPGsine bagli, DA'da da tactics'i kaldirin falan demiyorum zaten, ama FF'nin sadece tek zorlukta mevcut olmasi dengesizligin daniskasi
nileppezdel Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Tamam FF konusunda haklısın zaten, ben tüm party kontrolü tercih meselesidir dedim, o açıdan iyi bence zorluk politikası. Gerçi tek karakteri kontrol ederek de her zorlukta bitirilebilmesini sağlasalar en iyisi olur, seçim tamamen oyuncuda olsa. Ama o kadar iyi AI yapmayı beceremiyorlardır sdfsdf
Sam Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 tactics sistemi başarılıydı aslında, büyücüye aoe attırmıyordun manuel oynamak istemiyorsan, ff sorun olmuyordu.
Snake Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 lone wolf takılmak istiyorum ben ama. yanımda burnundan sümük akan saçma sapan npclerle dolanmak istemiyorum.
Innuendo Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 offffffffffff direk gerzek "konsol veletleri icin aksiyon" oyunlari gibi olmus. su gameplay'i izlemek bile midemi bulandirdi.
Komutan Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2010 HellHound said: nilep RPGsine bagli, DA'da da tactics'i kaldirin falan demiyorum zaten, ama FF'nin sadece tek zorlukta mevcut olmasi dengesizligin daniskasi Tamam, adamlarin toggle koymamalari sacma ama cok da muhim degil bence. Cunku Origins nightmare zorlugunda bile oldukca kolaydi. Archdemon'i ilk denemede oldurmustum. Ikinci oyunun zorlugu da ayni duzeyde gidecekse FF isteyen gonul rahatligiyla nightmare oynayabilir.
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 parti üyeleri arasında kızkardeş varmış diye bir duyum aldım doğrumudur ? ore no imouto konna ni dps wake ga nai unfunfunf
Rotweiler Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 Bi multi yapmadılar şu oyunu inatla yaa.... OYNAYALIM ADAM GİBİ!
HellHound Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 Kaede said: parti üyeleri arasında kızkardeş varmış diye bir duyum aldım doğrumudur ? ore no imouto konna ni dps wake ga nai unfunfunf kiz kardes var ama parti uyeligi confirmed degil daha tam olarak. Prologue'dan sonra kacirilir belki, gerci kizil degil :P
Sam Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 Mesaj tarihi: Aralık 20, 2010 "it's okay if it's onii-san" olmaz daha yakında, boşa umutlar.
Öne çıkan mesajlar