Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bir kac ay once aciklanana gore FF sadece Nightmare'de acik olacak, release'e kadar sacmalik oldugunun farkina varirlar belki

tank ilk oyunda ranged aoe'idi bunda da oyledir buyuk ihtimalle, videoda ya hayvani taunt range var ya da (ki daha buyuk ihtimal) dusman zaten aveline'e gidiyordu (zaten en onde o var ilk aggroyu o aliyor) bos yere tauntladi dandik oldugu icin oynayan
Mesaj tarihi:
bildiğin güzel animasyonlar ya. bir de çok daha akıcı olmuş, 1. oyun biraz daha yavaş kalıyordu. geçen sefer two handed warrior gitmiştim şimdi rogue olasım geldi valla. ya da combo breker bir arcane mage açıp sıka sıka ilerlesem mi sdf.
Mesaj tarihi:
said:
Peter Thomas wrote...

Friendly fire is only on Nightmare. There were discussions on it months ago (including toggles, having it not be toggle-able in certain modes, and even locked difficulty levels) and that was the decision that was reached.

For reference, here are our current goals for difficulty balance:

Casual - Able to be beaten playing a single character sub-optimally, with the rest of the party using default AI tactics.

Normal - Able to be beaten playing a single character optimally, with the rest of the party using default AI tactics.

Hard - Able to be beaten playing the entire party sub-optimally, either controlling directly or using custom AI tactics.

Nightmare - Able to be beaten playing the entire party optimally, either controlling directly or using custom AI tactics. Friendly fire active.


manitu akil fikir versin cidden... oyunun zaten oynanmasi gerektigi gibi olan seviyesinin en zor zorluk seviyesi olarak ayarlandigi gunlere geldik
Mesaj tarihi:
lol

yakında bioware in oyunlar için parasını ödedikten sora oynamaya gerek olmıycak, telefon açıp ben oyunu bitirmiş olmak istiyorum demek yeterli olucak, oyunsonu videosu link olarak e-mailımıza gelecek.
Mesaj tarihi:
said:
There were discussions on it months ago (including toggles, having it not be toggle-able in certain modes, and even locked difficulty levels) and that was the decision that was reached.

şu tartışmayı cidden oturup dinlemek isterdim.

a: ff olsun bence.
b: abi öyle diyorsun da rogu ruj yazan insanlara satıyoruz biz bu oyunu.
a&b&c: ...
c: o zaman sadece hardcore'a koyalım.
a&b: ok.
Mesaj tarihi:
HellHound said:

said:
Peter Thomas wrote...

Friendly fire is only on Nightmare. There were discussions on it months ago (including toggles, having it not be toggle-able in certain modes, and even locked difficulty levels) and that was the decision that was reached.

For reference, here are our current goals for difficulty balance:

Casual - Able to be beaten playing a single character sub-optimally, with the rest of the party using default AI tactics.

Normal - Able to be beaten playing a single character optimally, with the rest of the party using default AI tactics.

Hard - Able to be beaten playing the entire party sub-optimally, either controlling directly or using custom AI tactics.

Nightmare - Able to be beaten playing the entire party optimally, either controlling directly or using custom AI tactics. Friendly fire active.


manitu akil fikir versin cidden... oyunun zaten oynanmasi gerektigi gibi olan seviyesinin en zor zorluk seviyesi olarak ayarlandigi gunlere geldik


:) RPG'ler illa tüm party'i kontrol ederek mi oynanmalı? Şahsen doğru düzgün AI eşliğinde kendi karakterime yoğunlaşmayı tercih ederim. Tercih meselesini evrensel yanlışmış gibi göstermek doğru değil bence. Belirtmek istedim..
Mesaj tarihi:
Sam said:

şu tartışmayı cidden oturup dinlemek isterdim.

a: ff olsun bence.
b: abi öyle diyorsun da rogu ruj yazan insanlara satıyoruz biz bu oyunu.
a&b&c: ...
c: o zaman sadece hardcore'a koyalım.
a&b: ok.


oyle zaten

said:
David Gaider wrote...

said:
Akka le Vil wrote...
Why can't it simply be a toggle ?


Because it has a profound effect on the difficulty. Hence it being attached to the difficulty.

Or that, anyhow, is what I assume. Attaching things to toggles is great, but if someone flips that on and doesn't know that it will suddenly make their "Easy" game not quite so Easy anymore... well, that wouldn't be good.


dvd'nin uzerine "Donut diildir, yemeyiniz" diye warning label yazacaklarmis. (tooltiple FF nedir bilmeyene aciklamak akillarina gelmiyor herhalde, biri bilmeden acarsa n'olur diye dusunuyorlar)

nilep RPGsine bagli, DA'da da tactics'i kaldirin falan demiyorum zaten, ama FF'nin sadece tek zorlukta mevcut olmasi dengesizligin daniskasi
Mesaj tarihi:
Tamam FF konusunda haklısın zaten, ben tüm party kontrolü tercih meselesidir dedim, o açıdan iyi bence zorluk politikası. Gerçi tek karakteri kontrol ederek de her zorlukta bitirilebilmesini sağlasalar en iyisi olur, seçim tamamen oyuncuda olsa. Ama o kadar iyi AI yapmayı beceremiyorlardır sdfsdf
Mesaj tarihi:
HellHound said:

nilep RPGsine bagli, DA'da da tactics'i kaldirin falan demiyorum zaten, ama FF'nin sadece tek zorlukta mevcut olmasi dengesizligin daniskasi


Tamam, adamlarin toggle koymamalari sacma ama cok da muhim degil bence. Cunku Origins nightmare zorlugunda bile oldukca kolaydi. Archdemon'i ilk denemede oldurmustum. Ikinci oyunun zorlugu da ayni duzeyde gidecekse FF isteyen gonul rahatligiyla nightmare oynayabilir.
Mesaj tarihi:
Kaede said:

parti üyeleri arasında kızkardeş varmış diye bir duyum aldım doğrumudur ?

ore no imouto konna ni dps wake ga nai

unfunfunf

kiz kardes var ama parti uyeligi confirmed degil daha tam olarak. Prologue'dan sonra kacirilir belki, gerci kizil degil :P
×
×
  • Yeni Oluştur...