Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Logitech mi?


KillJoy

Öne çıkan mesajlar

Merhabalar,

acil mouse seçimi topiimden belki biliyorsunuz
beleş bi mouse gelecekti. g9x ya da performance mx modellerinden birini seçmeliydim

http://forum.paticik.com/read.php?6,4934546

beleş kavramının nerden geldiğini anlatayım:

o topicte belirttiğim gibi önceki mouse'um g7 idi.
3yıl 4 ay kullandıktan sonra hiç bir neden yokken kendiliğinden pc'ye restart attım ve bozuldu.anlamamıştım.

garantisine baktım internette 3 yıl diyordu, benim garantim geçmişti. kağıtları karıştırdım 1 yıl diyordu.
amacım yetkili servisine yaptırmaktı, çünkü ışığı falan yanıyordu ve mouse'umu seviyordum,yenisini almaktansa yaptırmaktı amacım; görünürde sadece yazılımsal bir problemdi.
yetkili servis cart curt bulamadığımdan, vatandan almıştm sanırım ama fatura, fiş bulamadığımdan orjinel amerikadaki sitesi ile sorunu mailleşmeye başladım.
ben dedim yazılımsal. adam şunu yap bunu yap dedi 2-3 gün mailleştik ikna oldum sorunun donanımsal olduğuna.
sora evet dedim sanırım donanımsal bi hata.
adam mail attı iyi dedi replacement için adres tel, mouse un fotolarını çek arkasındaki seri numaraları falan görünsün..
aha dedim!::o hemen yolladım.
gelen cevap siz türkiyede ikamet ediyomuşunuz. sizi yönlendircem..(tırstırstırs)
içimdeki umut bitmedi 1 gün daha geçti. avrupa logitech'ten gelen mail: garantiniz 1 yılı aşmıştır. ama olsun freecharge olaraktan değiştireceğiz fakat özür dileriz elimizde g7 yok.
seçim yapmalısınız.

(değiştirecez derken, ben g7yi geri falan yollamadım)
:)-D
hikayenin devamı ise burda: http://forum.paticik.com/read.php?6,4934546
sonucu ise elimde maili yazarken performance mx i kullanıyorum.


p.s: Türkiye'de Logitech'in adam akıllı bir yetkili servisi olmaması, ve logitech'in türk insanını daha iyi tanıyamamış olması nedeniyle; avrupalı olarak davranılıp bütün tüketici haklarımızdan kolayca yararlanılabildiğini gördüm. İstimar edilmediği sürece logitech bu şekilde davranacaktır. ve herkese logitech'i öneririm.
Sanırım ingilizce değilde türkçe bilseydi tüketici servisi çoktan istismar edilirdi.

kargoyu cuma günü yolladılar bide. bugün p.tesi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir sene garanti nasıl oluyor ki, elektronik aletlerde yasal olarak minimum iki sene diye biliyorum ben. "Bir sene valla seninki" deme hakları olmaması lazım gibi.

Logitech'i genel olarak severdim, daha herhangi bir aletlerinden memnun kalmadığım ya da bozduğum olmadı, demek bozsam servis konusunda da iyilermiş :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

uluslararası düzeyde müşteri memnuniyetine markanın verdiği önem işte bu arkadaşlar
garantisi bitse de ürünü yenisi ile değiştiren firma tabiki tüketicinin gönlünü kazanır.
bence diğer firmaların bu durumdan çıkartması gereken çok ders var. özellikle apple'ın.
killjoy tek örnek de değil. ekşisözlükte benzer olumlu çok yazı var logitech ile ilgili.
helal olsun logitech'e biraz diğerlerinden pahalı olabilir ama kesinlikle hakediyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Thank you for contacting Logitech Customer Support.

My name is Zeru and I understand your G5 laser mouse is malfunctioning after a few hours of use. I have sent you a new G500 mouse which is an upgrade from the G5 and it should arrive at your address in about 3 - 4 business days (sometime next week).

Thank you for your patience and for choosing Logitech.

Do not hesitate to contact us again or visit www.logitech.com if you have any more questions or issues with your Logitech product.

Kind regards,

Zeru
Logitech Europe S.A.
European Customer Support


nası ya ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...