Komutan Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Hata değil, kolaya kaçılmış multi sistemi. Ama evet, en azından ben zevk alıyorum.
LethE Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 adam gibi sıralı olsa daha iyi olurdu dedirtiyor. civ 5 te çok şey böyle dedirtiyor.
xieon Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 biz oyunu ilk çıktığında oynuyorduk belli bir teknolojiden sonra (yanlış hatırlamıyorsam buharlı motorların zamanında) oyun çok fena kasmaya başlıyordu. Acaba çıkan patchlerden sonra optimizasyon falan yapıldı mı?
alexandros Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 yapmayın ya.. dengesi bozulmuş gibi gözüküo.. yani taktiği iyi olan, stratejisi iyi olan kişi hızlı olmazsa kaybedio öylemi ?
Sam Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 işte karşılıklı savaştaysan, kim daha hızlıysa o kazanıyor genelde ama bu olayın temelindeki başlıca sorun hp'nin combat statını %50'ye kadar etkilemesi ve hex başına tek birim sistemi. haliyle kaçamamak veya kaçanı yakalayamamak bütün gidişatını değiştiriyor savaşın. age of wonders'da da simultaneous turn-based oynadık ama buradaki gibi çıldırtmadı. ben şahsen zevk alamadım ve bıraktım bu yüzden multi oynamayı.
Sam Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 xieon said: biz oyunu ilk çıktığında oynuyorduk belli bir teknolojiden sonra (yanlış hatırlamıyorsam buharlı motorların zamanında) oyun çok fena kasmaya başlıyordu. Acaba çıkan patchlerden sonra optimizasyon falan yapıldı mı? her civ sonlara doğru ağırlaşıyor, optimizasyonla pek alakalı değil olay. birim, şehir sayısı katlanıyor, gereken hesaplamalar gene öyle. benim makinem oyundan daha yeni olduğu için üzmüyor beni ama daha eski makinelerde bir değişiklik olmayacaktır. yani şu olayı ben civ3'te de, civ4'te de hatırlıyorum.
Komutan Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 alexandros said: yapmayın ya.. dengesi bozulmuş gibi gözüküo.. yani taktiği iyi olan, stratejisi iyi olan kişi hızlı olmazsa kaybedio öylemi ? O derece değil, ama etkisi var tabii.
Sam Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 ya bir kere stratejin, taktiğin iyi olsa da hızlı hareket edemezsen yüzüne gözüne bulaştırıyorsun. ilk hareketi yapamamışsan stratejini hemen değiştirmen gerekiyor. adam kaçtıysa mesela saldırmak yerine kovalıyorsun aynı anda basınca, ne oluyor, rakibi öldürecekken onun yerine sonraki turn focus fire yiyip sen ölüyorsun. aynısı başıma da geldi, ben başkasına da yaptım. iki şekilde de facia durum. kazanınca sevinemiyorsun, kaybedince çıldırıyorsun. çünkü haksız kazanç iki durumda da.
alexandros Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Sam said: işte karşılıklı savaştaysan, kim daha hızlıysa o kazanıyor genelde ama bu olayın temelindeki başlıca sorun hp'nin combat statını %50'ye kadar etkilemesi ve hex başına tek birim sistemi. haliyle kaçamamak veya kaçanı yakalayamamak bütün gidişatını değiştiriyor savaşın. age of wonders'da da simultaneous turn-based oynadık ama buradaki gibi çıldırtmadı. ben şahsen zevk alamadım ve bıraktım bu yüzden multi oynamayı. hocam ben acemiyim biraz açarmısınız hex nedir ai nedir vs.. ?
Komutan Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 AI: Artificial Intelligence, yani yapay zeka Hex: Oyunun haritasını oluşturan altıgenler
Sam Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 biz senli benli olduk artık hex diyoruz ona. (:P) http://ifanboy.com/wp-content/uploads/2012/10/MM08_The-Burrowers-future-hex-cover.jpg
alexandros Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Komutan said: AI: Artificial Intelligence, yani yapay zeka Hex: Oyunun haritasını oluşturan altıgenler hocam mesela ben ve 4 arkadaşım oynuyoruz mahallede... 5 kişi + 2 3 tane ai kurabilirmiyiz oyunda ? eğer kurabilirsek oyun gene normal turn lu oyuna döner mi ?
alexandros Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 arkadaşlar öyle bi durumda nasıl zevk alıosunuz ? oyunun temel mantığı değişik :S neden öyle bişe yapmışlarsa artık
Sam Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 her turn çok uzun sürmesin diye öyle yapmışlar ama aow'da yaptıkları gibi klasik turn-based seçeneği olmalıydı burada en azından.
Komutan Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 İdeal olan multi için wego sistemi kullanmaları olur. Yani herkesin yaptığı hamlelerin etkilerine turn sonunda aynı anda bakılır. Tabii bunun için multi sistemini tamamen baştan dizayn etmek lazım.
alexandros Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Sam said: her turn çok uzun sürmesin diye öyle yapmışlar ama aow'da yaptıkları gibi klasik turn-based seçeneği olmalıydı burada en azından. keşke seçim şansımızı olsa.. ama olmalıdır be hocam.. oyun kurarken felan baktınız mı ayarlara ?
Sam Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 yok bir ayarı, tek multiplayer sistemi bu oyunun. ben hatırlamıyorum seçenek filan.
alexandros Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 hayal ediyorumda.. zevkli olmaz sanırım.. böylesine mükemmerl bir oyunun multisi nasıl bu kadar kötü olur :/
BonePART Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 alexandros said: Sam said: her turn çok uzun sürmesin diye öyle yapmışlar ama aow'da yaptıkları gibi klasik turn-based seçeneği olmalıydı burada en azından. keşke seçim şansımızı olsa.. ama olmalıdır be hocam.. oyun kurarken felan baktınız mı ayarlara ? yapamassın bunu cunku bi unite kacarken oteki saldırırsa bosuna turn gider ranged unitelerin yararı onda bire düşer
dsici Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Herkese sirayla oynatma secenegi olsa bi sikinti olmaz
axedice Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Ben oyunculara değil de ünitelere initiative türü sıra gelmesi taraftarıyım, diğer türlü bilgisayara karşı oynar gibi ilk hareketi yapıp avantaj sağlar server. Sonra ikinci üçüncü kim olacak, 1v1 olarak düşünmeyin sadece. Barış olduğu sürece şimdiki sistem devam edecek, iki hostile haritada birbirini gördüğü anda initiativeler devreye girecek.
quixef Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Initiative i de sight range ler filan etkileyebilir ama o zaman FRP ye döner olay ve komedi şekilde, evet Giant Death Robot sizi surprise ediyor, atıyorum damage zarını :P
alexandros Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 Mesaj tarihi: Mart 30, 2013 yaa bu kadar güzel oyunun multisi kötü olmamalı ya.. neden turn sistemi devam etmio anlamış değilim...
Öne çıkan mesajlar