Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Release

We are very happy to announce that Mortal Online will launch in March 2010. As most of you know, we implemented the features planned for release and even managed to get in a few more that were initially planned for post-release. We are currently focussing solely on bugfixing and polish.


The main focus lies of course on the desync problems which both the SV programmers and the coders from EPIC are working hard on to fix. The largest part of problems in the game right now is directly related to the desync between client and server.
We are confident that with the next patch on Monday most, if not all of those problems will be solved.

It has been a rough ride for both the followers of the game as well as everybody here at Star Vault. MMOGs are never finished and we will, of course, not slow down with the constant improvement and development of the game after release. Mortal Online will release with the core features that we promised but will of course grow and mature with every patch.

There are still a lot of brilliant features round the corner and Nave has just started to grow.
This is a very important time for both Mortal Online and you, the supporters, followers and players of the game. We will continue to make the game that all of you and we ourselves want to see.



New Game Trailer

Together with this newsletter a new game trailer for Mortal Online has been made available for the public.
We think it captures the game's soul and spirit and also gives interested people a valid impression of the game.


http://www.mortalonline.com/news/march-13-03-10
Mesaj tarihi:
abi aslında yanlış yapıyorlar diyoruz ama tahminimce adamların başka çareleri yok şu anda. musluk tükenmek üzere biyerden para gelmeli ki devam etmeliler. Eğer desync ve 2-3 temel bug'ı çözebilirlerse pazartesi, release olamayacak kadar kötü olmayacak. tabiiki eksik olacak ama fakirlik böyle birşey işte heralde sdfg
Mesaj tarihi:
Oyunu oyna(ya)mıyorum ama potansiyeli olan bir şey gibi duruyor ve sevenleri baya bir var sanırım. Doğru düzgün bir pazarlama stratejisiyle gidemezler mi bir süre daha, sonuçta çok yeni çıkmadı mı bu ortaya? Gerçi bu saatten sonra vazgeçtik diyemezler ama baştan yanlış planlamışlar gibi duruyor bazı şeyleri.
Mesaj tarihi:
peki sponsor, dağıtıcı firma felan bulamıyolar mı? ses getiren baya takip edilen bi oyun bildiğim kadarıyla. hiç bi firmanın dikkatini çekmemiş mi yoksa 20 kişilik ekip bu şekilde indie kalmasını mı istiyor?
Mesaj tarihi:
sponsorları var ama sponsor dediğin limitsiz para vermiyor tabii. Ortaklar ve sponsorlar sabırsızlanmaya başlamış sonuta. E oyun 2006 yılında tasarlanmaya baslamış ama para harcamaya sanırım 2008de başlamışlar (şirket raporları, gelir gider tablosu borsaya açık şirket olduğu için fince var, google güzel çeviriyor dökümanı bulabilirseniz), daha çok bekleyemezler sanırım. Mali durumları bu yılı çıkarır gibi görünüyordu şu anki paralarıyla yanlış hatırlamıyorsam

Edit: Baktım geçen yıl ellerine 660K dolar kalmış harcamalardan sonra.
Mesaj tarihi:
660 bin dolar? parayla alakalı değil o zaman oyunu hemen çıkarmaları. vardır bi stratejileri.

benim aklıma şöyle bişey gelmişti. oyun satılsın ama open beta devam etsin. oyunu şu anda alanların karakterleri open beta bitince silinmesin aynen release e aktarılsın. ama o zamanda çok dengesizlik olur sanırım.
Mesaj tarihi:
oyun şu anda satılıyor zaten. ama alanlar open betadan sonra wipe yemeyecek olayı direk f2p oyunların "parayı verin düdüğü çalın" mantığından başka birşey değil.
Mesaj tarihi:
evet evet betadan release e karakter aktarma die bir şey asla olmaz

herhalde paraları bitti, bugun çıkacak patche bakalım , neler düzelmiş , ki patch note un %50si doğru çıkıo çoğu zaman. Patch gelsin anlaşılır release edilir mi edilmez mi die. Yoksa zaten insanlar şikayet ederse etmezler gibime gelio, yoksa güzelim oyunu çöpe atmış olurlar bu kadar ii giderken.
Mesaj tarihi:
Mal said:

660 bin dolar? parayla alakalı değil o zaman oyunu hemen çıkarmaları. vardır bi stratejileri.
.


Gecen yil denmis 660bin dolar icin, 20 kisilik bir ekip icin hicbirsey degil 660bin dolar, aldiklari maastan fedakarlik etseler bile en fazla 6 7 ayda sadece calisanlarin maasini odeyerek bitirirsin o miktari. E boyle olunca reklamini yapicak paran kalmiyor tabi cebinde. Oyle oluncada Mortal online oluyor iste.
Mesaj tarihi:
480bin euro ediyor, ekibin 20 kisi oldugunu dusunerek ve 2000euro gibi ortalama bir para aldiklarini dusunerek o tahmini yapmistim. Ayrica unutmamak gerek her caliscan icin devletede yuklu bir vergi veriyorsun

6 7 ay sadece iyimser bir tahmin yani..
Mesaj tarihi:
martın sonu denio da şu desync problemini tam çözmeden release edmezler

aslına bakarsan şu desync i de mükemmel bi şekilde çözseler bile release edilmemesi gerekio, daha interface revampi böle polish molish olmadan tatsız olur.
×
×
  • Yeni Oluştur...