Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Civilization V


tunch

Öne çıkan mesajlar

işte karşılıklı savaştaysan, kim daha hızlıysa o kazanıyor genelde ama bu olayın temelindeki başlıca sorun hp'nin combat statını %50'ye kadar etkilemesi ve hex başına tek birim sistemi. haliyle kaçamamak veya kaçanı yakalayamamak bütün gidişatını değiştiriyor savaşın. age of wonders'da da simultaneous turn-based oynadık ama buradaki gibi çıldırtmadı.

ben şahsen zevk alamadım ve bıraktım bu yüzden multi oynamayı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xieon said:

biz oyunu ilk çıktığında oynuyorduk belli bir teknolojiden sonra (yanlış hatırlamıyorsam buharlı motorların zamanında) oyun çok fena kasmaya başlıyordu. Acaba çıkan patchlerden sonra optimizasyon falan yapıldı mı?

her civ sonlara doğru ağırlaşıyor, optimizasyonla pek alakalı değil olay. birim, şehir sayısı katlanıyor, gereken hesaplamalar gene öyle. benim makinem oyundan daha yeni olduğu için üzmüyor beni ama daha eski makinelerde bir değişiklik olmayacaktır.

yani şu olayı ben civ3'te de, civ4'te de hatırlıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya bir kere stratejin, taktiğin iyi olsa da hızlı hareket edemezsen yüzüne gözüne bulaştırıyorsun. ilk hareketi yapamamışsan stratejini hemen değiştirmen gerekiyor. adam kaçtıysa mesela saldırmak yerine kovalıyorsun aynı anda basınca, ne oluyor, rakibi öldürecekken onun yerine sonraki turn focus fire yiyip sen ölüyorsun.

aynısı başıma da geldi, ben başkasına da yaptım. iki şekilde de facia durum. kazanınca sevinemiyorsun, kaybedince çıldırıyorsun. çünkü haksız kazanç iki durumda da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

işte karşılıklı savaştaysan, kim daha hızlıysa o kazanıyor genelde ama bu olayın temelindeki başlıca sorun hp'nin combat statını %50'ye kadar etkilemesi ve hex başına tek birim sistemi. haliyle kaçamamak veya kaçanı yakalayamamak bütün gidişatını değiştiriyor savaşın. age of wonders'da da simultaneous turn-based oynadık ama buradaki gibi çıldırtmadı.

ben şahsen zevk alamadım ve bıraktım bu yüzden multi oynamayı.


hocam ben acemiyim biraz açarmısınız hex nedir ai nedir vs.. ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

alexandros said:

Sam said:

her turn çok uzun sürmesin diye öyle yapmışlar ama aow'da yaptıkları gibi klasik turn-based seçeneği olmalıydı burada en azından.


keşke seçim şansımızı olsa.. ama olmalıdır be hocam.. oyun kurarken felan baktınız mı ayarlara ?


yapamassın bunu cunku bi unite kacarken oteki saldırırsa bosuna turn gider
ranged unitelerin yararı onda bire düşer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben oyunculara değil de ünitelere initiative türü sıra gelmesi taraftarıyım, diğer türlü bilgisayara karşı oynar gibi ilk hareketi yapıp avantaj sağlar server. Sonra ikinci üçüncü kim olacak, 1v1 olarak düşünmeyin sadece. Barış olduğu sürece şimdiki sistem devam edecek, iki hostile haritada birbirini gördüğü anda initiativeler devreye girecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...